|
|
Emile
|
|
|
Van Marwijk haalt Fer bij Nederlands elftal
Leroy Fer staat voor zijn debuut als international. De middenvelder van Feyenoord is door Bert van Marwijk bij de selectie van het Nederlands elftal gehaald als vervanger van Otman Bakkal.
PSV-middenvelder Bakkal besloot zich zondag af te melden bij de bondscoach vanwege een liesblessure, die hij in de wedstrijd tegen sc Heerenveen (1-3 winst) opliep. Enkele uren na de afmelding maakte Feyenoord bekend dat Fer opgeroepen is als vervanger van Bakkal.
Voor Fer is het de eerste keer dat hij deel uitmaakt van de selectie van Oranje. De fysiek sterke middenvelder ontwikkelde zich de afgelopen twee seizoenen stormachtig bij Feyenoord en dat is ook de bondscoach niet onopgemerkt gebleven.
Het Nederlands elftal neemt het volgende week in een oefeninterland op tegen Oekraïne. In deze wedstrijd zullen er behalve doelman Michel Vorm geen WK-gangers in actie komen, zij krijgen rust van Van Marwijk.
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/139415/Van_Marwijk_haalt_Fer_bij_Nederlands_elftal.html
nice |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als ie maar niet geblesseerd raakt |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Super man. Meer exposure. Enige manier om een beetje geld te vangen is als hij bij Oranje komt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Kutzooi, en dan 3 dagen later 5-1 op de billen krijgen in 020 omdat we dan met een vermoeide Vlaar en Fer zitten. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 18:03 schreef moa het volgende:Kutzooi, en dan 3 dagen later 5-1 op de billen krijgen in 020 omdat we dan met een vermoeide Vlaar en Fer zitten. ? |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ach ze krijgen toch geen basisplek |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Vlaar absoluut wel. Het is een Oranje B |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ja ik hoop ook wel voor fer dat hij wat ervaring op kan doen woensdag we moeten toch tegen excelsior dat weekend |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 18:24 schreef Emile het volgende:ja ik hoop ook wel voor fer dat hij wat ervaring op kan doen woensdag we moeten toch tegen excelsior dat weekend Klopt. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 17:59 schreef scarface1979 het volgende:Super man. Meer exposure. Enige manier om een beetje geld te vangen is als hij bij Oranje komt. +1 |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 18:03 schreef moa het volgende:Kutzooi, en dan 3 dagen later 5-1 op de billen krijgen in 020 omdat we dan met een vermoeide Vlaar en Fer zitten. wat heb jij op?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap t wel. Ze worden er niet fitter van meestal |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
Vind als je Bakkal en Fer naast elkaar zet dat het eigenlijk andersom zou moeten zijn,kijk mischien door een rood wit zwarte bril...maar heb nooit veel van Bakkal begrepen!! Verder geloof ik niet dat je veel exposure zal opdoen van een oefeninterland in en tegen Oekraine,eerder vrees dat zo'n jongen geblesseerd terugkomt!! Majah net als "oranje"zelf,het zal wel... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou niet overal tegen aanschoppen. Dat oranje met al die oefeninterlands is gewoon kut |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
oefeninterlands zijn een extra manier om je spelers naar de kloten te helpen
je speelt toch meestal tegen clubs als faroer eilanden dus ervaring doe je niet op en de clubs zijn dan weer de lul |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Voor Vlaar maakt dat niet uit denk ik. Fysiek sterk. Fer heb ik ook mijn twijfels of hij dat aan kan o zo kort weer te spelen. Maar begint waarschijnlijk toch op de bank. |
|
|
|
|
Jordi-B
|
|
|
Fer selecteren is echt een drama voor het Nederlands elftal. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Is toch mooi voor die jongen, geen gezeik... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Jij hebt geen schaamhaar |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: maar wel een grote neus |
|
|
|
|
Jordi-B
|
|
|
quote: Schaamhaar heeft hoop ik niks met de prestaties van het nederlands elftal te maken? Want Fer heeft schaamhaar op z`n hoofd! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het ging toch over de selectie van Fer ??? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wie zitten er in zijn selectie? |
|
|
|
|
paco
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Krijgt Feyenoord compensatie voor het afstaan van spelers aan nationale elftallen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Voor zo'n vriendschappelijk potje denk ik niet. |
|
|
|