|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Diouf wilde Leo vorig jaar al huren, ging toen helaas niet door. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
beide heren hebben een behoorlijk salris, vooral welbeck is een groor talent, echter denk ik dat Leo zijn rondje langs de engelse velden wel heeft gemaakt.... |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Als Beenhakker kan regelen dat Man U zijn salaris gaat betalen, Dan zou ik zeggen doen. Maar denk dat hij deze opties al heeft gehad aangezien Diouf al in de winterstop niet doorging. |
|
|
|
|
feyenoordgroningen
|
|
|
denk dat feyenoord niks meer krijgt of wat dan ook geen geld mede dankzij die hooly mario is dr nu ook al bang voor gaat het 1 keer mis eerste 5 jaar geen europees geen inkomsten dus einde feyenoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach zolang het buiten het stadion gebeurt is er volgens de eufa niks aan de hand... |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2010 - 07:47 schreef feyenoordgroningen het volgende:denk dat feyenoord niks meer krijgt of wat dan ook geen geld mede dankzij die hooly mario is dr nu ook al bang voor gaat het 1 keer mis eerste 5 jaar geen europees geen inkomsten dus einde feyenoord aardige zin..lekker he xtc!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Om kwart voor acht 's morgens? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je net wakker word mwah. Als je nog niet hebt geslapen ja! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: dan nam ik vroeger mijn zoveelste!! Door XTC blijf je de hele nacht wakker !!! Denk ik zet het er even bij voor als je dat niet wist. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
wat de spelers van Man. Utd. betreft word het toch niks! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
inderdaad door xtc blijf je de hele nacht wakker...
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Je word er inderdaad ook een beetje gek van!! |
|
|