|
|
Quiroz
|
|
|
Na een lange absentie zijn FTID, Els en nu KOI weer terug op dit forum, de goeie ouwe tijd zal herleven, maar we missen één iemand.... ROVERT! Wie kan hem bereiken?? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Lijkt me een mooie taak voor Hotjumper, maar of het lukt? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
idd die ouwe rovert moet terug! op 1 voorwaarde, dat hij wel blijft zeiken om niks, anders is hij geen toegevoegde waarde ;) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Hotjumer die is z'n nieuwe wagen aan het testen, dus die valt af. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 11:45 schreef Milo het volgende:idd die ouwe rovert moet terug! op 1 voorwaarde, dat hij wel blijft zeiken om niks, anders is hij geen toegevoegde waarde ;) Haha, dat was jou taak toch:) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Waarom, auto testen en lobbyen gaat prima samen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ja, nu je t zegt. Misschien wipt ie wel ff langs. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: jajajaja dat worden op doordeweekse voetbalavonden mooie ritjes richting Rotterdam met een man of 8 in z'n Gele monster hahahaha!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
In 1 keer krijg ik een gevoel dat dit een prachtig seizoen gaat worden! Als die bokkelul ook terug komt, zijn we weer compleet! kampioene, kampioene, kampioene!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahahahahaaha..........ik ben voor |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 11:51 schreef Milo het volgende:In 1 keer krijg ik een gevoel dat dit een prachtig seizoen gaat worden! Als die bokkelul ook terug komt, zijn we weer compleet! kampioene, kampioene, kampioene!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 11:50 schreef KKL het volgende:[..] jajajaja dat worden op doordeweekse voetbalavonden mooie ritjes richting Rotterdam met een man of 8 in z'n Gele monster hahahaha!!! dan is het te hopen dat we in de beker en uefacup ver komen, auto is december/januari pas af. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Niks slotje, en niet mee eens. Hotjumper aan het werk zetten, desnoods vragen wat z'n opdracht makkelijker maakt! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ja, daar dacht ik ook aan. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Pleisters doen het ook goed |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ja, ook hele sterke gedachte, maar zolang Hotjumper niet reageert, zitten wij hier een beetje doelloos creatief te zijn.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
lekkere wijven (sorry els) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: ja, dat werkt ook vast wel. Weet jij hoe je daar aan moet komen? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
sorry geen verstand van, moet je bij quiroz wezen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Quiroz, als je aangemeld bent, heb je tips? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Volgens mij hebben we daar een apart topic voor, toch Sevillana? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, maar volgens mij zijn dat slechts plaatjes. Denk dat Hotjumper iets meer overtuigingskracht nodig heeft. Tenzij voor mannen papieren dames voldoende zijn? Hoe zit dat eigenlijk? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 22:31 schreef Els het volgende:[..] Ja, maar volgens mij zijn dat slechts plaatjes. Denk dat Hotjumper iets meer overtuigingskracht nodig heeft. Tenzij voor mannen papieren dames voldoende zijn? Hoe zit dat eigenlijk? Scheelt een heleboel discussie(s) hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
jaja en uit de kleren gaan doen ze zeker ook niet moeilijk over..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door craven -- |
|
|
|