|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Genee: Leonardo komt nog naar Ajax (Ajax Club)
|
|
|
gjk
|
|
|
Laten ze Leonardo maar ruilen tegen die klootzakken die het beleid bepalen bij AJAX en die er voor gezorgd hebben dat Pantolic en Dennis weg moesten. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ik hoop dat ie nog komt en zich ook schikt in zn rol. Hij is en blijft een spele rdie voor gevaar zorgt en altijd wel een actie kan maken. Komt zn man voorbij en kan scoren. Nu heb je na Suarez op de flanken geen speler die echt gevaarlijk wordt. Hoop dat ie snel komt dan kan dat boek de Ridder ook gesloten worden want die wil ik persoonlijk echt niet bij Ajax zien. |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
Leo is prima als invaller, heeft altijd wel een paar acties die voor dreiging zorgen in een wedstrijd.Je ziet vaak dat ajax altijd een mindere helft speelt,dit is best ideaal om dan hem erbij te hebben. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jaaa maar wil hij op de bank.. hij ging toch juist weg omdat hij weinig speelde!!>?? :S:S:S:S |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: ja maar ik denk dat hij veel meer gaat spelen dan onder marco van basten |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hmm..nouuu.. ik moet het nog maar zien..Ik zie er niet veel in eerlijk gezegt.. Ze hadden sulemani gewoon moeten behouden..Maargoed dats iets anders.. WE hebben ook zeegelaar nog.. En ik ben wel benieuwd naar die japanner!! :D |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ajax had zich hard moeten maken voor het blijven van Rommedahl. Leonardo is in 2009 bij Ajax vertrokken en nu moet ie weer terug. Ik kan het allemaal niet meer volgen, maar ik begrijp wel meer niet van hetgeen Ajax allemaal doet. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Wat een beleid. Vorig jaar lieten ze hem gratis vetrekken en nu willen ze hem hem weer terughalen. Hij zal best van waarde kunnen zijn maar dit slaat echt nergens op. |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
Sulejmani verhuren zodat z'n loon wordt betaald is lekker, die ruim 16 miljoen was zeker geen probleem |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Wat een reacties allemaal, het huidige bestuur doet het naar mijn idee prima. Ze gaan niet met elke eis van speler/trainer akkoord en zorgen er zo voor dat we over een korte tijd financieel weer gezond zijn en niet meer in categorie 2 zitten. Aangezien er wat moet gebeuren op financieel gebied in het voetbal is het goed dat ze dit zelf aanpakken. Er zijn veel spelers weg waarvan enkel Pantelic en Rommedahl veel/regelmatig minuten pakte hiervoor is El hamdaoui terug en zal er nog iemand worden aangetrokken. De overige spelers welke vertrokken zijn kwamen toch niet veel aan spelen toe maar drukten wel op de begroting. Leo kreeg trouwens wel een nieuw contract aangeboden maar aangezien dit meer op basis van prestatietoeslagen gebaseerd was en niet van langere duur kon hij bij nac een langer contract tekenen. Nu we meer als een jaar verder zijn heeft hij bij nac geloof ik nog 2 jaar, mischien wil ajax hem ook wel voor 2 jaar vastleggen en zal hij meer kunnen verdienen en europees spelen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 14:56 schreef Brandje het volgende:Wat een beleid. Vorig jaar lieten ze hem gratis vetrekken en nu willen ze hem hem weer terughalen. Hij zal best van waarde kunnen zijn maar dit slaat echt nergens op. stop ff.. bestuur wou hem behouden en hebben hem een contract aangeboden.. leonardo wou weg.. |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
ja en als het mee zit komt ooijer ook nog |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 15:18 schreef nummer10 het volgende:[..] stop ff.. bestuur wou hem behouden en hebben hem een contract aangeboden.. leonardo wou weg.. Is dit 100% waar? In een interview zei hij iets anders, namelijk; "Of ik misschien nog boos ben dat ik vorig jaar weg moest? Nee, boos ben ik niet meer. Ik sta er helemaal open in."
Als ie een contract kreeg aangeboden en zelf weg wilde, moet je hem nu ook niet meer willen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Genee... kotsmisselijk van dat ventje... de hoofdreden dat ik nooit naar dat programma kijk. Die gozer spoort gewoon niet. Di snapt niet dat hij eigenlijk een zielig hoopje stront is. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
ja, neem een voorbeeld aan Cheque van Gelder. Hij is pas een neutrale journalist... |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 15:32 schreef alibabba het volgende:[..] Is dit 100% waar? In een interview zei hij iets anders, namelijk; "Of ik misschien nog boos ben dat ik vorig jaar weg moest? Nee, boos ben ik niet meer. Ik sta er helemaal open in." Als ie een contract kreeg aangeboden en zelf weg wilde, moet je hem nu ook niet meer willen. Nogmaals, hij kreeg een korter contract aangeboden als bij nac en vooral gebaseerd op prestatietoeslag (mischien doelde hij daarop met dat hij boos zou zijn). De kans op speeltijd is nu een stuk groter (aangezien rommedahl, suleymani en kennedy weg zijn) als toen hij vertrok!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2010 door Jeffreykoi -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Het was gisteren tenminste weer eens een AJAX avondje...
hahahahaha
maar begrijp wat je wilt zeggen maar Jack van Gelder heeft de wedstrijden van Ajax in 94/95 verslagen op de radio en ik heb daar toen enorm van genoten. Daarmee heeft hij nog altijd krediet want ik heb die cd thuis met de hoogtepunten van die zege-reeks tot en met de finale...heerlijk als je weer eens een dip hebt ofzo ;) |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote: Een AJAX avondje? Waren Youri mulder of Waterkneus er niet dan? Want die zijn altijd anti AJAX!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2010 door Jeffreykoi -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 16:07 schreef Jeffreykoi het volgende:[..] Een AJAX avondje? Waren Youri mulder of Waterkneus er niet dan? Want die zijn altijd anti AJAX!!! Jep... maar ze waren positief over El Hammie en dat is nu een Ajacied...
Meestal sla ik ook over als Waterkneus er is...wat een draak van een gozer is dat. Maar het ging bijna alleen maar over Ajax.. is lang geleden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|