BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Emanuelson over supporter: 'Dit kost ons twee punten'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 09 augustus 2010 - 11:20
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Emanuelson over supporter: 'Dit kost ons twee punten' (Voetbalcentraal)

remco k
 remco k - maandag 09 augustus 2010 - 12:50   quote  deeplink  
wat een trieste opmerking dit, misschien moet jee eerst eens naar je eiegen spele kijken als AJACIED, je staat 2-0 voor en geeft het weg, spring eens een keer mee in een duel, en spring mee bij een verdedigende corner, en laat je man eens een keer niet lopen.

Ongelooflijk dit, 1 wedstrijd onderweg, en meteen de schuld bij de scheidsrechter neerleggen, zoe ke heer eerst eens bij je zelf ajax.
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 09 augustus 2010 - 12:53   quote  deeplink  
Emanuelson heeft ons zelf al vaak genoeg punten gekost dus hij moet al helemaal niets zeggen over anderen. Heeft niks met die supporter en de scheids te maken. Gewoon slecht uitgespeeld door Ajax zelf!
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 12:50 schreef remco k het volgende:
wat een trieste opmerking dit, misschien moet jee eerst eens naar je eiegen spele kijken als AJACIED, je staat 2-0 voor en geeft het weg, spring eens een keer mee in een duel, en spring mee bij een verdedigende corner, en laat je man eens een keer niet lopen.

Ongelooflijk dit, 1 wedstrijd onderweg, en meteen de schuld bij de scheidsrechter neerleggen, zoe ke heer eerst eens bij je zelf ajax.
tjonge jonge jonge... heb je hem weer.. het was dezeeuw die niet meespringt.. wat heb je gisteren gekeken of gesmoked man ?.. daarbij was op de beelden niet alles te zien.. of wasje in groningen remco ?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 09 augustus 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Godverdomme wat een ongelooflijke kutsmoes. Als jullie gewoon je werk hadden gedaan, zowel voor- als achterin, dan had je gewoon de drie punten mee naar huis genomen. Zoek de schuld nu eens bij jezelf en niet bij randzaken. Om dit soort opmerkingen van spelers kan ik dus kwaad worden.
tom
 tom - maandag 09 augustus 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:25 schreef amsterdammer113 het volgende:
Godverdomme wat een ongelooflijke kutsmoes. Als jullie gewoon je werk hadden gedaan, zowel voor- als achterin, dan had je gewoon de drie punten mee naar huis genomen. Zoek de schuld nu eens bij jezelf en niet bij randzaken. Om dit soort opmerkingen van spelers kan ik dus kwaad worden.
ik vond hem aardig spelen.
hij hoeft geen werk achterin te doen, hij is linker vleugel spits, dan hoeft hij niets in de verdidiging te zoeken hebben.
remco k
 remco k - maandag 09 augustus 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjonge jonge jonge... heb je hem weer.. het was dezeeuw die niet meespringt.. wat heb je gisteren gekeken of gesmoked man ?.. daarbij was op de beelden niet alles te zien.. of wasje in groningen remco ?
het was inderdaad de Zeeuw die niet goed meesprong bij die corner, waar staat dat ik dat bedoelde dan? ik had het over zijn mentaliteit in duels het meespringen daar, en het is toch logisch dat ik op hem reageer, of vind je nu zeker ook dat het de schuld van die supporter is???????.

Het is te triets voor woorden, en je bent AJAX onwaardig als je als AJAX speler dit soort WAANIDEEEN de wereld ingooit.
tom
 tom - maandag 09 augustus 2010 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 12:53 schreef Ajax_fan het volgende:
Emanuelson heeft ons zelf al vaak genoeg punten gekost dus hij moet al helemaal niets zeggen over anderen. Heeft niks met die supporter en de scheids te maken. Gewoon slecht uitgespeeld door Ajax zelf!
emanuelson heeft ook vaak 3 punten gered voor ons, jullie zoeken alleen bij sommige de negatiefe kant en bijna nooit de positieve kant.

zoals anita, hij speelde gister niet goed, maar begin 2e helft had hij wel de 1-0 voor groningen voorkomen, en dan was het heel anders afgelopen.
daar word niets overgezegt, een pluspunt is dat!
remco k
 remco k - maandag 09 augustus 2010 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:34 schreef tom het volgende:

[..]

hij hoeft geen werk achterin te doen, hij is linker vleugel spits, dan hoeft hij niets in de verdidiging te zoeken hebben.
Hij moet zelfs achterin verdedigend werk doen, die opdracht krijgt hij van JOL ook mee, dat vertelde Jol gister zelfs nog, en verdedigen is trouwens niet alleen achterin he, je kan ook de verediging ontlasten door veel druk op je tegenstander te zetten en met je man mee te lopen, maar nee, daar voelt meneer zich te goed voor, aanvallend speelde hij gister inderdaad redelijk, maar dat lijkt me ook niet meer dan normaal als je tegenstander de 20 jarige kievtenbeld is.
tom
 tom - maandag 09 augustus 2010 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij moet zelfs achterin verdedigend werk doen, die opdracht krijgt hij van JOL ook mee, dat vertelde Jol gister zelfs nog, en verdedigen is trouwens niet alleen achterin he, je kan ook de verediging ontlasten door veel druk op je tegenstander te zetten en met je man mee te lopen, maar nee, daar voelt meneer zich te goed voor, aanvallend speelde hij gister inderdaad redelijk, maar dat lijkt me ook niet meer dan normaal als je tegenstander de 20 jarige kievtenbeld is.
als hij die opdracht meekrijgt dan is het inderdaad dat hij fout zit.
hij heeft soms zijn slechte momenten.
maar door wie wonnen we in de laatste minuut van dordrecht? en ontliepen penaltys, en woonnnen we daardoor eingelijk de knvb beker? juistem emanuelson.
remco k
 remco k - maandag 09 augustus 2010 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:42 schreef tom het volgende:

[..]

als hij die opdracht meekrijgt dan is het inderdaad dat hij fout zit.
hij heeft soms zijn slechte momenten.
maar door wie wonnen we in de laatste minuut van dordrecht? en ontliepen penaltys, en woonnnen we daardoor eingelijk de knvb beker? juistem emanuelson.
en door wie verloren we psv uit en dus drie punten waardoor we wel kampioen waren geworden, of was je alweer vergeten dat hij MAnolev drie keer liet lopen die 2 voorzetten aflevert waar uit gescoord wordt??? JUIST JA URBY
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2010 - 13:45   quote  deeplink  
ema was de enige die drukzette man.. was 1 van de weinige met de juiste instelling.. en hoe weet jij wat JOL hem voor opdracht geeft ? nogmaals eriksen zien verdedigen ? nope.. die staat zelfs nog achter ema.. ben nu je geneuzel helemaal zat over ema.. dat jij eigen spelers zo afbrand zegt genoeg over jou als ajacied.. en wat dat betreft ook volledig eens met Tom.. anita heeft paar foutjes gemaakt (zelfs nog minder als vdwiel en de zeeuw en eriksen en olequer en alderweireld) en daar hoor ik gvd niks over... alles de schuld geven aan ema en anita.. word er stront beroerd van..
tom
 tom - maandag 09 augustus 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:44 schreef remco k het volgende:

[..]

en door wie verloren we psv uit en dus drie punten waardoor we wel kampioen waren geworden, of was je alweer vergeten dat hij MAnolev drie keer liet lopen die 2 voorzetten aflevert waar uit gescoord wordt??? JUIST JA URBY
daartegenover scoorde hij wel:D
maar psv uit verloren wij niet het kampioenschap
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:44 schreef remco k het volgende:

[..]

alleen urby ? whahah gast jonge.. urby staat alleen op het veld of niet ?
tom
 tom - maandag 09 augustus 2010 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:45 schreef nummer10 het volgende:
ema was de enige die drukzette man.. was 1 van de weinige met de juiste instelling.. en hoe weet jij wat JOL hem voor opdracht geeft ? nogmaals eriksen zien verdedigen ? nope.. die staat zelfs nog achter ema.. ben nu je geneuzel helemaal zat over ema.. dat jij eigen spelers zo afbrand zegt genoeg over jou als ajacied.. en wat dat betreft ook volledig eens met Tom.. anita heeft paar foutjes gemaakt (zelfs nog minder als vdwiel en de zeeuw en eriksen en olequer en alderweireld) en daar hoor ik gvd niks over... alles de schuld geven aan ema en anita.. word er stront beroerd van..
punt uit:D haha goed gezegt
Ride
 Ride - maandag 09 augustus 2010 - 13:48   quote  deeplink  
En daar gaan we weer...
remco k
 remco k - maandag 09 augustus 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
EMa met de juiste instelling, hahaha laat me niet lachen, en nee Eriksen stond gister niet achter Urby, en ja JOL gaf dat in een intervieuw al vaak zat gezegd dat urby zijn verdedigende taak VEEL beter moet uitvoeren, maar goed, dan moet jij je eens wat meer verdiepen in AJAX, dan zou je dat soort dingen ook weten... URby is gewoon een AJAX onwaardige voetballer, verder een prima gast.

OF VIND JIJ DAT HET GOED IS OM DE SCHEID GISTER DE SCHULD TE GEVEN, VAN 2 JAWEL 2 TEGENGOALS???????????????
remco k
 remco k - maandag 09 augustus 2010 - 13:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

alleen urby ? whahah gast jonge.. urby staat alleen op het veld of niet ?
Manolev was destijds zijn man, Jol gaf voor en na de pot duidelijk aan dat Manolev zijn man was, en ja als hij dan niet met zijn man meeloopt, tja dan kan die jongen ongehinderd een voorzet geven, jij vind dat niet zijnn fout????
tom
 tom - maandag 09 augustus 2010 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Manolev was destijds zijn man, Jol gaf voor en na de pot duidelijk aan dat Manolev zijn man was, en ja als hij dan niet met zijn man meeloopt, tja dan kan die jongen ongehinderd een voorzet geven, jij vind dat niet zijnn fout????
dus jij vond dat we bij psv uit het kmapioenschaop hebben verloren?
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 09 augustus 2010 - 13:52   quote  deeplink  
Houd eens op met dat geblaat naar elkaar.

Opmerking van Urby is natuurlijk gelul van een dronken aardbei. Punt.
tom
 tom - maandag 09 augustus 2010 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

EMa met de juiste instelling, hahaha laat me niet lachen, en nee Eriksen stond gister niet achter Urby, en ja JOL gaf dat in een intervieuw al vaak zat gezegd dat urby zijn verdedigende taak VEEL beter moet uitvoeren, maar goed, dan moet jij je eens wat meer verdiepen in AJAX, dan zou je dat soort dingen ook weten... URby is gewoon een AJAX onwaardige voetballer, verder een prima gast.

OF VIND JIJ DAT HET GOED IS OM DE SCHEID GISTER DE SCHULD TE GEVEN, VAN 2 JAWEL 2 TEGENGOALS???????????????
onwaardig? hij die goal ajax -psv 2-1 dat ie met rechts in de kruising scoort, sta je te juichen of dat het kmapioensgoal is van hem, en vind je hem geweldig, doet ie wat fout, afbranden maar weer! zo ben jij
remco k
 remco k - maandag 09 augustus 2010 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:51 schreef tom het volgende:

[..]

dus jij vond dat we bij psv uit het kmapioenschaop hebben verloren?
we komen 1 punt te kort en verloren er daar drie.
tom
 tom - maandag 09 augustus 2010 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:53 schreef remco k het volgende:

[..]

we komen 1 punt te kort en verloren er daar drie.
we komen 1 punt te kort.
sparta thuis 0-0??????
2 punten mis.
thuis sparta verloren wij het kmapioenschap.
remco k
 remco k - maandag 09 augustus 2010 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:52 schreef tom het volgende:

[..]

onwaardig? hij die goal ajax -psv 2-1 dat ie met rechts in de kruising scoort, sta je te juichen of dat het kmapioensgoal is van hem, en vind je hem geweldig, doet ie wat fout, afbranden maar weer! zo ben jij
Lim-Duan van FC Zwolle, schoot er afgelopen seizoen ook 2 ballen zo in, is hij dan ook goed genoeg voor AJAX, oja dat was trouwens tegn de Graafschap die toen bovenaanstond.

Urby "KAN" goed voetballen, dat staat buiten keif, maar de enkel momenten in een volledig seizoen, dat hij daarwerkelijk rendenment heeft staan bij mij niet in verhouding, tot zijn negatieve instelling.
Kijk bijvoorbeeld de wedstrijden ADO uit en Sparta uit van afgelopen seizoen eens terug, di ejongen loopt daar met de ziel onder zijn arm een beetje in dromenland te zijn.
En de verdedigende fouten die hij maakt, dat bij elkaar opgeteld, weegt voor mij niet op tegen het feit dat hij zo af en toe iets weergaloos doet
remco k
 remco k - maandag 09 augustus 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:55 schreef tom het volgende:

[..]

we komen 1 punt te kort.
sparta thuis 0-0??????
2 punten mis.
beide wedstrijden verlies je punten, en tegen Sparta maak je eigenlijk geen fouten, maar staat er iemand de wedstrijd van zijn leven te KEEPEN, tegen PSV maak je wel zelf een aantal verdedigende fouten, dan vind ik dat je het daar verliest.
frankdrebin
 frankdrebin - maandag 09 augustus 2010 - 14:02   quote  deeplink  
Echt bullshit dien opmerking van Urby,er zat zeker ook iemand raar te springen op de tribune !!!!!

Oprotten met deze onzin,gasten zoeken excuses om de afgang weg te poetsen.
Ze moeten eerst naar zichzelf kijken en onderzoeken wat erbij hun zelf te verbeteren is.
Maar dat doet zo'n Urby niet, die gaat trainen en dan gewoon weer naar huis en nergens meer over denken als of ie een kantoor baan heeft van 09:00-17:00 uur

Ik wordt er misselijk van.
tom
 tom - maandag 09 augustus 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

beide wedstrijden verlies je punten, en tegen Sparta maak je eigenlijk geen fouten, maar staat er iemand de wedstrijd van zijn leven te KEEPEN, tegen PSV maak je wel zelf een aantal verdedigende fouten, dan vind ik dat je het daar verliest.
tegen een kleine ploeg met respect, sparta moet je gewoon winnen, ook met een keeper die een wereldwedstrijd keept. die wedstrijd heb je aan jezelf te danken!
44 kansen! en niet 1 scoren, dat vind ik verschirkkelijk
dan een slechte wedstrijd spelen en gelijk, dan een superwedstrijd spelen maar niet kunnen scoren
Rogier
 Rogier - maandag 09 augustus 2010 - 14:08   quote  deeplink  
Ik vond Emanuelson een van de betere spelers eerlijk gezegd. Mooie passeeracties....een van de weinige die spelers uitspeelde. En ja...het moment met die fan is idd raar.
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 09 augustus 2010 - 14:16   quote  deeplink  
Urby bedoelt dat op het moment dat die idioot het veld in komt rennen er dient afgefloten te worden om vervolgens met een scheidsrechtersbal de het spel te hervatten. Als dit gehanteerd was was er geen corner gegeven en dus niet de 1-2 gescoord. Heeft hij wel een punt buiten het feit dat het schandalig is dat ze het weer zo weggeven!!!
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2010 - 14:17   quote  deeplink  
remco.. jij onthoud dingen heeeeel goed he ? vooral slechte dingen toch ? waarom onthoud je dan niet een keer slechte dingen van anderen ? bedoel ema heeft fouten gemaakt absoluut.. maar is het niet zo dat suarez, steek, vdwiel, vertonghen, of wie ook die ook heeft gemaakt ? en ja de instelling van Ema is op dit moment erg goed.. beter als die van het merendeel bij ajax op dit moment.. kijk dat je dat niet wil zien ok dat mag.. maar zullen we dan samen naar dinamo gaan ? en gaan we daar dicuseren ok ? en kan ik je precies vertellen wat ik goed vind van ema.. en jij wat je slecht vind op dat moment in de wedstrijd ok ? neem je deze uitdaging aan ?
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 09 augustus 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:55 schreef tom het volgende:

[..]

we komen 1 punt te kort.
sparta thuis 0-0??????
2 punten mis.
Eens... dit was de sleutel...

rest kan..uit bij psv kan je verliezen..uit bij twente kan je verliezen...uit bij utrecht kan je verliezen...
Roda en Nac uit gelijk kan ook maar thuis tegen Sparta godbeterhet....
joduh
 joduh - maandag 09 augustus 2010 - 14:24   quote  deeplink  
remco k!jij hakt veels te veel in op urby.Ik vind dat dus niet normaal meer van je!
Ik heb vaak genoeg aangegeven tegen jou waarom ik van zijn speelstijl hou,en zoals je nu ziet zijn er veel meer die dat standpunt ook hebben.....Blijf niet doorgaan met afgeven op urby ok?jij, die denkt zoveel verstand van ajax te hebben,kan het ook eens mis hebben ok? Ik ben blij dat suleimani weg is en niet urby.Geeft alleen al aan dat jol er dus ook duidelijk anders over denkt dan jij toch?Of weet Jol het ook niet goed volgens jou?dan moet je gaan solliciteren voor coach daar jongen....
Urby zat bij de sterksten gisteren en zelfs daar ga je tegenin???? nee jongen,je bent verkeerd bezig met onze urby!!!ajacied pur sang en held uit amsterdam!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 09 augustus 2010 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:34 schreef tom het volgende:

[..]

Voordat je reageert, moet je mijn reactie nog eens goed doorlezen. In het hele stuk zeg ik namelijk niet dat ik Emanuelson slecht vond spelen. Ik heb het over het hele team vandaar ook het woordje jullie. Ik word alleen schijtziek van spelers die de schuld bij randzaken leggen, terwijl ze de schuld eens bij zichzelf moeten zoeken.
buffel
 buffel - maandag 09 augustus 2010 - 14:29   quote  deeplink  
toch jammer he 2 punten verspeelt ach ja!!!
frankdrebin
 frankdrebin - maandag 09 augustus 2010 - 14:30   quote  deeplink  
Ja buffel we hadden eigenlijk een buffel nodig
joduh
 joduh - maandag 09 augustus 2010 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 14:26 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Voordat je reageert, moet je mijn reactie nog eens goed doorlezen. In het hele stuk zeg ik namelijk niet dat ik Emanuelson slecht vond spelen. Ik heb het over het hele team vandaar ook het woordje jullie. Ik word alleen schijtziek van spelers die de schuld bij randzaken leggen, terwijl ze de schuld eens bij zichzelf moeten zoeken.
ben ik helemaal met je eens ouwe,maar wat als er nou ens geen mongool het veld op was gekomen?
Ik vind het lariekoek van urby,maar het zou invloed gehad kunnen hebben......

maargoed,als als als
alibabba
 alibabba - maandag 09 augustus 2010 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 13:45 schreef tom het volgende:

[..]

daartegenover scoorde hij wel:D
maar psv uit verloren wij niet het kampioenschap
Die wedstrijd in Eindhoven mag je na een 1-2 ruststand NOOIT MEER VERLIEZEN en juist dat ene punt kwam Ajax tekort, dus daar heeft Ajax wel degelijk het kampioenschap verloren. Ajax maakte in die wedstrijd, net als gisteren, de fout om niet ZAKELIJK te spelen en daardoor de pot op slot te gooien. Puur op de counter spelen in een situatie, waarin de wedstrijd normaal gesproken gelopen is, lijkt mij niet al te moeilijk. In het hedendaagse voetbal kun je het falen, zoals gisteren en tegen Paok bijna, niet meer veroorloven en dat is een les waarvan Ajax lering uit moet trekken. Ik word er in een aantal minuten 3 jaar ouder door, als Ajax het weer lijkt te verknoeien en dat moet eens afgelopen zijn.
joduh
 joduh - maandag 09 augustus 2010 - 14:32   quote  deeplink  
hoe oud ben je nu dan na al die wedstrijden alibaba?
buffel
 buffel - maandag 09 augustus 2010 - 14:33   quote  deeplink  
jammer dat ik niet in amsterdam speel maar in breda
buffel
 buffel - maandag 09 augustus 2010 - 14:33   quote  deeplink  
speelde ik maar in amsterdam ""lol""
joduh
 joduh - maandag 09 augustus 2010 - 14:34   quote  deeplink  
kom in ons team hoor?je bent welkom!een buffel in de spits graag
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 09 augustus 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 14:31 schreef joduh het volgende:

[..]

ben ik helemaal met je eens ouwe,maar wat als er nou ens geen mongool het veld op was gekomen?
Ik vind het lariekoek van urby,maar het zou invloed gehad kunnen hebben......

maargoed,als als als
Je zegt het inderdaad goed, als als als. Als El Hamdaoui er niet 2 maar 1 gemaakt had, hadden we verloren.

We hebben deze wedstrijd 2 punten verloren, door onszelf en niet door randzaken.
buffel
 buffel - maandag 09 augustus 2010 - 14:35   quote  deeplink  
sorry sta in de verdediging
dr komt niemand lang brruuuuulll
joduh
 joduh - maandag 09 augustus 2010 - 14:36   quote  deeplink  
helemaal
frankdrebin
 frankdrebin - maandag 09 augustus 2010 - 14:36   quote  deeplink  
Alibaba, we zijn weer een seizoen verder hoor,steeds maar terug kijken werkt niet.
buffel
 buffel - maandag 09 augustus 2010 - 14:37   quote  deeplink  
k heb wel net een jeugdcontract gekregen uit Rotterdam zuid
joduh
 joduh - maandag 09 augustus 2010 - 14:38   quote  deeplink  
wow,niet doen buffel!!!!!niet vloeken hiero!!!!
alibabba
 alibabba - maandag 09 augustus 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 14:32 schreef joduh het volgende:
hoe oud ben je nu dan na al die wedstrijden alibaba?
204........:)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 09 augustus 2010 - 14:38   quote  deeplink  
Is het nu nog vakantietijd? Moeten die kinderen niet weer eens naar school??
frankdrebin
 frankdrebin - maandag 09 augustus 2010 - 14:39   quote  deeplink  
Das mooi toch,
gewoonn door buffellen
buffel
 buffel - maandag 09 augustus 2010 - 14:39   quote  deeplink  
ik ben zelf een 14 en hoef ook nog niet naar school

NICE

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Emanuelson over supporter: 'Dit kost ons twee punten'

0.0061490