BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Emanuelson over supporter: 'Dit kost ons twee punten'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 09 augustus 2010 - 11:20
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Emanuelson over supporter: 'Dit kost ons twee punten' (Voetbalcentraal)

remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 18:51   quote  deeplink  
HAHA
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 14:08   quote  deeplink  
xD

Ja ik heb het gevoel dat jol waakt voor zelfoverschattig.. Als sulejmani gelijk weer 90 min speeltijd krijgt gaat hij misschien weet wat minder spelen.. Elke keer een kwartier mee laten spelen is eigenlijk ook goed.. En zo kan hij ook laten zien wat hij kan.. En ik denk dat urby zijn contract gewoon niet meer verlengt gaat worden.. Net als wieleart want die is nu verhuurd en dacht volgende zomer is zijn contract verlopen..
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 17:48   quote  deeplink  
zou ook nog kunnen inderdaad
alibabba
 alibabba - dinsdag 24 augustus 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 14:08 schreef freakie het volgende:
xD

Ja ik heb het gevoel dat jol waakt voor zelfoverschattig.. Als sulejmani gelijk weer 90 min speeltijd krijgt gaat hij misschien weet wat minder spelen.. Elke keer een kwartier mee laten spelen is eigenlijk ook goed.. En zo kan hij ook laten zien wat hij kan.. En ik denk dat urby zijn contract gewoon niet meer verlengt gaat worden.. Net als wieleart want die is nu verhuurd en dacht volgende zomer is zijn contract verlopen..
Ik hoop echt dat Jol het ziet zitten in Sulejmani en dat hij hem krijgt waar hij hoort. Ik heb het volste vertrouwen in Mickey en wat zou ik graag zien dat hij weer voetbalde als in zijn tijd bij Heerenveen. Jol staat elke dag met hem op het trainingsveld en weet precies wat voor jongen het is. Met de mensenkennis van Jol ga ik ervan uit dat hij een bedoeling heeft met hetgeen hoe hij omgaat met Sulejmani. Van buitenuit zet je daar toch je vraagtekens bij, maar wat als hij zo direct ineens de sterren van de hemel speelt? Juist, dan kan voor mij Jol nooit meer kapot.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Emanuelson over supporter: 'Dit kost ons twee punten'

0.0059008