|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: PAOK |
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
ja dat vroeg ik me ook al af... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ander vak toewijzen misschien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit er dik in. Lekker op F |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
De mogelijke tegenstanders zijn: - Anorthosis Famagusta FC (Cyprus) - SC Tavriya Simferopol (Oekraïne) - KAA Gent (België) - Maccabi Tel-AvivFC (Israël) - HNK Hajduk Split (Kroatië) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
doe maar AA gent dan...........niet zo ver weg ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoop maar op de makkelijkste. geld is hard nodig. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Feyenoord heeft bij de loting in Nyon een beschermde status. Feyenoord kan loten tegen Anorthosis Famagusta, Tavriya Simferopol, AA Gent, Maccabi Tel Aviv en Hajduk Split. Vooral Anorthosis Famagusta en Tavriya Simferopol zijn onbekende clubs in Europa. Vanmiddag 12.00u CET is de loting voor de laatste voorronde van de Europa League. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Cyprus is ook niet verkeerd! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik las ook op een aantal sites RC Genk ipv AA gent. Dus welke is het nu?? |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
hoop op Genk of die joden van Maccabi Tel Aviv |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
volgens mij is het toch gent....... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Doe deze dan maar: - Anorthosis Famagusta FC (Cyprus) |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote: hahaha dat zou wel lachen zijn. |
|
|
|
|
RDZ-010
|
|
|
Beschermde Teams Liverpool FC Porto Villarreal CSKA Moskou PSV Juventus Sporting Lissabon Fenerbahçe VfB Stuttgart AZ Steaua Boekarest Lille OSC Galatasaray Bayer Leverkusen Paris Saint-Germain Celtic Club Brugge Palermo Getafe Besiktas Manchester City AEK Athene Aston Villa Lokomotiv Moskou Metalist Kharkiv Levski Sofia Unirea Urziceni Austria Wien Feyenoord Litex Lovech CSKA Sofia OB Odense Dnipro Dnipropetrovsk Napoli Borussia Dortmund Dinamo Zagreb BATE Borisov
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door RDZ-010 -- |
|
|
|
|
RDZ-010
|
|
|
Tegenstanders : Anorthosis Famagusta Aris Saloniki Brøndby IF Grasshoppers Zürich Rapid Wien FC Timisoara APOEL Nicosia PAOK Saloniki FC Vaslui Lech Poznan Trabzonspor Sibir Novosibirsk Racing Genk Tavria Simferopol Karpaty Lviv Maritimo Funchal IF Elfsborg FC Utrecht * Sturm Graz AA Gent Motherwell Lausanne Sports DVSC Debrecen Dundee United Dnepr Mogilev Slovan Bratislava Omonia Nicosia AIK Stockholm Maccabi Tel-Aviv Hajduk Split NK Maribor Dinamo Minsk Garabag Agdam HJK Helsinki FK Aktobe ETO Györ The New Saints |
|
|
|
|
ANTIE TUKKER
|
|
|
|
|
|
RDZ-010
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote: Nee aan de kant van Macabbi tel aviv staan de teams waar Feyenoord tegen kan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door feyenoordq -- |
|
|
|
|
RDZ-010
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Volgens mij kunnen we enkel nog deze loten: - Anorthosis Famagusta FC (Cyprus) - SC Tavriya Simferopol (Oekraïne) - KAA Gent (België) - Maccabi Tel-AvivFC (Israël) - HNK Hajduk Split (Kroatië)
Ploegen uit bovenstaand schema zijn al ingedeeld in groepen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
straffe reistijden tussen...dan maar Gent??? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 11:25 schreef moa het volgende:[..] Volgens mij kunnen we enkel nog deze loten: - Anorthosis Famagusta FC (Cyprus) - SC Tavriya Simferopol (Oekraïne) - KAA Gent (België) - Maccabi Tel-AvivFC (Israël) - HNK Hajduk Split (Kroatië) Ploegen uit bovenstaand schema zijn al ingedeeld in groepen. dat schreef ik toch al??
ben je een vrouw? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Vergeet het maar!!!!
Feyenoord heeft intern al besloten dat als ons team moet spelen tegen clubs uit Belgie, Engeland, Duitsland, Schotland of Frankrijk dat er combi reizen worden uit geschreven en alleen bestemd voor Diamondcardhouders.
Met dank aan Ton Spion alias Strooband |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
had meer over het feit dat feyenoord dan niet de halve wereld hoeft af te reizen om een potje te ballen op een weiland.
Was nou niet echt van plan om mee te gaan |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
maakt me geen reet uit, welke tegenstander het wordt! we pakken ze allemaal! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 11:52 schreef Jappie_FEY het volgende:had meer over het feit dat feyenoord dan niet de halve wereld hoeft af te reizen om een potje te ballen op een weiland. Was nou niet echt van plan om mee te gaan neppert! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
klopt, heb idd geen diamontcard
Ga wel weer is mee als ze in 1/2 finale staan tegen een inter |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 11:25 schreef moa het volgende:[..] Volgens mij kunnen we enkel nog deze loten: - Anorthosis Famagusta FC (Cyprus) - SC Tavriya Simferopol (Oekraïne) - KAA Gent (België) - Maccabi Tel-AvivFC (Israël) - HNK Hajduk Split (Kroatië) Ploegen uit bovenstaand schema zijn al ingedeeld in groepen. Het is te hopen dat je Hajduk Split en Gent ontloopt. Die zijn gewoon gelijkwaardig aan Feyenoord. En Famagusta speelde vorig seizoen in de groepsfase van de Champions League dus dat is ook echt geen walk over. In de Oekraine spelen is altijd kut. Ik hoop op Macabi. Lache joh! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 11:57 schreef scarface1979 het volgende:[..] Het is te hopen dat je Hajduk Split en Gent ontloopt. Die zijn gewoon gelijkwaardig aan Feyenoord. En Famagusta speelde vorig seizoen in de groepsfase van de Champions League dus dat is ook echt geen walk over. In de Oekraine spelen is altijd kut. Ik hoop op Macabi. Lache joh! serieus wat ziet iedereen toch in dat gent?? Daar was die trainer van twente toch coach?? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 11:25 schreef moa het volgende:[..] Volgens mij kunnen we enkel nog deze loten: - Anorthosis Famagusta FC (Cyprus) - SC Tavriya Simferopol (Oekraïne) - KAA Gent (België) - Maccabi Tel-AvivFC (Israël) - HNK Hajduk Split (Kroatië) Ploegen uit bovenstaand schema zijn al ingedeeld in groepen. Dat zei ik toch ook net...????? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Naar jou luistert hier niemand. Misschien eens op een ander forum proberen? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Nee ik ben overal gebannd dus:( |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Boudewijn, je bent 'm op 1 forum vergeten te bannen! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Jeroen.
|
|
|
Ik denk persoonlijk dat als we de belgen loten het meest in ons voordeel is. Lekker dichtbij een relatief zwakke ploeg met een slecht scorend vormogen.
Ik geloof wel in een eindtoernoou waar Feyenoord tussen komt te staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eurosport staat aan.
Ajaks stroomt straks ook lekker de EUROLEAGUE in zie ik. |
|
|
|
|
Roel
|
|
|
|
|
|
Roel
|
|
|
Hun Kiev uit op de woensdag,
wij via Kiev (ook woensdag) dondedagochtend door naar SC Tavriya Simferopol
gezellig hoor dag, avond en n8 Kiev als hun er ook zijn...
Hopen op de loting en de slag in Kiev |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Nou ja zeg....we zijn toch allemaal tijdens de europese wedstrijden voor alle Nederlandse clubs?
Waar zijn de normen en waarden gebleven? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|