BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Excelsior - Feyenoord (15-08-2010 12:30): 3-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 15 augustus 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 17:34 schreef wesley123 het volgende:
het probleen is dat ze niet vechten
het boeit ze niks als ze verliezen die gasten krijgen hun geld toch wel!
het zijn gwn een stel luie flikkers.
Hoe meer je je best doet, hoe meer je in de belangstelling komt van een grotere club, hoe meer je gaat verdienen, hoe lekkerder de temperatuur, hoe groter het huis en de auto.
Geloof me, ze doen echt wel hun best.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 augustus 2010 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 17:37 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Hoe meer je je best doet, hoe meer je in de belangstelling komt van een grotere club, hoe meer je gaat verdienen, hoe lekkerder de temperatuur, hoe groter het huis en de auto.
Geloof me, ze doen echt wel hun best.
Als ik dat geweten had op 20 jarige leeftijd dan kwam ik nu uit mijn met zeewater gevulde zwembad.Om daarna eens lekker een uurtje onder het ruime rode lampen bankie te gaan liggen.Vervolgens zou ik na dat uurtje door een prive masseuse lekker ingesmeerd worden
met olijfeolie om daarna een volledige body to body ach wat zit ik toch te dromen he ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2010 door Leon FR1908 --
gekzat
 gekzat - zondag 15 augustus 2010 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:29 schreef hotjumper het volgende:

[..]

je hebt je nick goed gekozen
Die van jou is godverdomme lekker bijdehand gekozen. Blijf hem lekker verdedigen joh. topkeeper toch.... Kom nou niet met de onzin hij is jong en moet veel leren en hij heeft een paar goeie ballen gehouden... hij heeft ons ook heeeeeel veel punten gekost en een beker.

Matig hele slechte keeper
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 17:59   quote  deeplink  
Heel veel punten. Die jongen heeft nog amper gespeeld.
En ZONDER m had je de halve finale keihard VERLOREN
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 augustus 2010 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 17:57 schreef gekzat het volgende:

[..]

Die van jou is godverdomme lekker bijdehand gekozen. Blijf hem lekker verdedigen joh. topkeeper toch.... Kom nou niet met de onzin hij is jong en moet veel leren en hij heeft een paar goeie ballen gehouden... hij heeft ons ook heeeeeel veel punten gekost en een beker.

Matig hele slechte keeper
gekzat weer dit!!
gekzat
 gekzat - zondag 15 augustus 2010 - 18:06   quote  deeplink  
ik vind het gewoon een hele hele hele slechte keeper alleen al hoelang hij erover doet om een uittrap te nemen terwijl je achter staat. ik erger me nog meer aan hem als timmer
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 augustus 2010 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 17:57 schreef gekzat het volgende:

[..]

Die van jou is godverdomme lekker bijdehand gekozen. Blijf hem lekker verdedigen joh. topkeeper toch.... Kom nou niet met de onzin hij is jong en moet veel leren en hij heeft een paar goeie ballen gehouden... hij heeft ons ook heeeeeel veel punten gekost en een beker.

Matig hele slechte keeper
ze hebben je echt vaak laten vallen als baby he. Als Mulder zo beroert is moet je je voorstellen hoe slecht Darley en van Dijk zijn als ze hem geeneens uit de basis spelen.

Als Mulder nu opgeofferd wordt nav een collectieve wanprestatie, kan je hem verder afschrijven. We hebben het hier wel over een jongen die, volgens Pim Doesburg, de potentie heeft de beste keeper van Nederland te worden.
gekzat
 gekzat - zondag 15 augustus 2010 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 18:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ze hebben je echt vaak laten vallen als baby he. Als Mulder zo beroert is moet je je voorstellen hoe slecht Darley en van Dijk zijn als ze hem geeneens uit de basis spelen.

Als Mulder nu opgeofferd wordt nav een collectieve wanprestatie, kan je hem verder afschrijven. We hebben het hier wel over een jongen die, volgens Pim Doesburg, de potentie heeft de beste keeper van Nederland te worden.
Heb jij vroeger een roze ronde box gehad dat je nog steeds zo een jankerd ben? Jij wil dus zeggen met het verhaal hierboven dat we een topkeeper in huis hebben en dus heeel veel geld gaat opleveren. Ik zou gelijk ook die roze bril afzetten of minder xtc slikken
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 augustus 2010 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 18:09 schreef gekzat het volgende:

[..]

Heb jij vroeger een roze ronde box gehad dat je nog steeds zo een jankerd ben? Jij wil dus zeggen met het verhaal hierboven dat we een topkeeper in huis hebben en dus heeel veel geld gaat opleveren. Ik zou gelijk ook die roze bril afzetten of minder xtc slikken
Ik loop tenminste niet meteen onze talenten af te zagen omdat we een keer verliezen. Gun die gozer de tijd die Dudek en de Goey destijds ook gekregen hebben, dan heb je straks een wereld keeper. verder heb ik het nergens over dat we binnen lopen op een eventuele transfer van hem in de toekomst ik hoop dat als hij zijn belofte waar kan maken hij gewoon tot zijn 35ste bij ons blijft keepen. Maar ja als je nog in de kartonnen doos leeft waarin je te vondeling bent gelegd beeld je je waarschijnlijk snel dingen in.
Ronneke
 Ronneke - zondag 15 augustus 2010 - 19:47   quote  deeplink  
Collectief slechte prestatie maar Bahia stak er met kop en schouders boven uit.
Wat een drama, die zou ik in deze vorm zeker niet meer opstellen.
De Vrij en Vlaar in het centrum. We hebben weinig opties met deze jonge selectie en moeten vechten voor elk punt. Mulder kan met zo'n slechte verdediging er ook niets meer aan doen. El Ahmadi was het enige lichtpuntje maar Wijnaldum en Fer staan volledig stil en hun ontwikkeling, dramatisch slecht. Smolov staat niet op z'n plek en is geen spits........ Zonder score geen punten, en alleen tegenhouden gaat ook niet lukken hebben we vandaag wel gemerkt.
Rovert
 Rovert - zondag 15 augustus 2010 - 19:58   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Donkere wolken boven Feyenoord

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 17:29 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Mag je niet zeggen hier... hier moet je positief blijven en alles maar slikken wat er achter de schermen bij feyenoord gebeurd! daar wordt ik dus kotsbeu van... kijk die leo nou eens die vent staat toch voor lul met zijn "ik ga mijn netwerk gebruiken bij real madrid/manchester utd en andere topclubs" kijk waar ze dadelijk mee komen!? juist eentje die 4 km van het stadion af voetbalt. wat hebben die plezier tripjes van hem wel niet gekost???
Ik word kotsbeu van jou
Rovert
 Rovert - zondag 15 augustus 2010 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 17:57 schreef gekzat het volgende:

[..]

Die van jou is godverdomme lekker bijdehand gekozen. Blijf hem lekker verdedigen joh. topkeeper toch.... Kom nou niet met de onzin hij is jong en moet veel leren en hij heeft een paar goeie ballen gehouden... hij heeft ons ook heeeeeel veel punten gekost en een beker.

Matig hele slechte keeper
Welke beker dan?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 augustus 2010 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 19:58 schreef Rovert het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Donkere wolken boven Feyenoord

[..]

Ik word kotsbeu van jou
hahahaha daar is tie weer ;)

Gelijk op niveau ook he
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 17:57 schreef gekzat het volgende:

[..]

Die van jou is godverdomme lekker bijdehand gekozen. Blijf hem lekker verdedigen joh. topkeeper toch.... Kom nou niet met de onzin hij is jong en moet veel leren en hij heeft een paar goeie ballen gehouden... hij heeft ons ook heeeeeel veel punten gekost en een beker.

Matig hele slechte keeper
Eens, keeper van niks. Gaat ons veel punten kosten dit jaar...

Hopelijk opent Mario zijn ogen en kiest hij voor Robbie.
Ronneke
 Ronneke - zondag 15 augustus 2010 - 20:11   quote  deeplink  
Mulder is oké, makkelijk om een nederlaag in zijn schoenen te schuiven. Middenveld werd overlopen en Bahia kan momenteel een vrouw met één been nog niet tegenhouden.
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 20:15   quote  deeplink  
Hopelijk heeft Been mijn nummer, kan hij eens bellen voor wat tips.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 15 augustus 2010 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 19:58 schreef Rovert het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Donkere wolken boven Feyenoord

[..]

Ik word kotsbeu van jou
hé ouwe rukker. ook weer van de partij;)
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 19:59 schreef Rovert het volgende:

[..]

Welke beker dan?
Hee Rovert! How's life?
MMM
 MMM - maandag 16 augustus 2010 - 00:28   quote  deeplink  
P1190101.jpg

Foto van de dag
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 06:47   quote  deeplink  
punt.
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 14:31   quote  deeplink  
kan, en wil, er slechts 2 woorden aan kwijt;

1) SCHANDE
2) DRAMA
craven
 craven - maandag 16 augustus 2010 - 14:35   quote  deeplink  
ok daar is iedereen het over eens....
nlfey
 nlfey - maandag 16 augustus 2010 - 14:39   quote  deeplink  
We speelde gisteren op het kleinste en smalste veld van de eredivisie. Wat stom is om dan schaken er in te zetten. Want de ruimtes aan de zijkant worden niet groot. Dan had je beter cabral en wijnaldum kunnen laten spelen, want zij hebben de neiging meer het centrum in te gaan.
Feyenoord moet de opstelling dus aanpassen aan de tegenstander en het veld.
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:39 schreef nlfey het volgende:
We speelde gisteren op het kleinste en smalste veld van de eredivisie. Wat stom is om dan schaken er in te zetten. Want de ruimtes aan de zijkant worden niet groot. Dan had je beter cabral en wijnaldum kunnen laten spelen, want zij hebben de neiging meer het centrum in te gaan.
Feyenoord moet de opstelling dus aanpassen aan de tegenstander en het veld.
ONZIN, . . het veld is voor alle spelers even groot (of klein).
heb 3x een hoekschop/voorzet van Luigi verkeerd zien aflopen, . . bij de amateurs gaat het meestal 1x fout . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door sevillana --
Els
 Els - maandag 16 augustus 2010 - 20:58   quote  deeplink  
Been geeft de Cler een 2e kans. De Cler heeft excuses aangeboden en speelt mogelijk as donderdag
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 20:58 schreef Els het volgende:
Been geeft de Cler een 2e kans. De Cler heeft excuses aangeboden en speelt mogelijk as donderdag
kweenie, . . . . moet ik blij zijn?
Els
 Els - maandag 16 augustus 2010 - 21:00   quote  deeplink  
Ik hou niet van ruzie, dus ben er wel blij mee
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 21:00 schreef Els het volgende:
Ik hou niet van ruzie, dus ben er wel blij mee
snappo, we zullen 't wel beleven dan
MMM
 MMM - maandag 16 augustus 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Die veranderd wel heel snel van mening..

Ik denk dat Been inziet dat als hij de Cler weg wilt hebben, we geen betere opvolger hebben.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 16 augustus 2010 - 21:21   quote  deeplink  
Raar om er zo snel op terug te komen. Dat betekent dat hij zich laat leiden door emotie en ook op die manier ingrijpende beslissingen neemt. Zal hij toch wat aan moeten doen, want dat is geen goede eigenschap voor een coach.
MMM
 MMM - maandag 16 augustus 2010 - 21:21   quote  deeplink  
Been word hierdoor wel ongeloofwaardig.
Els
 Els - maandag 16 augustus 2010 - 21:24   quote  deeplink  
Ach, ik ben ook wel eens boos, en dan zeg ik ook teveel. Maakt me erg emotioneel, maar niet perse een slechte manager. Je boosheid is dan wel aan inflatie onderhevig, daar moet je voor uitkijken. Maar als ik zeg dat ik iemand NOOIT meer wil zien, bedoel ik eigenlijk ook gewoon dat ik heel boos ben.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 21:25   quote  deeplink  
Ik zei al. Nooit reageren vanuit emotie.
Els
 Els - maandag 16 augustus 2010 - 21:27   quote  deeplink  
Was beter geweest. Leo heeft ook beter gereageerd. Leerpuntje. En verstand komt met de jaren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 21:41   quote  deeplink  
Zeker. Heb net VI afgezet en geleerd de rest van t jaar dergelijke programma's te mijden.

leermoment.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 16 augustus 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 21:24 schreef Els het volgende:
Ach, ik ben ook wel eens boos, en dan zeg ik ook teveel. Maakt me erg emotioneel, maar niet perse een slechte manager. Je boosheid is dan wel aan inflatie onderhevig, daar moet je voor uitkijken. Maar als ik zeg dat ik iemand NOOIT meer wil zien, bedoel ik eigenlijk ook gewoon dat ik heel boos ben.
Ja dat zal wel zo zijn Els. Maar jij bent geen trainer van Feyenoord. Jouw boosheid heeft, met alle respect, veel minder impact omdat jij niet in de voetballerij werkzaam bent en dat is een wereld met apparte wetten..

Bovendien ben je een vrouw, die reageren wel vaker uit emotie... Dat is algemeen bekend :P
Els
 Els - maandag 16 augustus 2010 - 21:42   quote  deeplink  
Hee Stylz, jij bent goed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door Els --
Els
 Els - maandag 16 augustus 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 21:41 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Ja dat zal wel zo zijn Els. Maar jij bent geen trainer van Feyenoord. Jouw boosheid heeft, met alle respect, veel minder impact omdat jij niet in de voetballerij werkzaam bent en dat is een wereld met apparte wetten..

Bovendien ben je een vrouw, die reageren wel vaker uit emotie... Dat is algemeen bekend :P
Nou, minder impact...ik ben wel heel indrukwekkend hoor, als ik boos ben.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 21:42 schreef Els het volgende:
Hee Stylz, jij bent goed
Heb me kapot geërgerd.

Dus niet meer doen.
Els
 Els - maandag 16 augustus 2010 - 21:45   quote  deeplink  
Waaraan heb je je geergerd?
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 21:47   quote  deeplink  
Aan t denigrerend doen over mijn club in VI.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 16 augustus 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 21:44 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, minder impact...ik ben wel heel indrukwekkend hoor, als ik boos ben.
haha ok dan ;)

Maar ik bedoel, dat als jij boos bent opp je werk dat niet heel NL ervan mee geniet en er een mening over heeft.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 16 augustus 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 21:44 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, minder impact...ik ben wel heel indrukwekkend hoor, als ik boos ben.
haha ok dan ;)

Maar ik bedoel, dat als jij boos bent opp je werk dat niet heel NL ervan mee geniet en er een mening over heeft.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 16 augustus 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 21:44 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, minder impact...ik ben wel heel indrukwekkend hoor, als ik boos ben.
haha ok dan ;)

Maar ik bedoel, dat als jij boos bent opp je werk dat niet heel NL ervan mee geniet en er een mening over heeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 augustus 2010 - 21:52   quote  deeplink  
Wat bedoel je nou eigenlijk ;)
Els
 Els - maandag 16 augustus 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 21:47 schreef Stylzz het volgende:
Aan t denigrerend doen over mijn club in VI.
Ja, ik bekijk al dat soort programma's ook met mate. Over het algemeen is mijn tolerantiegrens het snelst bereikt bij Borst en van Gelder, maar die snor zorgt ook nog wel eens voor oprispingen. Los van z'n arrogante, sneue toontje, vind ik wel dat hij een redelijke visie heeft. Jammer dat ze dan inderdaad weer lullig over Feyenoord zitten te doen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 augustus 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 21:55 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, ik bekijk al dat soort programma's ook met mate. Over het algemeen is mijn tolerantiegrens het snelst bereikt bij Borst en van Gelder, maar die snor zorgt ook nog wel eens voor oprispingen. Los van z'n arrogante, sneue toontje, vind ik wel dat hij een redelijke visie heeft. Jammer dat ze dan inderdaad weer lullig over Feyenoord zitten te doen.
Feyenoord vraagt daar zelf om....toch?
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Feyenoord vraagt daar zelf om....toch?
ja, maar kan t er nu niet bij hebben.
Ik zoek geen bevestiging maar een stukje hoop.
Els
 Els - maandag 16 augustus 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Feyenoord vraagt daar zelf om....toch?
Heb je helemaal gelijk in Leon, maar ik kan gewoon niet tegen kritiek op Feyenoord. Moeten jullie inmiddels toch ook een beetje gemerkt hebben ;-). Nog erger, als een blad als de VI, of het AD iets negatiefs over Feyenoord schrijft, dan ga ik op hoge poten m'n abonnement opzeggen. En dat doe ik ook als een firma Ajax sponsort, en dan zit ik daarna thuis, enigzins beschaamd te beseffen dat ik daar nou 43 jaar voor ben geworden. Het verstand, en de rust, is er gewoon nog niet echt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 22:25   quote  deeplink  
Even over de wedstrijd nog (ik ben t trouwens wel met je eens Els) voor de wedstrijd hoor ik iedereen, Been incluis, roepen over hoe prettig t is dat Schaken er is want die heeft diepgang, komt niet in de bal etc..

En wat heb ik m de hele wedstrijd zien doen... juist de bal HALEN!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Excelsior - Feyenoord (15-08-2010 12:30): 3-2









0.0094530