|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Pinball HD - 2,39 Pinball spel, grafisch zeer mooi gemaakt.
Labyrinth 2 HD - 5,99 Wel prijzig, maar erg soepel in gebruik, grafisch top en veel levels.
iSSH - 7,99 Voor de webmaster die regelmatig op de SSH van een server moet inloggen (Boudewijn?). |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 11:07 schreef joepje3 het volgende:Pinball HD - 2,39Pinball spel, grafisch zeer mooi gemaakt. Labyrinth 2 HD - 5,99Wel prijzig, maar erg soepel in gebruik, grafisch top en veel levels. iSSH - 7,99Voor de webmaster die regelmatig op de SSH van een server moet inloggen (Boudewijn?). die laatste gebruik ik inderdaad, maar het zijn geen Nederlandse apps, toch? (van Nederlandse makers) |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Oh, pardon, ik heb over 'Nederlandse' heen gelezen. |
|
|
|
|
Henky
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
RTL Nieuws app - recensie - iTunes link - € 0,79
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Henky
|
|
|
|
|
|
Reiziger
|
|
|
|
|
|
Rico58
|
|
|
Is er een Nederlandstalige iphone/ipad app voor Bridge. Ik zie apps van Omar Sharif maar hij is voor het amerikaanse system. Dank u voor uw tijd. |
|
|
|
|
Johnnij
|
|
|
Ik zoek een App waarmee je video opname van enkele uren kan maken met de ipad2 64G . Nu schakelt deze met de App Camera na 50 min vanzelf uit . Wie helpt mij ? BVD Johnnij |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Integrale
|
|
|
Dumpert, Techfish, AD HD, Elsevier, jaFolders, iPizza, Skype, Gemist, Film 1, Ziggo, Vi Tablet, NOS Teletekst, Autovisie, Autoweek HD, Autoblog.nl, Autotrader, TNT kaart sturen, Wetten.nl, Het fotokookboek, van Dale, de Taalmeester, Porsche 360, Verkeersles, Jaap.nl, Binck.nl, Bedrijvencheck, Rekenpret, Z@ppelin, Tekenblok, Denksport, .... |
|
|
|
|
|