BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dinamo Kiev - AFC Ajax (17-08-2010): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 18 augustus 2010 - 07:49   quote  deeplink  
Godverdegodverdegodver... uitgelezen kans om daar met 1-3 of 0-2 te winnen.
Krijg je gvd nog een doelpunt tegen.
Ik ben PISSED OFF... welk goed resultaat... zijn ze daar bij Ajax helemaal van de pot gerukt.
Hoe kan je nou op dit nivo denken dat het goed is, zeker als je bedenkt dat Kiev juist uit de gevaarlijkste ploeg is gebleken.

blowup.gif

Maar... ik zag lichtpunten genoeg... wat een aanvalskracht.
Snap alleen de wissel van Enoh niet...wat een speler..ik was al fan van hem maar nu helemaal.
Zonder hem zijn we nergens.

Op naar zaterdag, ff die fokking boeren uit Kerkrade verslaan en dan volgende week in een stampvolle Arena er bovenop.
remco k
 remco k - woensdag 18 augustus 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:42 schreef joey het volgende:

[..]

Ja het is ook algemeen bekend dat ajax het vaak defensief laat zitten.. Ze hadden eigenlijk gewoon 2-1 moeten winnen was vele malen beter geweest!! Ajax die op de defensie speelt thuis is 9 van de 10 keer slecht!!
wat een onzin is dit weer van je, AJAX kreeg het hele afgelopen seizoen slechts 4 tegengoals in de Arena
remco k
 remco k - woensdag 18 augustus 2010 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:19 schreef joey het volgende:

[..]

Jaaa oke...Europa l. heb je gelijk in..

Maar ik heb het over ajax in de vooronde !! elk jaar weer!!!!
Daar heb ik het overr.. niet over vorig seizoen EL en eredivisie..;)
Hoe kun j iets van 3 jaar geleden met een compleet ander elftal nu met dit team en elftal vergelijken, dat is gewoon een rare nergens op gebasseerde vergelijking
remco k
 remco k - woensdag 18 augustus 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 07:49 schreef FsideVak129 het volgende:
Godverdegodverdegodver... uitgelezen kans om daar met 1-3 of 0-2 te winnen.
Krijg je gvd nog een doelpunt tegen.
Ik ben PISSED OFF... welk goed resultaat... zijn ze daar bij Ajax helemaal van de pot gerukt.
Hoe kan je nou op dit nivo denken dat het goed is, zeker als je bedenkt dat Kiev juist uit de gevaarlijkste ploeg is gebleken.

[ afbeelding ]

Maar... ik zag lichtpunten genoeg... wat een aanvalskracht.
Snap alleen de wissel van Enoh niet...wat een speler..ik was al fan van hem maar nu helemaal.
Zonder hem zijn we nergens.

Op naar zaterdag, ff die fokking boeren uit Kerkrade verslaan en dan volgende week in een stampvolle Arena er bovenop.
de wedstrijd hadden we inderdaad MOETEN:) winnen, maar dat neemt niet weg dat 1-1 een prima uitganspositie is, aangezien ajax altijd scoort thuis, zal kiev dus minimaal 2 keer moeten scoren
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 14:08   quote  deeplink  
2-0 woensdag
Ajax4ever19
 Ajax4ever19 - maandag 23 augustus 2010 - 14:24   quote  deeplink  
Had meer in gezeten.

Maar 1-1 in Kiev is zeker geen slecht resultaat.
joey
 joey - maandag 23 augustus 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

wat een onzin is dit weer van je, AJAX kreeg het hele afgelopen seizoen slechts 4 tegengoals in de Arena
IK heb het niet over het vorige seizoen in de mickeymouse L.!!!!!!
Ik heb het over vooronde CL!!!! Damnn.. hoevaak moet ik dat nou zeggen!?:S
joey
 joey - maandag 23 augustus 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kun j iets van 3 jaar geleden met een compleet ander elftal nu met dit team en elftal vergelijken, dat is gewoon een rare nergens op gebasseerde vergelijking
Najaaa.. zijn we het daar over oneens! Zal is niet;)
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 15:54 schreef joey het volgende:

[..]

Najaaa.. zijn we het daar over oneens! Zal is niet;)
Dus jij vind dat je het AJAX van drie jaar geleden met nu kan vergelijken, ondanks dat er nog slechts 2 selectiespelers van over zijn, er een volledig nieuwe technische staf is, en er een volledig ander bestuur zit (op enkele leden na).

Dat is hetzelfde als AJAX met HSV vergelijken, het zijn twee compleet verschillende clubs..
Plus dat AJAX toen een slechte tweede seizoenshelft had gespeeld, en nu gewoon een fantastische tweede seizoenshelft heeft gespeeld.

Dit alles neem t natuurlijk niet weg dat we gewoon uitgeschakeld kunnen worden woensdag, maar laten we hopen dat het zover niet komt
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 14:23   quote  deeplink  
Joey.. we hebben nu suarez, van der wiel en steek nog die veel hebben geleerd er erg geweldig goed zijn geworden.. In die jaren hadden we dat soort spelers ook alleen in eens waren die spelers weg.. denk dat je het daar ook naar kan kijken.. De top spelers verliezen is niet goed gebleken in de voorrondes champions league.. Eigenlijk mag je daar niet naar kijken maar het is wel zo.. Stel he.. SUarez zou weg gaan vandaag dan kan je niet op hem rekenen.. En weetje.. Dat is een mokerslag.. Want suarez heeft werklust en onverwachte acties, elke wedstrijd weer.. We hadden sneijder.. daar was dat precies zo.. Even een balletje van 25 meter in de kruising en ajax ging beter spelen.. huntelaar was ook zomaar in het niets belangrijk.. Maar die raakte we kwijt.. Suarez nu niet voor de voorronde champions league.. Dit is weer sinds tijden de grootste kans dat ajax doorkomt! En als ajax doorkomt zie ik ook nog bijzondere dingen gebeuren!!
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 14:23 schreef freakie het volgende:
Joey.. we hebben nu suarez, van der wiel en steek nog die veel hebben geleerd er erg geweldig goed zijn geworden.. In die jaren hadden we dat soort spelers ook alleen in eens waren die spelers weg.. denk dat je het daar ook naar kan kijken.. De top spelers verliezen is niet goed gebleken in de voorrondes champions league.. Eigenlijk mag je daar niet naar kijken maar het is wel zo.. Stel he.. SUarez zou weg gaan vandaag dan kan je niet op hem rekenen.. En weetje.. Dat is een mokerslag.. Want suarez heeft werklust en onverwachte acties, elke wedstrijd weer.. We hadden sneijder.. daar was dat precies zo.. Even een balletje van 25 meter in de kruising en ajax ging beter spelen.. huntelaar was ook zomaar in het niets belangrijk.. Maar die raakte we kwijt.. Suarez nu niet voor de voorronde champions league.. Dit is weer sinds tijden de grootste kans dat ajax doorkomt! En als ajax doorkomt zie ik ook nog bijzondere dingen gebeuren!!
Absoluut, zo is het maar net kerel, we hebben als het team bij elkaar blijft echt een bijzonder goede ploeg, toch moeten we morgen echt vol aan de bak...
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:38   quote  deeplink  
Ja klopt remco dat moeten we zeker..! Maar we gaan wel winnen daar heb ik wel vertrouwen in..
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:38 schreef freakie het volgende:
Ja klopt remco dat moeten we zeker..! Maar we gaan wel winnen daar heb ik wel vertrouwen in..
ik ook wel, het moet ook gewoon.....
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:45   quote  deeplink  
Hahah laat het nu voor ons eens net wel worden en voor een aantal andere clubs uit de eredivisie net niet dit jaar niet waar??
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:45 schreef freakie het volgende:
Hahah laat het nu voor ons eens net wel worden en voor een aantal andere clubs uit de eredivisie net niet dit jaar niet waar??
inderdaad, daarom hoop ik ook dat zoveel mogelijk clubs, zolang mogelijk in europa actief blijven zodat ook zij het zwaar krijgen, en niet te vergeten is iedere club die doorbekert in EU gewoon goed bezig voor het coefficient van NL..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dinamo Kiev - AFC Ajax (17-08-2010): 1-1

0.0120968