|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Niet geschoten is altijd mis Ophouden met dat aantrekken van net niet spelers of volgevreten spelers.Jonkies inpassen en oogsten |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 22:34 schreef bully het volgende:[..] denk niet dat deze tegendoelpunten iets temaken hadden met de inbreng van deze jongelingen. bij eerste doelpunt was het gewoon mat ingrijpen van vertongen. bij tweede doelpunt zat de zeeuw ook teslapen. en heb anita ook een leuke wedstrijd zien spelen. maar alleen als hij naar voren liep. verdedigend liet hij paar keer nog steekjes vallen. eerste helfd was dat ook duidelijk dat vertongen hem paar keer er op aansprak dat hij zijn man liet lopen. maar buiten dit alles met dit trage spel wat ons ajax vandaag liet zien ook tekenend daarvoor. spelers als urby en eriksen die constant gingen lopen met de bal als het simpel kon. en als ik dan zie dat zo`n jonge speler als Bonevacia het een keer raken beter beheerst als menig oudere speler. Ik schrijf ook nergens dat de tegendoelpunten de schuld zijn van de jongelingen, bully. Ik zeg wel dat de aanwezigheid van Enoh node gemist word en dat de jongelingen beter in een 4-3-3-systeem kunnen debuteren, omdat foutjes dan minder zichtbaar en dodelijk kunnen zijn. Ik prijs zelfs de jongelingen en Anita laat inderdaad nog teveel steken vallen, maar Emanuelson moet, wanneer Anita naar voren gaat, teruglopen en zijn plaats invullen. Urby moet in zijn spel functioneler worden en niet met oogkleppen naar voren dirigeren. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
Sebco
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 22:52 schreef nemam-tiL het volgende:Niet geschoten is altijd mis Ophouden met dat aantrekken van net niet spelers of volgevreten spelers.Jonkies inpassen en oogsten Rustig, er stonden 9 zelf opgeleide spelers in de basis vandaag. Enkel de zeeuw en el ham zijn aangekocht geweest voor in totaal een 10miljoen, dus dat valt allemaal wel mee.
En als suarez en enoh meedoen zijn dit er nog altijd maar liefst 8! Welke club in europa kan dit zeggen??
Daarbij je moet ook niet vergeten dat er wel een basis (lees spelers met de nodige ervaring) moet zijn waarin je jeugdspelers kunt inpassen.
Het gevoerde beleid momenteel is dus helemaal zo slecht nog niet van Jol. Het is gewoon hopen dat we Kiev kunnen uitschakelen en de CL bereiken, dan gaat het financieel ook terug de goede kant op en kunnen we onze topspeler(s) waarschijnlijk behouden. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 23:07 schreef alibabba het volgende:[..] Ik schrijf ook nergens dat de tegendoelpunten de schuld zijn van de jongelingen, bully. Ik zeg wel dat de aanwezigheid van Enoh node gemist word en dat de jongelingen beter in een 4-3-3-systeem kunnen debuteren, omdat foutjes dan minder zichtbaar en dodelijk kunnen zijn. Ik prijs zelfs de jongelingen en Anita laat inderdaad nog teveel steken vallen, maar Emanuelson moet, wanneer Anita naar voren gaat, teruglopen en zijn plaats invullen. Urby moet in zijn spel functioneler worden en niet met oogkleppen naar voren dirigeren. natuurlijk mis je enoh en ook lindgren en een de zeeuw in vorm. maar het maakt niet uit in welk systeem je speeld om die jonge jongens in tepassen. maar is voor die jongens natuurlijk makelijker als ze in een goed draaiend team terecht komen. maar vond dat deze twee het vandaag niet slecht hebben gedaan. en denk dat het dit seisoen wel tijd word die jonge jongens speeltijd tegunnen. en van urby is het bekend dat die zijn spelers nogal eens laat lopen. maar ik blijf ook zeggen dat anita voor een back telicht is. al denk ik dat hij zich op het middenveld wel kan doorontwikkelen. maar ik hoop dat ik het mis heb en dat hij alsnog de beste linksback van nederland word. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco? Wie stond er dan linksbuiten?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Freakie, Josefzoon speelde gisterenavond als pure rechtsbuiten. Eriksen, die de eerste helft rechtsbuiten speelde, verhuisde in de tweede helft naar de linkerflank. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou dan weet ik dat ook weer want dan hebben ze dat op de officiele ajax site niet op geschreven.. Want daar stond.. dat het de assist was van de linksbuiten jozefzoon... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 20:47 schreef ajax het volgende:[..] Jozefzoon had een goede voorzet gelijk na de rust..maar is nog niet goed genoeg, een paar keer gaf ie ook wel een hele slechte voorzet! Daar wordt je echt kampioen mee... Bonevacia deed het zeker goed, maar denk ook nog dat ie langzaam moet komen Lingdren of Enoh zijn vele male beter..maar een leuke speler voor de toekomst als ik dit lees, dan neem ik dus aan dat jij Urby er graag uit wilt hebben, die heeft namelijk in 6 officiele wedstrijden slechts 3 goede voorzetten gegegeven, en de rest de derde ring in geschoten?????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 22:46 schreef nemam-tiL het volgende:Ik weet niet wat er de laatste 5 jaar aan jeugd is door gestroomd met vergeleken 10 jaar terug.En is dat in verhouding met aankopen.Denk het niet,ik heb het idee dat Ajax liever koopt(paniek) dan jeugd inpast.En daar baal ik als een stekker van.Er is talent genoeg geef ze een kans,je weet dat ze er niet gelijk staan maar geef ze een kans gister stonden er maar liefst 9 spelers uit eigen opleiding in de basis, waar heb je het eigenlijk over?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eriksen speelde daar de tweede helft en ze hebben 5 minuten van positie gewisseld omdat ERiksen een corner vanaf rechts nam. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Rare opmerking op de site, want ook toen stond hij gewoon rechts volgens mij, en het is gewoon echt waar dat hij in de jeugd ALTIJD rechtsbuiten speelde en af en toe naar links verhuisd |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco waarom staat er op de sites dan linksbuiten? |
|
|
|