|
|
BRAYY
|
|
|
Maar Gent speelde toch mee voor de Champions League? Als je daar wordt uitgeschakelt moet je dan ook nog eens plaatsing afdwingen voor europa league? ik meen me te herinneren dat dat vroeger anders was .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
die van CSKA lijkt heel tevreden ahahha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahahha tegen Gent, zei ik toch |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Lekkkkkkkkkkkkkkerrrrrrrr allllllllllllles losssssssssssssssssssss! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
wat fak? niet ouwehoeren, die gaan we inpakken! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
gent heeft 1-3 verloren van het B team van dinamo kiev |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
geen vermoeiende reisjes, geen kou, geen geouwehoer |
|
|
|
|
craven
|
|
|
en wij hebben nog een dinamo speler in ons midden... |
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
Oké KAA Gent moet te doen zijn wie gaater mee naar België? |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
wint feyenoord gewoon 2x.zo moeilijk moet het niet zijn. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
combi rit met de bus en alleen diamondcard houders....dus niet meer dan 400 man mee naar Gent. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Daar word Quiroz sip van |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Celtic stelt ook niet veel meer voor hoor |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
moet te doen zijn voor feyenoord |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
AZ - FK Atobe kut kazen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: zie utrecht niet winnen daar...hebben wel aardige spelers daar... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zijn idd een stel domme voetballers die van celtic, dus kans hebben ze |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - AA Gent Celtic - FC Utrecht AZ - FK Aktobe Sibir Novosibirsk - PSV |
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
dat word vandaag nog een nieuwe spits |
|
|
|
|
Blue-White Army
|
|
|
men beste nederlandse medemensen, ik wil hier eerst iets rechtzetten. Ten eerste heeft dynamo Kiev woensdag met hun sterkste elftal aangetreden tegen Gent. ten 2e hebben ze van ons maar 3kansen gekregen (helaas wel 3 doelpunten ook) en ten derde, het wordt dit jaar geen Europees voetbal voor jullie want wij klaren deze klus!
Forza Buffalo! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:05 schreef Blue-White Army het volgende:men beste nederlandse medemensen, ik wil hier eerst iets rechtzetten. Ten eerste heeft dynamo Kiev woensdag met hun sterkste elftal aangetreden tegen Gent. ten 2e hebben ze van ons maar 3kansen gekregen (helaas wel 3 doelpunten ook) en ten derde, het wordt dit jaar geen Europees voetbal voor jullie want wij klaren deze klus! Forza Buffalo! is dit serieus? heb je serieus een account aangemaakt om dit te melden? en denk je serieus dat Gent gaat winnen? en die return was toch een B elftal van kiev?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door BRAYY -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:05 schreef Blue-White Army het volgende:men beste nederlandse medemensen, ik wil hier eerst iets rechtzetten. Ten eerste heeft dynamo Kiev woensdag met hun sterkste elftal aangetreden tegen Gent. ten 2e hebben ze van ons maar 3kansen gekregen (helaas wel 3 doelpunten ook) en ten derde, het wordt dit jaar geen Europees voetbal voor jullie want wij klaren deze klus! Forza Buffalo! hahahahahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 14:05 schreef Blue-White Army het volgende:men beste nederlandse medemensen, ik wil hier eerst iets rechtzetten. Ten eerste heeft dynamo Kiev woensdag met hun sterkste elftal aangetreden tegen Gent. ten 2e hebben ze van ons maar 3kansen gekregen (helaas wel 3 doelpunten ook) en ten derde, het wordt dit jaar geen Europees voetbal voor jullie want wij klaren deze klus! Forza Buffalo! Het is dus echt waar dat Belgen dom zijn.. |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
haha Blue-White Army,wie is we? en denk je nou echt,dat Feyenoord verliest van gent?Feyenoord wint gewoon 2x met 2-0 1-2. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 12:57 schreef Jeroen. het volgende:Ik denk persoonlijk dat als we de belgen loten het meest in ons voordeel is. Lekker dichtbij een relatief zwakke ploeg met een slecht scorend vormogen. Ik geloof wel in een eindtoernoou waar Feyenoord tussen komt te staan. Volgens mij zijn ze 2e geworden en de beker gewonnen...
Ik bene r niet blij mee |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
derde met 49 punten net voor kortrijk!!!!! ooooeeeeiiiiiii.................... |
|
|
|
|
thomas 66565
|
|
|
AA gent is leeg gekocht door twente dus is wel voordeel maar ik hoop dat feyenoord kan winnen blijft altijd moeilijk tegen belgen! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
even een vraagje tussendoor... Hoe kan het dat de 'nummer' laatst van Rusland Europa league speelt???? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY