BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dinamo Kiev - AFC Ajax (17-08-2010): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
frankdrebin
 frankdrebin - maandag 16 augustus 2010 - 17:19   quote  deeplink  
Mooi om positief te zijn, ik denk ook dat we over 2 wedtstrijden het beste spelen, maar zo als zovaak gaan we dan alsnog niet door.

Laten we hopen dat ik er naast zit.
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 18:16   quote  deeplink  
ik WEET ZEKER!! dat we scoren daar.......hoop op een goede thuiswedstrijd!!!
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 18:44   quote  deeplink  
200.000% zeker dat we de CL gaan halen, we hebben echt een goede ploeg een goede trainer, en WIJ HEBBEN SUAREZ EN EL HAMDAOUI, die scoren altijd en overal, dus inderdaad JODUH, we gaan zeker 1 keer scoren in de uitwedstrijd, ik verwacht zelfs 2 goals, en dan thuis afmaken en lekker het kampioenenbal in en proberen te overwinteren......
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 18:47   quote  deeplink  
high 5 man
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 18:49   quote  deeplink  
zonder twijfel man, wij kunnen hier discussieren over spelers die wel of niet goed zijn blablabla, maar uiteindelijk is er maar 1 ding dat telt in het leven EN DAT IS GELUKKIG ZIJN, en ik ben echt alleen maar gelukkig als het goed gaat met AJAX en dat WIJ SUPPORTERS GEZAMELIJK ARM IN ARM ROOD EN WIT WEER EENS OP HET PLEIN STAAN MET EEN CUB IN ONZE HANDEN
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 18:51   quote  deeplink  
en luister naar mij:dat gaat dit seizoen gebeuren..........
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 18:53   quote  deeplink  
ik help het je hopen kerel, dan gaan wij samen een pilsje drinken en eens praten over URBY die misschien wel de winnende maakt in welke cup dan ook?? HAHAHAHAHAHAHA
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 18:54   quote  deeplink  
twente krijgt nog grote leegloop.az is ver weg van wat het was,alleen psv blijkt weer oerdegelijk,dus dat is de enige concurent mijns inziens......En die pakken we gewoon uit EN thuis,dus komt echt goed.
Wacht alllen met spanning 31 augustus af.........
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 18:54   quote  deeplink  
deal,in ons supportershome tuluk!!!!
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:54 schreef joduh het volgende:
deal,in ons supportershome tuluk!!!!
DEAL.....
Ride
 Ride - maandag 16 augustus 2010 - 20:28   quote  deeplink  
dubbel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door Ride --
Ride
 Ride - maandag 16 augustus 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Teken meer voor een 0-2...
En dan thuis 2-1, wil daar ook juichen...
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 17 augustus 2010 - 00:01   quote  deeplink  
met 2 top aanvallers is deze klus redelijk te doen. hopen dat sulejmani in de basis staat en dat ie in vorm is en dan staan we in de poulefase Champions League!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 17 augustus 2010 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:54 schreef joduh het volgende:
twente krijgt nog grote leegloop.az is ver weg van wat het was,alleen psv blijkt weer oerdegelijk,dus dat is de enige concurent mijns inziens......En die pakken we gewoon uit EN thuis,dus komt echt goed.
Wacht alllen met spanning 31 augustus af.........
ik denk dat als twente een leegloop krijgt, ze zich dan weer netzo kunnen versterken als voorheen. az gaat met moeite voor de 6e plek
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 00:28   quote  deeplink  
AZ gaat het beter doen dan dat menig persoon hier denkt, Verbeek is gewoon een heel goede trainer
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 augustus 2010 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 00:28 schreef remco k het volgende:
AZ gaat het beter doen dan dat menig persoon hier denkt, Verbeek is gewoon een heel goede trainer
Ik denk ook dat ze weer 4de worden dit jaar.
Met als 3de FC Twente, 2de PSV, en als 1ste natuurlijk Ajax
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 17 augustus 2010 - 08:09   quote  deeplink  
Het begint te zenuwen....vanavond....

Het moet...het moet... het moet...

0-2, 1x Suarez en 1x El Hammie
Eide
 Eide - dinsdag 17 augustus 2010 - 10:50   quote  deeplink  
Tja, Dinamo Kiev, een lastige ploeg. Het is een ploeg die goed kan voetballen maar toch met name uitblinkt in het killen. Zeker met Sjevtsjenko voorin heeft Kiev een ploeg die messcherp kan counteren en elke fout afstraft.

Toch is Ajax zeker niet kansloos. Kiev is ook een ploeg waar je tegen kan voetballen. Met El Hamdaoui en Suarez in de ploeg heeft Ajax bijzonder veel creatief vermogen met twee mannen die vanuit elke hoek of stand voor gevaar kunnen zorgen. Ook zijn Alderweireld en Vertonghen juist wel twee verdedigers die een type als Sjevtsjenko goed zouden moeten kunnen bespelen, zolang ze zich niet laten verleiden tot Sjevtsjenko tussen de linies te laten spelen.

Ik verwacht een hele moeizame pot voetbal vanavond. Zolang Ajax een goal maakt en er niet meer dan 2 tegen krijgt is er thuis altijd uitzicht. Ik hoop natuurlijk op winst maar verwacht helaas eigenlijk gelijkspel of een klein verlies.
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 10:50   quote  deeplink  
vanavond wordt het 1-2 voor AJAX 2 keer Suarez, die laat namelijk even zien wie de beste AJAX speler is
adriu
 adriu - dinsdag 17 augustus 2010 - 11:26   quote  deeplink  
makie voor ajax!! 1-4 voor ajax
adriu
 adriu - dinsdag 17 augustus 2010 - 11:30   quote  deeplink  
1-4 voor ajax 3 xsulejmani en 1 zuarez
dapp're strijder
 dapp're strijder - dinsdag 17 augustus 2010 - 11:33   quote  deeplink  
Hoop op een 1-1. (En stiekem zelfs 1-2).
Vooral Suarez laat zich gelden vanavond, denk ik...
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 13:45 schreef SanderS het volgende:
Ik vind de reacties erg possitief hier. Ik zie het toch echt wat zwaarder... Als ze uit een goed resultaat behalen ga ik ook positief denken, maar voorlopig heb ik er een hard hoofd in daar in Oekraine! Dit is echt een lastige tegenstander hoor!!!

Shevchenko... pff... heb nu al koppijn!
Hoe erg wordt je koppijn als ik zeg dat Milevsky er ook speelt?
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 11:30 schreef adriu het volgende:
1-4 voor ajax 3 xsulejmani en 1 zuarez
Wees nou even 2 tellen realistich. Ten eerste zal Sulejmani niet gaan spelen, omdat hij gewoon nog niet in vorm is en zich niet op zn gemak voelt na het afketsen van de verhuur naar West Ham. Ten tweede zal waarschijnlijk Emanuelson de voorkeur krijgen aangezien hij de laatste wedstrijden heeft bewezen beter in vorm te zijn dan 'Micky'. En ten derde je praat wel over Dynamo Kiev. Ooit gehoord van het spitsenduo Milevsky en Shevchenko en dat Dinamo Kiev alleen maar op de counter loert waar Ajax kwetsbaar op is?
thomASS
 thomASS - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:08   quote  deeplink  
0-2 wint Ajax onverwachts
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:04 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Wees nou even 2 tellen realistich. Ten eerste zal Sulejmani niet gaan spelen, omdat hij gewoon nog niet in vorm is en zich niet op zn gemak voelt na het afketsen van de verhuur naar West Ham. Ten tweede zal waarschijnlijk Emanuelson de voorkeur krijgen aangezien hij de laatste wedstrijden heeft bewezen beter in vorm te zijn dan 'Micky'. En ten derde je praat wel over Dynamo Kiev. Ooit gehoord van het spitsenduo Milevsky en Shevchenko en dat Dinamo Kiev alleen maar op de counter loert waar Ajax kwetsbaar op is?
URBY bewezen beter in vorm te zijn dan Sulejmani??? van welke planeet kom jij, Urby heeft in 5 wedstrijden slechts een paar voorzetten afgeleverd, en is bij geen enkele van de 10 gemaakte goals betrokken geweest.
Eide
 Eide - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:04 schreef Kiljahboy het volgende:
Ooit gehoord van het spitsenduo Milevsky en Shevchenko en dat Dinamo Kiev alleen maar op de counter loert waar Ajax kwetsbaar op is?
Laten we nu niet overdrijven, Milevsky is nu niet bepaald een doelpunten machine... 4 goals in 30 wedstrijden voor de nationale ploeg bijvoorbeeld. Maar het is wel een koppel waar je enorm voor moet uitkijken en inderdaad, die counters he...
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:17 schreef remco k het volgende:

[..]

URBY bewezen beter in vorm te zijn dan Sulejmani??? van welke planeet kom jij, Urby heeft in 5 wedstrijden slechts een paar voorzetten afgeleverd, en is bij geen enkele van de 10 gemaakte goals betrokken geweest.
Heb jij Sulejmani al iets goeds zijn doen dan dit seizoen?
Niek1988
 Niek1988 - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Een vriend van mij zit in Malaga en wil de wedstrijd graag kijken. Weet iemand waar op internet je de wedstrijd kan zien (het liefst gratis..)? Bedankt!
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:48 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Yep...snel naar de zijlijn lopen als het wisselbord omhoog komt...
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:49 schreef Niek1988 het volgende:
Een vriend van mij zit in Malaga en wil de wedstrijd graag kijken. Weet iemand waar op internet je de wedstrijd kan zien (het liefst gratis..)? Bedankt!
www.soccertvlive.net

grijns.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door FsideVak129 --
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Laten we nu niet overdrijven, Milevsky is nu niet bepaald een doelpunten machine... 4 goals in 30 wedstrijden voor de nationale ploeg bijvoorbeeld. Maar het is wel een koppel waar je enorm voor moet uitkijken en inderdaad, die counters he...
Misschien heb je gelijk wat Milevsky betreft. Maar kijk naar Ajax. Leonardo had 2 seizoenen terug ook een groot aandeel in belangrijke duels. Ook hij was maar een invaller en scoorde niet veel maar was wel belangrijk als het erop aankwam. Om een voorbeeld te noemen tegen Fiorentina. De counters moeten we voor oppassen dat is 1 ding wat zeker is.
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:50 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Yep...snel naar de zijlijn lopen als het wisselbord omhoog komt...
Hahahaha! Ja dat is dan ook echt het enige.
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kan het zelfs nog sterker voor je maken. Heb jij Sulejmani sinds zijn aankoop van liefst 16,5 miljoen ook maar iets terug gezien van wat hij bij Heerenveen was?
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:48 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

jazeker wel, geslaagde acties, een aantal schoten op de goal, en hij maakt in de voorbereiding 7 keer meer doelpunten dan Urby, die ik overigens dit seizoen alleen maar slechte dingen heb zien doen en gewoon ajaxBASIS onwaardig speelt
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:12 schreef remco k het volgende:

[..]

jazeker wel, geslaagde acties, een aantal schoten op de goal, en hij maakt in de voorbereiding 7 keer meer doelpunten dan Urby, die ik overigens dit seizoen alleen maar slechte dingen heb zien doen en gewoon ajaxBASIS onwaardig speelt
Oke daar zit een kern van waarheid in. Maar zie jij de Sulejmani die bij Heerenveen speelde daarin?
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:55 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Ik kan het zelfs nog sterker voor je maken. Heb jij Sulejmani sinds zijn aankoop van liefst 16,5 miljoen ook maar iets terug gezien van wat hij bij Heerenveen was?
Sterker nog, in zijn eerste seizoen had Sulejmani vanaf links meer rendement dan OVERMARS in zijn beste seizoen voor AJAX. Dat is trouwens geen mening maar een feit.

Ach ja, maar gelukkig hebben we Urby nog aan de linkerzijde, de enige speler OOIT die 6 seizoenen voor AJAX speelde en nooit KAMPIOEN werd, en slechts bij 13 goals van de ongeveer 150 goals totaal afgelopen seizoen betrokken was.
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Sterker nog, in zijn eerste seizoen had Sulejmani vanaf links meer rendement dan OVERMARS in zijn beste seizoen voor AJAX. Dat is trouwens geen mening maar een feit.

Ach ja, maar gelukkig hebben we Urby nog aan de linkerzijde, de enige speler OOIT die 6 seizoenen voor AJAX speelde en nooit KAMPIOEN werd, en slechts bij 13 goals van de ongeveer 150 goals totaal afgelopen seizoen betrokken was.
Ja maar dat is de vraag niet die ik aan je stelde. Ik vroeg of jij in de afgelopen seizoenen DE Sulejmani van Heerenveen bij Ajax heb terug gezien?
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:13 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Oke daar zit een kern van waarheid in. Maar zie jij de Sulejmani die bij Heerenveen speelde daarin?
Hij is absoluut nog niet in grote vorm, maar hij krijgt bij JOL ook gewoon geen enkele eerlijke kans dit seizoen, hij speelde gewoon verschillende wedstrijden beter dan Urby, maar werd wel telkens als eerste gewissld, vorig seizoen speelde hij goed tegen Juventus, kreeg eindelijk wat zelfvertrouwen, en de volgende wedstrijd zat hij helemaal niet eens meer bij de selectie, laat hem gewoon eens 10/15 wedstrijden staan, 90 minuten lang en hij zal de harten van het TERECHT kritische ajaxpubliek stelen, daar ben ik 500% zeker van overtuigd...
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Hier wil ik eigenlijk nog even voor de 2de keer op ingaan. In het eerste seizoen van Sulejmani bij Ajax speelde hij ALLEEN IN DE COMPETITIE 27 competitiewedstrijden waarin hij slechts 8 keer scoorde. In zijn tweede seizoen OOK ALLEEN DE COMPETITIE ging het nog meer bergafwaarts met 'onze grote vriend'. Hij speelde 17 competitiewedstrijden waarin hij slechts 2 keer doel troef. Je kan mij niet wijs maken dat dat beter is dan Overmars deed
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:17 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Ja maar dat is de vraag niet die ik aan je stelde. Ik vroeg of jij in de afgelopen seizoenen DE Sulejmani van Heerenveen bij Ajax heb terug gezien?
even geduld, ik gaf net namelijk al antwoord hierop, trouwens heb je gelijk dat hij DIE VORM nog niet heeft, in bovenstaand bericht geef ik aan waaraan dat volgens mij ligt.

Maar belangrijker dan dat is eigenlijk dat zijn vorm van Heerenveen ook helemaal niet relevant is, hij heeft namelijk veel meer rendement dan Urby als hij vanaf links speelt, de rest is volledig onbelangrijk, en dan komt de vorm vanzelf wel weer
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

even geduld, ik gaf net namelijk al antwoord hierop, trouwens heb je gelijk dat hij DIE VORM nog niet heeft, in bovenstaand bericht geef ik aan waaraan dat volgens mij ligt.

Maar belangrijker dan dat is eigenlijk dat zijn vorm van Heerenveen ook helemaal niet relevant is, hij heeft namelijk veel meer rendement dan Urby als hij vanaf links speelt, de rest is volledig onbelangrijk, en dan komt de vorm vanzelf wel weer
Sorry je bericht had ik even gemist.

Maar goed om verder te gaan met onze discussie. We zijn het er over eens dat hij nog niet de speler is die hij bij Heerenveen was. En natuurlijk zou ik ook graag zien dat Martin Jol hem weer een kans geeft, maar ook hij moet denken aan de belangen van het team. Er moet gewonnen worden en dat moet met 11 spelers en niet 10.
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:24 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Hier wil ik eigenlijk nog even voor de 2de keer op ingaan. In het eerste seizoen van Sulejmani bij Ajax speelde hij ALLEEN IN DE COMPETITIE 27 competitiewedstrijden waarin hij slechts 8 keer scoorde. In zijn tweede seizoen OOK ALLEEN DE COMPETITIE ging het nog meer bergafwaarts met 'onze grote vriend'. Hij speelde 17 competitiewedstrijden waarin hij slechts 2 keer doel troef. Je kan mij niet wijs maken dat dat beter is dan Overmars deed
het ging om zijn eerste seizoen en om goals en assists, verder breng je mij dus precies bij het punt dat ik als eerste aangaf, en dat is dat JOL hem absoluut niet beter maakt en dat hij onder van Basten veel beter was.

Maar Sulejmani speelt voornamelijk vanaf de linkerzijde, tenminste onder van Basten.
Hij maakt in dat seizoen 8 goals in de competitie in 27 wedstrijden en loopt gemiddeld in de ED 1 goal op 3 wedstrijden.

Urby, want dat is nu de basis speler vanaf links speelde vorig seizoen 31 wedstrijden en maakte 5 goals, en loopt in de eredivisie 1 goal op 10 wedstrijden, al moet ik daar wel bij zeggen dat hij niet altijd linksbuiten is geweest.

ALLE statistieken wijzen erop dat een Sulejmani die niet in vorm is, beter rendeert dan URBY, die volgens velen hier afgelopen seizoen een goed seizoen heeft gespeeld.

En ik heb het trouwens niet over assists hier enkel over goals, als je kijkt naar assists dan is dat bij Urby SLECHTS 8 assist op 150 goals van AJAX over het hele afgelopen seizoen.

Het kan dus niet zo zijn dat Urby onomstreden is op de linksbuiten positie.
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:29 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Sorry je bericht had ik even gemist.

Maar goed om verder te gaan met onze discussie. We zijn het er over eens dat hij nog niet de speler is die hij bij Heerenveen was. En natuurlijk zou ik ook graag zien dat Martin Jol hem weer een kans geeft, maar ook hij moet denken aan de belangen van het team. Er moet gewonnen worden en dat moet met 11 spelers en niet 10.
zie bovenstaand bericht, Sulejmani kan met gemak de plek van Urby invullen, want ik ben van mening dat Urby eerder voor een halve speler telt dan Sulejmani...
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

zie bovenstaand bericht, Sulejmani kan met gemak de plek van Urby invullen, want ik ben van mening dat Urby eerder voor een halve speler telt dan Sulejmani...
Toch ben ik nog niet helemaal overtuigd van je gelijk. Ajax is op zoek naar spelers die meerdere posities kunnen invullen. Emanuelson bezet zowat de hele linkerflank en ja ik weet dat hij heeft gezegd dat hij het liefst linksbuiten speelt maar toch. Ook op linksmidden en zelfs linksachter heeft hij wel eens gespeeld. Ik zeg erbij dat het niet altijd met succes was maar voorlopig heeft hij daar beter gepresteerd dan Sulejmani. Laat de Sulejmani van Heerenveen maar weer terug komen en dan pas ben ik overuigd van je gelijk.
Rogier
 Rogier - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:50 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

www.soccertvlive.net

[ afbeelding ]
Kiev-Ajax is de live uitzending op 'satelliet' in Spanje. Ze woont in Baskenland.

Dit schijft ze: You're the live game on terrestrial telly here tonight.
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:42 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Toch ben ik nog niet helemaal overtuigd van je gelijk. Ajax is op zoek naar spelers die meerdere posities kunnen invullen. Emanuelson bezet zowat de hele linkerflank en ja ik weet dat hij heeft gezegd dat hij het liefst linksbuiten speelt maar toch. Ook op linksmidden en zelfs linksachter heeft hij wel eens gespeeld. Ik zeg erbij dat het niet altijd met succes was maar voorlopig heeft hij daar beter gepresteerd dan Sulejmani. Laat de Sulejmani van Heerenveen maar weer terug komen en dan pas ben ik overuigd van je gelijk.
Urby speelt zlechts nog vanaf 1 positie momenteel, en op die positie heeft hij echt niks, maar dan ook echt helemaal niks laten zien, het is gewoon geen linksbuiten, maar een linkshalf, zoals anderen hier dat vinden, en zijn probleem is dat ajax niet met een rechts en linkshalf speelt, daardoor valt hij een beetje tussen de boot in en wordt hij op posities ingepast die niet zijn eigen zijn.

Ik denk dat het voor hem het best was geweest om afgeloipen seizoen naar JOL te luisteren, en zich volledig op de Linksback positie te richten, als hij dat had gedaan, was hij 100% zeker meegegaan naar het WK, en zou hij nu de vervanger van Van bronckorst kunnen zijn, maar ne, hij wilt dingen die hij gewoon niet kan...
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Urby speelt zlechts nog vanaf 1 positie momenteel, en op die positie heeft hij echt niks, maar dan ook echt helemaal niks laten zien, het is gewoon geen linksbuiten, maar een linkshalf, zoals anderen hier dat vinden, en zijn probleem is dat ajax niet met een rechts en linkshalf speelt, daardoor valt hij een beetje tussen de boot in en wordt hij op posities ingepast die niet zijn eigen zijn.

Ik denk dat het voor hem het best was geweest om afgeloipen seizoen naar JOL te luisteren, en zich volledig op de Linksback positie te richten, als hij dat had gedaan, was hij 100% zeker meegegaan naar het WK, en zou hij nu de vervanger van Van bronckorst kunnen zijn, maar ne, hij wilt dingen die hij gewoon niet kan...
Duidelijk. Maar aan jou eerdere reacties te zien wil je dat Sulejmani nog een kans krijgt door hem 10/15 wedstrijden te laten spelen? Dat klopt toch?

Waarom gun je Emanuelson diezelfde kans niet? Als Sulejmani zich kan bewijzen volgens jou waarom Emanuelson dan niet?
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:49 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Duidelijk. Maar aan jou eerdere reacties te zien wil je dat Sulejmani nog een kans krijgt door hem 10/15 wedstrijden te laten spelen? Dat klopt toch?

Waarom gun je Emanuelson diezelfde kans niet? Als Sulejmani zich kan bewijzen volgens jou waarom Emanuelson dan niet?
Omdat Urby al 6 seizoenen de kans krijgt om zich te ontpoppen tot meer dan alleen een talentvolle speler, en die kans NOOIT heeft gepakt.

Sulejmani heeft van Jol nog nooit de kans gehad om 10/15 westrijden te spelen.
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat Urby al 6 seizoenen de kans krijgt om zich te ontpoppen tot meer dan alleen een talentvolle speler, en die kans NOOIT heeft gepakt.

Sulejmani heeft van Jol nog nooit de kans gehad om 10/15 westrijden te spelen.
Onder Van Basten heeft Sulejmani die kans wel gehad en ook niet gepakt. Ik ken zat spelers die van de ene club naar de andere gewoon hun prestaties door drukken.

Sulejmani is gewoon niet de speler die hij bij Heerenveen was en zal zich zeker niet bij Ajax ontpoppen zoals hij bij Heerenveen was. Ik was dan ook een groot voorstander van verhuur naar West Ham.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dinamo Kiev - AFC Ajax (17-08-2010): 1-1

0.0067880