BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mido naar ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Mido wordt mogelijk rond 6 uur gepresenteerd
balvers
 balvers - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:28   quote  deeplink  
'Ajax rondt komst Mido vandaag af'
10 augustus 2010

Na André Ooijer lijkt ook Ahmed 'Mido' Hossam een contract te gaan tekenen bij Ajax. De Egyptische aanvaller komt vandaag (dinsdag) naar Amsterdam voor een afrondend gesprek met de clubleiding en coach Martin Jol, meldt De Telegraaf.

Naar verluidt heeft Mido met zijn huidige club Middlesbrough al overeenstemming bereikt over de voorwaarden voor zijn vertrek. Hij wordt in Amsterdam, evenals Ooijer, vooral gezien als versterking voor de breedte. Mocht Mido vandaag inderdaad tekenen bij Ajax, kan het overigens nog even duren voordat hij zijn debuut kan maken. Het kan namelijk wel twee weken duren voordat hij zijn werkvergunning binnen heeft.

Ook een andere oud-speler van Ajax, Daniel de Ridder, keert mogelijk terug op het oude nest. Hij is vanaf woensdag op proef en krijgt op die manier een kans om een contract af te dwingen. Momenteel is De Ridder nog eigendom van Wigan Athletic.

Bron: FC Update

zijn mido en de ridder versterkingen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door Thomas --
henk K
 henk K - dinsdag 10 augustus 2010 - 09:30   quote  deeplink  
niet echt meer paniek aankopen lijkt mij , na zondag lijkt ajax iedereen wel te willen kopen
dege
 dege - dinsdag 10 augustus 2010 - 10:51   quote  deeplink  
vind Mido geen paniekaankoop, als Jol deze jongen kan inbinden is dat zeker een aanwinst voor Ajax, het voetballen zal hij echt niet verleerd zijn.
Vind het wel verstandig van Ajax dat ze De Ridder eerst zijn kwaliteiten laten bewijzen in plaats van meteen huren en daarbij, deze aankopen zoals Ooijer, maar 1 jaar contract, De Ridder evt huren en Mido is nog niet bekend hoe lang hij zou tekenen, dus voor de toekomst is dan wel verzekerd dat een evt volgende trainer niet opgezadeld zit met een berg aan spelers.
El Hamdaoui is gewoon goed, heeft hij al tegen Groningen laten zien en verder zijn de nieuwe spelers aangetrokken met korte contracten of huurcontracten, heel verstandig van het bestuur en vooral met het oog op de toekomst.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 09:30 schreef henk K het volgende:
niet echt meer paniek aankopen lijkt mij , na zondag lijkt ajax iedereen wel te willen kopen
dat is onzin. ik denk dat er binnen ajax goed word overlegd voordat ze een speler kopen en dat mido een serieuze versterking is.
joduh
 joduh - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 11:09 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

dat is onzin. ik denk dat er binnen ajax goed word overlegd voordat ze een speler kopen en dat mido een serieuze versterking is.
vraag jullie zelf nu even af:hoe triest is het volgens jullie als Ooijer,Mido en de Ridder al VERSTERKINGEN zijn?????????????????? kom op man......versterkingen???????
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 11:17 schreef joduh het volgende:

[..]

vraag jullie zelf nu even af:hoe triest is het volgens jullie als Ooijer,Mido en de Ridder al VERSTERKINGEN zijn?????????????????? kom op man......versterkingen???????
Ok bij ooijer zet ik ook mijn vraag tekens maar mido kan echt wel voetballen hoor.
De ridder heb ik ook niet echt een mening over!
dege
 dege - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:26   quote  deeplink  
lees je elf ook wel goed, Ajax wil eerst zien wat De Ridder kan vanaf morgen en dan pas besluiten ze of ze hem willen huren.
Mido is zeker wel een aanwinst, zoals eerder gezegd als Jol hem kan inbinden is dit een heel gevaarlijke speler, iedereen weet nog wel zijn vorige periode bij Ajax, er werd meer roem gesproken over Mido als over Ibrahimovich, zegt toch ook wat en hij zal het echt niet verleerd zijn.
Ooijer? Denk dat dit juist een soort speler is die Ajax mist, goed besluit van Ajax om hem binnen te halen, Ooijer is de bekende eikel in het veld en die heeft Ajax niet, kijk hoe een Van Bommel het doet bij Bayrn, ook de eikel in het veld maar oh zo belangrijk en dan de ervaring die dit soort jongens bij zich dragen, Ajax is goed bezig!
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:28   quote  deeplink  
De Ridder vind ik in beginsel geen versterking. Maar wellicht krijgt Jol er uit wat hem ooit een belofte maakte.

Mido blijft een prima voetballer, maar "gezegend" met een naar karakter.
freakie
 freakie - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:45   quote  deeplink  
Joduh t gaat ook niet om of deze spelers versterkingen zijn voor de basis .. Maar versterkingen achter de basis spelers.. Ooijer is opzich best logisch heeft toch veel gezien kan alderweierld wat leren.. En 1 verdediger achter alder en vertonghen is wel lastig.. Zometeen is alder geblesseerd en heeft vertonghen een geschorste wedstrijd.. Dan moet je een extra speler hebben.. Ooijer is natuurlijk ook een eikel maar ik denk niet dat hij voor de basis word gehaald..

Mido is eigenlijk dubbel inzetbaar links en centrum.. Hij zou wel een goed gesprek hebben gehad.. Dus daar kunnen we het niet over hebben.. Maar ik heb een vermoeden dat mido gehaald is voor links.. Als emanuelson zijn contract niet word verlengd dan moet er een andere speler voor in de plaats komen.. En het is concurrentie voor het eerste half jaar voor emanuelson..

De ridder is ook niet voor de basis gehaald maar als wissel voor suarez.. Als suarez wegvalt heb je bijna geen wissel die iets kan.. Oftewel je valt van suarez naar een jeugdspeler ver weg.. Van suarez naar de ridder is dat een stuk minder..
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 augustus 2010 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 10:51 schreef dege het volgende:
vind Mido geen paniekaankoop, als Jol deze jongen kan inbinden is dat zeker een aanwinst voor Ajax, het voetballen zal hij echt niet verleerd zijn.
Vind het wel verstandig van Ajax dat ze De Ridder eerst zijn kwaliteiten laten bewijzen in plaats van meteen huren en daarbij, deze aankopen zoals Ooijer, maar 1 jaar contract, De Ridder evt huren en Mido is nog niet bekend hoe lang hij zou tekenen, dus voor de toekomst is dan wel verzekerd dat een evt volgende trainer niet opgezadeld zit met een berg aan spelers.
El Hamdaoui is gewoon goed, heeft hij al tegen Groningen laten zien en verder zijn de nieuwe spelers aangetrokken met korte contracten of huurcontracten, heel verstandig van het bestuur en vooral met het oog op de toekomst.
Ik ben het met je eens wat aangaat Mido, zijn komst zie ik zeker zitten. Wat de Ridder aangaat is het raar dat ze hem eerst willen testen. Ik neem aan dat ze hem gevolgd hebben en dan weet je wat hij kan. Je huurt hem of je huurt hem niet en als je twijfels hebt moet je het niet doen, want een speler als de Ridder geniet het volledige vertrouwen om optimaal te presteren. Als clubleiding moet je ook incalculeren dat Jol volgend seizoen weg en als je dan Mido voor een langere termijn vastlegt, zit de kans erin dat hij met zijn salaris onnodig op de begroting drukt als de volgende trainer het helemaal niet ziet zitten in Mido. Ik hoop dat Ajax daar goed over nadenkt en dat ze daar rekening mee houden. Hetgeen wat eerder werd gememoreerd dat Blind, bij vertrek van Jol, de eventuele opvolger word van Jol lijkt me dan waarschijnlijk en dat dus ook Blind het ziet zitten in de Egyptenaar.
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 augustus 2010 - 12:07   quote  deeplink  
Het werd net bij Radio Veronica gemeld dat Mido naar Ajax komt. Weet iemand of het definitief is?
bashunter
 bashunter - dinsdag 10 augustus 2010 - 12:11   quote  deeplink  
gisteren de docu over ajax gezien en toen werd het pas duidelijk.
Ajax is naar de klote !
De laaste spits die voort kwam uit eigen opleiding was Patrick kluivert !!
En daarmee is gelijk de neergang van ajax begonnen .
vroeger Circa 15 jaar geleden bestond de club volledig uit ajacieden en een paar buitenlanders die door reiping ook echte ajacieden werden Finidi,litmanen,kanu een club/bestuur met namen als M v praag A v os sjakie wolfs bobbie haarms v Gaal enz enz wij waren ajax en voor niemand bang !Als we zo doorgaan word die derde ster nooit gehaald !!
waneer komt de opvolger van kluivert uit de opleing
Medi..
 Medi.. - dinsdag 10 augustus 2010 - 12:15   quote  deeplink  
Op teletekst melden ze het nu ook. Het is dus definitief. Nos mag alleen iets melden als het zeker is.
remco k
 remco k - dinsdag 10 augustus 2010 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 11:17 schreef joduh het volgende:

[..]

ALle drie de spelers die je nu opnoemt, zijn niet voor de basis gehaald, Ooijer is er voor zijn ervaring en kan die jongen gasten echt wat bijbrengen, en hij verdient nog geen 150.000 euro dit seizoen, spelers als Sarpong verdienen al meer, dat is dus eigenlijk een prima aankoop van Jol voor de breedte, Mido heeft in A'dam al laten zien wat hij kan, en komt als STORMRAM, en hoe je het ook wend of keert, die hebben we nu niet echt, vergeet niet dat we twee man achterin hebben lopen met een fantastische trap, maar niemand die ECHT KOPSTERK is, ook hij is dus niet voor de basis gehaald, maar kan wel gewoon goed voetballen.

De Ridder, snap ik niet helemaal aangezien we hetzelde geld Rommedhaal hadden kunnen halen, maar toch heeft hij wel een prima voorzet, en kan ALS SUAREZ NIET SPEELT, prima als standinn worden gebruikt.

Mido en de Ridder zijn jongens die wel veel kwaliteiten hebben, maar op een zijspoor zijn beland, als Jol deze gasten naar een behoorlijk niveau kan krijgen, dan zijn het prima aankopen denk ik
joduh
 joduh - dinsdag 10 augustus 2010 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 12:11 schreef bashunter het volgende:
gisteren de docu over ajax gezien en toen werd het pas duidelijk.
Ajax is naar de klote !
De laaste spits die voort kwam uit eigen opleiding was Patrick kluivert !!
En daarmee is gelijk de neergang van ajax begonnen .
vroeger Circa 15 jaar geleden bestond de club volledig uit ajacieden en een paar buitenlanders die door reiping ook echte ajacieden werden Finidi,litmanen,kanu een club/bestuur met namen als M v praag A v os sjakie wolfs bobbie haarms v Gaal enz enz wij waren ajax en voor niemand bang !Als we zo doorgaan word die derde ster nooit gehaald !!
waneer komt de opvolger van kluivert uit de opleing
Je hebt helemaal gelijk jongen!!!!We zeggen dat we nu nog trots zijn op ons cluppie,maar is dat echt nog wel zo...................
Die tijden zijn er niet meer helaas,het is alleen nog maar geld waar over gepraat wordt...zelfs hiero.....
erwin
 erwin - dinsdag 10 augustus 2010 - 12:42   quote  deeplink  
geef de jeugd toch de kans,en ga niet van die afgedankte spelers terughalen,nou komen de jonge jongens weer niet aan de bak,als ze voorkomen dan gooien ze opa ooier erin om de voorsprong te verdedigen het ging vorig jaar toch ook goed, ik snap deze transfers niet onbegrijpelijk dit is geld weggooien
Am*dam
 Am*dam - dinsdag 10 augustus 2010 - 13:06   quote  deeplink  
Ik ben blij met de komst van mido.
We hebben nou eenmaal geen spits in huis die eventuele schorsingen kan opvangen.
Deze taak is nog niet weggelegd voor suk, bodul, etc.
Dani_Ajax
 Dani_Ajax - dinsdag 10 augustus 2010 - 13:08   quote  deeplink  
Kan iemand op de website van Ajax komen? Want pas als het daar op de site staat geloof ik het pas :P
Dani_Ajax
 Dani_Ajax - dinsdag 10 augustus 2010 - 13:13   quote  deeplink  
Ik denk trouwens dat Mido een geweldige versterking voor Ajax is achter Mounir en Luis! Zolang Ajax maar zorgt dat er geen scharen in de buurt zijn dan gaat het allemaal goedkomen denk ik!
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 augustus 2010 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 12:19 schreef remco k het volgende:

[..]

ALle drie de spelers die je nu opnoemt, zijn niet voor de basis gehaald, Ooijer is er voor zijn ervaring en kan die jongen gasten echt wat bijbrengen, en hij verdient nog geen 150.000 euro dit seizoen, spelers als Sarpong verdienen al meer, dat is dus eigenlijk een prima aankoop van Jol voor de breedte, Mido heeft in A'dam al laten zien wat hij kan, en komt als STORMRAM, en hoe je het ook wend of keert, die hebben we nu niet echt, vergeet niet dat we twee man achterin hebben lopen met een fantastische trap, maar niemand die ECHT KOPSTERK is, ook hij is dus niet voor de basis gehaald, maar kan wel gewoon goed voetballen.

De Ridder, snap ik niet helemaal aangezien we hetzelde geld Rommedhaal hadden kunnen halen, maar toch heeft hij wel een prima voorzet, en kan ALS SUAREZ NIET SPEELT, prima als standinn worden gebruikt.

Mido en de Ridder zijn jongens die wel veel kwaliteiten hebben, maar op een zijspoor zijn beland, als Jol deze gasten naar een behoorlijk niveau kan krijgen, dan zijn het prima aankopen denk ik
Weet jij 100% zeker dat Ooijer nog geen 150.000 euro gaat verdienen? Ik kan er niets over vinden namelijk.
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 augustus 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 13:08 schreef Dani_Ajax het volgende:
Kan iemand op de website van Ajax komen? Want pas als het daar op de site staat geloof ik het pas :P
Het moet definitief zijn ,want het word op de website en TT van de NOS gemeld.
Heico
 Heico - dinsdag 10 augustus 2010 - 13:34   quote  deeplink  
Mido is zeker weten een versterking! ( even voor de ongelovigen :p )
Dani_Ajax
 Dani_Ajax - dinsdag 10 augustus 2010 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 13:34 schreef Heico het volgende:
Mido is zeker weten een versterking! ( even voor de ongelovigen :p )
Ja ben ik helemaal met je eens, en ook nog eens een kopsterke speler, kunnen we ook wel aardig gebruiken!
Sebco
 Sebco - dinsdag 10 augustus 2010 - 13:55   quote  deeplink  
Een Mido in vorm is imo veel beter als pantelic!! En ik heb er wel vertrouwen in dat Jol het er gaat uitkrijgen bij hem, goede transfer!!
lunaencindy
 lunaencindy - dinsdag 10 augustus 2010 - 15:26   quote  deeplink  
ZOals ik al eerder zei, ik was vorige week in Engeland en toen hadden ze het al over een kontrakt van mido met Ajax.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 10 augustus 2010 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 15:26 schreef lunaencindy het volgende:
ZOals ik al eerder zei, ik was vorige week in Engeland en toen hadden ze het al over een kontrakt van mido met Ajax.
Waar heb je dat dan gezegt?
ajax1111111
 ajax1111111 - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:37   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Mido wordt mogelijk rond 6 uur gepresenteerd

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 16:33 schreef Sajayden het volgende:
waarom zeikt iedereen zoveel nu?

deze jongens kennen het systeem en hoeven zich niet teveel aan te passen.
en hun weten wat voor sfeer er bij ajax hangt/de verwachtingen die er zijn..

Hun kunnen er dus staan wanneer nodig..
ik ben in iedergeval wel blij met hun..

en voor de mensen die liever zeiken, en geen evrtrouwen hebben in de trainer of het aankoop beleid van ajax..

kan ik alleen zeggen.. word psv'r
Sorry hoor maar je laat micky vertrekken naar engeland ( hij was erg goed bezig in de voorbereiding en in europa) en je komt respectiefelijk mido er voor en leonardo/de ridder kom op dan ken ik nog wel een beteren speler. dit is allemaal 2e garnietuur en daar heb ik geen zin om het maar niet over Ooijer te hebben wat een aanfluiting zeg. Echt top beleid mensen van 55 aantrekken (Y) kom op allemaal wel leuke namen maar ik kijk niet als we straks championsleageu spelen met Andre Ooijer in de verdediging :O en mido in aanval! tot puur WANBELEID dit!! alleen Mounir is een goede de rest is allemaal geldverspilling!
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:42   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Mido wordt mogelijk rond 6 uur gepresenteerd

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 16:26 schreef ajax1111111 het volgende:

[..]

nee maar deze gasten hebben wel allemaal een redelijk salaris. maar goed ik zou als ik eerlijk ben graag danny er ook bijhebben.
Mensen hebben het allemaal over salaris maar Ajax geeft geen buitensporige bedragen meer uit aan salarissen. Dat weten we nu toch. Mido heeft voor 2.500 per week bij West Ham gevoetbald. Wat denk je dan dat ie nu miljoenen gaat verdienen in dat ene jaar hier? Ajax heeft grygera laten lopen omdat hij teveel salaris vroeg. Ze zijn er wel mee bezig hoor dus wij hoeven ons daar helemaal niet druk over te maken. Emanuelson heeft zn geeiste salarisverhoging toch ook niet gekregen of wel soms.
henk K
 henk K - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:42   quote  deeplink  
zo met al die "versterkingen "er bij als we nu geen kampioen worden weet ik het ook niet meer !!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 16:37 schreef ajax1111111 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar je laat micky vertrekken naar engeland ( hij was erg goed bezig in de voorbereiding en in europa) en je komt respectiefelijk mido er voor en leonardo/de ridder kom op dan ken ik nog wel een beteren speler. dit is allemaal 2e garnietuur en daar heb ik geen zin om het maar niet over Ooijer te hebben wat een aanfluiting zeg. Echt top beleid mensen van 55 aantrekken (Y) kom op allemaal wel leuke namen maar ik kijk niet als we straks championsleageu spelen met Andre Ooijer in de verdediging :O en mido in aanval! tot puur WANBELEID dit!! alleen Mounir is een goede de rest is allemaal geldverspilling!
wou je zeggen dat mido en ooijer slechte spelers waren dan ?
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 16:37 schreef ajax1111111 het volgende:

[..]

Waarom ga je niet bij Ajax aan de deur kloppen en eisen dat jij die baan krijgt en dat jij het allemaal wel beter zal gaan doen. Je weet het toch allemaal zo goed??? Laat ze daar bij Ajax maar doen waar ze voor aangesteld zijn. Ik zie liever Ooijer in de Cl dan een jeugdspeler die van de zenuwen alleen maar fouten maakt! Als je ziet hoe Vertonghen vaak al loopt te schutteren achterin! En ik zie liever een Mido die weet wat internationaal voetbal is dan een Jeugdspeler die zich zo wil bewijzen dat alles misgaat! Jij staat straks als eerste te juichen als Mido ze erin schiet in de cl. Let maar op!
joduh
 joduh - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 16:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wou je zeggen dat mido en ooijer slechte spelers waren dan ?
als ze zo goed waren hadden ze wel een contract gehad
vak414
 vak414 - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:48   quote  deeplink  
als mido fit is, is het een echt versterking.
hij is van nature een links buiten ik zie het al voor me.
van links naar recht in de aanval:
MIDO-EL HAM-SUAREZ denk hier eens aan.
joduh
 joduh - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:50   quote  deeplink  
ik denk eraan....... en nu? ;)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 16:46 schreef joduh het volgende:

[..]

als ze zo goed waren hadden ze wel een contract gehad
bij PSV had hij pech met blessure.. mido is/was niet te handhaven bij zijn vorige clubs en ik denk dat het jol wel lukt.. de ridder tjah kijk de beelden is.. al je arsenal aan kunt kun je de eredivisie helemaal wel aan.. zelfde geld voor mido overgens..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door nummer10 --
vak414
 vak414 - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:51   quote  deeplink  
dodelijk aanval.
remco k
 remco k - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:57   quote  deeplink  

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 16:20 schreef nummer10 het volgende:
stap op man ben allang blij dat mido terug is !! vergeet niet dat houd iedereen scherp.. Ema Suarez Hammie iedereen weet dat als ze niet presteren dat er iemand anders op de bank zit..
inderdaad, goed gezien, en Mido weet aangezien hij slechts een contract voor 1 seizoen heeft gekregen, ook prima waar hij in de pikorde staat, en dat is niet standaard in de basis...

Al met al is het nu toch wel een team met de juiste mix, 1a2 vrij oude spelers: Oleguer en Ooijer, een aantal spelers begin tot midden twintig: EL Hamdaoui, Mido Suarez De Zeeuw , Enoh Vertongen Stekelenburg, de Ridder en Urby, en daarnaast een aantal grote talenten waarvan er al een paar zijn doorgebroken: Eriksen van der Wiel, Vermeer, Alderweireld, Anita, Blind, Lodeiro, Suk.

En dan daar nog weer wat zeer talentvolle jeugdspelers achter, SNEYDER Boilesen Bonevacia, Ozbiliz, Jozefzoon, Kappelhof, een 3 nieuwe gasten op proef waarvan er zeker 2 heel grote talenten zijn.

Al met al een best goede selectie die zeker voor het kampioenschap moet kunnen strijden, en moet kunnen overwinteren in Europa.

Iemand trouwens enig idee, ho het met Atouba ervoor staat???
remco k
 remco k - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 13:14 schreef alibabba het volgende:

[..]

Weet jij 100% zeker dat Ooijer nog geen 150.000 euro gaat verdienen? Ik kan er niets over vinden namelijk.
200% alibabba, en niet altijd alles staat op internet:):)
balvers
 balvers - dinsdag 10 augustus 2010 - 17:03   quote  deeplink  
volgens jol gaat het nog een lange tijd duren
Am*dam
 Am*dam - dinsdag 10 augustus 2010 - 17:04   quote  deeplink  
----------steek-----------
Greg----Jan----Toby---Urby
------Enoh----De Zeeuw---
---------De Jong----------
Suarez---EL Hammi-----Mido

Lekker aanvallend opkomende backs!
En een dodelijke aanval!
En dan moeten Jan, Toby, Enoh en De Zeeuw laten zien dat ze killers zijn!
Lekker irriteren en laten zien wie de baas is. Dit heeft Ooijer ze zo bijgebracht
The Dude :)
 The Dude :) - dinsdag 10 augustus 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 17:03 schreef balvers het volgende:
volgens jol gaat het nog een lange tijd duren
-> Kevin Balvers?
Ride
 Ride - dinsdag 10 augustus 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 16:50 schreef joduh het volgende:
ik denk eraan....... en nu? ;)
Hahaha....niet te lang aan denken...
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 augustus 2010 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 16:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Iemand trouwens enig idee, ho het met Atouba ervoor staat???
Timothée Atouba is nog altijd niet hersteld van zijn zware knieblessure. De linksback van Ajax kwam vorig seizoen transfervrij over van Hamburger SV, maar veel minuten heeft de Kameroener nog niet gemaakt voor de Amsterdammers. De verdediger is volgens Ajax-trainer Martin Jol een 'lastig geval'. Atouba krijgt tegenslag na tegenslag te verwerken in zijn lange revalidatie. " Dat gaat een lange tijd duren ", aldus Jol onlangs op een persconferentie.
Sajayden
 Sajayden - dinsdag 10 augustus 2010 - 18:39   quote  deeplink  
waarom zeikt iedereen zoveel nu?

deze jongens kennen het systeem en hoeven zich niet teveel aan te passen.
en hun weten wat voor sfeer er bij ajax hangt/de verwachtingen die er zijn..

Hun kunnen er dus staan wanneer nodig..
ik ben in iedergeval wel blij met hun..

en voor de mensen die liever zeiken, en geen evrtrouwen hebben in de trainer of het aankoop beleid van ajax..

kan ik alleen zeggen.. word psv'r
 The Dude :) - dinsdag 10 augustus 2010 - 18:40   quote  deeplink  
Hun? Bedoel je nou Hun-Yun Suk?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door The Dude :) --
jef24
 jef24 - dinsdag 10 augustus 2010 - 18:48   quote  deeplink  
het is officieel !! prima aankoop voor de bank. volgens mij heeft hij net als een ooijer een prestatie contract. dat houdt in dan mocht hij slecht presteren of misdragen ajax het contract per direct kan ontbinden. (weet niet of het waar is , maar zou goed werk zijn) nu nog een rechtsbuiten! denk dat de ridder niet gaat overtuigen. de ruil met sarpong en wielaert, die ik hier las voor leo zie ik wel zitten!
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 18:48 schreef jef24 het volgende:
het is officieel !! prima aankoop voor de bank. volgens mij heeft hij net als een ooijer een prestatie contract. dat houdt in dan mocht hij slecht presteren of misdragen ajax het contract per direct kan ontbinden. (weet niet of het waar is , maar zou goed werk zijn) nu nog een rechtsbuiten! denk dat de ridder niet gaat overtuigen. de ruil met sarpong en wielaert, die ik hier las voor leo zie ik wel zitten!
Als je niet weet wat een prestatiecontract is....zeg dan niks. en Wielaert gaat niet weg want die wil inleveren bij een mindere club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door Ajax_fan --
bird
 bird - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 17:04 schreef Am*dam het volgende:
----------steek-----------
Greg----Jan----Toby---Urby
------Enoh----De Zeeuw---
---------De Jong----------
Suarez---EL Hammi-----Mido

Lekker aanvallend opkomende backs!
En een dodelijke aanval!
En dan moeten Jan, Toby, Enoh en De Zeeuw laten zien dat ze killers zijn!
Lekker irriteren en laten zien wie de baas is. Dit heeft Ooijer ze zo bijgebracht
is idd een leuke opstelling
 The Dude :) - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:00 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Als je niet weet wat een prestatiecontract is....zeg dan niks. en Wielaert gaat niet weg want die wil inleveren bij een mindere club.
hm volgens mij weet ie sowieso niet zo veel; wat zou leo brengen wat sarpong niet zou kunnen...en Wielaert heeft ie ook nie gevolgd denk ik zo
joduh
 joduh - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:09 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

hm volgens mij weet ie sowieso niet zo veel; wat zou leo brengen wat sarpong niet zou kunnen...en Wielaert heeft ie ook nie gevolgd denk ik zo
met links schieten denk ik?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mido naar ajax

0.0065739