|
|
Xapter
|
|
|
Zal hier wel geen vrienden maken, aangezien dit alweer de 5de keer is dat ik hierover begin! Maar wanneer gaat die been eindelijk ballen tonen en spelen in een 4-4-2 opstelling.. vorig jaar 1,5 wedstrijd ermee gespeeld, hangende wijnaldum, dus alsnog 4-3-3 en direct afgeschreven :s? Wijnaldum en biseswar kunnen duidelijk niet renderen in een 4-3-3.. dat lijkt me na 1,5 jaar wel duidelijk denk ik! Beetje ballen tonen en een 4-4-2 opstellen.. beter een jaar te laat dan nooit!
Voor alle mensen die meteen een vervanger gaan vragen voor been? Ik heb geen idee.. laat eerst maar zien wat hij met 4-4-2 kan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door Xapter -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Hij stelt idd zijn systeem vóór zijn spelers... Nu kan dat ook met Schaken, maar die doet vandaag niet mee, dus slecht gekozen van Mario. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Flikker toch op. Welk systeem je ook speelt met stilstaand voetbal kom je nergens. Kijk gvd al 100 jaar naar dat kkr stilstaande voetbal |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
En Tim de Cler,wordt totaal weggespeeld door Mertens.Gewoon eruit halen. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
dan is het nog steeds een fout van been |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tuurlijk been heeft gezegd. VOORAL NIET BEWEGEN |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
En direct in de rust ingrijpen Been!! Lumb erin!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Idd, Lumb is misschien geen technicus, maar hij brengt wel leven in het spel. Op zulke momenten mis ik Babovic... We hebben niet één ijzervreter, niet één! Elf mietjes met hun boxer ver boven het zwarte broekje en de kousen hoog opgetrokken. Tief toch op joh stelletje wijven.
WERKEN VOOR JE GELD |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
Door Tim de Cler,vrijetrap veroorzaakt.Wat een drama is dat zeg. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Volgens mij speel je hoe je traint!
Snap niet dat iedereen nog zo'n vertrouwen heeft in been.. Al een jaar lang laat hij zien dat hij spelers niet beter maakt! iedereen stagneert, niemand maakt die laatst stap!
Alleen omdat Been een echte feyenoorder is hoeft nog niet te betekenen dat hij het goed doet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo slecht was de Cler niet hoor.. |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
hahah stylzz,zet je bril ff op jongen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 15:22 schreef Xapter het volgende:[..] Volgens mij speel je hoe je traint! Snap niet dat iedereen nog zo'n vertrouwen heeft in been.. Al een jaar lang laat hij zien dat hij spelers niet beter maakt! iedereen stagneert, niemand maakt die laatst stap! Alleen omdat Been een echte feyenoorder is hoeft nog niet te betekenen dat hij het goed doet? Ohja even vergeten op de training staan ze ook still....
Denk je t echt? |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
Tim de Cler wordt totaal weggespeeld door mertens,maak een domme overtreding,waardoor de 0-1 valt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er waren er minstens 4 slechter. De cler is gewoon een makkelijk slachtoffer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze spelen allemaal kudt trouwens. |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
Maar goed,zolang De cler,Biseswar en Mulder erin blijven.kunnen we het wel vergeten top 5 |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: dan nog.. mario weet ze blijkbaar niet te motiveren.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 15:22 schreef Xapter het volgende:[..] Volgens mij speel je hoe je traint! Snap niet dat iedereen nog zo'n vertrouwen heeft in been.. Al een jaar lang laat hij zien dat hij spelers niet beter maakt! iedereen stagneert, niemand maakt die laatst stap! Alleen omdat Been een echte feyenoorder is hoeft nog niet te betekenen dat hij het goed doet? Been? Die spelers moeten zelf weten waar ze aan moeten werken! Na de training zouden ze nog een half uur op het verkeerde been moeten trainen, werken om beter te worden! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t treurig dat ze uberhaupt gemotiveerd moeten worden.
Over biseswar en de cler ben ik t wel eens, als er betere opties zijn meteen gebruiken. Mulder komt er wel. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Ik zie net op teletekst de tussenstand ben geschrokken!! 0-1 achter en maar 30.000 toeschouwers tegen FC Utrecht???? Gaan we dan echt de kant op van eind jaren 80 en begin jaren 90 voor de komst van van den Herik? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 15:30 schreef El Jardinero het volgende:Ik zie net op teletekst de tussenstand ben geschrokken!! 0-1 achter en maar 30.000 toeschouwers tegen FC Utrecht???? Gaan we dan echt de kant op van eind jaren 80 en begin jaren 90 voor de komst van van den Herik? Het blijft vakantie hè! ben gister pas terug gekomen en werd een minuut voor de wedstrijd wakker.. werd hem vandaag dus niet echt |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 15:30 schreef El Jardinero het volgende:Ik zie net op teletekst de tussenstand ben geschrokken!! 0-1 achter en maar 30.000 toeschouwers tegen FC Utrecht???? Gaan we dan echt de kant op van eind jaren 80 en begin jaren 90 voor de komst van van den Herik? Hoop t! Kunnen we gelijk zien wie de echte zijn! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
moet je biseswar nou zien spelen.haahah wat een drama zeg |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 15:16 schreef Quiroz het volgende:Hij stelt idd zijn systeem vóór zijn spelers... Nu kan dat ook met Schaken, maar die doet vandaag niet mee, dus slecht gekozen van Mario. schaken...geblesseerd + geschorst....dus wat doet hij fout dan ?? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
geen 4-4-2? ALS hij het probeert en het mislukt heeft hij het in ieder geval geprobeert.. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
kijk,Cabral nu al beter dan biseswar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
kijk cabral zijn vrijetrap wonder mooi |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
daarom zeg ik,zet cabral er gewoon in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
jij niet dan?? of heb je je bril niet op?? en zie je dat cabral beter is dan biseswar |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
moet je zien,hoe cabral utrecht wegspeeld.gewoon geweldig en zijn scot en voorzetten.wordt echt een topper |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: jajaja, voorlopig zit je er gewoon naast... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
Tsja,Quiroz en Feyenoordq,vinden biseswar zo geweldig zeg.en nu zie je het zelf.Cabral komt erin en gelijk veel beter. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 16:18 schreef feyenoordforlife27 het volgende:Tsja,Quiroz en Feyenoordq,vinden biseswar zo geweldig zeg.en nu zie je het zelf.Cabral komt erin en gelijk veel beter. Jonge, hij heeft ook wellis een mindere dag zeg... Ik vind Biseswar nog steeds een rasvoetballer! |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
hahaha,ook eens een minder dag??? al paar jaar minder dagen bedoel je. |
|
|
|