|
|
Yordee1
|
|
|
Jongens, ik ben zenuwachtig. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:43 schreef Rogier het volgende:[..] Kiev-Ajax is de live uitzending op 'satelliet' in Spanje. Ze woont in Baskenland. Dit schijft ze: You're the live game on terrestrial telly here tonight. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Dames en Heren,
Na een lange discussie met Remko K zijn wij er nog steeds niet over uit wie o wie er in de basis moet starten vanavond.
Wie ziet u het liefst spelen?
De Sulejmani die de aflopen jaren een matige indruk heeft gemaakt of een Emanuelson die op meerdere posities is neer te zetten? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 15:07 schreef Kiljahboy het volgende:Dames en Heren, Na een lange discussie met Remko K zijn wij er nog steeds niet over uit wie o wie er in de basis moet starten vanavond. Wie ziet u het liefst spelen? De Sulejmani die de aflopen jaren een matige indruk heeft gemaakt of een Emanuelson die op meerdere posities is neer te zetten? Ik zeg Sulejmani ;) |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Steek, Wiel, Alderw, Vert, Anita, Zeeuw, Enoh(bij bless. Urby), Jong, Suarez, Hamdaoui, Urby (bij bless. Enoh dan Suljemani).
Lijkt me een prima opstelling voor vanavond.
Heb er wel een goed gevoel over! Ajax gaat de CL in jongens!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door SanderS -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 15:49 schreef SanderS het volgende:Steek, Wiel, Alderw, Vert, Anita, Zeeuw, Enoh(bij bless. Urby), Jong, Suarez, Hamdaoui, Urby (bij bless. Enoh dan Suljemani). Lijkt me een prima opstelling voor vanavond. Heb er wel een goed gevoel over! Ajax gaat de CL in jongens! kan ik goed mee leven met deze opstelling en ik hoop dat je gelijk krijgt en Ajax de CL ingaat!! |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Dus als ik het goed lees staat het nu 2-1 voor Emanuelson als het ware? |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Haha... Niet helemaal... want mocht Enoh te geblesseerd zijn om te spelen dan spelen ze beide bij mij...
Dan is het 2-2 toch? |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 16:09 schreef SanderS het volgende:Haha... Niet helemaal... want mocht Enoh te geblesseerd zijn om te spelen dan spelen ze beide bij mij... Dan is het 2-2 toch? Meerdere bronnen melden dat Enoh wedstrijdfit is |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Dat zou geweldig zijn! Die heb je hard nodig! |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Enoh lijkt Kiev fit
Bron: Sport1.nl |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
We'll hope for the best tonight ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 14:03 schreef Kiljahboy het volgende:[..] Onder Van Basten heeft Sulejmani die kans wel gehad en ook niet gepakt. Ik ken zat spelers die van de ene club naar de andere gewoon hun prestaties door drukken. Sulejmani is gewoon niet de speler die hij bij Heerenveen was en zal zich zeker niet bij Ajax ontpoppen zoals hij bij Heerenveen was. Ik was dan ook een groot voorstander van verhuur naar West Ham. ik vind dus dat hij die kans wel heeft gepakt, alleen niet in zijn topvorm, als je in een minder seizoen meer rendement hebt dan Overmars in zijn beste seizoen ( en dat lijkt mij toch wel een aardige graatmeter) dan doe je het gewoon prima, en heeft hij in mijn ogen die kans prima aangepakt, het is maar net waar men tevreden mee is, Suarez was ook niet extreem goed toen hij net bij AJAX kwam. Als Jol Sulejmani gewoon eens een poosje laat staan zoals hij WEL MET URBY DOET, dan zal hij laten zien wie er in de basis hoort, helaas zal hij die kans van Jol niet gaan krijgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 15:07 schreef Kiljahboy het volgende:Dames en Heren, Na een lange discussie met Remko K zijn wij er nog steeds niet over uit wie o wie er in de basis moet starten vanavond. Wie ziet u het liefst spelen? De Sulejmani die de aflopen jaren een matige indruk heeft gemaakt of een Emanuelson die op meerdere posities is neer te zetten? ik zeg Sulejmani, maar Emanuelson zal gewoon spelen, dat is voor Jol niet eens een discussie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: inderdaad zeer goed nieuws, die jongen ontlast de verdediging meer dan dat menig persoon denkt. |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
@Fside.. Hoekom je aan dat AFCA poppetje?:O |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 15:07 schreef Kiljahboy het volgende:Dames en Heren, Na een lange discussie met Remko K zijn wij er nog steeds niet over uit wie o wie er in de basis moet starten vanavond. Wie ziet u het liefst spelen? De Sulejmani die de aflopen jaren een matige indruk heeft gemaakt of een Emanuelson die op meerdere posities is neer te zetten? sulejmani, zijn kracht bij heerenveen zat hem vooral in de counters. we kunnen hem vanavond daarom uitstekend gebruiken. |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
Ik verwacht niet dat Jol het doet, maar ik zou graag een voorhoede met Suarez El Hamdaoui en Sulejmani zien. Vind Emanuelson wel een zeer technisch vaardige speler met snelheid, maar denk toch dat Sulejmani meer rendement, dreiging in de zestien en gevaar in de counter brengt. |
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 18:20 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] sulejmani, zijn kracht bij heerenveen zat hem vooral in de counters. we kunnen hem vanavond daarom uitstekend gebruiken. dat zag je bij die goal die hij maakte tegen juventus afgelopen seizoen ook. scoorde hij ook uit de counter. dus sulejmani is goed met counter voetbal. maar ik heb liever ook sulejmani in de spits. |
|
|
|
|
AFCA-4-Ever
|
|
|
Misschien moet ajax tegen een sterker Dynamo Kiev wel 4-4-2 gaan spelen: Steek Greg. Alder. Vert. Anita De Zeeuw Enoh De Jong Sulejmani Suarez El Hamdouai
Sulejmani is goed in de omschakeling dus zou ik voor hem kiezen... Wat denken jullie? |
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
nee zo zou ik niet spelen, als je sulejmani wilt gebruiken moet je 433 spelen. anders heb je eigen soort van 2 nummer 10 en dat zijn dan de jong en sulejmani. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
als je ipv debilimani emanuelson doet,dan ga ik met je mee afca!!!hahah maar kut ik ben nu echt zenuwachtig man.......ik hoop en hou er rekening mee dat ajax zowiezo scoort...........maar het wordt geen makkie ben ik bang? nou succes vanavond allemaal en ik hoop op een goede uitslag man. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 17:56 schreef remco k het volgende:[..] ik vind dus dat hij die kans wel heeft gepakt, alleen niet in zijn topvorm, als je in een minder seizoen meer rendement hebt dan Overmars in zijn beste seizoen ( en dat lijkt mij toch wel een aardige graatmeter) dan doe je het gewoon prima, en heeft hij in mijn ogen die kans prima aangepakt, het is maar net waar men tevreden mee is, Suarez was ook niet extreem goed toen hij net bij AJAX kwam. Als Jol Sulejmani gewoon eens een poosje laat staan zoals hij WEL MET URBY DOET, dan zal hij laten zien wie er in de basis hoort, helaas zal hij die kans van Jol niet gaan krijgen. Als ik kijk naar de laatste paar seizoenen vind ik dat Sulejmani zich nog niet echt heeft bewezen. De man is voor 16,5 miljoen gehaald. Mocht hij ooit weer verkocht worden moet er winst uitgemaakt worden aangezien de begroting van Ajax ook dit jaar niet veel soeps was. Zoals het nu gaat denk ik niet dat er winst uitgemaakt zal worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 19:08 schreef joduh het volgende:als je ipv debilimani emanuelson doet,dan ga ik met je mee afca!!!hahah maar kut ik ben nu echt zenuwachtig man.......ik hoop en hou er rekening mee dat ajax zowiezo scoort...........maar het wordt geen makkie ben ik bang? nou succes vanavond allemaal en ik hoop op een goede uitslag man. jij zegt weleens wat over mij dat ik weinig respect heb voor Urby, maar zoals jij over Sulejmani praat is zelfs noeg erger |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 19:39 schreef remco k het volgende:[..] jij zegt weleens wat over mij dat ik weinig respect heb voor Urby, maar zoals jij over Sulejmani praat is zelfs noeg erger Klopt Remko. Die opmerking vond ik ook niet kunnen.. We zijn met zn alle een team. Van Stekelenburg tot Sno. Laat iedereen in zn eigen waarde. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Toby gepasseerd na zondag of is hij geblesseerd. Anders zou Oleguer niet spelen lijkt me... |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel, Oleguer, Jan Vertonghen, Vurnon Anita, Demy de Zeeuw, Eyong Enoh, Siem de Jong, Luis Suarez, Mounir El Hamdaoui, Urby Emanuelson |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Alderweireld is vanochtend geblesseerd geraakt op de training hoorde ik iemand zeggen.
Heb der zin in! |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 20:05 schreef ThomasAjacied het volgende:Alderweireld is vanochtend geblesseerd geraakt op de training hoorde ik iemand zeggen. Heb der zin in! Is het ernstig? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Geen idee, als het echt ernstig zou zijn, zou het wel gemeld zijn toch? |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Lijkt me wel. En hij zit ook gewoon op de bank dus het zal wel meevallen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 19:39 schreef remco k het volgende:[..] jij zegt weleens wat over mij dat ik weinig respect heb voor Urby, maar zoals jij over Sulejmani praat is zelfs noeg erger jij zegt furby,of flurby....is toch hetzelfde? |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Opstelling Dynamo Kiev: Koval, Almeida, Betão, Mychalik, Popov, Goesev, Eremenko, Garmash, Vukojevic, Jarmolenko, Sjevtsjenko.
Geen Milevsky dames en heren! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
En even over de kwestie Alderweireld en Oleguer.
Oleguer heeft volgens Jol meer ervaring in Europese wedstrijden, vandaar de voorkeur voor Oleguer |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Geen Alderweireld omdat ie gepasseerd is. Volgens Jol heeft Oleguer zich al meerdere malen bewezen op Europees niveau. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Iedereen veel succes! Het gaat lukken en tot bij de 0-1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 20:29 schreef Kiljahboy het volgende:Opstelling Dynamo Kiev: Koval, Almeida, Betão, Mychalik, Popov, Goesev, Eremenko, Garmash, Vukojevic, Jarmolenko, Sjevtsjenko. Geen Milevsky dames en heren! hij is niet geblesseerd, dus het zal wel een reden hebben, misschien verwacht de trainer wel erg veel van zijn vervanger, ik ken hem namelijk niet.. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 20:38 schreef remco k het volgende:[..] hij is niet geblesseerd, dus het zal wel een reden hebben, misschien verwacht de trainer wel erg veel van zijn vervanger, ik ken hem namelijk niet.. Ik heb niet gezegd dat Milevsky geblesseerd is? Ik heb gezegd dat hij niet mee doet |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Of hij staat in belangstelling van een club? Niet spelen is toch nog een transfermogelijkheid? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Jongens, succes voor vanavond en laten we er het beste van hopen! |
|
|
|