BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Excelsior - Feyenoord (15-08-2010 12:30): 3-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:54 schreef feyenoordq het volgende:

[..]

Hij heeft 2 keer met een mooie safe Feyenoord in de wedstrijd gehouden. alleen hij is niet stabiel, Been moet serieus overwegen Darley of Van Dijk in de goal te zetten, die zijn stabiel en van Dijk heeft ervaring.
wat een gelul!!!! Darley stabiel!
Heb je de wedstrijden gezien in de basis?

Geweldige reddingen afgewisseld met dramatische beslissingen.

Wat Darley wel meer heeft is een snelle voortzetting, wat een getreuzel elke keer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 augustus 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat jij deze dwaas nog een 6 durft te geven, de nieuwe Timmer hebben we gevonden!
Al ben je aanvoerder ,je kan nooit alle fouten van een ander opvangen(zie Fer en Ahmadi)..
Ik geef het je te doen om captain te zijn van dat blinde zooitje op het middeveld en
2 a 3 twijfelende verdedigers om je heen....

Het ergste is nog dat alles te verdienste is aan Excelsior,en dat is ZEEER zorgelijk...
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:55 schreef Els het volgende:

[..]

Het veld van Excelsior is beduidend kleiner dan andere velden, dat een speler moet wennen, lijkt me dus logisch. Ga eens naar een wedstrijd toe, en beoordeel Bruins op wat hij werkelijk brengt, ipv op dat geirriteerde betwetende toontje alles wat deze Feyenoordspeler doet tot op de grond afkatten.
Lieve schat, ik heb al zoveel jaren een seizoenkaart. Ben sowieso bij elke thuiswedstrijd en wil in de toekomst ook weer uitwedstrijden gaan bezoeken.

Bruins heeft deze wedstrijd weer helemaal niets gebracht, net als de rest.
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Al ben je aanvoerder ,je kan nooit alle fouten van een ander opvangen(zie Fer en Ahmadi)..
Ik geef het je te doen om captain te zijn van dat blinde zooitje op het middeveld en
2 a 3 twijfelende verdedigers om je heen....

Het ergste is nog dat alles te verdienste is aan Excelsior,en dat is ZEEER zorgelijk...
Had het in dit geval over Mulder, die 6
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:55 schreef feyenoordforlife27 het volgende:

[..]

ag,donder op man.Bruins was gewoon hopeloos.met je spelhervattingen,overzicht en pases.Je praat echt poep.
Klinkt weer lekker vooringenomen. We hebben als supporters altijd wel 1 speler die we niet moeten en vaak volkomen onterecht afzeiken en kapot maken. Jammer dat we er dit seizoen ook weer 1 gevonden hebben. Wees eerlijk, en probeer die vooringenomenheid even achter je te laten: er waren er velen slechter dan Bruins.
vries60
 vries60 - zondag 15 augustus 2010 - 15:00   quote  deeplink  
Wijnaldum gaat er niet komen zoals er wel meer niet gaan slagen op deze manier. Van alle talenten mag je hopen dat er twee of drie echt doorbreken.Fernandez halen en Wijnaldum en nog een paar stallen bij Excelsior(als ze nog spelers willen hebben na vandaag)
Wat een vreselijke middag weer, 3 punten weggegooid die we straks tekort gaan komen.Twee seizoenen geleden ook verloren bij Excelsior en het vervolg was dramatisch.... nu weer?
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:58 schreef Els het volgende:

[..]

Klinkt weer lekker vooringenomen. We hebben als supporters altijd wel 1 speler die we niet moeten en vaak volkomen onterecht afzeiken en kapot maken. Jammer dat we er dit seizoen ook weer 1 gevonden hebben. Wees eerlijk, en probeer die vooringenomenheid even achter je te laten: er waren er velen slechter dan Bruins.
Eens, maar Bruins verdiend ook niet meer dan een 4.
mesker10
 mesker10 - zondag 15 augustus 2010 - 15:00   quote  deeplink  
Ze moeten echt anders gaan spelen, Je speelt nu met 2 buitenspelers die geven wel goed voor maar als je geen echte spits heb dan speel je gewoon hopeloos. Tikkend komen ze er wel door. Ze moeten meer voetballend gaan spelen, dan speel je de hele verdediging en middenveld zoek, en daardoor krijg je veel meer ruimte en je krijgt veel meer kansen.
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Lieve schat, ik heb al zoveel jaren een seizoenkaart. Ben sowieso bij elke thuiswedstrijd en wil in de toekomst ook weer uitwedstrijden gaan bezoeken.

Bruins heeft deze wedstrijd weer helemaal niets gebracht, net als de rest.
Lieve schat terug, dat je een seizoenkaart hebt, weet ik. Deze wedstrijd ben je duidelijk niet in het stadion geweest, dan had je anders over Bruins geoordeeld (zeker als je je vaste stokpaardje "Bruins deugt niet" had kunnen loslaten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 augustus 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:55 schreef feyenoordforlife27 het volgende:

[..]

ag,donder op man.Bruins was gewoon hopeloos.met je spelhervattingen,overzicht en pases.Je praat echt poep.
hahahahahaha pf pf pffffffffffffffffffffff
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:01 schreef Els het volgende:

[..]

Lieve schat terug, dat je een seizoenkaart hebt, weet ik. Deze wedstrijd ben je duidelijk niet in het stadion geweest, dan had je anders over Bruins geoordeeld (zeker als je je vaste stokpaardje "Bruins deugt niet" had kunnen loslaten.
Klopt, ik heb de wedstrijd via Eredivisie Live bekeken. Bruins heeft gewoon niet goed gespeeld vandaag, hij was niet de slechtste, maar viel helaas net als de rest door de ondergrens heen. Erg jammer omdat hij vorige week goed presteerde.
Roy15
 Roy15 - zondag 15 augustus 2010 - 15:07   quote  deeplink  
de Cler meteen laten oprotten, heb je helemaal niets meer aan, zorgt alleen maar voor onrust.
mesker10
 mesker10 - zondag 15 augustus 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:07 schreef Roy15 het volgende:
de Cler meteen laten oprotten, heb je helemaal niets meer aan, zorgt alleen maar voor onrust.
Het begint al bij de trainer, die veroorzaakt onrust met de spelers op de verkeerde plekken te zetten. De eerste 20 minuten zijn ze allemaal aan het zoeken hoe ze moeten staan, ja en dan staan ze vaak al 1-0 achter.
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:08 schreef mesker10 het volgende:

[..]

Het begint al bij de trainer, die veroorzaakt onrust met de spelers op de verkeerde plekken te zetten. De eerste 20 minuten zijn ze allemaal aan het zoeken hoe ze moeten staan, ja en dan staan ze vaak al 1-0 achter.
Eens. Ik vind dat er best kritiek geleverd mag worden op Been, ondanks dat hij een echte Feyenoorder is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2010 door MMM --
Roy15
 Roy15 - zondag 15 augustus 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:08 schreef mesker10 het volgende:

[..]

Het begint al bij de trainer, die veroorzaakt onrust met de spelers op de verkeerde plekken te zetten. De eerste 20 minuten zijn ze allemaal aan het zoeken hoe ze moeten staan, ja en dan staan ze vaak al 1-0 achter.
je behoort altijd respect voor de trainer te hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2010 door Roy15 --
Roy15
 Roy15 - zondag 15 augustus 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Ik vind dat er best kritiek geleverd mag worden op Been, ondanks dat hij een echte Feyenoorder is.
je behoort altijd respect voor de trainer te hebben.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:08 schreef mesker10 het volgende:

[..]

Het begint al bij de trainer, die veroorzaakt onrust met de spelers op de verkeerde plekken te zetten. De eerste 20 minuten zijn ze allemaal aan het zoeken hoe ze moeten staan, ja en dan staan ze vaak al 1-0 achter.
Snap ik niet, volgens mij stonden er maar 2 niet op hun eigen plek.
Smolov en Wijnaldum.
De rest staat waar ze "horen".
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 15 augustus 2010 - 15:12   quote  deeplink  
ben benieuwd wat De Cler misdaan heeft....vond hem niet zo slecht spelen....Vond het alleen raar dat hij alle vrije trappen en corners nam ...Denk dat Been hem dit verboden had....Voor de deuidelijkheid...ben zeer anti De Cler. Mulder is echt een drama, die gaat echt geen punten voor ons pakken.....maar nederlaag lag niet aan hem....Wat een kutmiddenveld had feyenoord vandaag.....bruins, el dramadi en Fer waren zooooooooooooo slecht vandaag!
Bij excelsior hoeven ze nu niet meer om steun te vragen....die 3 punten moet volstaan voor een heel seizoen lijkt mij.
mesker10
 mesker10 - zondag 15 augustus 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:10 schreef Roy15 het volgende:

[..]

je behoort altijd respect voor de trainer te hebben.
Hebben ze toch ook. Daarom staan ze verkeerd en je kan heus wel tegen been uitleggen wat jij er van vind. En daar heeft die echt wel begrip voor. Ik zeg niet dat iedereen verkeerd staat maar sommige spelers wel. En ik snap niet waarom die altijd met 2 verdedigende middenvelders speelt.
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:10 schreef Roy15 het volgende:

[..]

je behoort altijd respect voor de trainer te hebben.
Ik heb respect voor Been, maar mag het toch wel oneens zijn met hem?
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:10 schreef Roy15 het volgende:

[..]

je behoort altijd respect voor de trainer te hebben.
Je behoort voor iedere medemens respect te hebben, wil niet zeggen dat je geen kritiek mag hebben. Ik kan heel respectvol kritiek hebben, hoor, en op iedereen. Niemand is nl onfeibaar.
mesker10
 mesker10 - zondag 15 augustus 2010 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:14 schreef Els het volgende:

[..]

Je behoort voor iedere medemens respect te hebben, wil niet zeggen dat je geen kritiek mag hebben. Ik kan heel respectvol kritiek hebben, hoor, en op iedereen. Niemand is nl onfeibaar.
Volkomen Mee Eens
Roy15
 Roy15 - zondag 15 augustus 2010 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:12 schreef mesker10 het volgende:

[..]

Hebben ze toch ook. Daarom staan ze verkeerd en je kan heus wel tegen been uitleggen wat jij er van vind. En daar heeft die echt wel begrip voor. Ik zeg niet dat iedereen verkeerd staat maar sommige spelers wel. En ik snap niet waarom die altijd met 2 verdedigende middenvelders speelt.
wat heeft dit er nou mee te maken ?
ff voor de duidelijkheid: http://www.feyenoordleven.nl/?p=1530
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 15 augustus 2010 - 15:15   quote  deeplink  
eerst maar s afwachten wat de Cler gezegd heeft,
Feit blijft dat Mario de Trainer is en de Cler speler
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 15 augustus 2010 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:14 schreef Els het volgende:

[..]

Je behoort voor iedere medemens respect te hebben, wil niet zeggen dat je geen kritiek mag hebben. Ik kan heel respectvol kritiek hebben, hoor, en op iedereen. Niemand is nl onfeibaar.
+1
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:14 schreef Els het volgende:

[..]

Je behoort voor iedere medemens respect te hebben, wil niet zeggen dat je geen kritiek mag hebben. Ik kan heel respectvol kritiek hebben, hoor, en op iedereen. Niemand is nl onfeibaar.
Mooi gesproken, eens.
Roy15
 Roy15 - zondag 15 augustus 2010 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik heb respect voor Been, maar mag het toch wel oneens zijn met hem?
tuurlijk, moet je wel fatsoenlijk een gesprek aangaan, dat zal De Cler vast niet hebben gedaan. hij zorgt alleen maar voor onrust!
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 15:17   quote  deeplink  
We hadden 4 punten los kunnen staan van de concurrenten NA 2 WEDSTRIJDEN!! Wat een schande dit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2010 door MMM --
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 augustus 2010 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:21 schreef BRAYY het volgende:
laat die witte zakdoekjes maar komen
Ben jij joods?
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 15 augustus 2010 - 15:18   quote  deeplink  
gewoon een verdiende nederlaag. Feyenoord heeft spelers gehaald die niets meet kunnen brengen. Auassar of zo zit op de tribune en Schaken kan gewoon helemaal niks. Laat Cabral daar lekker gaan voetballem. Heb een goed gevoel met onze sanering maar zit wel met traan in de ogen onze wedstrijden te bekijken. En Been je kan het jezelf ook aanrekenen die Bahia die speelt weer als vanouds. HIj prutst maar wat die man moet je wisselen. Zit genoeg kwaliteit in de jeugd
mesker10
 mesker10 - zondag 15 augustus 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ben jij joods?
Volgens mij wel, ik zeg laat die fakkels maar komen tegen gent. Thuis moeten we Onklopbaar zijn en dat kan makkelijk. Als het Publiek er vol achter gaat staan, niemand die van je wint. En zeker niet 19 September.
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:20 schreef mesker10 het volgende:

[..]

Volgens mij wel, ik zeg laat die fakkels maar komen tegen gent. Thuis moeten we Onklopbaar zijn en dat kan makkelijk. Als het Publiek er vol achter gaat staan, niemand die van je wint. En zeker niet 19 September.
De eerste 10 minuten zal het heel rustig zijn op de tribune, gaat Feyenoord er vol voor zal dat overslaan op het publiek. Ik denk dat het zo gaat.
mesker10
 mesker10 - zondag 15 augustus 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:20 schreef MMM het volgende:

[..]

De eerste 10 minuten zal het heel rustig zijn op de tribune, gaat Feyenoord er vol voor zal dat overslaan op het publiek. Ik denk dat het zo gaat.
Ik hoop het, ze verdienen het zeker. En Vandaag zag je gewoon zo'n wedstrijd die te slecht was en dit zal niet de enigste zijn van dit seizoen. Maar daar moeten we mee leren leven.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 15 augustus 2010 - 15:22   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Salaris inhouden

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:15 schreef MMM het volgende:
Schandalige prestatie, salaris inhouden van een week!
Nee, laten werken voor hun geld, straatvegen of iets dergelijks
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 augustus 2010 - 15:24   quote  deeplink  
Waarom spelen de beste spelers van Feyenoord bij excelsior?
mesker10
 mesker10 - zondag 15 augustus 2010 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:24 schreef hotjumper het volgende:
Waarom spelen de beste spelers van Feyenoord bij excelsior?
Ik heb niet echt een uitblinkende speler van excelsior gezien.?
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:20 schreef mesker10 het volgende:

[..]

Volgens mij wel, ik zeg laat die fakkels maar komen tegen gent. Thuis moeten we Onklopbaar zijn en dat kan makkelijk. Als het Publiek er vol achter gaat staan, niemand die van je wint. En zeker niet 19 September.
ja doen die fakkels. Hoeven we de return niet meer te spelen.
mesker10
 mesker10 - zondag 15 augustus 2010 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja doen die fakkels. Hoeven we de return niet meer te spelen.
Kom op niet letterlijk nemen, Meer in de zin van iedereen er achter gaan staan en massaal ons team steunen.
scarface1979
 scarface1979 - zondag 15 augustus 2010 - 15:35   quote  deeplink  
Wat mij vooral opviel is dat ik geen felle speler gezien heb zowat bij Feyenoord. Bij excelsior klapte ze erop. Bij ons trokken we onze poten in bij een bal ertussenin. De Cler was geblesseerd.
Feyenoord heeft hetzelfde probleem als vorig seizoen. Wij kunnen het spel niet maken... zo simpel is het. We creeeren niks omdat het voorspelbaar en in een te laag tempo gaat. Maar Bahia was echt drama. Ik heb hem nog nooit zo slecht gezien. Normaal gesproken kan je echt op hem bouwen.
En die Fernandez is niks voor Feyenoord. Is een counterspits. Precies hetzelfde type als Cisse. Echt geen toegevoegde waarde
mesker10
 mesker10 - zondag 15 augustus 2010 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:35 schreef scarface1979 het volgende:
Wat mij vooral opviel is dat ik geen felle speler gezien heb zowat bij Feyenoord. Bij excelsior klapte ze erop. Bij ons trokken we onze poten in bij een bal ertussenin. De Cler was geblesseerd.
Feyenoord heeft hetzelfde probleem als vorig seizoen. Wij kunnen het spel niet maken... zo simpel is het. We creeeren niks omdat het voorspelbaar en in een te laag tempo gaat. Maar Bahia was echt drama. Ik heb hem nog nooit zo slecht gezien. Normaal gesproken kan je echt op hem bouwen.
En die Fernandez is niks voor Feyenoord. Is een counterspits. Precies hetzelfde type als Cisse. Echt geen toegevoegde waarde
Inderdaad, En dat zou je juist wel verwachten van die jonge gasten.
En vooral als ze thuis spelen, spelen ze te sloom ze zijn veel te afwachten en daardoor loop je juist snel tegen een gevaarlijke counter aan.
gekzat
 gekzat - zondag 15 augustus 2010 - 16:18   quote  deeplink  
Wat een drama wedstrijd mulder gaat bij alledrie de doelpunten niet vrijuit. Wat een waardeloze kutkeeper bah bah bah
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 16:19   quote  deeplink  
Dat gaat te ver.
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:18 schreef gekzat het volgende:
Wat een drama wedstrijd mulder gaat bij alledrie de doelpunten niet vrijuit. Wat een waardeloze kutkeeper bah bah bah
Heb ik van te voren al voorspeld, maar toen werd ik al voor gek verklaard. Een hele matige/slechte keeper
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 15 augustus 2010 - 16:28   quote  deeplink  
het is om te janken
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 augustus 2010 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:18 schreef gekzat het volgende:
Wat een drama wedstrijd mulder gaat bij alledrie de doelpunten niet vrijuit. Wat een waardeloze kutkeeper bah bah bah
je hebt je nick goed gekozen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 15 augustus 2010 - 16:30   quote  deeplink  
hij wint de wedstrijd iedergeval niet voor je, dat is wel duidelijk
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 15 augustus 2010 - 17:31   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Donkere wolken boven Feyenoord

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 17:29 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Mag je niet zeggen hier... hier moet je positief blijven en alles maar slikken wat er achter de schermen bij feyenoord gebeurd! daar wordt ik dus kotsbeu van... kijk die leo nou eens die vent staat toch voor lul met zijn "ik ga mijn netwerk gebruiken bij real madrid/manchester utd en andere topclubs" kijk waar ze dadelijk mee komen!? juist eentje die 4 km van het stadion af voetbalt. wat hebben die plezier tripjes van hem wel niet gekost???
Dan moet je lekker in je eentje bij het maasgebouw gaan staan knul
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 15 augustus 2010 - 17:32   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Donkere wolken boven Feyenoord

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 17:29 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Mag je niet zeggen hier... hier moet je positief blijven en alles maar slikken wat er achter de schermen bij feyenoord gebeurd! daar wordt ik dus kotsbeu van... kijk die leo nou eens die vent staat toch voor lul met zijn "ik ga mijn netwerk gebruiken bij real madrid/manchester utd en andere topclubs" kijk waar ze dadelijk mee komen!? juist eentje die 4 km van het stadion af voetbalt. wat hebben die plezier tripjes van hem wel niet gekost???
Dat je lekker in je eentje voor het maasgebouw gaat staan.
wesley123
 wesley123 - zondag 15 augustus 2010 - 17:34   quote  deeplink  
het probleen is dat ze niet vechten
het boeit ze niks als ze verliezen die gasten krijgen hun geld toch wel!
het zijn gwn een stel luie flikkers.
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 augustus 2010 - 17:36   quote  deeplink  
past dus goed bij het legioen van tegenwoordig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Excelsior - Feyenoord (15-08-2010 12:30): 3-2









0.0119819