|
|
El Jardinero
|
|
|
Zat net naar de spelers van Dynamo Kiev te kijken zie ik daar de naam Gerson Magrao tussen staan!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 13:47 schreef El Jardinero het volgende:Zat net naar de spelers van Dynamo Kiev te kijken zie ik daar de naam Gerson Magrao tussen staan!! NEE??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is daar uitgegroeid tot een bepalende speler. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
is daar overigens oit nog wat voor ontvangen dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ik dacht dat ie toendertijd geruild was voor Fred, die nu de sterren van de hemel bij Lyon speelt... Oh oh wat een kutbeleid |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 13:51 schreef Quiroz het volgende:[..] Ik dacht dat ie toendertijd geruild was voor Fred, die nu de sterren van de hemel bij Lyon speelt... Oh oh wat een kutbeleid klopt. maar is er nog wat gevangen voor magrao destijds? wij kregen magrao en zij kregen fred.
Het lijkt wachten tot Manteiga bij Manchester City ofso opduikt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door BRAYY -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 13:54 schreef BRAYY het volgende:[..] klopt. maar is er nog wat gevangen voor magrao destijds? wij kregen magrao en zij kregen fred. 10 procent van de 2.2 Miljoen Euro toen ie verkocht werd aan Dynamo. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: okee en hoe zit het met dat smolarek geld? (heel iets anders maargoed) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Weet niet of Santander al betaald heb... |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2010 - 13:51 schreef Quiroz het volgende:[..] Ik dacht dat ie toendertijd geruild was voor Fred, die nu de sterren van de hemel bij Lyon speelt... Oh oh wat een kutbeleid Fred heef het niet gered in Europa. Zit weer in Brazilie. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
fred heeft het wel degelijk gered, maar is gewoon weer terug gekeerd naar brazilie |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Het smolarek geld wordt ingehouden op de onkostenvergoeding van Rotterdam Tournament toch?? Daarvoor gaan ze die joker aanklagen die het georganiseerd hebben |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ze krijgen toch geld van santander. Dat kan dortmund toch nooit rechtstreeks innen??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2 verschillende kwesties. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Dan weet ik het ook niet meer...voortaan maar meteen boter bij de vis heb je dat probleem ook niet dat je achter je geld aan moet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY