BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord informeert bij Benfica naar spits Makukula'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bjorn
 bjorn - dinsdag 10 augustus 2010 - 08:31   quote  deeplink  
Dinsdag, 10 augustus 2010 om 07:35Leo Beenhakker heeft een mogelijke nieuwe spits voor Feyenoord op het oog. De technisch directeur bleef vorige week na het trainingskamp in Portugal, sprak onder meer met Benfica-manager Rui Costa en hoopt Ariza Makukula op huurbasis naar Rotterdam te kunnen halen. De boomlange spits van Benfica speelde vorig jaar op huurbasis voor het Turkse Kayserispor.

Tegen die ploeg oefende Feyenoord in de winterstop tijdens het trainingskamp in het Turkse Alanya en trainer Mario Been bekeek afgelopen week nog eens de beelden van die wedstrijd, waarin Makukula overigens weinig liet zien. Beenhakker denkt desondanks dat de 29-jarige spits uit Zaïre, die over een Portugees paspoort beschikt, een versterking kan zijn.

De viervoudig Portugees international zou ook in de belangstelling staan van Olympiakos Piraeus, dat echter nog niet concreet werd, en werd in de wandelgangen ook met Red Bull Salzburg in verband gebracht. Makukula speelde vorig seizoen voor Kayserispor 29 competitieduels en wist daarin 21 keer te scoren.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=115285
JanM
 JanM - dinsdag 10 augustus 2010 - 08:37   quote  deeplink  
Dit schreef ik 3 augustus in topic: Beenhakker: 'Na het trainingskamp een spits':

quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 14:58 schreef JanM het volgende:
Ariza Makukula (http://www.transfermarkt.de/de/ariza-makukula/profil/spieler_5518.html) is al 2 seizoenen verhuurd geweest: 2009/2010 in Turkije bij Kayserispor 21 goals in 29 wedstrijden! Maar ook 11 gele kaarten ...
Leo heeft wel veel tijd nodig hahaha
erwin
 erwin - dinsdag 10 augustus 2010 - 08:48   quote  deeplink  
dit is de zoveelste naam die wordt genoemd,laten ze er nou eerst een spits aantrekken en kom dan met het nieuws naar buiten,hier wordt je toch helemaal flauw van,maar goed 21 goals in 29 wedstrijden is niet verkeerd
ik zeg doen,maar het zal wel weer niet
KKL
 KKL - dinsdag 10 augustus 2010 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 08:48 schreef erwin het volgende:
dit is de zoveelste naam die wordt genoemd,laten ze er nou eerst een spits aantrekken en kom dan met het nieuws naar buiten,hier wordt je toch helemaal flauw van
staat dit bericht dan op www.feyenoord.nl ???

heeft Feyenoord dit persbericht zelf naar buiten gebracht?

.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:29   quote  deeplink  
we merken t wel.
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:33   quote  deeplink  
Ik zeg niet doen, deze jongen zal niets toevoegen!! totaal in zijn hele carriere 57 x gescoord in 151 wedstrijden. Mooi gemiddelde zou je zeggen, maar in 2001 scoorde hij 20 goals in 38 wedstrijden en afgelopen seizoen in Turkye 21 goals in 29 wedstrijden blijven er nog 16 goals over in ACHT seizoenen.oftewel 16 goals in bijna 90 wedstrijden... dat haalt bruins ook gemakkelijk! En daarbij het salaris wat gewoon richting 8 ton gaat. weggegooid geld en geen investering in de toekomst!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:36   quote  deeplink  
Dus, vorig jaar 21 goals in 29 wedstrijden en dan zeg je niet doen op basis van de jaren er voor? oftewel de 90(!!) wedstrijden waar over hij 8 jaar heeft gedaan..
Lijken me allemaal invalbeurten bijna.. snap t dan wel.
JanM
 JanM - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 09:33 schreef El Jardinero het volgende:
Ik zeg niet doen, deze jongen zal niets toevoegen!! totaal in zijn hele carriere 57 x gescoord in 151 wedstrijden. Mooi gemiddelde zou je zeggen, maar in 2001 scoorde hij 20 goals in 38 wedstrijden en afgelopen seizoen in Turkye 21 goals in 29 wedstrijden blijven er nog 16 goals over in ACHT seizoenen.oftewel 16 goals in bijna 90 wedstrijden... dat haalt bruins ook gemakkelijk! En daarbij het salaris wat gewoon richting 8 ton gaat. weggegooid geld en geen investering in de toekomst!
Over dat salaris lees ik verschillende verhalen. Iemand schrijft ergens "Deze speler van Benfica heeft een salaris van 28.200 pond per maand of te wel € 33.829,- per maand. Per jaar is dat ongeveer € 405.950,-.", terwijl een ander beweert dat hij 1,5 miljoen wil verdienen. Volgens mij is er door het vertrek van Hofland wel weer wat ruimte voor een salaris, maar dat zal beperkt zijn. En misschein wil Leo's vriend bij Benfica wel meedenken?

Wat mij meer zorgen baart zijn de 11 gele kaarten in 29 wedstrijden afgelopen seizoen.
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:43   quote  deeplink  
Lijkt me geen constante voetballer Stylzz is nog nooit langer dan 1 seizoen bij een club gebleven.heeft 11 clubs gehad de laatste 10 jaar???? op basis van vorig seizoen zeg ik gelijk doen.. maar nou moet je ook voorzichtig zijn met de turkse competitie.. is niet zo'n beste competitie!! voor de rest denk ik een probleem geval en zeker geen teamspeler.
Pim
 Pim - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:46   quote  deeplink  
Kijk hier maar na http://www.youtube.com/watch?v=lwmSQY9FXBc&feature=related
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 09:40 schreef JanM het volgende:

[..]

Over dat salaris lees ik verschillende verhalen. Iemand schrijft ergens "Deze speler van Benfica heeft een salaris van 28.200 pond per maand of te wel € 33.829,- per maand. Per jaar is dat ongeveer € 405.950,-.", terwijl een ander beweert dat hij 1,5 miljoen wil verdienen. Volgens mij is er door het vertrek van Hofland wel weer wat ruimte voor een salaris, maar dat zal beperkt zijn. En misschein wil Leo's vriend bij Benfica wel meedenken?

Wat mij meer zorgen baart zijn de 11 gele kaarten in 29 wedstrijden afgelopen seizoen.
Dat ook, maar qua salaris gaat ie echt richting de 8 ton. je hebt je standaard salaris en daarboven op komen nog premies,huisvesting,vliegtickets,auto en weet ik niet wat allemaal!! Ik zeg afblijven van deze jongen.. heeft geen leidersrol binnen de groep.
JanM
 JanM - dinsdag 10 augustus 2010 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Dit filmpje laat goals zien van afgelopen seizoen: http://www.youtube.com/watch?v=aIgTTSYK47Y

Die gozer kopt ze er erg makkelijk in, staat altijd scherp en schiet net zo makkelijk met rechts als met links! Lijkt me een aanwinst, ALS het Leo lukt om 'm los te weken ... Duimen!
JanM
 JanM - dinsdag 10 augustus 2010 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 09:47 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Dat ook, maar qua salaris gaat ie echt richting de 8 ton. je hebt je standaard salaris en daarboven op komen nog premies,huisvesting,vliegtickets,auto en weet ik niet wat allemaal!! Ik zeg afblijven van deze jongen.. heeft geen leidersrol binnen de groep.
Is toch maar net wat je overeenkomt en ook nog afhankelijk van wat Benfica doet. En dat hij geen leider is kan ik nergens uit afleiden. Als ik de beelden zie durf ik het tegengestelde te beweren!
moa
 moa - dinsdag 10 augustus 2010 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Oh god, hij mist een kans in Fifa/Pes of 1 van die andere ruk spellen, niet halen jongens!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 09:43 schreef El Jardinero het volgende:
Lijkt me geen constante voetballer Stylzz is nog nooit langer dan 1 seizoen bij een club gebleven.heeft 11 clubs gehad de laatste 10 jaar???? op basis van vorig seizoen zeg ik gelijk doen.. maar nou moet je ook voorzichtig zijn met de turkse competitie.. is niet zo'n beste competitie!! voor de rest denk ik een probleem geval en zeker geen teamspeler.
ik denk dat de Turkse competitie en die van ons elkaar niet veel ontloopt...
JanM
 JanM - dinsdag 10 augustus 2010 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik denk dat de Turkse competitie en die van ons elkaar niet veel ontloopt...
Precies! En dat hij geen teamplayer is en een probleemgeval ... geldt dat niet een beetje voor alle echte spitsen?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 10:28   quote  deeplink  
Klopt, Cruz....meer zeg ik niet.

Filmpje bekeken en is een echte spits. Filmpje is gemaakt door turkse fan, de muziek er bij zegt eigenlijk ook veel.
JanM
 JanM - dinsdag 10 augustus 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:
Klopt, Cruz....meer zeg ik niet.

Filmpje bekeken en is een echte spits. Filmpje is gemaakt door turkse fan, de muziek er bij zegt eigenlijk ook veel.
Enig idee waarom hij eigenlijk weg is daar?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 10:39   quote  deeplink  
http://www.turksvoetbal.net/overige/kayserispor-en-makukula-per-direct-uit-elkaar-2305-3303

geld.
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:
Klopt, Cruz....meer zeg ik niet.

Filmpje bekeken en is een echte spits. Filmpje is gemaakt door turkse fan, de muziek er bij zegt eigenlijk ook veel.
Stylzz 1-0 :)
plannetje
 plannetje - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:07   quote  deeplink  
toppertje hoor
JanM
 JanM - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Altijd weer dat verdomde geld ... Benfica zwemt erin na de transfers van Ramires en Angel di Maria!
MMM
 MMM - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 10:13 schreef JanM het volgende:

[..]

Dit filmpje laat goals zien van afgelopen seizoen: http://www.youtube.com/watch?v=aIgTTSYK47Y

Die gozer kopt ze er erg makkelijk in, staat altijd scherp en schiet net zo makkelijk met rechts als met links! Lijkt me een aanwinst, ALS het Leo lukt om 'm los te weken ... Duimen!
Echt een prachtige goal vanaf 0.58
JanM
 JanM - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 11:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Echt een prachtige goal vanaf 0.58
En wat dacht je van die eerste kopbal! Geweldenaar die kerel!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:54   quote  deeplink  
gaat echt niet gebeuren... Heeft Benfica destijds 11 miljoen gekost. Ze zullen hem echt niet gratis de deur uit laten lopen om kosteloos een jaar in Rotterdam te stallen. Kayserispor kon hem kopen voor 3 miljoen en dat was voor hen geen probleem, maar zijn salaris wel... Ik denk dat hij sowieso al geen genoegen neemt met onze salarisplafond.

Als het wel lukt dan maak ik dezelfde dag nog een standbeeld voor Beenhakker van 4 meter hoog.
craven
 craven - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:56   quote  deeplink  
ziet er goed uit, jammer dat er alleen weer eerst geruchten zijn en je dan maar weer moet afwachten
KKL
 KKL - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 11:54 schreef Pietje1 het volgende:
gaat echt niet gebeuren... Heeft Benfica destijds 11 miljoen gekost. Ze zullen hem echt niet gratis de deur uit laten lopen om kosteloos een jaar in Rotterdam te stallen. Kayserispor kon hem kopen voor 3 miljoen en dat was voor hen geen probleem, maar zijn salaris wel... Ik denk dat hij sowieso al geen genoegen neemt met onze salarisplafond.

Als het wel lukt dan maak ik dezelfde dag nog een standbeeld voor Beenhakker van 4 meter hoog.
Feyenoord zal hem kosteloos willen huren en een deel van zijn salaris willen betalen.

Maar of deze speler in de Nederlandse competitie wil spelen?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 10 augustus 2010 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 11:56 schreef KKL het volgende:

[..]

Feyenoord zal hem kosteloos willen huren en een deel van zijn salaris willen betalen.

Maar of deze speler in de Nederlandse competitie wil spelen?
Dat is 1, of Benfica het wil is 2, of wij dat deel van zijn salaris al kunnen betalen is 3.
Ik snap dat Beenhakker heel veel lijntjes uitzet, maar hij zal zelf niet geloven dat het ook gaat lukken...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 11:56 schreef KKL het volgende:

[..]

Maar of deze speler in de Nederlandse competitie wil spelen?
Wat is t verschil met Turkije? Behalve t weer en de turken?
MMM
 MMM - dinsdag 10 augustus 2010 - 12:22   quote  deeplink  
Turken hebben we hier ook zat..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 12:23   quote  deeplink  
T zal hier wel op uit draaien.

dode_mus.jpg
erwin
 erwin - dinsdag 10 augustus 2010 - 12:28   quote  deeplink  
hoe kan het nou dat als ze ergens belangstelling voor hebben,dat het gelijk uitlekt kom ermee naar buiten als het helemaal rond is,inderdaad de supporters worden weer blij gemaakt met een dooie vogel,deze speler komt toch niet,want ik denk dat ze zijn salaris niet eens kunnen betalen
JanM
 JanM - dinsdag 10 augustus 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 12:23 schreef Stylzz het volgende:
T zal hier wel op uit draaien.

[ afbeelding ]
GEWELDIG! Maar ik hoop toch dat je ongelijk krijgt!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:38   quote  deeplink  
slotje
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:38   quote  deeplink  
eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord informeert bij Benfica naar spits Makukula'









0.0088961