|
|
nieuwerbrug
|
|
|
Wat een beleid bij ajax,eerst is er geen geld om spelers te halen vervolgens dreigd jol te vertrekken en komt de 1 na de andere spelers in de hoop dat champions league spelen en dat ze kampioen worden.Ik zie dat allebei eigenlijk niet gebeuren en dan word het weer een jaar die dik in het rood cijfers word afgesloten.zijn goed op weg om feyenoord achter na tegaan. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:13 schreef nieuwerbrug het volgende:Wat een beleid bij ajax,eerst is er geen geld om spelers te halen vervolgens dreigd jol te vertrekken en komt de 1 na de andere spelers in de hoop dat champions league spelen en dat ze kampioen worden.Ik zie dat allebei eigenlijk niet gebeuren en dan word het weer een jaar die dik in het rood cijfers word afgesloten.zijn goed op weg om feyenoord achter na tegaan. 1 verkoop en je bent uit de rode cijfers en dat weet ajax ook.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dan vind ik het toch enigzins te begrijpen en het zou mooi zijn om dan Wielaert en/of Sno voor 1 september van de hand te kunnen doen...:):) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Lekker negatief...dat horen we graag, brug... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ik begrijp die jongen best........zo positief is het ook allemaal niet man.maar zal vast wel weer goed komen,alleen moeten we het allemaal maar niet proberen te begrijpen denk ik..... |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
is het nou al officieel dan ? |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote: dan moet je t wel kunnen |
|
|
|
|
jef24
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:09 schreef The Dude :) het volgende:[..] hm volgens mij weet ie sowieso niet zo veel; wat zou leo brengen wat sarpong niet zou kunnen...en Wielaert heeft ie ook nie gevolgd denk ik zo ik blijf van mening dat er hier veel te veel mensen zijn om elkaar af te zeiken...maargoed leo is mijn ogen vele malen beter dan sarpong, veel drijging en snelheid! het idee om die 2 te ruilen voor leo las ik ook op dit forum en geef aan dat dit mij ook ideaal lijkt!! dat hij niet wil inleveren heb ik ook gelezen hoor, maar hij zal toch willen voetballen zou je denken. wat dat prestatieconract betreft, heb ik misschien verkeerde conclusies getrokken over wat ik heb gelezen. als jij het me uit kan leggen graag. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote: Jullie hebben allebei gelijk, maar toch zit er wel een kern van waarheid in wat Nieuwerbrug zegt. Feyenoord heeft een aantal jaren geleden met enkele riskante aankopen ook gegokt en verloren. Het verschil met Feyenoord was echter dat ze spelers kochten zonder restwaarde. Er stond dus feitelijk geen kapitaal op het veld en dat is bij Ajax natuurlijk wel anders. Zoals gezegd is Ajax uit de rode cijfers wanneer er een speler voor een dik bedrag verkocht wordt.
Het is aan de andere kant echter ook weer schrijnend dat Ajax die transfers dus blijkbaar nodig heeft om financiele gaten te dichten. Dit verschaft ze in onderhandelingen natuurlijk ook een veel mindere uitgangspositie (hoewel ze de laatste jaren wel veel meer vasthouden aan vooraf gestelde verkoopprijzen).
Daarnaast klopt het inderdaad dat Jol Ajax onder druk heeft gezet en sta ook ik wel te kijken van alles wat er ineens allemaal mogelijk blijkt. Vooral het geld wat aan El Hamdaoui is besteed verbaast me, hoewel ik uiteraard zeker wel de meerwaarde van die transfer in zie.
De andere (op handen zijnde) transfers kunnen me echter minder bekoren. We weten allemaal dat Ooijer moeite heeft om van de goal af te verdedigen, dus in thuiswedstrijden met veel pressie op de tegenstander lijkt het mij uberhaupt al geen handige keuze, aangezien hij met een snelle counter meteen gezien is. En Leo heeft natuurlijk (op die ene goal in de Europa Cup na) ook nooit kunnen overtuigen in het shirt van Ajax. Het lijken op het eerste gezicht dus wat armoede aankopen (op El Hamdaoui na) en je kunt je afvragen of je ze dan wel moet doen, of dat je in zo'n geval niet beter een jeugdspeler de kans zou moeten geven... |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 16:46 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Waarom ga je niet bij Ajax aan de deur kloppen en eisen dat jij die baan krijgt en dat jij het allemaal wel beter zal gaan doen. Je weet het toch allemaal zo goed??? Laat ze daar bij Ajax maar doen waar ze voor aangesteld zijn. Ik zie liever Ooijer in de Cl dan een jeugdspeler die van de zenuwen alleen maar fouten maakt! Als je ziet hoe Vertonghen vaak al loopt te schutteren achterin! En ik zie liever een Mido die weet wat internationaal voetbal is dan een Jeugdspeler die zich zo wil bewijzen dat alles misgaat! Jij staat straks als eerste te juichen als Mido ze erin schiet in de cl. Let maar op! Jij ziet dus liever ooijer die bij elke corner bukt omdat ze kunst gebit weer is uitgevallen?! |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 17:04 schreef Am*dam het volgende:----------steek----------- Greg----Jan----Toby---Urby ------Enoh----De Zeeuw--- ---------De Jong---------- Suarez---EL Hammi-----Mido Lekker aanvallend opkomende backs! En een dodelijke aanval! En dan moeten Jan, Toby, Enoh en De Zeeuw laten zien dat ze killers zijn! Lekker irriteren en laten zien wie de baas is. Dit heeft Ooijer ze zo bijgebracht Onhaalbaar Jol zal urby zeker niet weghalen voorin. Dat is gewoon weg ondenkbaar~! |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote: we moeten niet denken dat we op elke speler die we kopen dat we daar aan verdienen als ze wegaan kijk naar sulejmani gaat nooit zijn aankoopsom terug verdienen . en als we suarez niet verkopen dit jaar word hij (als contract niet verlengd) minder waard omdat zijn contract minder lang is dat geld ook voor van der wiel , stekelenburg |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ooijer en Mido, Jol kent ze van haver tot gort, hij kan uitstekend met dit soort spelers overweg! Die derde ster is in aantocht. Ik hoop dat alle andere supporters positief worden na deze aankopen. Jol werd vorig seizoen op handen gedragen, waarom nu niet meer ?? We zijn zeker weten met deze aankopen beter dan vorig jaar. Als van der Wiel weer zin heeft om te voetballen is de cirkel rond! Niet teveel meer zeiken zou ik zo zeggen, ga anders maar afgeven op de Feijenoord topics. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 20:44 schreef nieuwerbrug het volgende:[..] we moeten niet denken dat we op elke speler die we kopen dat we daar aan verdienen als ze wegaan kijk naar sulejmani gaat nooit zijn aankoopsom terug verdienen . en als we suarez niet verkopen dit jaar word hij (als contract niet verlengd) minder waard omdat zijn contract minder lang is dat geld ook voor van der wiel , stekelenburg Van der Wiel gaat helemaal nergens heen als hij zo blijft voetballen, ook volgend jaar niet! |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 20:20 schreef jef24 het volgende:[..] ik blijf van mening dat er hier veel te veel mensen zijn om elkaar af te zeiken...maargoed leo is mijn ogen vele malen beter dan sarpong, veel drijging en snelheid! het idee om die 2 te ruilen voor leo las ik ook op dit forum en geef aan dat dit mij ook ideaal lijkt!! dat hij niet wil inleveren heb ik ook gelezen hoor, maar hij zal toch willen voetballen zou je denken. wat dat prestatieconract betreft, heb ik misschien verkeerde conclusies getrokken over wat ik heb gelezen. als jij het me uit kan leggen graag. Jef, was niet de bedoeling om je af te pissen, maar aan de andere kant heeft leo nog niet zo lang geleden hier gespeeld en op die paar lucky's na (ja hsv o.a.) heeft ie bagger weinig bereikt. Persoonlijk vind ik dus niet dat Sarpong onderdoet, maar goed je mag je mening hebben. Vwb Wielaert, die heeft allang laten zien dat ie liever casht dan speelt (en wie kan m ongelijk geven, zou jij bij een kleiner bedrijf gaan werken tegen veel minder salaris en veel minder sportieve uitdaging, maar je kan wel blijven werken, want je huidige baas laat je thuis cashen....)
Maar goed, no offence intended! |
|
|
|
|
|
|
|
Trouwens, we moeten Jol ook niet de hemel inprijzen als het om transfers gaat. Het lijkt wel of ie een groepje heeft dat ie altijd kan oproepen bij een clubs als ie ze nodig heeft. Soort nomadisch team onder leiding van Jol......anyways, topaankoop Atouba....tsja dat hij toch beter moeten zien hoor. Blessure problemen a la, maar deze man is klaar met voetbal. Heeft ie geen zoon? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 21:04 schreef The Dude :) het volgende:[..] Jef, was niet de bedoeling om je af te pissen, maar aan de andere kant heeft leo nog niet zo lang geleden hier gespeeld en op die paar lucky's na (ja hsv o.a.) heeft ie bagger weinig bereikt. Persoonlijk vind ik dus niet dat Sarpong onderdoet, maar goed je mag je mening hebben. Vwb Wielaert, die heeft allang laten zien dat ie liever casht dan speelt (en wie kan m ongelijk geven, zou jij bij een kleiner bedrijf gaan werken tegen veel minder salaris en veel minder sportieve uitdaging, maar je kan wel blijven werken, want je huidige baas laat je thuis cashen....) Maar goed, no offence intended! Leonardo is 10 keer gevaarlijker dan Sarpong. Daar wordt je niet bang van als tegenstander Leonardo komt zn man tenminste nog eens voorbij met onverwachte acties.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
|
|
|
10x gevaarlijker? dan zal ie wel heel wat moeten kosten :P
Zonder dollen, Sarpong zou es de kans moeten krijgen bij Ajax. Vond 'm bij NEC (jaja) echt wel sterk spelen. Zou 'm nu graag een stapje hoger zien. Maar goed, ze willen 'm dus kennelijk liever nog een jaar laten ontwikkelen ergens. Lijkt me buitenland beste optie. Maar goed, zoals je al wel begreep ben ik totaal geen fan van Leo. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 21:16 schreef The Dude :) het volgende:10x gevaarlijker? dan zal ie wel heel wat moeten kosten :P Zonder dollen, Sarpong zou es de kans moeten krijgen bij Ajax. Vond 'm bij NEC (jaja) echt wel sterk spelen. Zou 'm nu graag een stapje hoger zien. Maar goed, ze willen 'm dus kennelijk liever nog een jaar laten ontwikkelen ergens. Lijkt me buitenland beste optie. Maar goed, zoals je al wel begreep ben ik totaal geen fan van Leo. Ik ben ook geen fan van de basisspeler Leonardo> maar als invaller is ie gewoon retegevaarlijk. Ajax heeft na Suarez geen speler voorin die echt een verassende actie in huis heeft. Ja nu Mido misschien. Maar verder heb je geen spelers die iets kunnen losbreken. Zoals Rommedahl wel had die kon je vanwege zn snelheid nog brengen. Als je Sarpong erin zet heb je niet zoiets van nou gaat er wat gebeuren. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
denk dat als je straks een aanval kan presenteren met Mido, El Hamdaoui en Suarez dat je niks te klagen hebt, middenveld zit wel goed met de aanwezige spelers en hopenlijk gaat de achterhoede ook weer wakker worden, dan heb je toch stiekem een dodelijk team, let maar eens op. En de nieuwe spelers Mido en Ooijer zijn voor niks gehaald en tekenen maar voor 1 jaar, dus alleen maar salaris, op zich goed gedaan door Ajax en Jol. Heb vertrouwen en uiteindelijk word het uitbetaald. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Wielaard wil niet weg bij Ajax omdat hij hier een pak met geld verdiend. Denken jullie dat Mido die 2,5 miljoen per jaar uit Londen zomaar laat lopen. Hij wordt bij Ajax vast ook een van de grootverdieners ... |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Als je groningen ajax gezien hebt en je hebt op het tactische spel van el hamdaoui gelet dan weet je wat voor spits hij is. Mensen die dus niet inhoudelijk gekeken hebben: hij is een spits die speelt met z'n rug naar de goal, totdat hij in de 16 staat. dit betekend dus dat onze 10 door kan schuiven of een mooie steekpass kan geven naar onze naar binnen trekkende buitenspelers. met mido en suarez daarlangs is dat supergevaarlijk!!
Dat zou dus betekenen dat el hamdaoui toch een beetje z'n 9,5 rol vervuld. en suarez en mido onze flankspelers zijn en de jong zich een heel jaar kan bewijzen op 10. Begrijp me niet verkeerd want el hamdaoui is nog steeds onze diepste speler maar op momenten dat hij inzakt om de bal te kaatsen of af te spelen zijn mido en suarez onze diepste spelers.
Middenveld en verdediging is alleen maar beter ten op zichte van vorig seizoen en als je de aanval ziet ook.
Snap dus niet dat iedereen zo zit te zeuren hier.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door JOOD -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 20:44 schreef nieuwerbrug het volgende:[..] we moeten niet denken dat we op elke speler die we kopen dat we daar aan verdienen als ze wegaan kijk naar sulejmani gaat nooit zijn aankoopsom terug verdienen . en als we suarez niet verkopen dit jaar word hij (als contract niet verlengd) minder waard omdat zijn contract minder lang is dat geld ook voor van der wiel , stekelenburg hebben allemaal een contract tot 2013 als ik me niet vergis |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Als we de CL maar halen...dat is prio 1. Dan gaan concentreren op de titel en leuk meedoen in de poule fase en misschien bij gunstige loting er door komen...dat zou in ieder geval al die anti-Ajax blaters stil krijgen. En dan die verdomde 3e ster halen...als Mido er persoonlijk voor zorgt draag ik zijn naam op mijn nieuwe Ajax shirt met XXX erop |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
ben blij met de komst van mido, goede invaller als een wedstrijd vast zit, kan met zijn kopkracht en sterke fysiek iets forceren. ooyer ben ik niet kapot van maar als hij zo weinig kost zoals remco zegt is het geen slechte aankoop voor de breedte, kan ook de jongere nog wat bijbrengen. de ridder zie ik niet zo zitten net als leonardo, dan misschien maar kijken voor odonkor, mits deze te betalen is. |
|
|
|
|
jef24
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 21:04 schreef The Dude :) het volgende:[..] Jef, was niet de bedoeling om je af te pissen, maar aan de andere kant heeft leo nog niet zo lang geleden hier gespeeld en op die paar lucky's na (ja hsv o.a.) heeft ie bagger weinig bereikt. Persoonlijk vind ik dus niet dat Sarpong onderdoet, maar goed je mag je mening hebben. Vwb Wielaert, die heeft allang laten zien dat ie liever casht dan speelt (en wie kan m ongelijk geven, zou jij bij een kleiner bedrijf gaan werken tegen veel minder salaris en veel minder sportieve uitdaging, maar je kan wel blijven werken, want je huidige baas laat je thuis cashen....) Maar goed, no offence intended! ok dude :) wat een bloedhond die wielaert, wil hij ook niet verhuurd worden? als hij dan ik de smaak valt en hij speelt lekker wil hij misschien wel weg. je hebt gelijk dat leo heel wisselvallig is, maar dat vond ik rommedahl soms ook wel een beetje. dat neemt niet weg dat ik het ook heel kut vind dat hij weg is. als ajax echt een goede buitenspeler wil halen zullen ze vd wiel moeten verkopen voor pakweg 16a18 miljoen.(wat ik net al las bij een van jullie,nu is hij nog veel waard, zeker voor een verdediger en na een top seizoen) dan kan je boula als vervanger halen en een jonge links en rechts-buiten voor ongeveer 10 miljoen samen of minder.hou nog wat over ook. tuurlijk zullen we vd wiel zn ruches missen, maar boula is verdedigend niet minder denk ik. en dan is toch de selectie compleet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door jef24 -- |
|
|
|
|
|
|
|
In mn andere topic opperde ik vorm te halen mocht stekel vertrekken. Kost 2,5 milj. Dan heb je wat meer geld voor een betere vleugelspeler. Wiel moet dan idd ook weg. Hoeft leo niet te komen ;) |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 23:45 schreef The Dude :) het volgende:In mn andere topic opperde ik vorm te halen mocht stekel vertrekken. Kost 2,5 milj. Dan heb je wat meer geld voor een betere vleugelspeler. Wiel moet dan idd ook weg. Hoeft leo niet te komen ;) ja maar als je vorm haald dan moet je of vermeer of vorm op de bank laten zitten. ik denk dat geen van beide dat wil. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 20:26 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Het is aan de andere kant echter ook weer schrijnend dat Ajax die transfers dus blijkbaar nodig heeft om financiele gaten te dichten. Dit verschaft ze in onderhandelingen natuurlijk ook een veel mindere uitgangspositie (hoewel ze de laatste jaren wel veel meer vasthouden aan vooraf gestelde verkoopprijzen). Dag Harm. Dit moet je me even uitleggen, want dat begrijp ik niet helemaal. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 21:16 schreef The Dude :) het volgende:10x gevaarlijker? dan zal ie wel heel wat moeten kosten :P Zonder dollen, Sarpong zou es de kans moeten krijgen bij Ajax. Vond 'm bij NEC (jaja) echt wel sterk spelen. Zou 'm nu graag een stapje hoger zien. Maar goed, ze willen 'm dus kennelijk liever nog een jaar laten ontwikkelen ergens. Lijkt me buitenland beste optie. Maar goed, zoals je al wel begreep ben ik totaal geen fan van Leo. Ajax haalt eerst Sarpong terug om 'm vervolgens geeneens een eerlijke kans te geven. Dat is iets wat ik niet begrijp, want je haalt een speler terug als je overtuigd bent van zijn kwaliteiten. Datzelfde geld voor Donald overigens en daar zet ik grote vraagtekens bij. |
|
|
|
|
|
|
|
Ik bedoelde dat ik m wel es in de eredivisie voor ajax wil zien |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik begrijp jou ook, maar ik heb vraagtekens bij de handeling van Ajax met betrekking tot deze twee spelers. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
sarpong snap ik wel alibaba. denk dat hij daadwerkelijk gewoon tekort komt..(wij zien ze natuurlijk niet met trainingen etc) donald daarintegen snap ik niet.. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 20:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ooijer en Mido, Jol kent ze van haver tot gort, hij kan uitstekend met dit soort spelers overweg! Die derde ster is in aantocht. Ik hoop dat alle andere supporters positief worden na deze aankopen. Jol werd vorig seizoen op handen gedragen, waarom nu niet meer ?? We zijn zeker weten met deze aankopen beter dan vorig jaar. Als van der Wiel weer zin heeft om te voetballen is de cirkel rond! Niet teveel meer zeiken zou ik zo zeggen, ga anders maar afgeven op de Feijenoord topics. Wat zit jij nog op te roepen om af te zeiken op Feyenoord-topics? Wat heeft dat er mee te maken? |
|
|
|
|
|
|
|
ontopic: weet iemand hoe zwaar Mido weegt op dit moment? op sommige foto's vind ik m een beetje sulejmani-chunky, terwijl ie vroeger heel fit was. Gewoon wat meer body gekregen of moet ie echt ff wat cardio gaan doen? |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik lees in topics dat Hossam gehaald is voor de breedte en op andere voor de basis. Als je hem gehaald hebt voor de bank dan roep je de problemen zelf over je af. Als iemand een rotte appel in de groep is als hij wissel staat is Ahmed het wel. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
als de oude Mido terug is komt hij vanzelf wel in de basis, let maar op. Is ook niet verkeerd voor Emanuelson, heeft hij ook weer concurentie. Ik zie een aanval met Mido, El Hamdaoui en Suarez al helemaal voor me, kan zeker tot wat moois komen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 17:13 schreef dege het volgende:als de oude Mido terug is komt hij vanzelf wel in de basis, let maar op. Is ook niet verkeerd voor Emanuelson, heeft hij ook weer concurentie. Ik zie een aanval met Mido, El Hamdaoui en Suarez al helemaal voor me, kan zeker tot wat moois komen. hey hey!!!!ben jij helemaal belazert?????niks midas in de plaats van urby!!!!! hahahah |
|
|
|
|
dege
|
|
|
waarom is dat zo lachwekkend, als bewijst dat een Mido meer rendement opleverd als Urby is dat besluit zo genomen. En wellicht prikkeld deze transfer Urby wel zodanig dat hij eens echt begint te voetballen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 18:23 schreef dege het volgende:waarom is dat zo lachwekkend, als bewijst dat een Mido meer rendement opleverd als Urby is dat besluit zo genomen. En wellicht prikkeld deze transfer Urby wel zodanig dat hij eens echt begint te voetballen. was als joke bedoeld serieuze piet! omdat ik waanzinnige urby fan ben! snappie nu? |
|
|
|
|
Borakamossss
|
|
|
Waarom leo halen? vind hem niet bijzonder goed als van der Wiel wordt verkocht haal mertens die heeft bewezen dat hij goed is |
|
|
|
|
|
|
|
kan niet, kost te veel. dat geld kun je beter investeren. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 21:16 schreef The Dude :) het volgende:10x gevaarlijker? dan zal ie wel heel wat moeten kosten :P Zonder dollen, Sarpong zou es de kans moeten krijgen bij Ajax. Vond 'm bij NEC (jaja) echt wel sterk spelen. Zou 'm nu graag een stapje hoger zien. Maar goed, ze willen 'm dus kennelijk liever nog een jaar laten ontwikkelen ergens. Lijkt me buitenland beste optie. Maar goed, zoals je al wel begreep ben ik totaal geen fan van Leo. leonardo is een vleugelspits en dat is sarpong zeker niet. sarpong is toch meer aanvallende middenvelder. en dat nadeel heefd hij nu dat ajax er daar al genoeg van heefd. dus word nu vaak gebruikt op de posities waar hij niet thuis hoort. leonardo vond ik ook alleen maar overtuigen in enkele invalbeurten maar als hij hele wedstrijd speelde zag je hem ook niet. maar was natuurlijk net als rommendahl een nuttige invaller. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 21:34 schreef JOOD het volgende:Als je groningen ajax gezien hebt en je hebt op het tactische spel van el hamdaoui gelet dan weet je wat voor spits hij is. Mensen die dus niet inhoudelijk gekeken hebben: hij is een spits die speelt met z'n rug naar de goal, totdat hij in de 16 staat. dit betekend dus dat onze 10 door kan schuiven of een mooie steekpass kan geven naar onze naar binnen trekkende buitenspelers. met mido en suarez daarlangs is dat supergevaarlijk!! Dat zou dus betekenen dat el hamdaoui toch een beetje z'n 9,5 rol vervuld. en suarez en mido onze flankspelers zijn en de jong zich een heel jaar kan bewijzen op 10. Begrijp me niet verkeerd want el hamdaoui is nog steeds onze diepste speler maar op momenten dat hij inzakt om de bal te kaatsen of af te spelen zijn mido en suarez onze diepste spelers. Middenveld en verdediging is alleen maar beter ten op zichte van vorig seizoen en als je de aanval ziet ook. Snap dus niet dat iedereen zo zit te zeuren hier. leuk bedacht dit allemaal, alleen zal Jol Urb nooit uit de basis elf laten, waarom moet je mij niet vragen, maar MIDO HAMMIE SUAREZ zullen weinig met z'n drietjes samen gaan spelen, let maar op |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 23:51 schreef remco k het volgende:[..] leuk bedacht dit allemaal, alleen zal Jol Urb nooit uit de basis elf laten, waarom moet je mij niet vragen, maar MIDO HAMMIE SUAREZ zullen weinig met z'n drietjes samen gaan spelen, let maar op nou remco, ik denk dat als je een urby ziet voetballen dat je het niet echt warm krijgt. Hij heeft af en toe geniale acties, maar schiet ook af en toe ballen in de 2e ring.. dat kan gewoon niet als je voorin bij ajax speelt. Dan moet je altijd minimaal een 6 of 7 spelen. En als het nou blijkt dat mido goed zn best gaat doen (is ook al 27 geloof ik, dus mentaal kan hij iedereen wel eens gaan verrassen) dan zie ik niet in waarom die niet naast hamdaoui en suarez voorin mag spelen?
Ik ben gewoon niet zo'n fan van emanuelson. Hij is een goede voetballer maar laat ook al jaren zien dat zn groei stagneert. hij word dus niet beter. en dan moet je op een gegeven moment keuzes maken. Lijkt me dat mido hem vervangt dit jaar en dat eriksen beter is volgend jaar.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 23:51 schreef remco k het volgende:[..] leuk bedacht dit allemaal, alleen zal Jol Urb nooit uit de basis elf laten, waarom moet je mij niet vragen, maar MIDO HAMMIE SUAREZ zullen weinig met z'n drietjes samen gaan spelen, let maar op wat zou de rede zijn dat jol urby laat staan ALS mido een beter altenatief is? ik denk dat het mido--elham--suarez gaat worden. |
|
|
|
|
alwin01
|
|
|
Whaha wat een grap bij ajax geen spits meer uit de opleiding Ajax word dit jaar gewoon kampioen, er waren spelers genoeg uit de jeugd in de voorhoede elia lens babel allemaal begonnen bij ajax dan moet ajax ze ook houden en dat deden ze niet elia ging naar ado ens naar az en babel die stond wel in ajax 1 maar ging naar iverpool |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 00:24 schreef alwin01 het volgende:Whaha wat een grap bij ajax geen spits meer uit de opleiding Ajax word dit jaar gewoon kampioen, er waren spelers genoeg uit de jeugd in de voorhoede elia lens babel allemaal begonnen bij ajax dan moet ajax ze ook houden en dat deden ze niet elia ging naar ado ens naar az en babel die stond wel in ajax 1 maar ging naar iverpool Echt waar? Jezus wat dom... god de tering...dus we hadden de afgelopen 5 jaar elke keer kampioen kunnen zijn.
Nu ga ik me ophangen..gegroet |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
T vraag me het ook af remco.. Jol die heeft nooit gezegt dat hij helemaal weg is van urby. jol heeft geen keus op links.. Nu wel.. Als je mido heb dan heeft ubry concurrentie dat is erg goed..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 augustus 2010 door freakie -- |
|
|
|