|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Emanuelson over supporter: 'Dit kost ons twee punten' (Voetbalcentraal)
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
buffel
|
|
|
ja ik weet niet als ik verhuis krijg ik later misschien wel een grote bak geld... meer dan in breda |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Als ik een lekker grietje met dikke tieten en een lekker kontje tegenkom, kijk ik toch erg graag terug.....:) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
1 meter 14? hahah anita ook geloof ik/.... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 14:31 schreef alibabba het volgende:[..] Die wedstrijd in Eindhoven mag je na een 1-2 ruststand NOOIT MEER VERLIEZEN en juist dat ene punt kwam Ajax tekort, dus daar heeft Ajax wel degelijk het kampioenschap verloren. Ajax maakte in die wedstrijd, net als gisteren, de fout om niet ZAKELIJK te spelen en daardoor de pot op slot te gooien. Puur op de counter spelen in een situatie, waarin de wedstrijd normaal gesproken gelopen is, lijkt mij niet al te moeilijk. In het hedendaagse voetbal kun je het falen, zoals gisteren en tegen Paok bijna, niet meer veroorloven en dat is een les waarvan Ajax lering uit moet trekken. Ik word er in een aantal minuten 3 jaar ouder door, als Ajax het weer lijkt te verknoeien en dat moet eens afgelopen zijn. Onzin....uit bij feyenoord 1-1 gespeeld terwijl we 0-1 een glaszuivere penalty dienden te krijgen. Misschien hebben we het daar wel verloren door Vink. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 14:49 schreef Rogier het volgende:[..] Onzin....uit bij feyenoord 1-1 gespeeld terwijl we 0-1 een glaszuivere penalty dienden te krijgen. Misschien hebben we het daar wel verloren door Vink. In de vorm die Psv op dat moment had, had Ajax daar NOOIT MEER MOGEN VERLIEZEN. We stonden notabene met 1-2 voor bij de rust. Laat dan je middenveld kort op de verdediging spelen en speel puur op de counter. |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
Begint ie weer hoor over vorig seizoen, dingen van vorig zeizoen kun je niet veranderen, wel aanpassen voor het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 14:49 schreef Rogier het volgende:[..] Onzin....uit bij feyenoord 1-1 gespeeld terwijl we 0-1 een glaszuivere penalty dienden te krijgen. Misschien hebben we het daar wel verloren door Vink. volgens mij bij PSV ook bestolen ? ook door vink dacht ik ? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 15:13 schreef frankdrebin het volgende:Begint ie weer hoor over vorig seizoen, dingen van vorig zeizoen kun je niet veranderen, wel aanpassen voor het nieuwe seizoen. Ik ga alleen maar in op hetgeen dat iemand zei waar Ajax de titel verloren zou hebben.....xD. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
2010-2011 was het toch??? gewoon de komende 33 wedstrijden winnen en we zijn kampioen...hahahahaha |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
En weer gaat iemand van Ajax de schuld ergens anders zoeken i.p.v. de teamprestatie te bekritiseren. Hier worden mensen buiten Ajax sceptisch over en dat schaadt het imago van Ajax. Die drupstelen moeten een wedstrijd na 0-2 op slot gooien, door een verdedigende middenvelder kort op de verdediging te laten spelen en een Emanuelson het middenveld te laten versterken. Dat kost ons twee punten en NIET DIE SUPPORTER... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 14:17 schreef nummer10 het volgende:remco.. jij onthoud dingen heeeeel goed he ? vooral slechte dingen toch ? waarom onthoud je dan niet een keer slechte dingen van anderen ? bedoel ema heeft fouten gemaakt absoluut.. maar is het niet zo dat suarez, steek, vdwiel, vertonghen, of wie ook die ook heeft gemaakt ? en ja de instelling van Ema is op dit moment erg goed.. beter als die van het merendeel bij ajax op dit moment.. kijk dat je dat niet wil zien ok dat mag.. maar zullen we dan samen naar dinamo gaan ? en gaan we daar dicuseren ok ? en kan ik je precies vertellen wat ik goed vind van ema.. en jij wat je slecht vind op dat moment in de wedstrijd ok ? neem je deze uitdaging aan ? volgens mij weet je prima, dat ik door een handicap al jaren niet meer live naar wedstrijden ga, maar ik zal er even over nadenken, en laat je weten, trouwens is dat geen uitdaging hoor, het is MAAR een discussie over wat we wel en niet goed aan een speler vinden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 14:24 schreef joduh het volgende:remco k!jij hakt veels te veel in op urby.Ik vind dat dus niet normaal meer van je! Ik heb vaak genoeg aangegeven tegen jou waarom ik van zijn speelstijl hou,en zoals je nu ziet zijn er veel meer die dat standpunt ook hebben.....Blijf niet doorgaan met afgeven op urby ok?jij, die denkt zoveel verstand van ajax te hebben,kan het ook eens mis hebben ok? Ik ben blij dat suleimani weg is en niet urby.Geeft alleen al aan dat jol er dus ook duidelijk anders over denkt dan jij toch?Of weet Jol het ook niet goed volgens jou?dan moet je gaan solliciteren voor coach daar jongen.... Urby zat bij de sterksten gisteren en zelfs daar ga je tegenin???? nee jongen,je bent verkeerd bezig met onze urby!!!ajacied pur sang en held uit amsterdam!!!! waar zeg ik dat Urby slecht was gister dan kerel, en ik ben niet degen die nu tegen Urby in bleef gaan, ik opende enkel dit topic, omdat ZIJN REACTIE te triest voor woorden is, ik heb mijn mening over Urby, en die mag ik uitspreken wanneer ik dat wil als je dat niet bevalt, moet je er iets aan doen, mensen reageren in dit topic richting mij dat hij wel goed was blablabla, ik start er niet over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: volgens mij haalden andere mensen deze voorbeelden aan, en reageerd hij hier enkel op |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 15:09 schreef alibabba het volgende:[..] In de vorm die Psv op dat moment had, had Ajax daar NOOIT MEER MOGEN VERLIEZEN. We stonden notabene met 1-2 voor bij de rust. Laat dan je middenveld kort op de verdediging spelen en speel puur op de counter. en dat had gister ook gemoeten, vandaar ook dat Blind had moeten spelen ipv Aissati. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: inderdaad, zuivere overtreding van BAKKAL op Wieleart niet gezien waardoor hij de beslissende goal kan maken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Vind het ook wel makkelijk om urby nu de schuld te geven.. oleguer maakte een fout bij de eerste goal en de 2 goal werd de bal niet weggewerkt.. Heeft niks met urby te maken.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 12:14 schreef freakie het volgende:Vind het ook wel makkelijk om urby nu de schuld te geven.. oleguer maakte een fout bij de eerste goal en de 2 goal werd de bal niet weggewerkt.. Heeft niks met urby te maken.. Bij de eerste goal begon het bij de foute inspeelpass van de Zeeuw, waardoor er een corner ontstond. Bij die corner kopt Anita onder de bal door en moet Stekekenburg die bal stoppen. Jol had het over een gebrek aan lengte. Waarom dan niet Blind linksback en Anita als verdedigende middenvelder? Bij die 2e goal gaat eerst een waardeloze ingooi van vd.Wiel vooraf en het balverlies van de Zeeuw. Bij de daaropvolgende corner is het Stekelenburg zijn gebied en daar moet hij de baas zijn. Het niet meespringen van enkele spelers is er ook debet aan en de paal ,waar Anita stond, word ondermaats verdedigd. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 13:07 schreef alibabba het volgende:[..] Bij de eerste goal begon het bij de foute inspeelpass van de Zeeuw, waardoor er een corner ontstond. Bij die corner kopt Anita onder de bal door en moet Stekekenburg die bal stoppen. Jol had het over een gebrek aan lengte. Waarom dan niet Blind linksback en Anita als verdedigende middenvelder? Bij die 2e goal gaat eerst een waardeloze ingooi van vd.Wiel vooraf en het balverlies van de Zeeuw. Bij de daaropvolgende corner is het Stekelenburg zijn gebied en daar moet hij de baas zijn. Het niet meespringen van enkele spelers is er ook debet aan en de paal ,waar Anita stond, word ondermaats verdedigd. ja dus heeft het niks met ema te maken.. en remco.. had je wat gevraagt paar stukkies terug.. dat we samen naar dinamo gaan en dat we daar verder discuseren over ema ik kan je dan beter laten zien wat ik goed vind en jij mij makkelijker uitleggen wat jij zo slecht vind.. pak je de uitdaging aan ? |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Ik zou mezelf eerst maar eens goed in de spiegel bekijken. Samen met zijn dreadlocks maatje Anita is hij een bron van ergernis voor mij. Constant balverlies, weinig rendement. En dan zulke uitspraken, ik vind het niet kunnen zulke opmerkingen en ik hoop dat ze hem hier intern ook op aan gaan spreken. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 13:46 schreef nummer10 het volgende:[..] ja dus heeft het niks met ema te maken.. en remco.. had je wat gevraagt paar stukkies terug.. dat we samen naar dinamo gaan en dat we daar verder discuseren over ema ik kan je dan beter laten zien wat ik goed vind en jij mij makkelijker uitleggen wat jij zo slecht vind.. pak je de uitdaging aan ? Als je iets naar boven scrolt, kun je zien dat hij daarop al antwoord gegeven heeft. Op maandag 9 augustus 16:54 uur namelijk.....xD.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dat klopt alibabba.. Maar de aanval van de 2e goal die begon bij een misverstand van oleguer.. Steek kwam uit.. Wou de bal pakken.. En oleguer schiet hem zomaar weg.. Zonde.. Daar door kan groningen blijven aanvallen.. T gaat niet om een ingooi ofzo maar het misverstand van oleguer met steek dat was debet aan de 2e goal maar dat zegt wel dat emanuelson dus niets te maken heeft met de goals.. Maar ik wil ook niet zegge dat emanuelson nou goed was.. Er kwam weer niks uit van emanuelson.. 1 schot in de hele wedstrijd.. en dat voor een vleugel speler.. Geen assist of goede voorzet... Hoe graag je het ook wil zien, Maar emanuelson heeft weinig laten zien.. Leuk die actie's maar als je niks hebt en stuk loopt bij de meeste actie's op de 2e verdediger heb je er niks aan.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Heico.. Voor anita geld dat hij goed verdedigd.. Bij hem gaat het niet om assists of wat dan ook.. Maar we hebben toch veel fouten van hem gezien.. Alleen we kunnen niet zomaar iedere jeugd speler maar afschrijven.. Dat heeft namelijk helemaal geen zin.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 13:46 schreef nummer10 het volgende:[..] ja dus heeft het niks met ema te maken.. en remco.. had je wat gevraagt paar stukkies terug.. dat we samen naar dinamo gaan en dat we daar verder discuseren over ema ik kan je dan beter laten zien wat ik goed vind en jij mij makkelijker uitleggen wat jij zo slecht vind.. pak je de uitdaging aan ? goed lezen, ik heb al lang antwoord gegeven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 12:14 schreef freakie het volgende:Vind het ook wel makkelijk om urby nu de schuld te geven.. oleguer maakte een fout bij de eerste goal en de 2 goal werd de bal niet weggewerkt.. Heeft niks met urby te maken.. geef urby ook niet de schuld van deze tegengoal, het ging mij alleen om het feit dat hij die supporter de schuld geeft, dat kan gewoon niet als ajax speler zijnde |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 14:11 schreef remco k het volgende:[..] geef urby ook niet de schuld van deze tegengoal, het ging mij alleen om het feit dat hij die supporter de schuld geeft, dat kan gewoon niet als ajax speler zijnde denk dat het wederom gewoon een vraag is van een journalist.. schrokken jullie van zoon idioot ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
waar heb je dat antwoord gegeven overgens ? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 12:14 schreef freakie het volgende:Vind het ook wel makkelijk om urby nu de schuld te geven.. oleguer maakte een fout bij de eerste goal en de 2 goal werd de bal niet weggewerkt.. Heeft niks met urby te maken.. hey???goed gezegt freakie!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 14:02 schreef freakie het volgende:Dat klopt alibabba.. Maar de aanval van de 2e goal die begon bij een misverstand van oleguer.. Steek kwam uit.. Wou de bal pakken.. En oleguer schiet hem zomaar weg.. Zonde.. Daar door kan groningen blijven aanvallen.. T gaat niet om een ingooi ofzo maar het misverstand van oleguer met steek dat was debet aan de 2e goal maar dat zegt wel dat emanuelson dus niets te maken heeft met de goals.. Maar ik wil ook niet zegge dat emanuelson nou goed was.. Er kwam weer niks uit van emanuelson.. 1 schot in de hele wedstrijd.. en dat voor een vleugel speler.. Geen assist of goede voorzet... Hoe graag je het ook wil zien, Maar emanuelson heeft weinig laten zien.. Leuk die actie's maar als je niks hebt en stuk loopt bij de meeste actie's op de 2e verdediger heb je er niks aan.. hahahah en dit was weer een van de mindere berichtjes van jou............;)) |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
als emanuelson net zo goed kan voetballen als janken had hij misschien wel op het wk meegedaan snap nu ook waarom hij een staart heeft het is gewoon een wijfie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 14:13 schreef nummer10 het volgende:[..] denk dat het wederom gewoon een vraag is van een journalist.. schrokken jullie van zoon idioot ? nee het was in een rechtstreeks intervieuw dat op AT 5 te zien was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Alibabba gaf het je al aan, welke datum en tijd ik dat gepost heb, het staat in dit topic |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ok gezien... klopt het is ook gewoon een discusie.. wat betreft de handicap.. ik wil je wel opkomen pikken hoor np ;) kom je er ook weer eens (bedoel ik niet negatief) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 23:25 schreef nummer10 het volgende:ok gezien... klopt het is ook gewoon een discusie.. wat betreft de handicap.. ik wil je wel opkomen pikken hoor np ;) kom je er ook weer eens (bedoel ik niet negatief) ik ga zo af en toe nog weleens, maar dan moet het wel ee leuke pot zijn, over vervoer hoef je niet in te zitten, er zitten genoeg maten in het stadion, ik denk alleen niet daar waar jij zit:):) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 10:11 schreef remco k het volgende:[..] ik ga zo af en toe nog weleens, maar dan moet het wel ee leuke pot zijn, over vervoer hoef je niet in te zitten, er zitten genoeg maten in het stadion, ik denk alleen niet daar waar jij zit:):) nee want die stoel is al bezet hahahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Supporter over Emanuelson: Dit kost ons de landstitel. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Haha, dat wel zeker. 0,0 rendement heeft die vent. Gewoon Sulejmani, El Hamdaoui en Suarez samen in de spits en lekker rouleren lijkt me. Iedereen wordt gek dan:P! |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:29 schreef Pim het volgende:Haha, dat wel zeker. 0,0 rendement heeft die vent. Gewoon Sulejmani, El Hamdaoui en Suarez samen in de spits en lekker rouleren lijkt me. Iedereen wordt gek dan:P! Zodra Sulejmani op dreef is zou dat best is de gevaarlijkste aanval van Nederland kunnen worden.Maar ja, de eigenwijsheid van de heer Martin Jol zit er ook wel weer lekker in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: HAHAHA, leuk bedacht... |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: nee gewoon leuk bedacht, dit hoef je trouwens niet iedere keer te vragen hoor..
Ik ben maar vrij weinig sarcastisch bezig, en meen vrijwel altijd dat wat ik schrijf. gewoon recht door zee dus snappie.. |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Urby Emanuelson: niks mis mee! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
nee dat bleek gister wel weer, ongelooflijk wat was hij goed zeg..... NOT |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
remco.. Wees gerust.. Nog een half jaartje en hij is weg.. Als sulejmani nog zo doorgaat gaat hij steeds meer speeltijd krijgen en dan is emanuelson misschien wel eerder weg.. Ik denk dat jol hem heel rustig wil brengen.. Als hij in een wedstrijd 1 of 2 keer scoort zijn tijd komt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:46 schreef freakie het volgende:remco.. Wees gerust.. Nog een half jaartje en hij is weg.. Als sulejmani nog zo doorgaat gaat hij steeds meer speeltijd krijgen en dan is emanuelson misschien wel eerder weg.. Ik denk dat jol hem heel rustig wil brengen.. Als hij in een wedstrijd 1 of 2 keer scoort zijn tijd komt.. ik hoop het, ik gun Urby echt het allerbeste, maar momenteel maakt hij ons eerder zwakker dan sterker...
DUs ik hoop echt dat je gelijk krijgt |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Oleguer over Emanuelson: Hij is de beste man wat betreft het opbouwen met passes. Gelukkig is Oleguer zelf daar ook heel goed in......... |
|
|
|