BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Droom: De Cler, Biseswar en Mulder naar Excelsior !!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 09 augustus 2010 - 08:58   quote  deeplink  
.....en toen werd ik wakker en bleek dit maar een gelukzalige droom te zijn!

De Cler was overijverig maar die man loopt gewoon clownesk te voetballen.....lijkt wel een G-voetballer...en waarom hij alle vrije trappen en corners moet nemen is mij een raadsel...

Biseswar speelt ongeinspireerd en komt duidelijk niveau te kort

tja en Mulder.....lijkt gvd Timmer wel.....pakt nog geen skippybal ...gaat nu ook al bij lage ballen in de fout. Had in de 1e helft dan nog een paar reddingen maar dat was meer geluk dan klasse...in de 2e helft ging hij weer in e fout bij een diepe bal in de zestien!!!

Gelukkig wonnen we nog, bespaart me een ritje naar de training vandaag....had al weer genoeg van Feyenoord na 1 helft! dacht dit wordt een lang seizoen. 2e helft gaf hoop maar als we zo tegen bv . AA Gent dan wel 020 beginnen sta je met rust wel met 0-3 achter.....en dat maak je dan niet meer goed hoor!

ik zal op dit forum wel gezeik krijgen dat ik mijn eigen spelers niet mag afvallen......nou, dit trio behoort NIET tot mijn spelers!!

O ja Bruins speelde niet onverdienstelijk maar stond op het punt gewisseld te worden maar scoort dan die goal......speelde daarna wel onbevangen en dus een redelijkt tot goede 2e helft...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2010 door Boudewijn --
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 augustus 2010 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 08:58 schreef Madhopfc het volgende:

ik zal op dit forum wel gezeik krijgen dat ik mijn eigen spelers niet mag afvallen......nou, dit trio behoort NIET tot mijn spelers!!

Toch leuk die fans.

Gelukkig moet Feyenoord het van de supporters hebben en niet van fans.

HUP TIM, DIEGO EN ERWIN!
fredje
 fredje - maandag 09 augustus 2010 - 09:01   quote  deeplink  
Mulder gaat ons nog kostbare punten kosten.
Weer zo een mietjeachtige uitloop aktie wapperend met zijn handen als tegen 020
Bijna weer een doelpunt.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - maandag 09 augustus 2010 - 09:08   quote  deeplink  
is dat we krap zitten qua verdedigers,anders had van mij ook Tim naar excelsior gemogen.Biseswar moeten ze gewoon zeker naar Excelsior sturen.en over Mulder,geef hem tot de winter de kans,als het ook niks is,verhuren gewoon.
Milo
 Milo - maandag 09 augustus 2010 - 09:29   quote  deeplink  
Ik had gehoopt dat Mulder door zou groeien van de zomer, maar helaas.
Geef Darley maar de voorkeur.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 09 augustus 2010 - 09:32   quote  deeplink  
Azijnzeikers!

We hebben gewonnen, het was goed genoeg
Op het scherpst van de snede wordt je beter en laat je kwaliteit zien
Ieder mens is onbewust mindder geconcentreerd bij een gewonnen wedstrijd

Maar over Mulder, wie hem afvalt heeft totaal geen verstand van jonge keepers
Jullie vielen Jerzy zeker ook zo af in zijn eerste jaar?
Jerzy was nooit geworden wat hij geworden is zonder een trainer die hem liet staan na blunders!
Toon je een supporter een accepteer dat Mulder fouten gaat maken (Als hij dat niet doet wordt hij nooit beter)
En wees blij dat hij het doet in een gewonnen wedstrijd en dat het je geen punten kost

Als deze 3 belangrijk zijn bij een overwinning op Ajax lopen jullie voorop om ze lof toe te dichten!
Milo
 Milo - maandag 09 augustus 2010 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 09:32 schreef Phyxsius het volgende:
Azijnzeikers!

We hebben gewonnen, het was goed genoeg
Op het scherpst van de snede wordt je beter en laat je kwaliteit zien
Ieder mens is onbewust mindder geconcentreerd bij een gewonnen wedstrijd

Maar over Mulder, wie hem afvalt heeft totaal geen verstand van jonge keepers
Jullie vielen Jerzy zeker ook zo af in zijn eerste jaar?
Jerzy was nooit geworden wat hij geworden is zonder een trainer die hem liet staan na blunders!
Toon je een supporter een accepteer dat Mulder fouten gaat maken (Als hij dat niet doet wordt hij nooit beter)
En wees blij dat hij het doet in een gewonnen wedstrijd en dat het je geen punten kost

Als deze 3 belangrijk zijn bij een overwinning op Ajax lopen jullie voorop om ze lof toe te dichten!
Heb je Mulder vorig seizoen gezien? in die 2 finale's? dat was om te huilen.
Gister dook hij onder een bal door, goedemorgen zeg.

Vroeger zou ik mijn keeper de huid vol schelden bij zo'n actie.
plannetje
 plannetje - maandag 09 augustus 2010 - 09:43   quote  deeplink  
Feyenoord moest gewoon even warm worden.
en de Cler speelde helemaal niet zo slecht aanvallen is alleen niet zijn ding.
die vrije trappen snap ik ook niet helemeaal maar goed. Biseswar mag waarschijnlijk wel actie maken maar geen balverlies lijden. Mulder is gewoon een goeie keepert hij heb iets meer vertrouwen nodig. Ik vond het een leuke wedstrijd zo mag het van mij altijd. Laat ze maar ruiken dat ze gaan winnen en dan toeslaan. hahaha nee hoor de 1e helft was niet veel.
qwerto
 qwerto - maandag 09 augustus 2010 - 09:47   quote  deeplink  
Ik zeg al weken dat ik liever darley zie keepen en al Weken bevestigd Mulder mijn punt
fredje
 fredje - maandag 09 augustus 2010 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 09:32 schreef Phyxsius het volgende:
Azijnzeikers!

We hebben gewonnen, het was goed genoeg
Op het scherpst van de snede wordt je beter en laat je kwaliteit zien
Ieder mens is onbewust mindder geconcentreerd bij een gewonnen wedstrijd

Maar over Mulder, wie hem afvalt heeft totaal geen verstand van jonge keepers
Jullie vielen Jerzy zeker ook zo af in zijn eerste jaar?
Jerzy was nooit geworden wat hij geworden is zonder een trainer die hem liet staan na blunders!
Toon je een supporter een accepteer dat Mulder fouten gaat maken (Als hij dat niet doet wordt hij nooit beter)
En wees blij dat hij het doet in een gewonnen wedstrijd en dat het je geen punten kost

Als deze 3 belangrijk zijn bij een overwinning op Ajax lopen jullie voorop om ze lof toe te dichten!
Als Feyenoorder mag je kritisch zijn.
Zolang we maar niet roepen dat iemand weg moet.
Ze doen allemaal hun uiterste best gaan we van uit, maar je mag ook je mening hebben
De Cler speelt te onzeker
Biseswar heeft geen verrassing in zijn spel
Mulder gaat ons punten kosten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 augustus 2010 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 08:58 schreef Madhopfc het volgende:
.....en toen werd ik wakker en bleek dit maar een gelukzalige droom te zijn!

De Cler was overijverig maar die man loopt gewoon clownesk te voetballen.....lijkt wel een G-voetballer...en waarom hij alle vrije trappen en corners moet nemen is mij een raadsel...

Biseswar speelt ongeinspireerd en komt duidelijk niveau te kort

tja en Mulder.....lijkt gvd Timmer wel.....pakt nog geen skippybal ...gaat nu ook al bij lage ballen in de fout. Had in de 1e helft dan nog een paar reddingen maar dat was meer geluk dan klasse...in de 2e helft ging hij weer in e fout bij een diepe bal in de zestien!!!

Gelukkig wonnen we nog, bespaart me een ritje naar de training vandaag....had al weer genoeg van Feyenoord na 1 helft! dacht dit wordt een lang seizoen. 2e helft gaf hoop maar als we zo tegen bv . AA Gent dan wel 020 beginnen sta je met rust wel met 0-3 achter.....en dat maak je dan niet meer goed hoor!

ik zal op dit forum wel gezeik krijgen dat ik mijn eigen spelers niet mag afvallen......nou, dit trio behoort NIET tot mijn spelers!!

O ja Bruins speelde niet onverdienstelijk maar stond op het punt gewisseld te worden maar scoort dan die goal......speelde daarna wel onbevangen en dus een redelijkt tot goede 2e helft...
Ik moet nog ff inkomen na me vakantie ,het is dan vooral belangerijk als ik berichten begrijp???
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 augustus 2010 - 10:08   quote  deeplink  
Sommige mensen moeten ze gewoon meteen het account van afsluiten wegens dom geleuter...

"Gelukkig wonnen we nog, bespaart me een ritje naar de training vandaag....had al weer genoeg van Feyenoord na 1 helft! dacht dit wordt een lang seizoen. 2e helft gaf hoop maar als we zo tegen bv . AA Gent dan wel 020 beginnen sta je met rust wel met 0-3 achter.....en dat maak je dan niet meer goed hoor!"

"ik zal op dit forum wel gezeik krijgen dat ik mijn eigen spelers niet mag afvallen......nou, dit trio behoort NIET tot mijn spelers!!"

blabla bla.
plannetje
 plannetje - maandag 09 augustus 2010 - 10:09   quote  deeplink  
fred ik denk niet dat mulder ons punten gaat kosten hoor die jongen doet eht gewoon aardig.
plannetje
 plannetje - maandag 09 augustus 2010 - 10:15   quote  deeplink  
ja inderdaad stylzz blblablabla dat gezeik en stoere gedrag is niet nodig joh word volwassen en zing is vrolijk mee in die kuip.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 augustus 2010 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 10:08 schreef Stylzz het volgende:
Sommige mensen moeten ze gewoon meteen het account van afsluiten wegens dom geleuter...

"Gelukkig wonnen we nog, bespaart me een ritje naar de training vandaag....had al weer genoeg van Feyenoord na 1 helft! dacht dit wordt een lang seizoen. 2e helft gaf hoop maar als we zo tegen bv . AA Gent dan wel 020 beginnen sta je met rust wel met 0-3 achter.....en dat maak je dan niet meer goed hoor!"

"ik zal op dit forum wel gezeik krijgen dat ik mijn eigen spelers niet mag afvallen......nou, dit trio behoort NIET tot mijn spelers!!"

blabla bla.
hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 augustus 2010 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 10:09 schreef plannetje het volgende:
fred ik denk niet dat mulder ons punten gaat kosten hoor die jongen doet eht gewoon aardig.
dat denk ik dus ook want weet je wat verschil is met een Aerts of een Babos of Timmer???
Hij wordt niet zenuwachtig in een volle KUIP ...
craven
 craven - maandag 09 augustus 2010 - 10:20   quote  deeplink  
nee maar hij moet wel de ballen tegenhouden, laten we het erop houden dat hij nog erg wisselvallig is....
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 09 augustus 2010 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 09:36 schreef Milo het volgende:

[..]

Heb je Mulder vorig seizoen gezien? in die 2 finale's? dat was om te huilen.
Gister dook hij onder een bal door, goedemorgen zeg.

Vroeger zou ik mijn keeper de huid vol schelden bij zo'n actie.
En heb je hem voor de finale's zien keepen?
Op deze manier wordt hij beter
Als iedereen zo denkt als jij/jullie gaat het niveau wel erg hard achteruit
Geen talent kan dan nog doorbreken, ze zouden de kans niet meer krijgen
Dan staat er nooit meer een grote speler op
Krijg je allemaal van die semi-pro's

Heb je Van de Sar zien blunderen in zijn eerste jaren?
Wat een kut keeper is dat geworden zeg...
Gelukkig hebben jullie er verstand van
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 augustus 2010 - 10:33   quote  deeplink  
Joh, van alle drie de keepers kan je een mooi overzichtje maken met blunders vorig jaar.. domme rode kaarten etc.

1tje laten staan en vertrouwen geven. Dat is Mulder geworden.
KKL
 KKL - maandag 09 augustus 2010 - 10:35   quote  deeplink  
wat een gezeik over Mulder.......jonge spelers maken fouten en mogen dat ook maken!!!

Vertrouwen geven en niet na een fout gelijk afserveren.
craven
 craven - maandag 09 augustus 2010 - 10:44   quote  deeplink  
buiten het feit dat sommige hem 'afbranden', vindt ik hem nog niet overtuigen, dat zeg niet dat ik hem afschrijf, een jong talent mag fouten maken zoals KKL zegt.
Maar daarom mogen wij hem wel kritisch volgen, echter wel als supporter...
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 09 augustus 2010 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 10:44 schreef craven het volgende:
buiten het feit dat sommige hem 'afbranden', vindt ik hem nog niet overtuigen, dat zeg niet dat ik hem afschrijf, een jong talent mag fouten maken zoals KKL zegt.
Maar daarom mogen wij hem wel kritisch volgen, echter wel als supporter...
Als ze op jouw werk zeggen dat jij incapabel bent en dat je eigenlijk je werk verneukt en niet thuis hoort in je functie bij je huidige werkgever, zie jij dat dan als goedbedoelde supporterende kritiek?

Of denk je dan ook "flikker allemaal op"?

Ik weet het wel wat het antwoord is
De vraag is durf jij het eerlijk te beantwoorden
Want als jij eerlijk bent moet je concluderen dat de reacties hier geen reet met suporten te maken heeft
Zelfs kritiek is al een te goed woord voor de beschamende reacties die ik hier gezien heb
Dat is niks anders dan vuilspuiterij!
En als jij de situatie op jezelf betrekt weet ik zeker dat jij van binnen weet dat ik gelijk heb
KKL
 KKL - maandag 09 augustus 2010 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 10:44 schreef craven het volgende:
buiten het feit dat sommige hem 'afbranden', vindt ik hem nog niet overtuigen, dat zeg niet dat ik hem afschrijf, een jong talent mag fouten maken zoals KKL zegt.
Maar daarom mogen wij hem wel kritisch volgen, echter wel als supporter...
Prima...je mag hier je mening geven...tuurlijk juist doen!!! maar zoals gisteren in de Kuip...dat sommige bij de eerste de beste verkeerde bal een speler gaan lopen uitfluiten.....wat een jodengedrag!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 augustus 2010 - 10:53   quote  deeplink  
Een striemend fluitconcert voor iedereen na een waardeloze helft vind ik nog net kunnen. Je mag best je onvrede uiten.
Maar als een speler slecht speelt, terwijl je weet dat ie t wel kan, moet je m juist aanmoedigen.

Maar goed er is niets moeilijkers dan dat..
feyenoordq
 feyenoordq - maandag 09 augustus 2010 - 10:55   quote  deeplink  
Het seizoen is 1 wedstrijd oud en nu al zeiken. Mulder heeft veel potentie maar is jong dus hij mag nog een paar foutjes maken. We zijn Twente thuis niet vergeten? toen was iedereen lovend over hem. De Cler heeft het gisteren niet eens zo slecht gedaan, alleen als hij ging aanvallen pakte het niet goed uit. Biseswar speelde op die 2 schoten na een slechte wedstrijd, volgende week Schaken.
craven
 craven - maandag 09 augustus 2010 - 10:56   quote  deeplink  
Vandaar dat ik zeg: buiten het feit dat sommige hem afbranden, dat doe ik bij deze dus niet. Ik spreek alleen voor mezelf als ik zeg dat hij me nog niet heeft overtuigd, maar ook dat een jonge speler fouten mag maken. Als kritisch volgen betekend dat je iemand afbrand, dan is dat niet mijn vorm van kritisch volgen.
Ik heb al eerder gezegd dat ik persoonlijk vindt dat hij nog wisselvallig is, maar erken ook dat het een jong talent is. De vuilspuiterij komt in dit geval niet van mij, dus voel ik me er niet verantwoordelijk voor.

Ik volg feyenoord soms kritisch(wie niet) maar wel met 100% ondersteuning en support voor het team.
craven
 craven - maandag 09 augustus 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 10:50 schreef KKL het volgende:

[..]

Prima...je mag hier je mening geven...tuurlijk juist doen!!! maar zoals gisteren in de Kuip...dat sommige bij de eerste de beste verkeerde bal een speler gaan lopen uitfluiten.....wat een jodengedrag!!!
100 % eens
craven
 craven - maandag 09 augustus 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 10:53 schreef Stylzz het volgende:
Een striemend fluitconcert voor iedereen na een waardeloze helft vind ik nog net kunnen. Je mag best je onvrede uiten.
Maar als een speler slecht speelt, terwijl je weet dat ie t wel kan, moet je m juist aanmoedigen.

Maar goed er is niets moeilijkers dan dat..
nogmaal eens
craven
 craven - maandag 09 augustus 2010 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 10:49 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Als ze op jouw werk zeggen dat jij incapabel bent en dat je eigenlijk je werk verneukt en niet thuis hoort in je functie bij je huidige werkgever, zie jij dat dan als goedbedoelde supporterende kritiek?

Of denk je dan ook "flikker allemaal op"?

Ik weet het wel wat het antwoord is
De vraag is durf jij het eerlijk te beantwoorden
Want als jij eerlijk bent moet je concluderen dat de reacties hier geen reet met suporten te maken heeft
Zelfs kritiek is al een te goed woord voor de beschamende reacties die ik hier gezien heb
Dat is niks anders dan vuilspuiterij!
En als jij de situatie op jezelf betrekt weet ik zeker dat jij van binnen weet dat ik gelijk heb
BTW als antwoord op je vraag: op zo'n manier kritiek krijgen lokt idd die reactie bij me op....
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 augustus 2010 - 11:17   quote  deeplink  
Hup Mulder!
MMM
 MMM - maandag 09 augustus 2010 - 11:21   quote  deeplink  
Slecht topic.

Vooral de kritiek op de Cler begrijp ik niet. Goede wedstrijd gespeeld.
henkie1969
 henkie1969 - maandag 09 augustus 2010 - 11:24   quote  deeplink  
in plaats van de spelers af te zeiken, kan je beter gewoon met 40.000 man je team helpen door ze aan te moedigen. dat is wat SUPPORTERS doen.
Het leek gisteren wel een begrafenis zo stil was het in de Kuip, is het nu echt zo moeilijk om 90 minuten te zingen, feesten, en je club naar voren schreeuwen?
Kom op jongens, laten we nu eens 1 seizoen het team HELPEN door ze aan te moedigen ipv dit afzeiken.
KKL
 KKL - maandag 09 augustus 2010 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 11:24 schreef henkie1969 het volgende:
in plaats van de spelers af te zeiken, kan je beter gewoon met 40.000 man je team helpen door ze aan te moedigen. dat is wat SUPPORTERS doen.
Het leek gisteren wel een begrafenis zo stil was het in de Kuip, is het nu echt zo moeilijk om 90 minuten te zingen, feesten, en je club naar voren schreeuwen?
Kom op jongens, laten we nu eens 1 seizoen het team HELPEN door ze aan te moedigen ipv dit afzeiken.
ik stond een partij weg te smelten in de bloedhete zon op x hahahaaha en de drank was een beetje verkeerd gevallen hahahaha

sorry ik zal volgende keer weer de hele boel op sleeptouw nemen!!!
henkie1969
 henkie1969 - maandag 09 augustus 2010 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 11:46 schreef KKL het volgende:

[..]

ik stond een partij weg te smelten in de bloedhete zon op x hahahaaha en de drank was een beetje verkeerd gevallen hahahaha

sorry ik zal volgende keer weer de hele boel op sleeptouw nemen!!!
hahahah graag :D
Milo
 Milo - maandag 09 augustus 2010 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 10:32 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

En heb je hem voor de finale's zien keepen?
Op deze manier wordt hij beter
Als iedereen zo denkt als jij/jullie gaat het niveau wel erg hard achteruit
Geen talent kan dan nog doorbreken, ze zouden de kans niet meer krijgen
Dan staat er nooit meer een grote speler op
Krijg je allemaal van die semi-pro's

Heb je Van de Sar zien blunderen in zijn eerste jaren?
Wat een kut keeper is dat geworden zeg...
Gelukkig hebben jullie er verstand van
In deze goede jonge groep heb je een sluitpost nodig waar je op kan vertrouwen.
Als je een jonge keeper hebt die fouten maakt daar wordt het elftal niet beter en zekerder van.

Een jonge keeper moet je laten keepen bij een volwassen groep, daar wordt hij beter van.
Mulder mocht vorig seizoen weg en nu staat hij onder de lat.

Maar wat craven zegt: hij gaat ons punten kosten.

Oja als ik niet functioneer in mijn proefperiode van mijn werk mag ik ook optyffen!
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 09 augustus 2010 - 13:36   quote  deeplink  
Volgens mij zijn er hier een aantal topics samengevoegd :)

Mulder maar de kans geven,alles beter als weer een keeperscarousell van 3,vind het vreemder dat van Dijk 2e keeper is,niet vanwegen z'n kwaliteiten maar met het oog op de toekomst.

Biseswar laten merken dat Cabral achter hem staat maar gewoon voorlopig nog ff in de basis laten staan,zoveel mogelijk met een vast systeem en spelers spelen is zo belangrijk met zo'n jonge groep

En de Cler had begin van het seizoen van mij al weggemogen,loopt die hele linkerkant dicht met dat geren en gevlieg en geschop naar alles wat beweegt..
veel te vaak uit positie en nog steeds een zo niet de enige grootverdiener
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 augustus 2010 - 14:53   quote  deeplink  
Ik droomde dat madhopfc naar de harde kern van excelsior was overgestapt. ;-)
sevillana
 sevillana - maandag 09 augustus 2010 - 14:59   quote  deeplink  
hup Erwin!
bram
 bram - maandag 09 augustus 2010 - 16:14   quote  deeplink  
wat een gezeik,van dijk is klassen beter als de rest,leeftijd maakt geen moer uit
MMM
 MMM - maandag 09 augustus 2010 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 16:14 schreef bram het volgende:
wat een gezeik,van dijk is klassen beter als de rest,leeftijd maakt geen moer uit
Eens.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 09 augustus 2010 - 18:59   quote  deeplink  
Wat een gezeik zeg. Na 1 wedstrijd direct conclusies trekken. Effe serieus.. Wacht nou ff een 5tal wedstrijden af. Oordeel dan. En hou er rekening mee dat de meeste spelers erg jong zijn. Denk ff terug aan het feit dat we al vaker talenten de Kuip uitgejaagd hebben door ze uit te fluiten en te juichen bij wissels etc.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 augustus 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 10:44 schreef craven het volgende:
buiten het feit dat sommige hem 'afbranden', vindt ik hem nog niet overtuigen, dat zeg niet dat ik hem afschrijf, een jong talent mag fouten maken zoals KKL zegt.
Maar daarom mogen wij hem wel kritisch volgen, echter wel als supporter...
Hier ben ik het wel mee eens hoor zeker weten..
Kritisch zijn is voor mij ook iets anders dan afbranden!!!
JanM
 JanM - maandag 09 augustus 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 18:59 schreef scarface1979 het volgende:
Wat een gezeik zeg. Na 1 wedstrijd direct conclusies trekken. Effe serieus.. Wacht nou ff een 5tal wedstrijden af. Oordeel dan. En hou er rekening mee dat de meeste spelers erg jong zijn. Denk ff terug aan het feit dat we al vaker talenten de Kuip uitgejaagd hebben door ze uit te fluiten en te juichen bij wissels etc.
Die dan later de sterren van de hemel spelen bij een andere club!
Els
 Els - maandag 09 augustus 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 10:53 schreef Stylzz het volgende:
Een striemend fluitconcert voor iedereen na een waardeloze helft vind ik nog net kunnen. Je mag best je onvrede uiten.
Maar als een speler slecht speelt, terwijl je weet dat ie t wel kan, moet je m juist aanmoedigen.

Maar goed er is niets moeilijkers dan dat..
Ik hou niet van uitfluiten. Zijn maar weinig sporters die beter gaan spelen in een vijandige omgeving, en nog minder sporters die sterk spelen als hun eigen omgeving vijandig is. Als ze willen fluiten, kunnen ze toch ook lekker op een steiger gaan staan?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 23:04 schreef Els het volgende:

[..]

Ik hou niet van uitfluiten. Zijn maar weinig sporters die beter gaan spelen in een vijandige omgeving, en nog minder sporters die sterk spelen als hun eigen omgeving vijandig is. Als ze willen fluiten, kunnen ze toch ook lekker op een steiger gaan staan?
tsja, daar komen de meesten ook vandaan..
Maar ik vind t ook op t randje...
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 10 augustus 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:23 schreef Milo het volgende:

[..]

In deze goede jonge groep heb je een sluitpost nodig waar je op kan vertrouwen.
Als je een jonge keeper hebt die fouten maakt daar wordt het elftal niet beter en zekerder van.

Een jonge keeper moet je laten keepen bij een volwassen groep, daar wordt hij beter van.
Mulder mocht vorig seizoen weg en nu staat hij onder de lat.

Maar wat craven zegt: hij gaat ons punten kosten.

Oja als ik niet functioneer in mijn proefperiode van mijn werk mag ik ook optyffen!
Moet je wel zo'n keeper hebben...
Mulder is niet slechter dan Rob
En hoe denk je dat keepers waar je op kan vertrouwen ontstaan?
Wij zijn niet meer in de positie om zulkde spelers te kopen
Wij moeten ze zelf opleiden
En hoe doe je dat?
Door kansen te geven en blij te wezen dat gemaakte fouten nog geen punten kosten
Er nu al vanuit gaan dat het je punten gaat kosten werkt enkel averechts

En misschien was het je nog niet opgevallen, maar Mulder heeft de proefperiode al een jaartje of wat achter zich
Hij heeft al een tijdje een contract bij Feyenoord
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 10 augustus 2010 - 15:09   quote  deeplink  
Mulder is goed en nog jong, hij moet de kans krijgen om bij te leren en daar hoort misschien wel punten verliezen bij. Van Dijk er inzetten als hij een foutje maakt? Wat schieten we daar mee op.
Laat genoemde namen in deze topic maar lekker ballen dit seizoen, evalueren kan je ook nog in de winterstop. We hebben nu pas 1 wedstrijd gespeeld en 3 punten gepakt tegen Utrecht.............. wat is het probleem!!!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:39   quote  deeplink  
slotje
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:40   quote  deeplink  
eens
MMM
 MMM - dinsdag 10 augustus 2010 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 16:39 schreef Stylzz het volgende:
slotje
Schaam je.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Droom: De Cler, Biseswar en Mulder naar Excelsior !!!!









0.0078909