|
|
NLD mies
|
|
|
Ik vind Anita vaak goed spelen maar wanneer hij weg valt hebben we erg weinig backs achter de hand. Is daarom naast Ooijer ook oud-psver Bouma niks om ons te komen versterken. Hij was altijd een ijzersterke back voor het Nederlands Elftal en Aston Villa en voor die boeren uit Eindhoven. En hij is gratis. Wat vinden jullie? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
NLD mies
|
|
|
Zeker hij is een goeie back en hij is gratis ook ik weet niet als je ziet hoe we de laatste tijd lopen te verdedigen als met 3-1 en 2-0 voorstaan meer ervaring achterin kan geen kwaad. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ga toch fietsen man!ik ken er meer die gratis zijn.....jan vennegoor of hesselink is ook vrij geloof ik?We zijn gvd ajax!!!Niks geen afdankers meer...... Vorig jaar hadden we dezelfde achterhoede toch?En waren dik minst gepasseerd. kom op man. |
|
|
|
|
NLD mies
|
|
|
Ik zeg niet dat onze achterhoede slecht is, we moeten gewoon nog een extra verdediger voor de breedte erbij, net als Ooijer iemand waar onze jonge spelers nog wat extra van kunnen leren zodat we eindelijk die 3e ster erbij krijgen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sjaak zwart loopt ook nog rond hoor?die komt voor noppes....... |
|
|
|
|
NLD mies
|
|
|
Prima toch haha nee serieus ik vind hem wel een goeie optie |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Vennegoor...Ooijer....Bouma....
echt waar...het maakt mij allemaal geen reet meer uit als we maar die 3e ster halen..de rest kan me gestolen worden hoe, waar en met wie. na de 30e titel kunnen we tenminste eindelijk met 3 sterren op de borst spelen. En daarna zien we wel weer. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nou en ik niet,ik ben er klaar mee met die afdankertjes...... |
|
|
|
|
NLD mies
|
|
|
Tja het is nu niet anders maar je moet wat of wil je net als die kakkies eindigen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
das toch geen vergelijking man? steek,wiel,verth,alder,suarez,el hammie,ema,zeeuw,de jong........ ik vergelijk me met 010 als we zelfs de afdankertjes al kunnen gebruiken....... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
1 jaar contract en een back up.. blijkbaar kunnen we het toch ergens van betalen... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 08:51 schreef NLD mies het volgende:Ik vind Anita vaak goed spelen maar wanneer hij weg valt hebben we erg weinig backs achter de hand. Is daarom naast Ooijer ook oud-psver Bouma niks om ons te komen versterken. Hij was altijd een ijzersterke back voor het Nederlands Elftal en Aston Villa en voor die boeren uit Eindhoven. En hij is gratis. Wat vinden jullie? Inderdaad vond bouma altijd wel een sterke back hoor! Erg veel ervaring en sterker dan anita(groter ook)!
En vennegoor als stormram lijkt me ook geen slecht idee! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 09:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad vond bouma altijd wel een sterke back hoor! Erg veel ervaring en sterker dan anita(groter ook)! En vennegoor als stormram lijkt me ook geen slecht idee! PSV is er kampioen mee geworden...hahahahaha
Gaan we dan ook met de platte kar door het centrum van Amsterdam...? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Wilfred Bouma was een veel betere optie geweest dan Ooijer. Bouma is geen 36 maar 32 en is zowel in het centrum en als linksback bruikbaar. Ik vind het helemaal niet nodig om Ooijer of Bouma te halen. Vorig seizoen werden we met hetzelfde elftal, met uitzondering van Pantelic, bijna kampioen met 85 punten, 106 goals en maar 20 tegen. Bij Ajax raken ze gelijk in paniek, omdat men 2x een zekere voorsprong niet heeft kunnen vasthouden. Iets wat puur te maken heeft met vormverlies, wat onder andere voortkomt uit het WK. Het is meer zaak om te leren hoe je een moeilijke wedstrijd, na een 0-2 of 1-3, op slot moet gooien. Dat laatste lijkt me helemaal niet moeilijk, maar bij Ajax blijkt het lastig te zijn om na een veilige voorsprong REALISTISCH te gaan voetballen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 09:32 schreef FsideVak129 het volgende:[..] PSV is er kampioen mee geworden...hahahahaha Gaan we dan ook met de platte kar door het centrum van Amsterdam...? Al moet ik kruipen door het centrum van amsterdam;)
Verder is ajax goed bezig hoor el hamdaoui voor 5 mill. in termijnen Ooijer? zet ik toch wel mijn ??? bij maar we zullen zien. Mido en de ridder voor de breedte kan ook wel. Alleen nog een sterke linksback dan mag urby blijven als linksbuiten en na een uurtje wisselen voor mido. |
|
|
|
|
NLD mies
|
|
|
Ik hoop dat er nog wel wat versterkingen bij komen maar ja afwachten maar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bouma speelt toch alweer bij PSV, tenminst, hij stond toch echt op het veld tege ipswich town |
|
|
|
|
NLD mies
|
|
|
Hij krijgt daar voor alsnog geen contract zolang salcido blijft hij houd daar zijn conditie op pijl. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Is nu naar Zoutburcht vertrokken... |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Bouma heeft al een club in Oostenrijk man. Maar ooijer is een perfecte optie hoor, we hebben Toby, Jan, oleguer, ..... Wie nog meer! Kan me vorig jaar nog herinneren dat lindgren daar moest staan. En kom nou niet met spelers als kappelhof, bonevacia of weet ik het wat voor jeugdspeler want die zijn er simpelweg nog niet |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
erwin
|
|
|
ze hebben in de jeugd toch wel wat lopen.wat is dit toch raar om die oude gasten aan te trekken pak toch de jeugd,dat is de toekomst en niet die oude lullen,zoals ooier en mido wat moet je ermee |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Is gekocht door van Basten om de tegenstander te verzwakken...want nooit gebruikt. Snap het ook niet van die speler. Je wilt toch voetballen lijkt me?
Maar goed, straks transfervrij en dik miljonair... zou het ook wel willen doen...beetje ballen rapen bij Ajax op het trainingsveld. |
|
|
|
|
NLD mies
|
|
|
Bouma geeft de voorkeur vooralsnog om in Nederland te voetballen of in Engeland. Red Bull heeft wel intresse maar hij kijkt de kat uit de boom. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 13:07 schreef NLD mies het volgende:Bouma geeft de voorkeur vooralsnog om in Nederland te voetballen of in Engeland. Red Bull heeft wel intresse maar hij kijkt de kat uit de boom. ik hoop dat ie heeeeel lang naar die kat blijft kijken dan..... |
|
|
|