|
|
vakkie ssss
|
|
|
ik heb genoten van cabral gisteren hij moet in de basis voor bieseswar die heeft z'n kanzen verspeeld vind ik wat vinden jullie? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat denk ik dus ook,de enige vleugelspeler bij Feyenoord die een voorzet in huis heeft. Alleen ook dit ventje zal zijn mindere dagen waarschijnlijk krijgen. Accepteren zal dan het toverwoord zijn. |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
in ieder geval beter om naar te kijken dan calimero biseswar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 10:02 schreef Leon FR1908 het volgende:Dat denk ik dus ook,de enige vleugelspeler bij Feyenoord die een voorzet in huis heeft. Alleen ook dit ventje zal zijn mindere dagen waarschijnlijk krijgen. Accepteren zal dan het toverwoord zijn. Cabral op links. Schaken op rechts. 2 stuks dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: klopt die was ik ff vergeten ;) |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
schaken is ook snel en behendigd ik hoop op komst van de koef! kopsterk en goeie voorzetten vanaf de zijkant is voor hem ideaal. (geldt ook voor jvgoh) |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 10:16 schreef plannetje het volgende:schaken is ook snel en behendigd ik hoop op komst van de koef! kopsterk en goeie voorzetten vanaf de zijkant is voor hem ideaal. (geldt ook voor jvgoh) Zolang de Koef niet komt kan je ook onze Luc in de spits zetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2010 door RedWhiteBlack -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Je kan hem in de basis zetten..> je kan hem ook "rustig"brengen. Niemand kende hem en niemand verwachtte wat van hem. Na alle heisa van gister is dat wel anders. Waarom overhaasten tegen Excelsior? Lekker rustig brengen, net als Castaignos. Dan komt het vast goed. En als hij structureel aantoont beter te zijn, gooi je hem in de basis. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Nee,natuurlijk niet in de basis. Leuk gespeeld en leuk voor die jongen. Deze moeten ze langzaam laten instromen anders wordt er straks ook te veel van zo'n jonge speler verwacht en dan gaat het weer mis. Zijn instelling is in ieder geval oké..... |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: cabral op rechts en wijnaldum op links in een vrije rol..pakte in de 2de helft goed uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2010 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Cabral is links. Die zet je dus links. Schaken rechts. Wijnaldum en bruins mogen vechten op 10 |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zag Gabral op beide zijdens gisteren zijn best doen overigens.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mag ook weleens gezegd worden ja.. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: de wedstrijden die ik tot nu toe van cabral heb gezien vond ik hem beter vanaf rechts, beetje zoals robben eigenlijk, maar hij kan het beide dus dat is alleen maar een voordeel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2010 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Ik ben er bang voor dat Mario gewoon weer met Biseswar start. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
1 zwaluw maakt nog geen zomer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt !!!Eerst nog ff 2 wedstrijdjes voorronde CL.. Daar heb je 500 zwaluws voor nodig :) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 21:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt !!!Eerst nog ff 2 wedstrijdjes voorronde CL.. Daar heb je 500 zwaluws voor nodig :) en 1 andré ooijer:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat 4 andrè ooijers achter elkaar nog te weinig is maar goed!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ja, klopt wel, maar daarvoor heb je nog een blok van Sno-Wielaert dus dat helpt ook:P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is waar!!En anders hebben ze die Oleguer nog.. Centraal rechts met 2 vingers in zijn NEUS toch? Eigelijk is hij even goed op welke positie dan ook :P |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
paco
|
|
|
super wat een lef en durf heeft die gast,dat zag je trouwens ook al tegen aston villa |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Cabral lekker rustig brengen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als 'ie goed genoeg is - en dat is 'ie, zo lijkt het - is 'ie oud genoeg! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: ik zie hier een mooi tegeltje op de wc ontstaan! |
|
|
|