|
|
Mikejz93
|
|
|
ik heb de hele avond EL gekeken en kwam net nog ff bij olympiakos uit en zag daar ex-ajacied Dennis Rommedahl spelen. maar nu vroeg ik me af wat hun nu zou denken met het oog op Ajax door in de CL en Olympiakos nu helemaal geen europees meer.
wat vinden jullie? een lachertje of juist niet? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Dat is gewoon pech voor hem. Ik proef een beetje een toontje van eigen schuld had je maar niet weg moeten gaan. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
|
|
|
yo man
|
|
|
ik vind het geen lachertje. die jongen wou met een minder salaris nog bij ajax spelen maar als dat nog teveel word gaat dat volgens hem te ver en daarin geef ik hem gelijk |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
als hij Ajax maar niet uitlacht over 3 weken... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Waarom dan? Die jongen heeft Ajax alle tijd van de wereld gegeven. Wilde minder salaris alleen een 2 jarig contract. Nu geven ze uiteindelijk nog meer uit dan dat ze die 2 jaar aan hem kwijt zouden zijn. Zij willen niet dus dan kijkt hij verder. Ik geef hem groot gelijk. Maanden hebben ze de tijd gehad. Hij heeft op ze gewacht en als ze dan niet willen, dan gaat het voorbij. Ik wens hem alle succes daar en hoop dat ie veel scoort daar. En hetzelfde geldt voor Pantelic mocht ie een nieuwe club vinden. Laat het Ajax bestuur maar eens zien wat voor fouten ze hebben gemaakt. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: hoezo? wij zitten (als we voor de CL worden uitgeschakeld) nog in de groepsfase EL en hij is helemaal uitgeschakeld. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 22:56 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Waarom dan? Die jongen heeft Ajax alle tijd van de wereld gegeven. Wilde minder salaris alleen een 2 jarig contract. Nu geven ze uiteindelijk nog meer uit dan dat ze die 2 jaar aan hem kwijt zouden zijn. Zij willen niet dus dan kijkt hij verder. Ik geef hem groot gelijk. Maanden hebben ze de tijd gehad. Hij heeft op ze gewacht en als ze dan niet willen, dan gaat het voorbij. Ik wens hem alle succes daar en hoop dat ie veel scoort daar. En hetzelfde geldt voor Pantelic mocht ie een nieuwe club vinden. Laat het Ajax bestuur maar eens zien wat voor fouten ze hebben gemaakt. eens....helemaal eens.... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 23:05 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] hoezo? wij zitten (als we voor de CL worden uitgeschakeld) nog in de groepsfase EL en hij is helemaal uitgeschakeld. ook mee eens....:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik ben het er ook mee eens:):) |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
fijn dat jullie het er allemaal mee eens zijn ;) |
|
|
|
|
410
|
|
|
denk niet dat het ajax bestuur met rommedahl en pantelic 2 grote fouten maakt maar juist goede zaken doet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: daar ben ik het ook mee eens |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik ben het er wel mee eens hoor. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Roerend mee eens!
HAHAHA!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik hoop dat Rommedahl zich altijd goed voelt, want het is een fantastisch joch. Laten we hopen dat wij ons na de tweeluik tegen Dinamo Kiev ook goed voelen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 17:28 schreef 410 het volgende:denk niet dat het ajax bestuur met rommedahl en pantelic 2 grote fouten maakt maar juist goede zaken doet Dan onderschat jij de waarde die Pantelic en Rommedahl hebben gehad. Ik zie 10 keer liever Rommedahl dan een de Ridder bijv. En Pantelic is meer het type spits wat Ajax nodig heeft dan El Hamdaoui. Die zal zn doelpunten wel maken maar die zal anderen niet zo in stelling brengen als Pantelic deed. Pantelic is weg en de Jong zie je nu ook bijna niet meer in het veld. |
|
|
|