BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vennegoor of Hesselink

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 07 augustus 2010 - 09:21   quote  deeplink  
ROTTERDAM - Jan Vennegoor of Hesselink is in beeld om het spitsenprobleem van Feyenoord op te lossen. Dat heeft trainer Mario Been laten weten. De lange aanvaller zit na zijn vertrek bij het Engelse Hull City nog altijd zonder club.

Been liet in het programma FC Rijnmond weten dat er zeer serieus wordt nagedacht over de oud-international van Oranje. Vennegoor degradeerde afgelopen seizoen met Hull uit de Premier League en werd daarom een te zware salarispost voor de Noord-Engelsen.

Feyenoord hanteert een salarisgrens van naar verluidt een half miljoen euro, wat een probleem zou kunnen opleveren bij het vastleggen van Vennegoor. Aan de andere kant zou de Rotterdamse club meer ruimte hebben gekregen door het vertrek van Kevin Hofland, die een grootverdiener was in De Kuip.

Vennegoor traint momenteel samen met Arnold Bruggink bij zijn oude werkgever PSV. ,,Je hoeft er niks achter te zoeken," zegt zaakwaarnemer Rob Jansen tegen NUsport. ,,Het is enkel en alleen om conditie op te doen." Jansen laat tegenover het weekblad weten dat de 31-jarige spits voorlopig nog niet aan een terugkeer naar Nederland wil denken. *BRON : AD*
feyenoordgroningen
 feyenoordgroningen - zaterdag 07 augustus 2010 - 09:31   quote  deeplink  
we moeten dr vanuit gaan dat dr niks bij komt geef gewoon luce en smolov de kans en misschien pakt het wel goed uit een gok?? nou halen van de koef en lange jan ook zie makaay
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 07 augustus 2010 - 09:35   quote  deeplink  
zal je zien dat leo dit wel lukt...
henk K
 henk K - zaterdag 07 augustus 2010 - 09:56   quote  deeplink  
ik ben geen fan van vennegoor heb hem altijd middelmaat gevonden
gfvp1
 gfvp1 - zaterdag 07 augustus 2010 - 10:03   quote  deeplink  
VoH opzouten!
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 07 augustus 2010 - 10:06   quote  deeplink  
Wie? Dat kunnen ze toch niet menen? Weer een speler op zijn retour halen.
Gewoon met Smolov in de spits en als spelers zoals wijnaldum en biseswar en bruins er dan ook eens een keer ieder 10 in schieten dit seizoen dan wordt het een stuk beter. Geen afdankertjes halen aub............!!!!!
G-child
 G-child - zaterdag 07 augustus 2010 - 10:23   quote  deeplink  
Van dit nieuws word ik verdrietig.... heel verdrietig en als we niet oppassen zijn er naast mij straks nog 40.000 die hun tranen van ongeloof niet meer kunnen onderdrukken.
Feyenoord onwaardig deze over de top speler...
ar
 ar - zaterdag 07 augustus 2010 - 10:23   quote  deeplink  
m.u.v. koevermans.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 07 augustus 2010 - 10:32   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2010/08/06/2059409/vennegoor-of-hesselink-in-beeld-bij-feyenoord

Anders wordt het topic gesloten.
Kan trouwens ook op topic over de spits.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 07 augustus 2010 - 10:34   quote  deeplink  
VoH kan wel maar alleen als breekijzer. In mijn ogen niet als vaste spits dan Luc en Smolov een kans geven en gewoon 4-4-2 gaan spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door PieterBos --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 10:54   quote  deeplink  
Als ie voor 2.5k pj wil komen prima!
JanM
 JanM - zaterdag 07 augustus 2010 - 11:33   quote  deeplink  
"Jan Premier League of Feyenoord" zie ik niet als de beoogde versterking. En nu hij aangeeft eerst af te wachten of er nog een PL club komt, hoeft 'ie van mij al helemaal niet meer te komen!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 07 augustus 2010 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 10:23 schreef ar het volgende:
m.u.v. koevermans.
inclusief koevermans
JanM
 JanM - zaterdag 07 augustus 2010 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 11:44 schreef hotjumper het volgende:

[..]

inclusief koevermans
Als Koevermans weg mag van PSV en dan idd naar Feyenoord komt tegen een aanmerkelijk lager salaris (want dat is de consequentie) zeg ik:

Koef///HELD!

Schiet er gewoon 20 in dan komend seizoen!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 07 augustus 2010 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 11:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Als Koevermans weg mag van PSV en dan idd naar Feyenoord komt tegen een aanmerkelijk lager salaris (want dat is de consequentie) zeg ik:

Koef///HELD!

Schiet er gewoon 20 in dan komend seizoen!
ik zit nog op die 20 van Makaay te wachten, de laatste spits die op z'n eigen niveau gepresteerd heeft bij Feyenoord was Charisteas.
Wallie1908
 Wallie1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 11:58   quote  deeplink  
Ik ben ook geen fan van VoH maar als hij er 20 in kan knallen kan het mij niet schelen dat niemand hem moet, maar dan hebben we hem wel nodig. Mijn voorkeur gaat wel uit naar Koef.
VoH heb ik nooit een topper gevonden. Of hij het ooit waar kan maken als je hem haalt betwijfel ik.
JanM
 JanM - zaterdag 07 augustus 2010 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 11:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik zit nog op die 20 van Makaay te wachten, de laatste spits die op z'n eigen niveau gepresteerd heeft bij Feyenoord was Charisteas.
Al uitgeleend geweest en vorig seizoen maar 1 goal gemaakt ... is dus ook geen optie!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 07 augustus 2010 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 12:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Al uitgeleend geweest en vorig seizoen maar 1 goal gemaakt ... is dus ook geen optie!
schreef toch nergens dat het een optie was, alleen de enige die zichzelf qua productie overtroffen heeft bij ons.
Wallie1908
 Wallie1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 11:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik zit nog op die 20 van Makaay te wachten, de laatste spits die op z'n eigen niveau gepresteerd heeft bij Feyenoord was Charisteas.
Charisteas?! Welk niveau was dat dan?? Volgens mij zijn Kuyt en Kalou de laatste die als spits meerwaarde voor het team gevoetbald hebben!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 07 augustus 2010 - 13:05   quote  deeplink  
Niet doen, óf zeker weten dat hij zijn Feyenoordsalaris (max. 5 ton) waar zou kunnen maken. Is ook geen voortrekker van het team. Type anonymous.
JanM
 JanM - zaterdag 07 augustus 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 12:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

schreef toch nergens dat het een optie was, alleen de enige die zichzelf qua productie overtroffen heeft bij ons.
En ik schreef toch nergens dat jij schreef dat hij een optie was. Ik heb alleen even opgezocht waar hij speelt, hoe lang zijn contract loopt en hoeveel hij er daar gemaakt had. In alle opzichten geen optie voor de spitspositie bij Feyenoord dus en achteraf zonde van de moeite!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 14:02   quote  deeplink  
Poe....

3 scoren in 31 wedstrijden bij Hull
bram
 bram - zaterdag 07 augustus 2010 - 14:06   quote  deeplink  
volgens mij is lex schoenmaker ook nog fit
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 07 augustus 2010 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 14:02 schreef Stylzz het volgende:
Poe....

3 scoren in 31 wedstrijden bij Hull
Nou nog erger zelfs 8x scoren in 56 wedstrijden!! en hij moest weg bij Hull City omdat ie daar een grootverdiener was. Dus we hebben net afscheid genomen van al die zakkenvullers laten we nou niet nog een keer in de fout gaan! Hadden we net zo goed Makaay nog 1 seizoen over kunnen halen..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 07 augustus 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 15:39 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Nou nog erger zelfs 8x scoren in 56 wedstrijden!! en hij moest weg bij Hull City omdat ie daar een grootverdiener was. Dus we hebben net afscheid genomen van al die zakkenvullers laten we nou niet nog een keer in de fout gaan! Hadden we net zo goed Makaay nog 1 seizoen over kunnen halen..
Helermaal, maar dan ook helemaal mee eens. Had het niet beter willen/kunnen zeggen
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 07 augustus 2010 - 17:41   quote  deeplink  
Laat maar komen. Hij blijft heel gevaarlijk in de zestien jongens! Hij kan koppen als de beste en past goed in het systeem. Balletje vasthouden en voorzetten afwerken. Maar denk niet dat het gaat lukken om hem aan te trekken.
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 07 augustus 2010 - 18:14   quote  deeplink  
Sluit deze topic maar, VOH niet haalbaar en wil niet, Koevermans mag niet !!!!!!!!!!!!!
henk K
 henk K - zaterdag 07 augustus 2010 - 18:23   quote  deeplink  
nu niet dan helemaal niet meer kom nou 3x gescoord afgelopen seizoen dat kunnen wij ook wel en dan nog eisen stellen rollator er bij en weg wezen
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 07 augustus 2010 - 18:47   quote  deeplink  
Ja maar Hull is ook erg slecht en speelt nauwelijks op de helft vd tegenstander
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 augustus 2010 - 19:23   quote  deeplink  
Quiroz had een goede in een andere topic. Als je V.of H. op een shirt moet laten drukken kost je dat al een godsvermogen. Kan niet in deze barre tijden!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:22   quote  deeplink  
niet doen...
MMM
 MMM - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 19:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Quiroz had een goede in een andere topic. Als je V.of H. op een shirt moet laten drukken kost je dat al een godsvermogen. Kan niet in deze barre tijden!
Sommige spelers hebben bijvoorbeeld maar 6 letters maar die wil je niet eens op je shirt, al zou je het gratis krijgen!
coenjo
 coenjo - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 18:47 schreef scarface1979 het volgende:
Ja maar Hull is ook erg slecht en speelt nauwelijks op de helft vd tegenstander
eens.. mag van mij komen.. maakt 15-25 goals in nederlandse comp
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 21:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Sommige spelers hebben bijvoorbeeld maar 6 letters maar die wil je niet eens op je shirt, al zou je het gratis krijgen!
Bruins? hahaha
MMM
 MMM - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bruins? hahaha
Ja hahahaha, was ie zo makkelijk? Hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 21:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja hahahaha, was ie zo makkelijk? Hahaha
Ik had ook de letters van Cissè geteld maar toen kwam ik op 5 hahaha
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 18:14 schreef Ronneke het volgende:
Sluit deze topic maar, VOH niet haalbaar en wil niet, Koevermans mag niet !!!!!!!!!!!!!
Die VOH komt heus wel, zit te wachten op en club die toch niet komt en de Koef, komt met de winterstop, komt weer neit aan spelen toe
MMM
 MMM - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik had ook de letters van Cissè geteld maar toen kwam ik op 5 hahaha
Hahaha
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:52   quote  deeplink  
Laat ook maar, ik ga gewoon niet meer op jullie reageren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door Stylzz --
MMM
 MMM - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:59   quote  deeplink  
Doe maar niet..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:
Laat ook maar, ik ga gewoon niet meer op jullie reageren
Je weet hoe ik over Bruins denkt,tenminste als je al mijn vorige posts over hem heb gelezen
die ik over hem schreef...

Toen ik het leger in ging had ik 2 gebroken tenen ,en ja het is redelijk pijnlijk.
Maar bij Cissè zit z`n grote teen in z`n schedel.Hij betekend niks voor Feyenoord
en hij heeft nog niks betekend voor Feyenoord.Hij werdt gehaald terwijl iedereen
erg sceptisch was.Ik opende een topic over hem omdat ik vertrouwen had in hem.
En IEDEREEN vond het niks.Nu vind ik hem niks omdat hij werkelijk geen ene klote
heeft laten zien.Ik eigen mezelf het recht toe om te zeiken op hem omdat hij het grootste transfer het laat afweten wat nadelig is voor Feyenoord!
Els
 Els - zaterdag 07 augustus 2010 - 22:19   quote  deeplink  
Iedereen heeft een andere pijngrens, moeilijk om daar over te oordelen (om eerlijk te zijn, iedereen die eerder jankt dan ik, vind ik een watje, maar m'n eerste opmerking is sociaal meer aanvaard) Wel blijf ik Cisse een aparte aankoop vinden. Hij rendeert volgens mij beter in een twee spitsen systeem, bij een ploeg die zich veel laat terugzakken. Als ik dan kijk naar de doelstelling van Feyenoord, aantrekkelijk spelen, dwingend spelen in de Kuip en europees voetbal halen, dan heb ik nog grotere twijfels bij deze aankoop.
VoH zelfde verhaal, kopsterk, maar heeft veel aanvoer vanaf de buitenkanten nodig, zo spelen wij (nog) niet, je kan beter op zoek naar een type Kuijt, eentje die de bal ophaalt vanaf het middenveld, de bal even vasthoudt en hem er dan inschiet, geeft de jonkies meer kans om te begrijpen wat er moet gebeuren, tijd om na te denken, en een doelpunt geeft sowieso meer rust.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door Els --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 22:23   quote  deeplink  
Dat is prima Els. ik ook en ik moet t ook nog zien, maar geloof wel in Cisse nog.

structureel elke dag dezelfde FEYENOORD spelers afzeiken vind ik gewoon treurig. Maar ieder zn meug.
Els
 Els - zaterdag 07 augustus 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 22:23 schreef Stylzz het volgende:
Dat is prima Els. ik ook en ik moet t ook nog zien, maar geloof wel in Cisse nog.

structureel elke dag dezelfde FEYENOORD spelers afzeiken vind ik gewoon treurig. Maar ieder zn meug.
Ik denk dat Cisse een prima voetballer is, hij deed het niet voor niets zo goed bij Roda. Heb alleen wel ernstige twijfels bij het beleid van Feyenoord, ze lijken nooit voor de juiste te gaan. Ik zal een speler zelden iets verwijten, als ik een ventje was, en aardig kon voetballen, en Feyenoord belde me op en vroeg of ik voor 5 ton per jaar in de Kuip wilde komen voetballen, denk je dan echt dat ik zou zeggen: nou, nee, ik ben denk ik niet goed genoeg of pas niet zo goed in jullie systeem. Ik zou helemaal niet na kunnen denken, zo blij zou ik zijn. Denk dat dat voor meer spelers cq mensen geldt, dus waarom zou ik iemand iets kwalijk nemen, wat ik zelf ook zou doen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 22:19 schreef Els het volgende:
Iedereen heeft een andere pijngrens, moeilijk om daar over te oordelen (om eerlijk te zijn, iedereen die eerder jankt dan ik, vind ik een watje, maar m'n eerste opmerking is sociaal meer aanvaard) Wel blijf ik Cisse een aparte aankoop vinden. Hij rendeert volgens mij beter in een twee spitsen systeem, bij een ploeg die zich veel laat terugzakken. Als ik dan kijk naar de doelstelling van Feyenoord, aantrekkelijk spelen, dwingend spelen in de Kuip en europees voetbal halen, dan heb ik nog grotere twijfels bij deze aankoop.
Niet helemaal mee eens Els..
Toen hij tegen PSV en ons speelde het seizoen voor hij naar ons kwam!!
Wauww die gozer was niet te stoppen,en dan die bekerfinale tegen ons
nog een keer wauw,zo ook voor de wedstrijd tegen Sampdoria in dienst bij ons..
En idd ieder heeft zijn eigen pijngrens,en ik kan geen oordeel geven over zijn breuk
maar het voelt niet goed bij mij en soms zegt dat wat.Ik heb soms veel last
van vrouwelijke intuïtie`s ..
MMM
 MMM - zaterdag 07 augustus 2010 - 22:32   quote  deeplink  
Vond hem uit tegen AZ en Roda wel goed afgelopen seizoen, maar verder..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 22:32 schreef MMM het volgende:
Vond hem uit tegen AZ en Roda wel goed afgelopen seizoen, maar verder..
Ja tegen Roda ,en wat zei hij toen voor de wedstrijd!!!
Ik heb zo`n hekel aan die trainer dat ik alles zal doen om te winnen..
En wat doet hij als het hem zo uitkomt??Juist ja 2x scoren.
Nog ff een weddenschapje maken met die Kah..
Jammer dat hij niet aan alle trainers een hekel heeft!
Als het hem uitkomt speeld hij de sterren van de hemel.
Els
 Els - zaterdag 07 augustus 2010 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens Els..
Toen hij tegen PSV en ons speelde het seizoen voor hij naar ons kwam!!
Wauww die gozer was niet te stoppen,en dan die bekerfinale tegen ons
nog een keer wauw,zo ook voor de wedstrijd tegen Sampdoria in dienst bij ons..
En idd ieder heeft zijn eigen pijngrens,en ik kan geen oordeel geven over zijn breuk
maar het voelt niet goed bij mij en soms zegt dat wat.Ik heb soms veel last
van vrouwelijke intuïtie`s ..
Inderdaad, maar Roda speelde een ander systeem, een systeem waarin hij goed rendeert: inzakken en uitbreken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door Els --
Els
 Els - zaterdag 07 augustus 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 22:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja tegen Roda ,en wat zei hij toen voor de wedstrijd!!!
Ik heb zo`n hekel aan die trainer dat ik alles zal doen om te winnen..
En wat doet hij als het hem zo uitkomt??Juist ja 2x scoren.
Nog ff een weddenschapje maken met die Kah..
Jammer dat hij niet aan alle trainers een hekel heeft!
Als het hem uitkomt speeld hij de sterren van de hemel.
Kunnen we toch wel voor zorgen, dat hij aan alle andere clubs en trainers een hekel krijgt :-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 22:38 schreef Els het volgende:

[..]

Inderdaad, maar Roda speelde een andre systeem, een systeem waarin hij goed rendeert: inzakken en uitbreken.
Meestal linksbuiten en vandaar uit soms naar binnen trekkend Els..
Niemand zal hem tegenhouden bij ons als hij dat doet..

Ach ik ben gewoon zwaar teleurgestel in het feit dat tie er niet is..
En dat heb ik ook van Tomasson maar die weet wel wat te presteren
als hij er staat..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vennegoor of Hesselink









0.0077049