|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik heb Blind wel liever op het moment dan Emanuelson |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Fuck zeg als we deze pot niet winnen. Gemiste kans ! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Die zaou ik er al helemaal niet erin doen!:S Dan toch maar Blind!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door joey -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
weet niet, om een middenvelder op de linksback positie te zetten? Of je moet het al aandurven met 3 verdedigers te gaan spelen, Blind heeft weinig gespeeld in ajax1. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Het moet altijd met moeite! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:23 schreef dege het volgende:weet niet, om een middenvelder op de linksback positie te zetten? Of je moet het al aandurven met 3 verdedigers te gaan spelen, Blind heeft weinig gespeeld in ajax1. Ik zou het lekker zo houden.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
hahaha kut braziliaan, wat denkt ie nou |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Waarom niet ? Urby is nog niet in staat om Amsterdam CS te raken op 10 meter afstand. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:23 schreef dege het volgende:weet niet, om een middenvelder op de linksback positie te zetten? Of je moet het al aandurven met 3 verdedigers te gaan spelen, Blind heeft weinig gespeeld in ajax1. Je bedoelt Blind? Want hij speelt linksback of rechtsback |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
bedoel Blind ja, die heeft weinig gespeeld en Bonevacia om hem op linksback te zetten is ook geen optie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door dege -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Denk ik ook.. Maarja hij zegt niet wie.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: was nog bezig haha, lol |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maar hij kan juist heel makkelijk op linksback en rechtsback |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:26 schreef dege het volgende:bedoel Blind ja, die heeft weinig gespeeld en Bonevacia om hem op linksback te zetten is ook geen optie. Bonevacia.. okee...weet ik hoe je het typt.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: hij bedoelt bonevacia niet op rechts en lkinks en dat blind niet veel heeft gespeeld bij ajax1!!!;) |
|
|
|
|
dege
|
|
|
EMA, GDVD, zoveel ruimte en nog geen fatsoenlijke voorzet kunnen geven!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:28 schreef joey het volgende:[..] hij bedoelt bonevacia niet op rechts en lkinks en dat blind niet veel heeft gespeeld bij ajax1!!!;) bedankt haha |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Godver! Wedde die gaat er weer in!! :S |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:28 schreef joey het volgende:[..] hij bedoelt bonevacia niet op rechts en lkinks en dat blind niet veel heeft gespeeld bij ajax1!!!;) Ow Lol :P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
En hij geeft nog even een vrije trap weg... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
hahaha oeeeh spanning om niks |
|
|
|
|
joey
|
|
|
YES!!Als ik het zeg helpt het!:P haha |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: nou uhhh oekrainie - nedeerland gezien;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Al die kansen word je niet goed van. Nee had niet gekeken. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
die keeper is wel goeed! Misschien iets voor ajax XD? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: najaa die kregen ook een vrijetrap.. pats erin! Dus natuurlijk is er spanning als er een vrijetrap is voor hun! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Waardoor er weeer een kans is |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Gezeik met Suarez en die andere gabber.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Sjongejonge..Alsof z'n balluh eraf zijn gevalle ofzowXD |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Valt op dat elke kans die dynamo krijgt ze hoog over schieten! oke gefeliciteerd 1-1 |
|
|
|
|
dege
|
|
|
hier had vanavond echt wel meer ingezeten, nu maar HOPEN dat ze het volgende week niet ALWEER weg geven, net zoals andere jaren |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
010 in 2010
|
|
|
maar nu moeten ze thuis op de 0 spelen en daar is ajax geen echt meester in dit jaar |
|
|
|