|
|
thomASS
|
|
|
quote: Ja ze hebben al hersteld. (denk ik) Wat is Ajax slecht zeg, te zenuwachtig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door thomASS -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
hopen dat ze zeker het 1e half uur door komen zonder kleerscheuren, want Dinamo speelt behoorlijk. Als ze deze stormloop maar doorkomen, dan komen ze vanzelf wel aan aanvallen toe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door dege -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik heb er ook last van... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 20:58 schreef dege het volgende:hopen dat ze zeker het 1e half uur door komen zonder kleerscheuren, want Dinamo speelt behoorlijk. ja idd... |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Wat is er met Anita? Zenuwen? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
El hammie en suarez lijken echt heel erg op elkaar joh ! XD NOT! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Jaa denk het.. jammer.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
De tering wat een aanname net van el hamdaoui. Nu rust in de tent please... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
die rust kunnen ze wel gebruiken, want zo 90 min spelen is ook niet goed voor me hart. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Haha echt he, ben te zenuwachtig om te kijken. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Ik loop nou wel te preken dat Milevsky niet speelt en dat dat allemaal zo goed is.
Maar die Jarmolenko ken dr ook wat van... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
DAMN BIJNA, ik telde hem al |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
ik had hem ook al geteld! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Zo zie je maar weer dat El Hamdaoui een prima versterking is! Ik ken mensen die hem liepen af te zeiken. Hopelijk wordt er voortaan eerst gekeken naar prestaties voordat mensen hun mond open trekken.
En ik zit nog steeds met open mond naar Vurnon Anita te kijken. Wat is er met hem aan de hand? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:09 schreef Kiljahboy het volgende:Zo zie je maar weer dat El Hamdaoui een prima versterking is! Ik ken mensen die hem liepen af te zeiken. Hopelijk wordt er voortaan eerst gekeken naar prestaties voordat mensen hun mond open trekken. En ik zit nog steeds met open mond naar Vurnon Anita te kijken. Wat is er met hem aan de hand? Ik weet het.. Snap er ook geen hol van.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:09 schreef Kiljahboy het volgende:Zo zie je maar weer dat El Hamdaoui een prima versterking is! Ik ken mensen die hem liepen af te zeiken. Hopelijk wordt er voortaan eerst gekeken naar prestaties voordat mensen hun mond open trekken. En ik zit nog steeds met open mond naar Vurnon Anita te kijken. Wat is er met hem aan de hand? jaaa... anders Vertonghen naar links en alde erin hoor!:O |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Nu mag van mij wel sule erin! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Maar hij is geblesseerd.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Tja anita hoort niet thuis op dit niveau. Leuke speler voor utrecht of groningen, maar niet voor ajax. Ajax steeds beter in de wedstrijd. GODVEROEH |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:12 schreef thomASS het volgende:Tja anita hoort niet thuis op dit niveau. Leuke speler voor utrecht of groningen, maar niet voor ajax. Ajax steeds beter in de wedstrijd. GODVEROEH Anita is goed en wordt steeds beter bij Ajax.. Maar ik heb geen idee wat er aan de hand is met hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Gaat lekkerder dan de eerste 20 minuten |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Alderweireld.. Toch??? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:12 schreef thomASS het volgende:Tja anita hoort niet thuis op dit niveau. Leuke speler voor utrecht of groningen, maar niet voor ajax. Ajax steeds beter in de wedstrijd. GODVEROEH Je kan ook overdrijven!!! Prima talent! is nog jong! die komt er wel! Tot nu toe ziet hij er erg onrustig uit! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
is geen wedstrijd voor sulejmani erin te brengen, je kunt toch niet met 3 spitsen gaan spelen en om hem op het middenveld te zetten weet ik niet of dat zo'n goed idee is, ben het er wel mee eens dat Ema helaas niet zo best speelt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Idd.. Nu openingsgoal maken en de wedstrijd domineren. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Met mijn zenuwen is het zelfs zo erg dat mn pakje sigaretten en mn zak chips al op is.
Suarez schreeuwt het uit hoor ik net.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: nee toch.. is volgens mij gewoon gepasseerd!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:14 schreef dege het volgende:is geen wedstrijd voor sulejmani erin te brengen, je kunt toch niet met 3 spitsen gaan spelen en om hem op het middenveld te zetten weet ik niet of dat zo'n goed idee is, ben het er wel mee eens dat Ema helaas niet zo best speelt. 3 spitsen..?
gewoon hangende linker.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:14 schreef dege het volgende:is geen wedstrijd voor sulejmani erin te brengen, je kunt toch niet met 3 spitsen gaan spelen en om hem op het middenveld te zetten weet ik niet of dat zo'n goed idee is, ben het er wel mee eens dat Ema helaas niet zo best speelt. Eens. Maar kan op links opkomen Maar iig moet Emanuelson eruit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Misschien wel verstandig dat toby er nu niet bij is. Bepaalde momenten gewoon kiezen voor de ervaring. Hij komt er nog wel! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ema trekt ook niet naar binnen ofzow... Wie heb je anders ipv ema?? nEriksen vind ik geen goed plan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door joey -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hmm.. Ich habe keine Ahnung |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:16 schreef thomASS het volgende:Misschien wel verstandig dat toby er nu niet bij is. Bepaalde momenten gewoon kiezen voor de ervaring. Hij komt er nog wel! Dan moet je eerder Alderweireld hebben dan Vurnon |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Schot Suarez! En Hoekschop! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Maar Kiev komt iig niet meer bij het Ajax doel :D
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
joey