BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mischien geen fans naar gent

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - zaterdag 07 augustus 2010 - 12:00   quote  deeplink  
mischien gaan er geen fans mee naar AA Gent.in mei heeft supporters coordinator Dhr Strooband aangegeven dit gaan te bekijken natuurlijk in smenwerking met Feyenoord bron ;FR12
kale co
 kale co - zaterdag 07 augustus 2010 - 12:02   quote  deeplink  
is die strooband ineens de man daarzo
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 13:39   quote  deeplink  
Tsja. Snap t wel.
Wolfmen
 Wolfmen - zaterdag 07 augustus 2010 - 13:43   quote  deeplink  
heb begrepen dat het alleen voor Diamondcardhouders is-word..
stadion heeft ook maar een capaciteit van 18.000,denk desalniettemin dat er toch wel genoeg gaan
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 13:44   quote  deeplink  
Ik hoop t niet. Mooi hoor die supporters. Allen liggen we bij de UEfA zwaar onder een vergrootglas
Wolfmen
 Wolfmen - zaterdag 07 augustus 2010 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 13:44 schreef Stylzz het volgende:
Ik hoop t niet. Mooi hoor die supporters. Allen liggen we bij de UEfA zwaar onder een vergrootglas
Jah klopt maar dat zullen we naar mijn gevoel toch altijd wel blijven stylzz..
Al gebeurt er de komende 10 jaar niks!!

Weet dat het makkelijk is en dat er mede Feyenoorders nu gaan denken,naar onszelf kijken
vertoon nou geen calimero gedrag..
Maar is jouw niet opgevallen dat onze vrienden uit de hoofdstad de afgelopen jaren
het verknald hebben bij Marseille uit en thuis,Zagreb uit en thuis,Fiorentina uit en thuis,Juventus uit en thuis,de oefeninterland tegen Engeland in die ufo waar de hoofdgroep van `oranje`uit 020 fans bestond met een zware afvaardiging! en recent weer thuis en uit tegen PAOK!!en dan¨praat ik over de afgelopen 2/3 jaar.......
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 13:58   quote  deeplink  
Calimero gedrag? onzin. er word terecht op ons gelet.

jouw hele betoog. DAT is Calimero gedrag.
aad 64
 aad 64 - zaterdag 07 augustus 2010 - 14:02   quote  deeplink  
De kuip ook al half vol Noordzijde en Z vak gesloten, Aan een ieder die hier aan meegewerkt heeft !!!!!!!!Bedankt!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 14:03   quote  deeplink  
Bedank die pool die de gracht in dook...
feyenoordgroningen
 feyenoordgroningen - zaterdag 07 augustus 2010 - 14:07   quote  deeplink  
zal een goedezaak zijn geen suporters naar gent kunnen die paar mannen /vrouwen de boel voor feyenoord en de echte suporters niet verzieken
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - zaterdag 07 augustus 2010 - 15:16   quote  deeplink  
Met dank aan die hersenloze tyfus debielen zal feyenoord alleen belgie op de europese tour gaan zien .....
Wolfmen
 Wolfmen - zaterdag 07 augustus 2010 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 13:58 schreef Stylzz het volgende:
Calimero gedrag? onzin. er word terecht op ons gelet.

jouw hele betoog. DAT is Calimero gedrag.
Kijk,inhetzelfde betoog geef ik aan dat ik al bang was voor zo'n reactie...beetje jammer
door een mede-Feyenoorder.

Ik praat niks goed,ik zeg nergens dat er onterecht op ons gelet word,geef wel een opsomming van FEITEN van ons hoofdstedelijke vrienden,en dan hou ik het nog nationaal!!
aangezien de fans van de meeste andere clubs in NL zelden tot nooit een probleem maken!!

Wat ik daarmee aangeef is dat ik me afvraag hoe de Uefa dat vergrootglas hanteert,maar dan krijg je meestal"dat iedereen toch zeker wel weet hoe corrupt de Uefa is"
fr emiel
 fr emiel - zaterdag 07 augustus 2010 - 15:43   quote  deeplink  
Onze supporters zullen nu zelf ook wel snappen toch dat ze geen rellen kunnen veroorzaken omdat feyenoord er zwaar zal moeten bloeden ervoor.... Dan zullen we helemaal voorlopig geen gezonde club worden!!!! Maar als ze 't gaan verbieden dan vragen ze om problemen.... Er wordt teveel gelet op ons en om het geringste iets zijn alleen WIJ altijd de lul!!!!
Die flikkers uit die middeleeuwse grafstad doen van allles en komen er altijd vanaf en niet dat ik 't goedkeurt wat wij altijd gedaan hebben maar 't gaat nu wel een beetje opvallen toch of zie ik't verkeerd????
Zelfde met die kut k.n.J.b De finale moeten ineens 2 wedstrijden gespeeld worden en de johancruijfschaal?????? Hoeveel twente supporters zaten er????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
feyenoordgroningen
 feyenoordgroningen - zaterdag 07 augustus 2010 - 15:59   quote  deeplink  
ehm wat heef ajax en de knvb met de hersenloze gehaktballen temaken die de boel kort en kleinslaan weet wel een oplossing fikse moete plus schade vergoeding aan feyenoord betalen voor misgelopen inkomsten ze zijn vaak in grote groepen stoere ahum jongens maar alleen nee dan kruipen ze voor een peuter zal vast werkelozen en drugsverslaafden zijn nou bedoel ik niet dat werkelozen en drugsverslaafden hoolies zijn hoor
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 07 augustus 2010 - 16:34   quote  deeplink  
de zogenaamde supporter moet na zichzelf kijken
mensen verpesten het voor onze club.
Been verwoorde het goed. Feyenoord gewoon slim wezen geen supporters meenemen Europa in de komende 3 jaar.
Straks worden we uitgesloten voor europees voetbal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door Ronnie W --
MrChriz
 MrChriz - zaterdag 07 augustus 2010 - 17:00   quote  deeplink  
Door geen supporters mee te nemen via de officiele weg zullen er mensen op eigen gelegenheid af gaan reizen en tussen de fans van AA Gent gaan zitten, daar komt het gedonder vaak van...

Dus wel supporters meenemen en zero-tolerance toepassen en met Gent/UEFA afspraken maken dat alle eventuele schade op de verantwoordelijke personen wordt verhaald.
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 07 augustus 2010 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 13:50 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Jah klopt maar dat zullen we naar mijn gevoel toch altijd wel blijven stylzz..
Al gebeurt er de komende 10 jaar niks!!

Weet dat het makkelijk is en dat er mede Feyenoorders nu gaan denken,naar onszelf kijken
vertoon nou geen calimero gedrag..
Maar is jouw niet opgevallen dat onze vrienden uit de hoofdstad de afgelopen jaren
het verknald hebben bij Marseille uit en thuis,Zagreb uit en thuis,Fiorentina uit en thuis,Juventus uit en thuis,de oefeninterland tegen Engeland in die ufo waar de hoofdgroep van `oranje`uit 020 fans bestond met een zware afvaardiging! en recent weer thuis en uit tegen PAOK!!en dan¨praat ik over de afgelopen 2/3 jaar.......
Kijk eens een keer niet naar andere, maar naar het gedrag van de eigen supporters met Eur wedstrijden. Ik ben met Eur wedtrijden bijna nog meer bezig met de angst dat het uit de hand loopt, dan de angst om te verliezen!!!! Dat moet eens afgelopen zijn.
En naar andere kijken helpt daar niks bij...
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 07 augustus 2010 - 18:11   quote  deeplink  
Er zullen wel weer een paar rand debielen (nep supporters) zijn die op één of andere manier binnen komen. Hoop dat deze op tijd worden opgepakt. Zielig geesten hebben die. Ik woon 45 km van Gent en kan niet eens naar de wedstrijd door wat deze klootzakken in het verleden hebben gedaan ...............!!!!!!!
Wolfmen
 Wolfmen - zaterdag 07 augustus 2010 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 17:54 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Kijk eens een keer niet naar andere, maar naar het gedrag van de eigen supporters met Eur wedstrijden. Ik ben met Eur wedtrijden bijna nog meer bezig met de angst dat het uit de hand loopt, dan de angst om te verliezen!!!! Dat moet eens afgelopen zijn.
En naar andere kijken helpt daar niks bij...
Ik weet niet hoor,maar volgens mij als je in een competitie zit,nationaal of internationaal ontkom je er toch niet aan om naar anderen te kijken?!?!
Heeft niks met Calimero te maken......

Nogmaals volgens mij zeg ik nergens dat het onterecht is dat Feyenoord in de gaten gehouden word?!zou ook naief zijn,maar als je zo als hun in de afgelopen 2/3 jaar voor problemen als hun zorgt,mag je in mijn ogen daar best vraagtekens bij zetten!?!?!

Als jij op je werk dezelfde functie of arbeid verricht als een colega die de kantjes ervanaf loopt of beter betaald word zeg je toch ook niet ik kijk naar mezelf?!of je buurman betaalt minder belastingen terwijl je toch echt in dezelfde straat woont en een vergelijkbaar huis?!wil je toch minimaal weten hoe het zit!!

En er zijn absoluut grenzen "ZONDER TWIJFEL"!!!
Maar wie kent nog de "can't ban a Feyenoord Fan spandoeken"?!Feyenoord is ook storm en bliksem en een sfeer die soms onder soms op of soms over het randje is,altijd geweest.
Hoop dat dat zo blijft.
geloof me 40.000 broodtrommeltjes thuis of 1000 uit geeft een andere sfeer!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 augustus 2010 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 13:50 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Jah klopt maar dat zullen we naar mijn gevoel toch altijd wel blijven stylzz..
Al gebeurt er de komende 10 jaar niks!!

Weet dat het makkelijk is en dat er mede Feyenoorders nu gaan denken,naar onszelf kijken
vertoon nou geen calimero gedrag..
Maar is jouw niet opgevallen dat onze vrienden uit de hoofdstad de afgelopen jaren
het verknald hebben bij Marseille uit en thuis,Zagreb uit en thuis,Fiorentina uit en thuis,Juventus uit en thuis,de oefeninterland tegen Engeland in die ufo waar de hoofdgroep van `oranje`uit 020 fans bestond met een zware afvaardiging! en recent weer thuis en uit tegen PAOK!!en dan¨praat ik over de afgelopen 2/3 jaar.......
Dat wij in de gaten worden gehouden is totaal terecht en ik hoop dat die klootzakken zich beseffen dat het er echt niets meer mag gebeuren. Het is inderdaad ook een feit dat die neuzen zich ook al tijden misdragen en dat daar weinig aan gedaan word. Wij zijn en blijven nu eenmaal het zwarte schaap van Nederland. Het is voor Feyenoord ook flink verkloot maar bij ons word wel altijd een vergrootglas op gelegd! 020 gaat het ook wedstrijd na wedstrijd fout maar daar word naar mening minder mee gedaan! Je hebt wat mij betreft dus wel een punt. Toch moeten we eerst naar ons zelf kijken. 020 word nu eenmaal bij de overkoepelende organen op handen gedragen en daar kunnen we toch niets aan veranderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 18:58   quote  deeplink  
Piep piep hallo....

We hebben t zelf gedaan. Punt
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 augustus 2010 - 19:01   quote  deeplink  
Dat zeg ik toch ook? ik zeg er alleen bij dat er ook met twee maten gemeten word. De straf van Feyenoord is totaal terecht. (dankzij die klootzakken) Alleen mag 020 ook dan weleens aangepakt worden!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 19:05   quote  deeplink  
Geloof me de UEFA maakt geen onderscheid tussen nederlandse clubs onderling.
wel tussen grootmachten en kleine clubs.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 augustus 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Leg me dan eens uit dat die neuzen zich keer op keer kunnen blijven misdragen zonder straf?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 19:49   quote  deeplink  
Buiten t stadion...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 07 augustus 2010 - 20:07   quote  deeplink  
precies, wij doen het binnen en buiten.........
Els
 Els - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:25   quote  deeplink  
""Zij rellen ook" is volgens mij een hele slechte verdediging, net zoals ïedereen rijdt te hard. Er zal dus niks mis mogen gaan, een boete van 50.000 euro kan Feyenoord al fataal zijn. Had daarom ook liever Hapoel oid geloot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2010 door Els --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 21:25 schreef Els het volgende:
""Zij rellen ook" is volgens mij een hele stechte verdediging, net zoals ïedereen rijdt te hard. Er zal dus niks mis mogen gaan, een boete van 50.000 euro kan Feyenoord al fataal zijn. Had daarom ook liever Hapoel oid geloot.
Hey Elske!!!

Idd ,maar ik mag toch aannemen dat ze zich nu toch wel inhouden???
Zo niet dan zit er echt geen gram hersens in die schedels!!
Els
 Els - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 21:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hey Elske!!!

Idd ,maar ik mag toch aannemen dat ze zich nu toch wel inhouden???
Zo niet dan zit er echt geen gram hersens in die schedels!!
Fijne vakantie gehad?

Er schijnen er een aantal te zijn met 2 hersencellen. Geen idee wat dat weegt, maar of ze een gram halen.... Laten we hopen dat het heel rustig blijft. Feyenoord kan de centjes goed gebruiken.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:49   quote  deeplink  
Volgens mij zijn juist de grammen die ze halen t probleem
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 21:40 schreef Els het volgende:

[..]

Fijne vakantie gehad?

Er schijnen er een aantal te zijn met 2 hersencellen. Geen idee wat dat weegt, maar of ze een gram halen.... Laten we hopen dat het heel rustig blijft. Feyenoord kan de centjes goed gebruiken.
Ja dank je Els ;)

haha Ik ben bang dat je helemaal gelijk heb..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 augustus 2010 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 21:49 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij zijn juist de grammen die ze halen t probleem
Jij slaat de spijker op de kop. Moet ik wel zeggen dat het in combinatie met drank de verkeerde combinatie is.
feyenoordgroningen
 feyenoordgroningen - zondag 08 augustus 2010 - 09:18   quote  deeplink  
als ze door deze sukkels dr uitgedondert worden zijn ze erger als ajax supporters daar zijn toch ook veel mensen bij die willen dat feyenoord weer aan de top komt nou die hersenlose fake suporters die rellen willen juist dat feyenoord kapot gaat en zo wie zo ajax feyenoord en feyenoord ajax daar horen sup bij ben naar bvb geweest en alles liep dooor elkaar heen schalke 04 en borussen dus dat kan daar wel
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 augustus 2010 - 10:02   quote  deeplink  
Ga je voortaan toch lekker daar naar toe!! Ben tegen hooliganisme maar met neuzen in 1 vak zitten vind ik te ver gaan!!
Els
 Els - zondag 08 augustus 2010 - 10:15   quote  deeplink  
Zo'n 20 jaar geleden gebeurde dat bij ons ook wel. Gaf wel wat rotzooi.
JanM
 JanM - zondag 08 augustus 2010 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 09:18 schreef feyenoordgroningen het volgende:
als ze door deze sukkels dr uitgedondert worden zijn ze erger als ajax supporters daar zijn toch ook veel mensen bij die willen dat feyenoord weer aan de top komt nou die hersenlose fake suporters die rellen willen juist dat feyenoord kapot gaat en zo wie zo ajax feyenoord en feyenoord ajax daar horen sup bij ben naar bvb geweest en alles liep dooor elkaar heen schalke 04 en borussen dus dat kan daar wel
Met hier en daar een leesteken zouden we misschien in 1 keer begrijpen wat je bedoelt.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 augustus 2010 - 11:43   quote  deeplink  
Ja .. toen mocht je plu nog mee naaar binnen... handig
Els
 Els - zondag 08 augustus 2010 - 22:54   quote  deeplink  
en fakkels
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 augustus 2010 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 10:15 schreef Els het volgende:
Zo'n 20 jaar geleden gebeurde dat bij ons ook wel. Gaf wel wat rotzooi.
Rotzooi is net wat we moeten voorkomen! Ik vertik het om met een neus in een vak te gaan zitten!! Zo wel, dan doe ik hem gelijk villen!!
Ronneke
 Ronneke - maandag 09 augustus 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 17:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Rotzooi is net wat we moeten voorkomen! Ik vertik het om met een neus in een vak te gaan zitten!! Zo wel, dan doe ik hem gelijk villen!!
Wat een onzin niet in 1 vak, ik werk zelfs met "neuzen" en heb ze zelfs in de familie.
Lekker belangrijk. ik ga voor de voetbal.................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2010 door Ronneke --
Els
 Els - maandag 09 augustus 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 17:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Rotzooi is net wat we moeten voorkomen! Ik vertik het om met een neus in een vak te gaan zitten!! Zo wel, dan doe ik hem gelijk villen!!
Jaahaa, dat is een constructieve oplossing voor het supportersprobleem.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:37   quote  deeplink  
slotje
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:37   quote  deeplink  
eens
Els
 Els - dinsdag 10 augustus 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Misschien ook heel weinig supporters in de Kuip. Lees net dat ze meer seizoenkaarthouders kwijt moeten, dan er plaatsen zijn.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 augustus 2010 - 17:12   quote  deeplink  
dat klopt ook wel toch??

35.000 seizoenkaarten ofzo. Gele zijde+Z is hoeveel plaatsen?? 10.000??

dan past het dus niet..........
Els
 Els - dinsdag 10 augustus 2010 - 17:13   quote  deeplink  
Dat weten ze toch allemaal van tevoren? Domme actie, weer onnadenkend van het bestuur.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 augustus 2010 - 17:14   quote  deeplink  
tsja, dat is ons bestuur!!!!
Els
 Els - dinsdag 10 augustus 2010 - 17:20   quote  deeplink  
Donderdag kwart over zeven in de Kuip, benieuwd hoe ze het gaan oplossen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mischien geen fans naar gent









0.0069439