BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sarpong mag weg bij Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajax1111111
 ajax1111111 - zondag 08 augustus 2010 - 17:10   quote  deeplink  
http://www.soccerlife.nl/jol-verwacht-vertrek-sarpong/

opvallend of niet?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 augustus 2010 - 17:15   quote  deeplink  
Sarpong is in mijn ogen Ajax-onwaardig. Vind het dan ook helemaal niet opvallend. Ik snap niet eens dat Ajax hem sowieso dit seizoen een kans heeft gegeven. Daarnaast is een linkervleugel aanvaller gewenst. Zoals ik al eerder aangaf is de linkerkant met Urby en Anita onze kwetsbare kant. Echter na de laatste paar wedstrijden hebben we rechtachter ook een probleem. Want wat speelt Van der Wiel klote.

Misschien moet Jol eens ingrijpen en Van der Wiel op de bank neerzetten. Mogelijk prikkelt dat Greg weer waardoor hij zijn koppie weer tijdens de wedstrijd gaat gebruiken.
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:15 schreef amsterdammer113 het volgende:
Sarpong is in mijn ogen Ajax-onwaardig. Vind het dan ook helemaal niet opvallend. Ik snap niet eens dat Ajax hem sowieso dit seizoen een kans heeft gegeven. Daarnaast is een linkervleugel aanvaller gewenst. Zoals ik al eerder aangaf is de linkerkant met Urby en Anita onze kwetsbare kant. Echter na de laatste paar wedstrijden hebben we rechtachter ook een probleem. Want wat speelt Van der Wiel klote.

Misschien moet Jol eens ingrijpen en Van der Wiel op de bank neerzetten. Mogelijk prikkelt dat Greg weer waardoor hij zijn koppie weer tijdens de wedstrijd gaat gebruiken.
Ik ben het helemaal met je eens, amsterdammer!!
henk K
 henk K - zondag 08 augustus 2010 - 17:24   quote  deeplink  
ja van de wiel is over het paard getilt met zijn transfer geruchten
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:15 schreef amsterdammer113 het volgende:

Ik vind Sarpong zo slecht nog niet..
Zelf nu dat Sulemani ook weg is. had ik em er graag bij gehouden..We zullen zien of die vertrekt. Daarbij vind ik Anita net slecht. hij is nog jong! Urby begint steeds weer beter te worden .. ik hb alleen vandaag og niet gezien..Maar als je nog iets aan hem zou willen verdienen, dan moeten ze hem toch wel verkope...

Daarbij vind ik vdwel ook niet zo geweldig laatste tijd nee. hij voetbal een beetje alsof hij wil vertrekken..Maargoed je zou dat kunnen proberen jah..Maar we zullen zien..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 augustus 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:30 schreef joey het volgende:

[..]

Ik vind Sarpong zo slecht nog niet..
Zelf nu dat Sulemani ook weg is. had ik em er graag bij gehouden..We zullen zien of die vertrekt. Daarbij vind ik Anita net slecht. hij is nog jong! Urby begint steeds weer beter te worden .. ik hb alleen vandaag og niet gezien..Maar als je nog iets aan hem zou willen verdienen, dan moeten ze hem toch wel verkope...

Daarbij vind ik vdwel ook niet zo geweldig laatste tijd nee. hij voetbal een beetje alsof hij wil vertrekken..Maargoed je zou dat kunnen proberen jah..Maar we zullen zien..
Ik geef nergens aan dat ik Anita of Urby slecht vind. Het nadeel van die linkerzijde is de kwetsbaarheid die daar is. Ze spelen allebei zeer wispelturig en daar kan je niet op bouwen. Anita mist daarnaast kracht en lengte om een echte back te zijn. Ajax moet daarom snel op zoek om de linkerflank te versterken, zodat er daar dit jaar geen verlies wordt geleden.

En wat betreft Sarpong. Dat is mijn eigen mening. Eenieder mag een andere mening hebben. Ik vind Sarpong namelijk Ajax-onwaardig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door amsterdammer113 --
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:32 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik geef nergens aan dat ik Anita of Urby slecht vind. Het nadeel van die linkerzijde is de kwetsbaarheid die daar is. Ze spelen allebei zeer wispelturig en daar kan je niet op bouwen. Anita mist daarnaast kracht en lengte om een echte back te zijn. Ajax moet daarom snel op zoek om de linkerflank te versterken, zodat er daar dit jaar geen verlies wordt geleden.

En wat betreft Sarpong. Dat is mijn eigen mening. Eenieder mag een andere mening hebben. Ik vind Sarpong namelijk Ajax-onwaardig.
Wie zou je op links erbijwillen dan??.
wup von dutch
 wup von dutch - zondag 08 augustus 2010 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:41 schreef joey het volgende:

[..]

mertens !!
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2010 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:41 schreef joey het volgende:

[..]

Leonardo!
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 17:48   quote  deeplink  
En amsterdammr?XD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door joey --
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 17:49   quote  deeplink  
Ik vind leonardo en mertens geen versterkingen..Maargoed dat vind ik..
Dan zou ik Neymar uit brazilie halen..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 augustus 2010 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:48 schreef joey het volgende:
En amsterdammr?XD
Riep je mij? Sorry kon even niet reageren, aangezien ik aan het werk ben. Maar om je toch even van repliek te voorzien hier mijn antwoord. Ik ben zelf geen scout dus mij zul je dat niet moeten vragen. Wel vind ik, zoals ik ook aangeef, dat Ajax moet gaan kijken naar versterkingen voor de linkerflank.
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2010 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:49 schreef joey het volgende:
Ik vind leonardo en mertens geen versterkingen..Maargoed dat vind ik..
Dan zou ik Neymar uit brazilie halen..
Neymar komt 3 x niet. Nu niet, dan niet en nooit niet... Volgens Voetbal International heeft Chelsea vorige week 20 miljoen voor hem geboden en zelfs dat bedrag is door Santos, zijn huidige club, weggehoond...
Sebco
 Sebco - zondag 08 augustus 2010 - 17:56   quote  deeplink  
idd enkel urby voor de linkerflank is wel zeer mager bezet.. Bovendien wandelt die volgende zomer gratis de deur uit
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 17:57   quote  deeplink  
jaXD
Okee,, beetje jammer.. Want dan vrag ikme altijd af wie je dan graa ziet komen..MAar geen namen..Oke:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door joey --
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Neymar komt 3 x niet. Nu niet, dan niet en nooit niet... Volgens Voetbal International heeft Chelsea vorige week 20 miljoen voor hem geboden en zelfs dat bedrag is door Santos, zijn huidige club, weggehoond...
Okee..:)
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:58 schreef joey het volgende:

[..]

Okee..:)
Helaas... Het schijnt inderdaad een mega-talent te zijn. Nee Ajax, met z'n financiële beslommeringen, moet het anders, creatiever, gaan oplossen. Weet iemand van jullie hoe het inmiddels met Atouba gaat? Dat zou toch onze man op links moeten zijn. Vervolgens raakte hij ernstig geblesseerd en nu hoor ik er helemaal niks meer over. Weet iemand van jullie hoe het met zijn revalidatie gaat en of hij ooit nog wel het Ajax-shirt gaat dragen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door Pietje --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 08 augustus 2010 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 18:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helaas... Het schijnt inderdaad een mega-telent te zijn. Nee Ajax, met z'n financiële beslommeringen, moet het anders, creatiever, gaan oplossen. Weet iemand van jullie hoe het inmiddels met Atouba gaat? Dat zou toch onze man op links moeten zijn. Vervolgens raakte hij ernstig geblesseerd en nu hoor ik er helemaal niks meer over. Weet iemand van jullie hoe het met zijn revalidatie gaat en of hij ooit nog wel het Ajax-shirt gaat dragen?
BRON

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door amsterdammer113 --
frankdrebin
 frankdrebin - zondag 08 augustus 2010 - 18:09   quote  deeplink  
Atouba heeft nog steeds knieproblemen,en eigenlijk als het ene kwetsuur verdwijnt,dan komt de andere knieklacht weer,in Duitsland mocht hij weg toen vanwege deze rede.
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2010 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 18:05 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

BRON
Thanks! Dus die zien we voorlopig nog niet terug.
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2010 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 18:09 schreef frankdrebin het volgende:
Atouba heeft nog steeds knieproblemen,en eigenlijk als het ene kwetsuur verdwijnt,dan komt de andere knieklacht weer,in Duitsland mocht hij weg toen vanwege deze rede.
Thanks!
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 18:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helaas... Het schijnt inderdaad een mega-telent te zijn. Nee Ajax, met z'n financiële beslommeringen, moet het anders, creatiever, gaan oplossen. Weet iemand van jullie hoe het inmiddels met Atouba gaat? Dat zou toch onze man op links moeten zijn. Vervolgens raakte hij ernstig geblesseerd en nu hoor ik er helemaal niks meer over. Weet iemand van jullie hoe het met zijn revalidatie gaat en of hij ooit nog wel het Ajax-shirt gaat dragen?
nee nogsteeds.. revelidatie gaat moeilijk..
Heel veel pech gehad.. aarbij denk ik dat zijn leeftijd eigenljk veel hoer ligt..Zoeiets had ik een keer ook elezen dat dat voorkomt..DENK NIET DAT WE DAARNog veel plezier van gaan beleven..MAar ik vind Anita dn beter..Vanwat ik van Atouba heb gezien..
frankdrebin
 frankdrebin - zondag 08 augustus 2010 - 18:17   quote  deeplink  
Anita mist gewoon lengte waardoor er altijd drijging van die kant is.
Laten we eerlijk zijn, als Greg verdedigd op rechts,dan is de spanning een stuk minder dan Anita op links
Pietje
 Pietje - zondag 08 augustus 2010 - 18:20   quote  deeplink  
Dit lees ik net. Ik heb geen idee wat het waard is, maar toch...

http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Genee:_Leonardo_komt_nog_naar_Ajax.html
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 18:17 schreef frankdrebin het volgende:
Anita mist gewoon lengte waardoor er altijd drijging van die kant is.
Laten we eerlijk zijn, als Greg verdedigd op rechts,dan is de spanning een stuk minder dan Anita op links
JA oke, Maar dat zegt niiks over zijn kwaliteiten verder.. hij mist idd lengte..Verdervind k het een prima speler..is nogjong..Speelt alleen niet constnt.. Dat is jmmer.. Want een agressieve(op een goede manier) anita die er volp voor gaat is goewoon goed! + dat ik hem opbouwend in de aanval ook gewoon oed vind..
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 18:20 schreef Pietje het volgende:
Dit lees ik net. Ik heb geen idee wat het waard is, maar toch...

http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Genee:_Leonardo_komt_nog_naar_Ajax.html
JA las het..
frankdrebin
 frankdrebin - zondag 08 augustus 2010 - 18:38   quote  deeplink  
Verwacht leonardo en Mido nog.
VAn de wiel gaat toch wel weg,vast zoeken naar een rechtsback voordat er niets meer over is wat nog te betalen is.
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 18:40   quote  deeplink  
Ik denk niet dat vd wiel weggaat hoor!Jol wilt hem sowieso tegen Dynamo en als ajax zich plaatst mag hij bij een andere cub niet meer in de CL spelen./
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2010 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 17:24 schreef henk K het volgende:
ja van de wiel is over het paard getilt met zijn transfer geruchten
weet ik niet, het kan ook komen door een veels te zwaar programma en slechts 1 week vakantie
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2010 - 19:40   quote  deeplink  
Ik vind die linksbuiten van groningen trouwens wel gruwelijk goed
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 19:40 schreef remco k het volgende:
naam?
bird
 bird - zondag 08 augustus 2010 - 19:45   quote  deeplink  
vd wiel eest een held en nou niet het is gewoon een goeie voetballer klaar komt heus wel goed met ajax als iedereen terug is en een VERSTERKING dus niet leonardo of de ridder en sarpong trouwens terecht heb je niks aan
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 augustus 2010 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 19:40 schreef remco k het volgende:
Ze speelden met 1 spits tweede helft met 2. Dus zal de linkshalf wel geweest zijn!

On. sarpong speelde bij nec aardig alleen vind hem ajax onwaardig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door Hummel10 --
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 19:45 schreef joey het volgende:

[..]

naam?
tadic??? di nr10
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

tadic??? di nr10
Okee.. ken ik niet goed..! ga zo ff kijken in samenvatting!:)
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2010 - 22:38   quote  deeplink  
hij speelde van der Wiel echt helemaal zoek.
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 22:40   quote  deeplink  
Okee..:) Als die een goed seizoen draaid .. is hij volgens seizoen dus van ajax of psv..:P
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2010 - 22:59   quote  deeplink  
dat zal denk ik wel gebeuren ja, maar ik snap alleen niet waarom ajax niet zelf spelers als Suarez, Sulejmani MAtasz en Tadic? en meer van dat soort spelers zelf an halen in het buitenland
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2010 - 22:59 schreef remco k het volgende:
dat zal denk ik wel gebeuren ja, maar ik snap alleen niet waarom ajax niet zelf spelers als Suarez, Sulejmani MAtasz en Tadic? en meer van dat soort spelers zelf an halen in het buitenland
Jaaa dat is al jaren de vraag! We hebben gewoon OF geen goede scouts..Die gewoon lekker zitten te verdienen maar niks brenegen... OF er worden harstikke veel scoutingsverslagen binnen gebracht, maar het bestuur doet er niks mee!...Sjaa. ik snap het ook niet! Daarom zuigt het bestuur gewoon ZWAAR! of toch miss de scouts? 0_o

alibabba
 alibabba - maandag 09 augustus 2010 - 15:02   quote  deeplink  
Sarpong zal het ook wel helemaal gehad hebben met Ajax, zoals ze met hem omgaan. Je hebt wel of geen vertrouwen in een speler, maar bij Ajax is het pappen en nathouden. Ajax weet niets anders dan oud-spelers te benaderen en ik zie goeie spelers die andere clubs wel contracteren, zoals Bajrami, Tadic, Josué. Het is net of ze bij Ajax in een hol wonen, want de scouting is ver onder de maat.

Nu hoor ik de naam van OPA Ooijer, het is toch werkelijk niet te geloven. Een verkoop van vd.Wiel zou te billijken zijn, zodat Anita rechtsback kan spelen. Met de miljoenen van vd.Wiel had je Marcellis en Dembele moeten losweken, want een verkoop van Suarez is niet uitgesloten.
frankdrebin
 frankdrebin - maandag 09 augustus 2010 - 15:11   quote  deeplink  
JA dembele zou mooi zijn, maar 5 a 6 mln willen ze niet investeren, want mocht greg verkocht worden ,dan mooeten de andeelhouders tevreden gehouden worden en ook schulden weggepeotst worden.

Ajax is een bedrijf, geen club met een hart meer
remco k
 remco k - maandag 09 augustus 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 15:11 schreef frankdrebin het volgende:
JA dembele zou mooi zijn, maar 5 a 6 mln willen ze niet investeren, want mocht greg verkocht worden ,dan mooeten de andeelhouders tevreden gehouden worden en ook schulden weggepeotst worden.

Ajax is een bedrijf, geen club met een hart meer
geen leugens vertellen aub, er is Jol toegezegd dat er van de verkoopomzet van 1 van de topspelers een deel gespendeert mag worden aan directe versterkingen op die posities

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sarpong mag weg bij Ajax

0.0073549