|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:14 schreef dege het volgende:is geen wedstrijd voor sulejmani erin te brengen, je kunt toch niet met 3 spitsen gaan spelen en om hem op het middenveld te zetten weet ik niet of dat zo'n goed idee is, ben het er wel mee eens dat Ema helaas niet zo best speelt. wat Jol ook zegt, Sulejmani is geen spits maar een buitenspeler.
urby speelt echt waardeloos slecht, en Enoh is echt extreem belangrijk vandaag. SUarez moet godverdomme die bal gewoon op HAMMIE spelen, dan staat het 0-1 die stond namelijk 100%vrij, hij werd namelijk aan de verkeerde kant gedekt |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Maar boys. Allemaal wel leuk en aardig die leeftijden en taalgebruik van sommige gebruikers, maar zullen we ons weer op de wedstrijd focussen? Nu het rust is tijd zat om te discussieren! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Toen ik in de eerste zat kreeg ik nogal veel bijnamen.. Ik droeg een bril (nu lenzen :D:D) En daardoor leek alsof ik heel stoned keek. Mijn naam is Tobias Hartman En aangezien hasj staat voor de stonedheid en het lijkt op men achternaam, dus daarom krijg ik die bijnaam :P Ik rook trouwens niet.. En ga het ook nooit doen (ff om het te laten weten) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:35 schreef ThreeStars het volgende:Dit is joey HAHAHHA FTW FTW WTF WTF XD XD XD XP XP XP W00000000T PLZ FTW XD HAHAHAH xD LOOOOOOL TROLOL OL!!! WHAHAHA HIHIHI FTW FTW WTF Hahaha xD xD xdxd xdxdxd :P Het is annoying man stop het alsjeblieft. Anyway Ajax speelt wat later in de 2e helft wel goed naar mijn ogen Man Man het was bijna van Suarez Hahahhahhaa!!!! LOLOLOLOLOL!!! XD Whahahaa
Threestars FTW! LOL!
(Woot, plz, hihihi gebruik ik niet!:P)
Ohw en nee..Sorry.. Wel lief vragen heh!!!Potverdikkeme! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Hahaha.. GRAPJE jonguh!! :P hahahaa |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Dit is joey
HAHAHHA FTW FTW WTF WTF XD XD XD XP XP XP
W00000000T PLZ FTW XD HAHAHAH xD LOOOOOOL TROLOL OL!!! WHAHAHA HIHIHI FTW FTW WTF Hahaha xD xD xdxd xdxdxd :P
OMG OMFG ____________________________________________________________________________________ Het is annoying man stop het alsjeblieft.
Anyway Ajax speelt wat later in de 2e helft wel goed naar mijn ogen Man Man het was bijna van Suarez
Let op mijn woorden Kiev krijgt op de kop van meneer bromsnor en ze scoren 48e minuut
Ajax scoort 55e Minuut
en Ajax scoort in de 80e minuut nog eens bam basta thuis met 1 - 2 winnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: hee, kalm he, ik lees alles:):) |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Joey hoef je nog niet naar bed? Volgens mij heb je een beetje te veel Enegery Drink op eh?
Kom op Ajax nu! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:37 schreef Kiljahboy het volgende:Maar boys. Allemaal wel leuk en aardig die leeftijden en taalgebruik van sommige gebruikers, maar zullen we ons weer op de wedstrijd focussen? Nu het rust is tijd zat om te discussieren! Prima joh..
Ema eruit..Vandaag niet goed!! Sule erin! Is geen Spits, maar een buitenspeler! .. Bonevacasia lijkt me niet slim..Eriksen overigens ook niet..(op die plek dan!) Wie hebben we nogmeer op de bank..? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Uuh ik ben 19. hoe oud is remco? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
sorry jongens Remco is jonger als mij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: helaas wel, zelfs zijn verdedigende werk is vandaag waardeloos, en hij had met 2 steekpasses gewoon suarez of HAmmie 2 keer voor de goal kunnen zetten..... begrijp me niet verkeerd, ik hoop echt dat hij het extreem goed doet, maar iedere keer wordt weer het tegendeel bewezen |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Sorry meneer!:P haha..
Ook dit was gewoon als grapje bedoelt heh!;) Ik heb serieus helemaal niks tegen je hoor! Vind het juist eigenlijk wel gezellig met je! XDhahahaa |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ik erger me dood an Emanuelson waarom gaat die niet dribelen dreiging beetje naar buiten en met versnelling tikje naar lings en voorbij en voorgeven Bam goal? Simpel |
|
|
|
|
010 in 2010
|
|
|
ik zou zeggen urby eruit en suljemani erin! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
\
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door ajaxamsterdam4ever -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:40 schreef ThreeStars het volgende:Joey hoef je nog niet naar bed? Volgens mij heb je een beetje te veel Enegery Drink op eh? Kom op Ajax nu! Dat mag ik niet! :P Dan word ik idd heeeeeel hyper!:P haha Maar kan ik ook hart problemen krijgen enzo! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: hoe oud ben je dan meneer???:):) |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:35 schreef ThreeStars het volgende:Dit is joey HAHAHHA FTW FTW WTF WTF XD XD XD XP XP XP W00000000T PLZ FTW XD HAHAHAH xD LOOOOOOL TROLOL OL!!! WHAHAHA HIHIHI FTW FTW WTF Hahaha xD xD xdxd xdxdxd :P Het is annoying man stop het alsjeblieft. Anyway Ajax speelt wat later in de 2e helft wel goed naar mijn ogen Man Man het was bijna van Suarez gast ga jij je nou maar druk maken om dingen die er toe doen. als hij het nou leuk vind laat hem dan. hij valt er behalve jou niemand mee lastig. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:43 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] gast ga jij je nou maar druk maken om dingen die er toe doen. als hij dat nou wil. hij valt er verder niemand mee lastig behalve jou dan. Thx man!;) |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Jongens dit is schaamtelijk voor ons.
Mijn vriendin kijkt net even de reacties terug toen ik naar de wc was.
Mijn vriendin: En dit zijn voetballiefhebbers? Ze lopen alleen maar over dingen te klagen wat niet eens over voetbal gaat. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:44 schreef Kiljahboy het volgende:Jongens dit is schaamtelijk voor ons. Mijn vriendin kijkt net even de reacties terug toen ik naar de wc was. Mijn vriendin: En dit zijn voetballiefhebbers? Ze lopen alleen maar over dingen te klagen wat niet eens over voetbal gaat. :) pics please |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Joey is zo hyper niet normaal volgens mij zit die er zo uit
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
AJAX moet echt vandaag proberen een goal te maken, die mogelijkheden hebben we gekregen en er zullen er nog wel 1 of 2 komen, het is echt nodig om te scoren... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:44 schreef Kiljahboy het volgende:Jongens dit is schaamtelijk voor ons. Mijn vriendin kijkt net even de reacties terug toen ik naar de wc was. Mijn vriendin: En dit zijn voetballiefhebbers? Ze lopen alleen maar over dingen te klagen wat niet eens over voetbal gaat. Lolz! haha.. Maar dats jou probleem toch..:P Ik heb me ding al gezegd hoor! |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Hahahahaha. Je wilt me vriendin zien? En hoe plaats ik die op dit topic? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wat een mooi plaatje :P Ik wist niet dat hij een logo was :P |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Wil ik net zeggen! XD Whahhaa |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Daar gaan we weer. Succes verder |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Klopt, maar mn vriendin kan ook zeiken. Het blijft een vrouw he. Haha |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Toch jammer dat Jol vast houd aan Ema en niet gewoon Sule erin zet!!:( |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Foto uploaden op een of andere site waardoor die zichtbaar is en dan de url kopieren dan typ je [img] dan ctrl+v (= plakken) en dan typ je [/img]. Zonder spaties allemaal En done!
Tenzij haar foto al ergens op internet staat (wat waarschijnlijk zo is)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Najaa doe der de groetjes van me!;) |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Hahahahaha! Je krijgt de groetjes terug. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Doe maar de kusjes van me |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: YESSSSSSSSSSSSSS!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Zet je haar op de plee...geeft niet zo'n bende ;) |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 21:48 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Foto uploaden op een of andere site waardoor die zichtbaar is en dan de url kopieren dan typ je [img] dan ctrl+v (= plakken) en dan typ je [/img]. Zonder spaties allemaal En done! Tenzij haar foto al ergens op internet staat (wat waarschijnlijk zo is) Nou ik probeer nu vanuit mijn afbeeldingen hem te uploaden.
Maar dat wil niet echt werken |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Hahahahaha. Dat is ook een idee inderdaad! |
|
|