BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Financiele situatie / Licentie betaald voetbal

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Royaal
 Royaal - zondag 08 augustus 2010 - 17:07   quote  deeplink  
Er wordt veel over gesproken en misschien zijn vele het al dat gezeik zat, maar ik wil toch even weten of jullie meer hierover weten.

Feyenoord moet binnen een jaar uit die categorie 1. Weet 1 van jullie of dat gaat lukken met de begroting van nu? Ik heb geen flauw idee wat de eisen zijn enzovoorts. Moeten we ons echt echt zorgen maken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door Royaal --
Roy15
 Roy15 - zondag 08 augustus 2010 - 17:10   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door Roy15 --
Quiroz
 Quiroz - zondag 08 augustus 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:10 schreef Roy15 het volgende:
[ filmpje ]


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door Quiroz --
Royaal
 Royaal - zondag 08 augustus 2010 - 18:56   quote  deeplink  
Kan nou niemand het opbrengen een waardig antwoord te geven?
scarface1979
 scarface1979 - zondag 08 augustus 2010 - 19:21   quote  deeplink  
Ik zou eht niet weten. Er zijn heel wat voorwaarden. Een ervan is dat maar een bepaald deel van de omzet aan salarissen besteed mag worden. Verder weet ik het niet
tz90
 tz90 - zondag 08 augustus 2010 - 19:44   quote  deeplink  
Fey heeft in een plan van aanpak met de knvb afgesproken dat er binnen 3 jaar een sluitende begroting kan worden ingeleverd. Nadat er afgelopen jaar 4 milj shuld bij is gekomen verwacht fey dat ze dit jaar nog 1 milj schuld erbij krijgen. Vanaf volgend jaar hopen ze quit te draaien. Het is alleen allemaal erg krap, want er mogen geen extra en onverwachte kosten bijkomen. een ton meer en fey krijgt problemen. Tlijkt me niet dat fey sn licentie kwijt raakt, maar ik denk aan punt inleveren. Hopelijk heb je hier wat aan.
Door de aandacht die dit onderwerp deze week gekregen heeft, lijkt t allemaal nog erger. RTL had gewoon geen echt nieuws en komt dan met dese oude verhalen.

ps: je kan gewoon gaan slapen hoor. ;) Als t allemaal erop aan komt gaat de club echt niet failliet. Daarvoor is de achterban te groot. We zijn geen haarlem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door tz90 --
henkie1969
 henkie1969 - zondag 08 augustus 2010 - 20:32   quote  deeplink  
Het was niet RTL dat met dit bericht naar buiten kwam, maar de KNVB.
En als de schuldeisers hun geld willen hebben, dan kunnen ze daadwerkelijk het faillissement aanvragen. Dat heeft namelijk niets te maken met de achterban van Feyenoord. Ik geloof er ook niet in dat dit gaat gebeuren, maar wettelijk heeft Feyenoord dan geen poot om op te staan.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 augustus 2010 - 20:43   quote  deeplink  
Als Feyenoord aan zn betalingsverplichtingen blijft voldoen is er niets loos.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 08 augustus 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:10 schreef Quiroz het volgende:

[..]

[ filmpje ]
Beetje jammer Q !snap je gedachte maar tik dat nummer maar s in in combi met de naam van de voetbalclub uit de hoofdstad,is sinds vorig seizoen en mischien ervoor zo'n beetje het lijflied van hun geworden en word pracktisch elke wedstrijd gedraaid :(.....
zo hou ik ook een "raar "gevoel bij one step beyond van Madness,geweldige band jammer dat ze dat nr gejat hebben na een doelpunt!!

Maar in ieder geval heeft Feyenoord volgens mij een plan ingediend wat de knvb/uefa goed genoeg vind op papier voor de komende tijd!Blijkbaar staat bvb zo'n NAC met een begin van -1 er slechter voor terwijl die volgens mij lang niet zoveel schuld als ons hebben
de.fan
 de.fan - zondag 08 augustus 2010 - 20:49   quote  deeplink  
de schuld is nog ruim € 40 miljoen 3 maanden geleden en nu is het al zo'n € 11 miljoen minder , ik schat nog zo'n € 30 miljoen. Maar vanaf volgend seizoen moet men de begroting sluitend hebben dat is de bedoeling om uit catergorie 1 te komen.
Dus volgend seizoen moet men meer inkomsten hebben dan uitgaves , men hoeft nog niet schuldenvrij te zijn!
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 augustus 2010 - 20:53   quote  deeplink  
Niet meer. Men hoeft geen winst te maken.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 08 augustus 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 20:49 schreef de.fan het volgende:
de schuld is nog ruim € 40 miljoen 3 maanden geleden en nu is het al zo'n € 11 miljoen minder
hoe kom je daarbij??????????????????
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 08 augustus 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 20:54 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

hoe kom je daarbij??????????????????
vroeg ik mij ook af jah....
als je in 3 maanden 11 miljoen wegwerkt zie ik volgend seizoen met een big smile tegemoet
hotjumper
 hotjumper - zondag 08 augustus 2010 - 20:56   quote  deeplink  
je kan best schuld hebben met een sluitende begroting...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 08 augustus 2010 - 20:57   quote  deeplink  
precies, alleen niet aflossen
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 augustus 2010 - 20:58   quote  deeplink  
Yup.
Sterker nog, het is vaak voordelig voor een bedrijf om schulden te hebben.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 08 augustus 2010 - 20:59   quote  deeplink  
die moet je me ff uitleggen
hotjumper
 hotjumper - zondag 08 augustus 2010 - 21:02   quote  deeplink  
heb je een hypotheek krijg je belasting terug
heb je je huis afbetaald betaal je belasting...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 08 augustus 2010 - 21:03   quote  deeplink  
maar in het geval van feyenoord is het geen hypotheek maar zijn het gewoon kort en lang lopende schulden. zie het voordeel daarvan niet in
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 augustus 2010 - 21:04   quote  deeplink  
Idd

Vermogen betaal ne belasting op.
Ook bedrijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door Stylzz --
hotjumper
 hotjumper - zondag 08 augustus 2010 - 21:05   quote  deeplink  
ik ook niet maar het heeft geen invloed op het al dan niet sluitend zijn van een begroting.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 08 augustus 2010 - 21:07   quote  deeplink  
dat klopt
tz90
 tz90 - maandag 09 augustus 2010 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 20:32 schreef henkie1969 het volgende:
Het was niet RTL dat met dit bericht naar buiten kwam, maar de KNVB.
En als de schuldeisers hun geld willen hebben, dan kunnen ze daadwerkelijk het faillissement aanvragen. Dat heeft namelijk niets te maken met de achterban van Feyenoord. Ik geloof er ook niet in dat dit gaat gebeuren, maar wettelijk heeft Feyenoord dan geen poot om op te staan.
De rtl kwam afelopen week (zondag?) met het zorgwekkende nieuws naar buiten. KNVB kwam later die week met de catagorien. De achterban kan wel een rol spelen. Niet wettelijk,dat is logisch.Maar als er accuut geld nodig is zullen de supporters de club niet laten barsten. Geloof t of niet, t is so. Bovendien zijn er ook vrienden van fey ( investeerders Blokland en co) die fey zullen steunen bij accute problemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2010 door tz90 --
tz90
 tz90 - maandag 09 augustus 2010 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 20:56 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

vroeg ik mij ook af jah....
als je in 3 maanden 11 miljoen wegwerkt zie ik volgend seizoen met een big smile tegemoet
Er wordt verwarring gemaakt met de bezuiniging. Er is 11 miljn bezuinigt. De schuld is afgelopen jaar opgelopen tot iets meer dan 44 miljn. Heb ik Beenhakker in holland sport tussen neus en lippen door horen zeggen. (vorig jaar) .2 seizoenen geleden werd een verlies van 16 miljn geleden. De bezuiniging van vorig jaar zorgde ervoor dat er nog maar 4 miljn verlies geleden werdt. Een bijna logische rekeningsom lijkt me.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 augustus 2010 - 18:03   quote  deeplink  
+1
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:37   quote  deeplink  
slotje
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:37   quote  deeplink  
eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Financiele situatie / Licentie betaald voetbal









0.0065078