BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dinamo Kiev - AFC Ajax (17-08-2010): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:35   quote  deeplink  
Volgende week:

Steek

vdwiel-Alde-Oleguer-Vertonghen

Enoh-dezeeuw

Siem

Suarez - SULEMANI

El hammie
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:35 schreef joey het volgende:
Volgende week:

Steek

vdwiel-Alde-Oleguer-Vertonghen

Enoh-dezeeuw

Siem

Suarez - SULEMANI

El hammie
En Emanuelson NIET in de selctie!!
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:36   quote  deeplink  
ondanks dat AJAX deze pot had moeten winnen, is dit natuurlijk een perfect resultaat door de uitgoal die ajax maakt. AJAX speelt uiteindelijk niet een hele goede wedstrijd, maar wel een hele knappe wedstrijd, eigenlijk geven we tot aan de wissel met Anita geen kans weg.

Het lijkt mij nu wel duidelijk dat Sulejmani de vaste vervanger moet worden van Urby, die gast is al wekenlang echt de slechtst man op het veld bij ons, en zoals gewoonlijk laat hij weer eens z'n man lopen waardoor AJAX niet wint en het nog moeilijk zat wordt in A'dam
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:35 schreef 010 in 2010 het volgende:
maar nu moeten ze thuis op de 0 spelen en daar is ajax geen echt meester in dit jaar
+ Koeman zij het ook al: Dynamo is vaak uit nog beter ook!
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:36 schreef remco k het volgende:
ondanks dat AJAX deze pot had moeten winnen, is dit natuurlijk een perfect resultaat door de uitgoal die ajax maakt. AJAX speelt uiteindelijk niet een hele goede wedstrijd, maar wel een hele knappe wedstrijd, eigenlijk geven we tot aan de wissel met Anita geen kans weg.

Het lijkt mij nu wel duidelijk dat Sulejmani de vaste vervanger moet worden van Urby, die gast is al wekenlang echt de slechtst man op het veld bij ons, en zoals gewoonlijk laat hij weer eens z'n man lopen waardoor AJAX niet wint en het nog moeilijk zat wordt in A'dam
Jaa ben het na deze wedstrijd met je eens dat we Sule de kans moeten geven!!
010 in 2010
 010 in 2010 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:38   quote  deeplink  
nee ik zeg

steek
vd wiel aldeweireld ooijer (als hij fabiano aankan) verthongen
enoh de zeeuw lindgren (indien fit) anders de jong
suarez hamdoui
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:36 schreef joey het volgende:

[..]

+ Koeman zij het ook al: Dynamo is vaak uit nog beter ook!
en AJAX is thuis 3 klasses beter dan uit, ook dat is algemeen bekend. We moeten en zullen dit gewoon afmaken volgende week, maar dan aub wel zonder urby zodat het met m'n hartslag ook wat beter gaat:)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

en AJAX is thuis 3 klasses beter dan uit, ook dat is algemeen bekend. We moeten en zullen dit gewoon afmaken volgende week, maar dan aub wel zonder urby zodat het met m'n hartslag ook wat beter gaat:)
Haha!
Gewoon een keertje winnen!
EN ZONDER URBY!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door Hasjkoph --
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:38 schreef 010 in 2010 het volgende:
nee ik zeg

steek
suarez hamdoui
Jaaa Dat Ooijer 1 wedstrijd..(toevallig tegen brazilie) het erg goed deed zegt niet veel heh,,Want vorig seizoen had hij wel moeite met VVV!!!
+ hij is nog niet wedstrijdfit volgens mij..Maargoed..
Waarom Lindgren?..
010 in 2010
 010 in 2010 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:41   quote  deeplink  
zodat je op het middenveld meer evenwicht heb en dat de jong meer kan penetreren..

heb je 3 vaste mannen op het middenveld
thomASS
 thomASS - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:38 schreef 010 in 2010 het volgende:
nee ik zeg

steek
suarez hamdoui
Ja waar is je nummer 10..
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja het is ook algemeen bekend dat ajax het vaak defensief laat zitten.. Ze hadden eigenlijk gewoon 2-1 moeten winnen was vele malen beter geweest!! Ajax die op de defensie speelt thuis is 9 van de 10 keer slecht!!
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:41 schreef 010 in 2010 het volgende:
zodat je op het middenveld meer evenwicht heb en dat de jong meer kan penetreren..

heb je 3 vaste mannen op het middenveld
4-3-3 dus?
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:42   quote  deeplink  
mensen nog aan toe er had meer ingezeten vandaag, maar desondanks een redelijk goed resultaat. Sully geef ik toch de voorkeur boven emma. maar de linksachter positie staat op losse schroeven..... daar moet toch wat anders op te verzinnen zijn. met of zonder een huur/aankoop.
010 in 2010
 010 in 2010 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:41 schreef thomASS het volgende:

[..]

Ja waar is je nummer 10..
dat is de jong :P had een entertje gemoeten

en lindgren met de punt naar achter
010 in 2010
 010 in 2010 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:42 schreef joey het volgende:

[..]

4-3-3 dus?
hoe jij het wil noemen ik zie de jong als diepe nr 10
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:43   quote  deeplink  
De jong was vandaag gewoon goed, zoals eigenlijk heel ons middenveld, totdat de Jong weer naast de Zeeuw moest gaan spelen, Jol moet daar echt eens mee stoppen, want dat levert alleen maar paniekvoetbal op, die jongen kan niet verdedigend verdedigen, maar alleen aanvallend verdedigen (als jullie me nog snappen:)).
Jol brengt daar echt de ploeg mee in gevaar.

En enoh is echt van onschatbare waarde voor AJAX....
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:42 schreef duidelijkheid het volgende:
mensen nog aan toe er had meer ingezeten vandaag, maar desondanks een redelijk goed resultaat. Sully geef ik toch de voorkeur boven emma. maar de linksachter positie staat op losse schroeven..... daar moet toch wat anders op te verzinnen zijn. met of zonder een huur/aankoop.
Ema verdedigd niet goed mee.. Anita moet soms gewoon hulp krijgen in sommeige gevallen!!
010 in 2010
 010 in 2010 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:43 schreef remco k het volgende:
De jong was vandaag gewoon goed, zoals eigenlijk heel ons middenveld, totdat de Jong weer naast de Zeeuw moest gaan spelen, Jol moet daar echt eens mee stoppen, want dat levert alleen maar paniekvoetbal op, die jongen kan niet verdedigend verdedigen, maar alleen aanvallend verdedigen (als jullie me nog snappen:)).

heel veel 2 ballen waren nu voor ons en tegen groningen en ook vitesse waren die vaak voor de andere ploeg.. dit denk ik dat door enoh kwam
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:43 schreef 010 in 2010 het volgende:

[..]

hoe jij het wil noemen ik zie de jong als diepe nr 10
najaa.. nu speelt ajax meer net als het NEderlands elftal.. Maar dan meer aanvallend dan natuurlijk;)
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:43 schreef remco k het volgende:

ja miss was hij wel beetje geblesseerd?
010 in 2010
 010 in 2010 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:45 schreef joey het volgende:

[..]

najaa.. nu speelt ajax meer net als het NEderlands elftal.. Maar dan meer aanvallend dan natuurlijk;)
al spelen we met 10 man op de 16 en spelen we 0-0 als we maar de CL ingaan :D
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:45 schreef 010 in 2010 het volgende:

[..]

heel veel 2 ballen waren nu voor ons en tegen groningen en ook vitesse waren die vaak voor de andere ploeg.. dit denk ik dat door enoh kwam
inderdaad, Kiev krijgt ook alleen maar kansen nadat hij gewisseld werd...
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:46 schreef 010 in 2010 het volgende:

[..]

al spelen we met 10 man op de 16 en spelen we 0-0 als we maar de CL ingaan :D
AJAx Zuigt in het spelen op de Nul!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door joey --
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:48   quote  deeplink  
in mijn ogen is anita niet goed genoeg voor de linksback positie in europees verband. waarschijnlijk is timothee dat ook niet maar er moet in mijn ogen toch echt wel wat aan gebeuren
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:48 schreef duidelijkheid het volgende:
in mijn ogen is anita niet goed genoeg voor de linksback positie in europees verband. waarschijnlijk is timothee dat ook niet maar er moet in mijn ogen toch echt wel wat aan gebeuren
hij was aan het begin wat onrustig jaa.. Maar Ook ema kwam vaak niet mee terug.. Waardoor Anita het allemaal alleen moest gaan doen! Ema was echt LUI!
010 in 2010
 010 in 2010 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:51   quote  deeplink  
even offtopic weet iemand wanneer lodeiro weer fit is?

ik denk dat je dan kan spelen met

lodeiro hamdoui suarez
de jong
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:52   quote  deeplink  
Of
Sulejmani El Ham Suarez!
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:51 schreef 010 in 2010 het volgende:
even offtopic weet iemand wanneer lodeiro weer fit is?

ik denk dat je dan kan spelen met

lodeiro hamdoui suarez
de jong
denk dat dat nog paar weekje duurT?
Die hebben we ook nog idd! Dus ajax heeft het best breedt aan keuzes hoor.. De ridder volkome onnodig!!
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:53   quote  deeplink  
we hebben:
Suarez
Elhamdoui
Sulemani
Urby
Lodeiro(straks dan)
zeegelaar
sarpong(gaat die nog weg?)
Jozefzoon
010 in 2010
 010 in 2010 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:52 schreef Hasjkoph het volgende:
Of
Sulejmani El Ham Suarez!
tsja dat kan ook.. maar ik verwacht veel van lodeiro
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:54   quote  deeplink  
vergeet ik er nog 1??
dege
 dege - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:50 schreef joey het volgende:

[..]

hij was aan het begin wat onrustig jaa.. Maar Ook ema kwam vaak niet mee terug.. Waardoor Anita het allemaal alleen moest gaan doen! Ema was echt LUI!
inderdaad, iedereen praat over Anita, maar denk dat het ook door Ema kwam, wat was hij SLECHT zeg.
Nu maar hopen dat we het volgende week halen, hoe maakt me niet uit, als we de CL maar halen en het is te doen dat is vandaag wel gebleken
010 in 2010
 010 in 2010 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:53 schreef joey het volgende:
we hebben:
Suarez
Elhamdoui
Sulemani
Urby
Lodeiro(straks dan)
zeegelaar
sarpong(gaat die nog weg?)
Jozefzoon
suk ook nog
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:54   quote  deeplink  
maar op de lange ballen had anita geen antwoord. Vertonghen is in mijn ogen de man of the match!! niet omdat hij scoorde maar omdat hij bijna ;) alle ballen weg kopte. vindt het nog steeds jammer dat thomas vertrok vorig seizoen.
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:54 schreef dege het volgende:

[..]

inderdaad, iedereen praat over Anita, maar denk dat het ook door Ema kwam, wat was hij SLECHT zeg.
Nu maar hopen dat we het volgende week halen, hoe maakt me niet uit, als we de CL maar halen en het is te doen dat is vandaag wel gebleken
het is zeker te doen!;)
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:54 schreef 010 in 2010 het volgende:

[..]

suk ook nog
Jaaa okee.. !;)Thx!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door joey --
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:54 schreef 010 in 2010 het volgende:

[..]

suk ook nog
Nou,
Ik voetbal nog beter dan Suk daar ben ik heilig van overtuigd
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:47 schreef joey het volgende:

[..]

AJAx Zuigt in het spelen op de Nul!!
ik denk dat je wel wat overdrijft, vandaag was ook verdedigend tot aan de wissel van Anita een prima pot, en afgelopen seizoen speelde we bijna altijd de nul, ga dus niet roepen dat AJAX zuigt in het spelen op de nul
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:03 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Nou,
Ik voetbal nog beter dan Suk daar ben ik heilig van overtuigd
En ik keep beter dan Verhoeven..HElaas spelen we niet bij ajax;)
Suk is nog jong..,Hij heeft de potentie om een erg geode speler te worden!
Maar denk dat..Als mido komt.. Dat je hem misschien een jaartje moet verhuren..
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:04 schreef remco k het volgende:

[..]

ik denk dat je wel wat overdrijft, vandaag was ook verdedigend tot aan de wissel van Anita een prima pot, en afgelopen seizoen speelde we bijna altijd de nul, ga dus niet roepen dat AJAX zuigt in het spelen op de nul
nou in dze situaties..Europees voetbal doel ik dan op.. Is het gewoon zo dat ajax daar slect in is.. Moet je niet de eredivisie voetbal van vorig seizoen erbij gaan halen..Dan kun je niet met elkaar vergeklijken pik;) haha
romano
 romano - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:09   quote  deeplink  
Briljant verkut jongens. Had eenvoudig 0-2 kunnen worden. Het probleem? Emanuelson. Ik word doodziek van die rukker. Elke kans voor de tegenpartij ontstaat bij Emanuelson. Wat een prutser, wat een amateur. Ik bied € 1 miljoen om hem te kopen. Mag hij mijn gazon komen maaien. Niet dat hij dat kan, maar dan zijn we hem tenminste bij Ajax kwijt. Prognose voor de thuiswedstrijd: 1-2 voor Kiev (omdat Jol Emanuelson blijft opstellen).
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:06 schreef joey het volgende:

[..]

nou in dze situaties..Europees voetbal doel ik dan op.. Is het gewoon zo dat ajax daar slect in is.. Moet je niet de eredivisie voetbal van vorig seizoen erbij gaan halen..Dan kun je niet met elkaar vergeklijken pik;) haha
vorig seizoen op juventus na heel veel op de nul gespeels, ik snap je punt dus gewoon totaal niet.
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

vorig seizoen op juventus na heel veel op de nul gespeels, ik snap je punt dus gewoon totaal niet.
Jaaa oke...Europa l. heb je gelijk in..

Maar ik heb het over ajax in de vooronde !! elk jaar weer!!!!
Daar heb ik het overr.. niet over vorig seizoen EL en eredivisie..;)
Eide
 Eide - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:21   quote  deeplink  
Tja, ik was er al bang voor, dat gelijk spelletje. En wat laat Emanuelson dan knullig z'n man lopen zeg. Onvoorstelbaar slecht. Ik vond Suleimani trouwens goed invallen, kwam ten minste iets van uit.
alibabba
 alibabba - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:37   quote  deeplink  
Suarez valt vandaag ook het één en ander aan te rekenen. In wedstrijden tegen Nec of Vvv is een eigenwijze houding niet funest, maar hier gaat het om de CL te halen. Het gaat niet om Suarez, maar om AJAX en dat moet hij eens goed in zijn oren knopen. Gaan voor eigen succes, terwijl een ander een betere positie heeft, is op dit niveau ongelooflijk amateuristisch en niet te accepteren.

Ik krijg de rillingen over mijn lijf als ik Oleguer zie schutteren en Anita is een gemaakte linksback. Ik kan het niet genoeg zeggen, maar zijn beste positie is niet die van linksback, maar verdedigende middenvelder of rechtsback. Het is een rechtspoot en dan is het verdomde moeilijk voor hem om zich staande te houden op links.

Remco heeft 100% gelijk wat ie zegt over Emanuelson. Ik hou 'm nauwlettend in de gaten en hij faalt opzichtig. Dat doelpunt is mede hem aan te rekenen, maar niet alleen hij gaat in de fout. Je staat tegen 10 man en er komt iemand alleen voor de keeper. Dat mag nooit gebeuren. Enoh is ontzettend belangrijk en ik hield mijn hart vast na zijn wissel. Sulejmani maakte een gretige indruk en hij verdiend een basisplaats ten koste van Urby. De Jong kan en moet beter en de Zeeuw vond ik tegen die sterke middenvelders van Kiev een niet al te sterke indruk maken.

Er had echt meer ingezeten vandaag als het elftal wat meer RUST bezat, maar dat is een ontwikkeling die vanaf februari dit jaar in gang is gezet en wat zich verder moet ontwikkelen. Zo'n ontwikkeling word versneld als je vandaag had gewonnen en met een beetje meer geluk was dat ook gebeurd. Een voorhoede met Sulejmani, El Hamdaoui en Suarez is dodelijk en zeker als de samenwerking optimaal is en met name Suarez moet dat aangepraat worden. De Jong en Eriksen moeten rustig worden in hun koppie, want zij kunnen die 3 in stelling brengen. Volgende week word het erop of eronder, maar ik ben positief gestemd. Dat Kiev is een sterke tegenstander met echte goeie spelers, maar dit Ajax moet in staat zijn om ze te kloppen. De counter van hun zal over een week vaak toegepast worden en dat is aan Jol om dat ie goeie banen te laten leiden. Ik hoop dat onze voorhoedespelers en met name Sulejmani, want die gun ik het, het vizier op scherp hebben en dat ze ons naar de CL schieten. AJACIED BEN JE NIET VOOR EVEN, AJACIED BEN JE HEEL JE LEVEN.
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:37 schreef alibabba het volgende:
Suarez valt vandaag ook het één en ander aan te rekenen. In wedstrijden tegen Nec of Vvv is een eigenwijze houding niet funest, maar hier gaat het om de CL te halen. Het gaat niet om Suarez, maar om AJAX en dat moet hij eens goed in zijn oren knopen. Gaan voor eigen succes, terwijl een ander een betere positie heeft, is op dit niveau ongelooflijk amateuristisch en niet te accepteren.

Ik krijg de rillingen over mijn lijf als ik Oleguer zie schutteren en Anita is een gemaakte linksback. Ik kan het niet genoeg zeggen, maar zijn beste positie is niet die van linksback, maar verdedigende middenvelder of rechtsback. Het is een rechtspoot en dan is het verdomde moeilijk voor hem om zich staande te houden op links.

Remco heeft 100% gelijk wat ie zegt over Emanuelson. Ik hou 'm nauwlettend in de gaten en hij faalt opzichtig. Dat doelpunt is mede hem aan te rekenen, maar niet alleen hij gaat in de fout. Je staat tegen 10 man en er komt iemand alleen voor de keeper. Dat mag nooit gebeuren. Enoh is ontzettend belangrijk en ik hield mijn hart vast na zijn wissel. Sulejmani maakte een gretige indruk en hij verdiend een basisplaats ten koste van Urby. De Jong kan en moet beter en de Zeeuw vond ik tegen die sterke middenvelders van Kiev een niet al te sterke indruk maken.

Er had echt meer ingezeten vandaag als het elftal wat meer RUST bezat, maar dat is een ontwikkeling die vanaf februari dit jaar in gang is gezet en wat zich verder moet ontwikkelen. Zo'n ontwikkeling word versneld als je vandaag had gewonnen en met een beetje meer geluk was dat ook gebeurd. Een voorhoede met Sulejmani, El Hamdaoui en Suarez is dodelijk en zeker als de samenwerking optimaal is en met name Suarez moet dat aangepraat worden. De Jong en Eriksen moeten rustig worden in hun koppie, want zij kunnen die 3 in stelling brengen. Volgende week word het erop of eronder, maar ik ben positief gestemd. Dat Kiev is een sterke tegenstander met echte goeie spelers, maar dit Ajax moet in staat zijn om ze te kloppen. De counter van hun zal over een week vaak toegepast worden en dat is aan Jol om dat ie goeie banen te laten leiden. Ik hoop dat onze voorhoedespelers en met name Sulejmani, want die gun ik het, het vizier op scherp hebben en dat ze ons naar de CL schieten. AJACIED BEN JE NIET VOOR EVEN, AJACIED BEN JE HEEL JE LEVEN.
alibabbA .. MOOI GEZEGD MAN;)!!
Sebco
 Sebco - woensdag 18 augustus 2010 - 00:02   quote  deeplink  
Fuck we moeste gewoon met 0-2 naar huis zijn gegaan :(

Op voorhand is 1-1 natuurlijk goed, maar na de wedstrijd had ik toch een rot gevoel.. Dr zat veeeel meer in..

Ben het trouwens redelijk met u eens alibabba.

Door suarez zijn ego komen we geen 0-1 voor in de 1e helft, als je 3-0 voor staat heb ik er geen probleem mee dat je voor eigen succes gaat, maar in de CL geef je die bal gewoon af, echt om van door de grond te zakken :/

Verder tot de 0-1 deed iedereen het redelijk to zeer goed sommigen, op 1 na. Ik heb er ook wat extra op gelet en het was gewoon simpelweg een drama weer vandaag met Urby, hij is letterlijk zijn man geen 1 keer voorbij geraakt, en daar bovenop de helft van de tijd ook nog eens balverlies.. Verschrikkelijk om naar te kijken..

Dat hij zijn man laat lopen bij de goal reken ik trouwens Jol aan, wat een kut wisselbeleid vandaag. Urby heeft al in tijden geen linksback meer gespeeld volgens mij en nu ineens moet hij achteruit, dit terwijl hij al niet bijster goed aan het spelen was, om niet te zeggen dramatisch..
De wissel van enoh snap ik ook niet, breng dan bonevacia nog liever (of blind) als hij echt niet meer verder kon, we hadden toch helemaal geen nood aan nog een aanvallend ingestelde speler :/ Ongelooflijk.. En zoals Remco al zei aan De Jong is die taak niet besteed..

Maar goed, hopen dat het niet zo verloopt als de laatste 2 keren CL voorronde en we het deze keer wel afmaken in de eigen Arena.

Sulejmani idd goeie invalbeurt trouwens, ben blij dat hij toch bij ons blijft. Hij ziet er zeker nog gemotiveerd uit.

Om te eindigen: Volgende week betere opstelling AUB meneer Jol.

Natuurlijk gewoon terug Toby (al deed Oleguer het verdienstelijk voor zijn doen, is ook niet gemakkelijk denk ik als je al tijden op de bank zit..), en eender welke A-selectiespeler in de plaats van Urby dankuu. Hij heeft genoeg kansen gehad voorlopig.
thomASS
 thomASS - woensdag 18 augustus 2010 - 00:32   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Onze-fans-uit-Kiev-1.htm Haha te grappig
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - woensdag 18 augustus 2010 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Fantastisch toch!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dinamo Kiev - AFC Ajax (17-08-2010): 1-1

0.0339410