BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officieel: Ajax contracteert André Ooijer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
410
 410 - maandag 09 augustus 2010 - 22:36   quote  deeplink  
ik geloof in de visie van Martin Jol,
Veel van jullie denken volgens mij dat hij basis speler word... Note..
Hij kan met zijn ervaring en routine gewoon dat net beetje extra leren aan de jeugd.. want die krijgen hun kans nog wel..
en als steunpilaar in het elftal...

Kijk nou maar eens eerst hoe hij het doet want als het straks toch blijkt dat het een goede zet is dan is de visie van martin jol volgens velen wel goed ...

Eerst kijken en beoordelen voordat je gaat zeiken.. vooroordelen kan iedereen
joey
 joey - maandag 09 augustus 2010 - 22:37   quote  deeplink  
Achja!..,, beter dan niks denk ik maar.. had zelf liever boula gezien..,, maar dit is wel een man met ervaring,.. dus miss dat het nig wat word..,,
Tegen brazilie erg goed! Bij psv vorig seizoen minder..,, maar we zien wel!!!
bahbah
 bahbah - maandag 09 augustus 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 22:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, alibabba, ik ben het regelmatig met je eens. Maar ik geloof niet dat Ajax geregeerd wordt door angst. Ik zie het eerder als realisme. Eindelijk! Ik ben het zeker eens met nummer 10. Ooijer brengt echt veel ervaring mee, iets dan onze jonge spelers beslist goed kunnen gebruiken. Ooijer is mijns inziens bovendien een leider, het type speler dat zijn mouwen opstroopt wanneer het wat minder gaat. Maar laten we eerlijk zijn, wat heeft Ajax te verliezen? Lukt het komend seizoen niet met Ooijer, dan is hij daarna weer weg. Hij komt maar voor een jaar en kost, behoudens zijn salaris, niks. Ik schreef al eerder: geef hem een eerlijke kans. Bovendien geloof ik heilig in de mening van Martin Jol; hij is erg in zijn sas met de komst van Ooijer. Dat vind ik nog het belangrijkst van alles.
Pietje,ondanks de vreselijke beelden van een zwaar opgefokte ooijer tijdens psv-ajax(4-3)poosje terug,denk ik inderdaad dat ooijer nu precies is wat we nu nodig hebben:$
hij is zeer ervaren,propt spitsen echt onder de grond en heeft bewezen dat ie nog meekan.(getuige nederland -brazilie op de wk.....)echt een ijzervreter die vreselijk de beuk er in kan gooien.....en dat misten we zondag alweer he criticasters?????en als je praat over de beuk erin praat je niet over talenten......
hij zal de jeugd veel leren......ik denk dus een gouden greep!!!!en ik heb vertrouwen in Martin.......100 procent!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2010 door bahbah --
bahbah
 bahbah - maandag 09 augustus 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 22:36 schreef 410 het volgende:
ik geloof in de visie van Martin Jol,
Veel van jullie denken volgens mij dat hij basis speler word... Note..
Hij kan met zijn ervaring en routine gewoon dat net beetje extra leren aan de jeugd.. want die krijgen hun kans nog wel..
en als steunpilaar in het elftal...

Kijk nou maar eens eerst hoe hij het doet want als het straks toch blijkt dat het een goede zet is dan is de visie van martin jol volgens velen wel goed ...

Eerst kijken en beoordelen voordat je gaat zeiken.. vooroordelen kan iedereen
juist...eens!
Pietje
 Pietje - maandag 09 augustus 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 22:41 schreef bahbah het volgende:

[..]

Pietje,ondanks de vreselijke beelden van een zwaar opgefokte ooijer tijdens psv-ajax(4-3)poosje terug,denk ik inderdaad dat ooijer nu precies is wat we nu nodig hebben:$
hij is zeer ervaren,propt spitsen echt onder de grond en heeft bewezen dat ie nog meekan.(getuige nederland -brazilie op de wk.....)echt een ijzervreter die vreselijk de beuk er in kan gooien.....en dat misten we zondag alweer he criticasters?????en als je praat over de beuk erin praat je niet over talenten......
De beelden van een zwaar opgefokte Ooijer die jij bedoelt, ben ik zeker niet vergeten. Wees gerust. Maar ik blijf van mening, dat Ooijer - zeker tijdens de trainingen - de jonge talenten het nodige bij kan brengen. Ook de opmerking van Jol dat hij erg blij is met de komst van Ooijer acht ik van grote waarde. Dat Ooijer niet bepaald voor de toekomst is gehaald, begrijpt iedereen. Maar zoals ik eerder schreef, geef hem een kans. Ik denk echt dat hij jonge verdedigers veel kan leren, waardoor die talenten alleen maar beter gaan worden. Zo simpel is het volgens mij. Dat jij er anders over denkt, is wat mij betreft geen probleem: zoveel zielen, zoveel gedachten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 augustus 2010 - 22:53   quote  deeplink  
Ik denk dat we wakker worden, met heel veel jong talent en (te) weinig ervaring kom je er zeker op Europees niveau niet aan te pas. De ervaring van Ooijer, al dan niet geliefd, is voor deze jonge talenten van heel groot belang, zowel binnen als buiten het veld, hij brengt ze de 'kneepjes van het vak' wel bij...
AJAX FOREVER!!!
alibabba
 alibabba - maandag 09 augustus 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nou, alibabba, ik ben het regelmatig met je eens. Maar ik geloof niet dat Ajax geregeerd wordt door angst. Ik zie het eerder als realisme. Eindelijk! Ik ben het zeker eens met nummer 10. Ooijer brengt echt veel ervaring mee, iets dan onze jonge spelers beslist goed kunnen gebruiken. Ooijer is mijns inziens bovendien een leider, het type speler dat zijn mouwen opstroopt wanneer het wat minder gaat. Maar laten we eerlijk zijn, wat heeft Ajax te verliezen? Lukt het komend seizoen niet met Ooijer, dan is hij daarna weer weg. Hij komt maar voor een jaar en kost, behoudens zijn salaris, niks. Ik schreef al eerder: geef hem een eerlijke kans. Bovendien geloof ik heilig in de mening van Martin Jol; hij is erg in zijn sas met de komst van Ooijer. Dat vind ik nog het belangrijkst van alles.
Laat ik het woord angst dan vervangen voor het woord twijfel. Ik vind het echt overbodig om Ooijer te halen, maar meningen verschillen. Ik heb ook zeker vertrouwen in Jol, dus laten we het allemaal afwachten. Toch vind ik het beleid van Ajax twijfelachtig, want een Sarpong en Donald worden teruggehaald en bevinden zich nu geeneens meer in de Ajax-selectie. Waarom haal je ze dan terug? Hetzelfde geld voor Blind. Je haalt hem terug met een bedoeling, maar bij absentie van veel spelers krijgt hij nog niet eens een kans. Daar zet ik grote vraagtekens bij.....:)
bahbah
 bahbah - maandag 09 augustus 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 22:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

De beelden van een zwaar opgefokte Ooijer die jij bedoelt, ben ik zeker niet vergeten. Wees gerust. Maar ik blijf van mening, dat Ooijer - zeker tijdens de trainingen - de jonge talenten het nodige bij kan brengen. Ook de opmerking van Jol dat hij erg blij is met de komst van Ooijer acht ik van grote waarde. Dat Ooijer niet bepaald voor de toekomst is gehaald, begrijpt iedereen. Maar zoals ik eerder schreef, geef hem een kans. Ik denk echt dat hij jonge verdedigers veel kan leren, waardoor die talenten alleen maar beter gaan worden. Zo simpel is het volgens mij. Dat jij er anders over denkt, is wat mij betreft geen probleem: zoveel zielen, zoveel gedachten.
HEE PIETJE...?LEES EENS GOED WAT IK SCHRIJF?
Pietje
 Pietje - maandag 09 augustus 2010 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 22:55 schreef bahbah het volgende:

[..]

HEE PIETJE...?LEES EENS GOED WAT IK SCHRIJF?
Ik wist niet dat ik je kwaad maakte?? Ik zag pas nadat ik mijn post verstuurd had, dat je de jouwe had aangepast. Na je aanpassing was je bericht wat duidelijker. Oorspronkelijk vermoedde ik dat je het sarcastisch bedoelde. Sorry. OK?
Pietje
 Pietje - maandag 09 augustus 2010 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 22:55 schreef alibabba het volgende:

[..]

Laat ik het woord angst dan vervangen voor het woord twijfel. Ik vind het echt overbodig om Ooijer te halen, maar meningen verschillen. Ik heb ook zeker vertrouwen in Jol, dus laten we het allemaal afwachten. Toch vind ik het beleid van Ajax twijfelachtig, want een Sarpong en Donald worden teruggehaald en bevinden zich nu geeneens meer in de Ajax-selectie. Waarom haal je ze dan terug? Hetzelfde geld voor Blind. Je haalt hem terug met een bedoeling, maar bij absentie van veel spelers krijgt hij nog niet eens een kans. Daar zet ik grote vraagtekens bij.....:)
Dat laatste ben ik uiteraard weer helemaal met je eens!
joduh
 joduh - maandag 09 augustus 2010 - 23:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

kom op man pietje?Die knakker is toch uitgerangerd man(met respect)....waarom is hij nu pas goed genoeg voor ajax?Dat is toch uit pure armoede?paniekaankoop???de laatste in de uitverkoop????
Nu hoor ik hier mensen die hem goed vinden????Hij WAS goed...
Kom op man,wij zijn ajax!!!!kom op met die bluf,kom op met die jeugd,wij willen geen afdankertjes.Hoe kunnen wij nou blij zijn met een speler die afgedankt is door een andere club?
straks vennegoor of hesselink er zeker ook nog bij?
nee,dit gaat er niet in in mijn ajaxpet..sorry
bahbah
 bahbah - maandag 09 augustus 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 22:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ik je kwaad maakte?? Ik zag pas nadat ik mijn post verstuurd had, dat je de jouwe had aangepast. Na je aanpassing was je bericht wat duidelijker. Oorspronkelijk vermoedde ik dat je het sarcastisch bedoelde. Sorry. OK?
haha Pietje....je verwacht alleen maar negatieve berichten:)nee ,ik ben het helemaal met je eens.....alleen suarez die schrikt zich kapot als i hem ziet hehehehehe
Pietje
 Pietje - maandag 09 augustus 2010 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 23:01 schreef joduh het volgende:

[..]

kom op man pietje?Die knakker is toch uitgerangerd man(met respect)....waarom is hij nu pas goed genoeg voor ajax?Dat is toch uit pure armoede?paniekaankoop???de laatste in de uitverkoop????
Kom op man,wij zijn ajax!!!!kom op met die bluf,kom op met die jeugd,wij willen geen afdankertjes.Hoe kunnen wij nou blij zijn met een speler die afgedankt is door een andere club?
Ik deel echt je zorgen wel, maar ik denk dat er een filosofie achter zit. Martin Jol had gisteren erg veel kritiek op zijn verdedigers. En volgens mij wel terecht. Ik denk dat Ooijer is gehaald om de jonge verdedigers te coachen. Al is het alleen maar op de trainingen en als invaller. Maar dat vermoed ik alleen maar, ik maak geen deel uit van het management van Ajax. Maar het feit dat Martin Jol erg blij is met de komst van Ooijer zegt mij genoeg. En ik schreef al een aantal keren: mocht het niks worden, dan is Ooijer volgend seizoen weer exit. Niet geschoten is altijd mis.
bahbah
 bahbah - maandag 09 augustus 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 23:01 schreef joduh het volgende:

[..]

ik begrijp jouw ook wel.....maar met bluf alleen word je geen kampioen meer....vroeger wel maar toen speelden er niet zoveel buitenlanders in de hollandse competitie.....en die zweden,denen en noren hebben schijt aan bluf!!!!dus je moet soms de beuk erin gooien...en dat gaat niet met een talent van 19....hij brengt juist die jeugd dat bij!
joduh
 joduh - maandag 09 augustus 2010 - 23:09   quote  deeplink  
ok,maar we hebben zelfde verdediging als vorig seizoen,met minimale goals tegen?je gaat me niet ertellen dat die jongens nu ineens niet meer kunnen voetballen?en oleguer heeft ook ervaring genoeg toch?
Pietje
 Pietje - maandag 09 augustus 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 23:05 schreef bahbah het volgende:

[..]

haha Pietje....je verwacht alleen maar negatieve berichten:)nee ,ik ben het helemaal met je eens.....alleen suarez die schrikt zich kapot als i hem ziet hehehehehe
Hahaha! Ja Suárez en Ooijer in hetzelfde team, wie had dat verwacht na het vorige seizoen. Ik niet in ieder geval!
bahbah
 bahbah - maandag 09 augustus 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 23:09 schreef joduh het volgende:
ok,maar we hebben zelfde verdediging als vorig seizoen,met minimale goals tegen?je gaat me niet ertellen dat die jongens nu ineens niet meer kunnen voetballen?en oleguer heeft ook ervaring genoeg toch?
mmja...dat klopt...maar toen waren ze alle vier in een roes in vorm...vdwiel heeft al aangegeven dat ie moe is......verthongen speelde niet,en zo komt het vaker voor dat er iemand niet speelt.....daarom is hij gehaald!en zondag tegen groningen was de wissel olequer ooijer niet verkeerd geweest hoor.....beuk erin!
Pietje
 Pietje - maandag 09 augustus 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 23:09 schreef joduh het volgende:
Klopt, dat heb ik zelf in een ander topic "Verdediging" ook geschreven. Lees maar na. Maar het ene seizoen is het andere niet. De ene keer lukt alles en een andere keer lukt er helemaal niks. Ik heb, echt waar, een grenzeloos vertrouwen in de visie van Martin Jol. Ik vind hem een absolute vakman en hij weet donders goed wat hij doet. Hij is erg blij met het aantrekken van Ooijer. Wie zijn wij dan?
bahbah
 bahbah - maandag 09 augustus 2010 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 23:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha! Ja Suárez en Ooijer in hetzelfde team, wie had dat verwacht na het vorige seizoen. Ik niet in ieder geval!
haha ja toch?wahahahaha die schrikt zich echt!!!kapot als ie m ziet......
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 09 augustus 2010 - 23:16   quote  deeplink  
DIT IS ERG SLECHT VOOR HET TEAMMOREEL MENSEN, LET OP!
echt waar, waar gaan we naar toe met onze pracht, onze club, mijn leven...
joduh
 joduh - maandag 09 augustus 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 23:16 schreef Johnnyafca het volgende:
ik weet het,het stinkt
bahbah
 bahbah - maandag 09 augustus 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
dat komt goed johnny.......komt goed........ik adem ajax....vertrouw op Jol......kom op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2010 door bahbah --
bahbah
 bahbah - maandag 09 augustus 2010 - 23:21   quote  deeplink  
suarez moet eerst ff gereanimeerd worden maar dan is het goed...hij gaat de jeugd veel leren op training en soms onder zware druk in de verdediging.....
Pietje
 Pietje - maandag 09 augustus 2010 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Niet zo somber Johnny! Geef hem een kans. Niks meer en niks minder. Enne... Ajax is ook mijn leven, hoor. Al heel erg lang. Als het met mijn club niet goed gaat, gaat het met mij ook niet goed. Ajax zit al meer dan 55 jaar in mijn genen! Laat daarover geen misverstaand bestaan!
joduh
 joduh - maandag 09 augustus 2010 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 23:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, dat heb ik zelf in een ander topic "Verdediging" ook geschreven. Lees maar na. Maar het ene seizoen is het andere niet. De ene keer lukt alles en een andere keer lukt er helemaal niks. Ik heb, echt waar, een grenzeloos vertrouwen in de visie van Martin Jol. Ik vind hem een absolute vakman en hij weet donders goed wat hij doet. Hij is erg blij met het aantrekken van Ooijer. Wie zijn wij dan?
wie wij zijn?degene die meer dan 2000 euo per jaar naar de arena toebrengen......Die elke x de sfeer moeten maken....die willen juichen en trots zijn op hun cluppie,mijn leven.....
daarbij koos ooijer 2x pisvee boven ajax en nu geen club interesse in hem had koos hij voor ajax........bah,ik noem hem dus totaal geen ajacied!!!!!klaar met die vent!!!
Wat zeiden ze?minder contractspelers??????doen ze dit......ik snap er geen hol van....
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 09 augustus 2010 - 23:23   quote  deeplink  
ja, maar hoe kan je zo'n smerige rat nou aantrekken, hierdoor gaat toch heel het teammoreel en de geloofwaardigheid van onze club kapot???
joduh
 joduh - maandag 09 augustus 2010 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 23:23 schreef Johnnyafca het volgende:
ja, maar hoe kan je zo'n smerige rat nou aantrekken, hierdoor gaat toch heel het teammoreel en de geloofwaardigheid van onze club kapot???
ik voel hetzelfde man.....
Pietje
 Pietje - maandag 09 augustus 2010 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 23:23 schreef Johnnyafca het volgende:
Hij komt uit de jeugd van Ajax. Die rat-streken heeft hij ergens anders geleerd. Ik ben er echt van overtuigd dat achter het aantrekken van Ooijer een filosofie zit: onze jonge verdedigers tactisch sterker maken. Geloof me, ze gaan veel van hem leren het komende jaar. Martin Jol is echt niet gek!
Pietje
 Pietje - maandag 09 augustus 2010 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 23:23 schreef joduh het volgende:

[..]

wie wij zijn?degene die meer dan 2000 euo per jaar naar de arena toebrengen......Die elke x de sfeer moeten maken....die willen juichen en trots zijn op hun cluppie,mijn leven.....
daarbij koos ooijer 2x pisvee boven ajax en nu geen club interesse in hem had koos hij voor ajax........bah,ik noem hem dus totaal geen ajacied!!!!!klaar met die vent!!!
Wat zeiden ze?minder contractspelers??????doen ze dit......ik snap er geen hol van....
Met "wie zijn wij" bedoelde ik om aan Martin Jol te twijfelen. Echt, ik snap heel goed wat jij en sommige anderen voelen en denken. Ooijer is nou ook niet bepaald mijn favoriete speler, maar ik ben bereid hem een kans te geven en al helemaal als mijn vermoeden juist is, dat hij gehaald is om de jonge verdedigers (nog) beter te maken. Laten we Martin Jol maar rustig zijn gang laten gaan. En ik schreef al een paar keer: Ajax zit al ruim 55 jaar in mijn genen, dus ik weet heel goed hoe jij je voelt.
bahbah
 bahbah - dinsdag 10 augustus 2010 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 23:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met "wie zijn wij" bedoelde ik om aan Martin Jol te twijfelen. Echt, ik snap heel goed wat jij en sommige anderen voelen en denken. Ooijer is nou ook niet bepaald mijn favoriete speler, maar ik ben bereid hem een kans te geven en al helemaal als mijn vermoeden juist is, dat hij gehaald is om de jonge verdedigers (nog) beter te maken. Laten we Martin Jol maar rustig zijn gang laten gaan. En ik schreef al een paar keer: Ajax zit al ruim 55 jaar in mijn genen, dus ik weet heel goed hoe jij je voelt.
.....helemaal eens.......100 procent!!!!
remco k
 remco k - dinsdag 10 augustus 2010 - 01:17   quote  deeplink  
nog geen 150 duizend Euro salaris, dus uiteindelijk denk ik dat het best goed is dat hij er bij is gekomen, dat is namelijk een gemiddeld salaris van een jeugd speler bij AJAX, ik was en ben best sceptisch, maar zijn ervaring kan best eens van doorslaggevend niveau zijn..
Eide
 Eide - dinsdag 10 augustus 2010 - 08:04   quote  deeplink  
Overigens, de Telegraaf meld dat Mido vandaag in Amsterdam zijn overgang gaat afronden en dat Daniel de Ridder vanaf morgen meetraint met de selectie.

Over Ooijer: mijn eerste reactie was toch geen positieve. Tegelijkertijd heeft Ooijer op het WK puik gespeeld. Ik zie alleen geen reden voor alweer een centrale verdediger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door Eide --
joduh
 joduh - dinsdag 10 augustus 2010 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2010 - 19:21 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ajax moet er helemaal niet van uitgaan dat we onder druk komen te staan. Aan het einde van vorig seizoen hebben we er helemaal geen last van gehad en het is precies dezelfde verdediging. Dat we nu twee wedstrijden onder druk komen te staan, heeft puur te maken met vormverlies en het WK wat enkele spelers nog in de benen hebben. Na een 1-3 of 0-2 in een moeilijke uitwedstrijd is het zaak dat je pot op slot gooit en dat doe je door een verdedigende middenvelder kort op de verdediging te laten spelen en een Urby een linie terugzet. Dan krijgt een Paok of Groningen nooit de gelegenheid om die druk te plaatsen.

De komst van Ooijer is volstrekt onnodig, want hij word puur gehaald voor de bank. De tandem Alderweireld/Vertonghen heeft het goed gedaan, dus daar ga je mee verder. Als we dan een keer onder druk komen te staan, hebben we Oleguer als alternatief. Bovendien is Daley Blind er ook nog, die ook in het centrum kan spelen.

Het is totaal overbodig en het kost Ajax weer onnodig centen.
Ik ben het helemaal met jou eens alibaba!!!!!!!!TOTAAL OVERBODIG!!!!!!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 01:17 schreef remco k het volgende:
nog geen 150 duizend Euro salaris, dus uiteindelijk denk ik dat het best goed is dat hij er bij is gekomen, dat is namelijk een gemiddeld salaris van een jeugd speler bij AJAX, ik was en ben best sceptisch, maar zijn ervaring kan best eens van doorslaggevend niveau zijn..
Weet je 100% zeker dat hij nog geen 150.000 euro aan salaris gaat verdienen? Ik kan er niets over vinden namelijk...
joduh
 joduh - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 09:09 schreef alibabba het volgende:

[..]

Weet je 100% zeker dat hij nog geen 150.000 euro aan salaris gaat verdienen? Ik kan er niets over vinden namelijk...
ik heb het wel ergens gelezen......maar niet officieel,,ik vind 150 euro al te veel man
Jacco
 Jacco - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:15   quote  deeplink  
Weet iemand of hij links of rechtsbenig is? Als hij linksbenig is kan ik het allemaal nog een beetje begrijpen
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 09:15 schreef Jacco het volgende:
Weet iemand of hij links of rechtsbenig is? Als hij linksbenig is kan ik het allemaal nog een beetje begrijpen
Ooijer is rechtsbenig en heeft nooit van zijn leven aan de linkerkant gespeeld.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 09:29 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ooijer is rechtsbenig en heeft nooit van zijn leven aan de linkerkant gespeeld.
Ben benieuwd of dat ie voor links gehaald is! Want hebben voor stand-in voor centraal
al niet die fantastisch olueqer en zakkenvuller wielaert?
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 09:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ben benieuwd of dat ie voor links gehaald is! Want hebben voor stand-in voor centraal
al niet die fantastisch olueqer en zakkenvuller wielaert?
Die heb je inderdaad onder contract, maar ook Blind, Kappelhof en Boilesen kunnen daar spelen. De komst van Ooijer vind ik hierdoor volstrekt overbodig, maar dat is mijn mening.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:53   quote  deeplink  
Ach... als je hem hoort praten dan past hij eigenlijk beter bij ons dan bij psv...

cheers.gif
dege
 dege - dinsdag 10 augustus 2010 - 10:58   quote  deeplink  
zijn ervaring zal de jonge jongens goed doen, let maar eens op en het is wel een man die met zijn ervaring weet hoe hij een wedstrijd op slot moet gooien, je had hem goed kunnen gebruiken tegen Groningen en Paok.
Ik vind het een best goede zet van Jol en zijn visie over het reilen en zeilen binnen Ajax kan ik me best in vinden. Eindelijk zit er eens een trainer met een duidelijk beleid, hoe lang is dat wel niet geleden?
Heb vertrouwen in Jol en Ajax, komt helemaal goed!
Zie vorig seizoen, iedereen verklaarde Jol voor gek toen hij Pantelic haalde, nu baalt iedereen ervan dat hij weg is, Rommedahl, zelf ben ik nooit een liefhebber van zijn voetbal geweest, maar bij Ajax heeft hij volgens mij zijn beste seizoen ooit gedraaid en het ligt niet aan Jol dat deze mannen weg zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door dege --
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 10:58 schreef dege het volgende:
zijn ervaring zal de jonge jongens goed doen, let maar eens op en het is wel een man die met zijn ervaring weet hoe hij een wedstrijd op slot moet gooien, je had hem goed kunnen gebruiken tegen Groningen en Paok.
Ik vind het een best goede zet van Jol en zijn visie over het reilen en zeilen binnen Ajax kan ik me best in vinden. Eindelijk zit er eens een trainer met een duidelijk beleid, hoe lang is dat wel niet geleden?
Heb vertrouwen in Jol en Ajax, komt helemaal goed!
Zie vorig seizoen, iedereen verklaarde Jol voor gek toen hij Pantelic haalde, nu baalt iedereen ervan dat hij weg is, Rommedahl, zelf ben ik nooit een liefhebber van zijn voetbal geweest, maar bij Ajax heeft hij volgens mij zijn beste seizoen ooit gedraaid en het ligt niet aan Jol dat deze mannen weg zijn.
goede post... in dit licht bezien...

Maar toch...het blijft Ooijer
dege
 dege - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:31   quote  deeplink  
inderdaad, het blijft Ooijer en daarom kan ik heel goed met dit besluit van Ajax leven. Haal de wedstrijd Nederland-Brazilie eens voor je van het afgelopen WK, praat je dan over een afgeschreven voetballer? Denk ik niet, denk juist dat een man als Ooijer heel verstandig kan omgaan met zijn tekortkomingen gezien zijn leeftijd, daarom, een wijs besluit AJAX!!
joduh
 joduh - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:32   quote  deeplink  
ik respecteer jouw standpunt man,maar ben het totaal niet met je eens hierin,maar even goede vrienden.........
dege
 dege - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:34   quote  deeplink  
iedereen mag een andere mening bedeeld zijn, gelukkig wel.
Hoop dan voor ons allemaal dat ik gelijk krijg haha, dan zijn wel allemaal gelukkig!
Op naar de 3e ster!!
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:37   quote  deeplink  
Nadeel alleen voor Ooijer is..en dat beseft hij niet...dat hij nu in in Ajax shirt en de scheids gaat irriteren..
dat is eerder garantie voor geel of rood dan in dat frambozenroze/witte shirt van psv...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door FsideVak129 --
joduh
 joduh - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:38   quote  deeplink  
ajaxshirt staat hem helemaal niet..............
dege
 dege - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 11:37 schreef FsideVak129 het volgende:
Nadeel alleen voor Ooijer is..en dat beseft hij niet...dat hij nu in in Ajax shirt de scheids gaat irriteren..
dat is eerder garantie voor geel of rood dan in dat frambozenroze/witte shirt van psv...
weet ik niet of dat zo zal zijn, als je een Van Bommel bekijkt hoe hij het afgelopen WK iedere wedstrijd de scheidsrechters bespeelde, denk dat een Ooijer dat ook kan in NL, hij straalt toch wel iets uit iemand met zo'n ervaring en een hoop arbiters zijn daar gevoelig voor, tenmniste laten we het hopen.
Hoop dat we vandaag ook nog goed nieuws krijgen omtrent Mido dan vind ik het prima, dan heeft Ajax toch de nodige versterkingen binnen gehaald, waar eerder iedereen bang was dat Ajax niet in staat was om versterkingen te halen.
Jol zal meer variaties ter beschikking hebben en denk eens in, een aanval met Suarez, El Hamdaoui en Mido, wat wil je nog meer? 3 voetballers die dezelfde taal spreken, de taal van voetbal, ik heb er een goed gevoel over!
joduh
 joduh - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:44   quote  deeplink  
hahah das fijn voor jou in ieder geval!!Nu de rest nog....;)
freakie
 freakie - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:53   quote  deeplink  
Op het begin dat ik hoorde dat ooijer gecontracteerd werd dacht ik.. WHHOOOT FACK.. WHY????

Maar als je er over nadenkt is het best logisch je moet overal een dubbele bezetting hebben.. We hebben 2 centrum verdedigers en er kan er maar 1 invallen.. Vallen onze 2 basis spelers weg in de verdediging kan er maar 1tje invallen.. Nu heb je dus een dubbele bezetting.. Maar ook een speler met toch veel jaren voetbal in de benen en hij kan alder toch een hoop uitleggen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officieel: Ajax contracteert André Ooijer

0.0085051