|
|
Nick Thielen
|
|
|
Ik vraag me altijd af waarom Ajax niet in eerste instantie meteen de 1e en 2e ring in de verkoop doet. Volgens mij verkoop je dan veel meer kaarten. Denk dat er nu toch mensen afhaken die de kaarten op de 1e ring te duur vinden. Normaal zit ik altijd in vak 420 en dan heb je gewoon goede plaatsen voor een redelijke prijs. Als ik nu op de lange zijde wil zitten (zoals bij Ajax - PAOK) kan je alleen maar 1e ring zitten en betaal je 45 EUR per kaartje. En dat is toch een wel veel geld! Weet iemand de reden dat ze die 2e ring niet in de verkoop doen?? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik zit liever 2e ring, nu moet ik wachten tot 1e ring vol is... |
|
|
|
|
Nick Thielen
|
|
|
Ja precies, ik denk dat de meeste mensen zo denken. Het merendeel van de mensen wil 2e ring zitten omdat dit simpelweg goedkoper en betaalbaarder is. |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
:) Ik zit ook altijd 2e ring, net langs de hoek :) in het midden vind ik niks en de hoek ook niet |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
scheelt de helft schoonmaken he? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Schoonmaken nah niet echt ze ruimen gewoon het rotzooi ligt wat er tussen de stoeltjes en kauwgom niet echt ik had laast mijn stoeltje vol met kauwgom
lekker ik naar die steward ik zij zo ik ga hier niet zitten waren der 3 plaatsen over bij 018 bij die extra tribune :) kon gewoon zo op het gras kijken :) |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Gaat de 2e ring nog in de verkoop? Want 1e ring is nu zo goed als uitverkocht, er zijn iig geen 5 plekken op rij meer beschikbaar... |
|
|
|
|
Nick33
|
|
|
Ik krijg steeds de melding dat me barcode niet geldig is zowel die van mij als van een vriend van me. Raar.. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
maar trouwens, als je 45 euro duurt vind :O, waarom gaan jullie dan geen acti voeren? |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
quote: it zijn bijna allemaal vrijwillers die dat doen !!!!! |
|
|
|