|
|
tugo
|
|
|
El Hamdaoui ,Suarez de 2 topper hiermee moet het goed komen
Stekelenburg Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Anita Siem de Jong-Enoh-De Zeeuw-Emanuelson El Hamdaoui-Suarez
mischien nog een topper kopen( Niet Leonardo of de ridder)
met 27 spelers heb je wel genoeg |
|
|
|
|
JariAjax
|
|
|
vanderwiel---alderweireld---vertonghen---anita ---------------------------------enoh--------- ------dezeeuw--------------------------------- -------------------dejong--------------------- Suarez-----------Elhamdaoui----------Emanuelson
Gewoon volgens het oude systeem maar dan met el hammie.
deze speler scoort gewoon veel, suarez ook, emanuelsen pikt ze mee. en de jong is goed bezig. dus scorend vermogen hebben we wel.
@ tugo: een topper kopen ? voor waar ? en waar willen ze het geld vandaan halen.
mijn mening: verdediging beter laten trainen op verdedigen en niet alleen op opbouwen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
El Hammie.... toppertje.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik hoop dat ze het samen kunnen vinden.........En niet tegen mekaar,...... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Idd. Hoop dat het geen wedstrijdje gaat worden tussen die 2. Met name Suarez ben ik bang voor dat de het niet kan hebben dat Mounir straks veel aandacht krijgt en veel gaat scoren. Tis toch wel een beetje een mannetje dat zelf graag de grote ster wil zijn die Suarez. |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
Leuke topic,alleen wat voorbarig. Misschien als we 10 wedstrijden hebben gespeeld ermee terug komen. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Waarom niet gewoon Pantelic? Hij heeft toch nog geen club gevonden? Tekent liever 1 jr bij Ajax dan dat hij geen club vind. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dat hoop ik ook inderdaad, ik hoop niet dat het een onderlinge competitie word waardoor er geen ballen worden afgegeven maar zelf worden geschoten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 11:52 schreef Per4manc het volgende:Waarom niet gewoon Pantelic? Hij heeft toch nog geen club gevonden? Tekent liever 1 jr bij Ajax dan dat hij geen club vind. maar die neemt geen genoegen met de bank, hoe wil je dan gaan spelen? |
|
|
|
|
tugo
|
|
|
ALS Sulejmani nog niet weg is ,Dan moet je hem gebruik en geen Leonardo of de ridder
Doe dan MIDO MAAR. de 3 opstellingen Suarez-----------Elhamdaoui----------Emanuelson Suarez-----------Elhamdaoui----------Sulejmani Suarez-----------Elhamdaoui----------Mido |
|
|
|
|
tugo
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 21:44 schreef tugo het volgende:ALS Sulejmani nog niet weg is ,Dan moet je hem gebruik en geen Leonardo of de ridder Doe dan MIDO MAAR. de 3 opstellingen Suarez-----------Elhamdaoui----------Emanuelson Suarez-----------Elhamdaoui----------Sulejmani Suarez-----------Elhamdaoui----------Mido welk tijdperk leef jij ? sulejmani is verhuurd... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
goed lezen, hij zet ALS met grote hoofdletters?! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: het is nog niet helemaal rond met sulejmani. het ziet er naar uit dat het er wel van gaat komen maar het is nog niet helemaal rond met west-ham. dus wat hij zegt zou nog wel kunnen. |
|
|
|
|
tugo
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 21:44 schreef tugo het volgende:ALS Sulejmani nog niet weg is ,Dan moet je hem gebruik en geen Leonardo of de ridder Doe dan MIDO MAAR. de 3 opstellingen Suarez-----------Elhamdaoui----------Emanuelson Suarez-----------Elhamdaoui----------Sulejmani Suarez-----------Elhamdaoui----------Mido Sulejmani heeft zijn contract al getekend, alleen nog geen werkvergunning, dat betekend dat hij niet voor AJAX mag spelen. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Micky's verhuur naar West Ham is afgeketst
Einde verhaal. |
|
|