|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 11:03 schreef freakie het volgende:T vraag me het ook af remco.. Jol die heeft nooit gezegt dat hij helemaal weg is van urby. jol heeft geen keus op links.. Nu wel.. Als je mido heb dan heeft ubry concurrentie dat is erg goed.. maar idereen kan ook zien dat als urby er niet staat er minder voetbal is op de linkerkant... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad als urby er niet staat staat er iemand die nog geen 2 wedstrijden hebben gespeeld.. Dus ben benieuwd want urby heeft nog nooit concurrentie gehad maar toch staat er er soms naast.. Dat eriksen soms voor urby in de basis begon wil al wat zegge.. Eriksen is geen linkerflank speler.. Maar toch doet jol dat.. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Furby voor de wedstrijden dat-ie een 7/8 speelt, voor de andere wedstrijden (waarin ie altijd een 3/4 speelt) kun je dan indd Mido inbrengen. En als indd blijkt dat Mido meer oplevert, laat je die staan. Furbs staat nu al wel heel lang in 't eerste en zijn ontwikkeling stagneert. Ik zeg, verkopen! Beter voor hem, levert ons nog wat op. Oh btw, ik ben altijd grote van um geweest :D |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Urby is gewoon te wisselvallig. En ik moet helaas zeggen dat hij meer een krappe voldoende/onvoldoende haalt dan een goede voldoende. Ik heb al tijden het idee dat je hem moet verkopen. Maar meneer aast denk ik op een transfervrij vertrek zodat ie zelf meer kan vangen, want als ie graag speelt voor ajax dan had ie al verlengd. Ik denk dat hij echt wel een reeel bod heeft gekregen van ajax (in verhouding tot zijn prestaties en kunnen, hij verdient denk ik nu gewoon veel te veel ;))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 augustus 2010 door Blaatkoe -- |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
en ik denk ook dat het niet ter discussie staat dat mido op zijn oude niveau stukken beter is dan urby. Dus ik ben wel voorstander om met mido el hammie en suarez te spelen, mits mido een beetje zijn niveau haalt. Desnoods zet je urby op de linksback positie ipv Anita. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Mido is een goede keuze voor Ajax. Al zie ik hem meer als spits dan linksbuiten.
Daarbij vind ik dat Urby goed presteert op de linksbuiten positie. Ik vind echt dat Ajax hem langer aan zich moet binden! Die jongen is technisch heel vaardig, kan met zowel links als rechts schieten en heeft een goede snelheid.. Of ie echt op de linksbuiten positie thuis hoort daar kun je over twisten maar hij vult het naar behoren in vind ik!
Waarom hoor ik niemand over Lodeiro? Die kan toch op de linksbuitenpositie uit de voeten.. Helaas is ie nou geblesseerd maar ik wil hem daar wel een paar wedstrijden zien spelen.. Kijken hoe hij dat invult.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 augustus 2010 door BRW -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 12:31 schreef The Dude :) het volgende:Furby voor de wedstrijden dat-ie een 7/8 speelt, voor de andere wedstrijden (waarin ie altijd een 3/4 speelt) kun je dan indd Mido inbrengen. En als indd blijkt dat Mido meer oplevert, laat je die staan. Furbs staat nu al wel heel lang in 't eerste en zijn ontwikkeling stagneert. Ik zeg, verkopen! Beter voor hem, levert ons nog wat op. Oh btw, ik ben altijd grote van um geweest :D dat jij eigen spelers zo gaat noemen zegt meer over jou dan over Urby.. iedereen zegt zijn ontwikkeling stagneert.. maar hoelang staat hij linksbuiten ? nog niet een aantal jaar ofwel ? kijk even voor de duidelijkheid ZELFS zonder bal creerd Urby veel.. de manier waar hij loopt etc etc.. let daar maar eens op.. of probeer het zelf.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
@nummer10 probeer het zelf zeggen slaat natuurlijk nergens op. hij krijgt er VEEL voor betaald en als er iemand zoals mido beter presteerd word urby vervangen. dat met "furby" ben ik wel met je eens. zo noem je je eigen spelers niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 augustus 2010 door ajaxamsterdam4ever -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 13:09 schreef nummer10 het volgende:[..] dat jij eigen spelers zo gaat noemen zegt meer over jou dan over Urby.. iedereen zegt zijn ontwikkeling stagneert.. maar hoelang staat hij linksbuiten ? nog niet een aantal jaar ofwel ? kijk even voor de duidelijkheid ZELFS zonder bal creerd Urby veel.. de manier waar hij loopt etc etc.. let daar maar eens op.. of probeer het zelf.. Ik ben het niet helemaal met je eens over dat emanuelson iets creert zonder bal.. Hij hoeft niets te creeren.. Hij is een vleugelspeler, er staat niemand voor hem alleen de tegenstander. Hij moet een actie kunnen maken. Er moet spanning zijn als die bal zijn kant uitgaat! Kijk eens naar suarez bij hem kun je iets verwachten als hij de bal heeft. Kijk eens bij robben en ribery bijvoorbeeld! onze nummers 9 en 10 die moeten kansen creeren door middel van goede passing en looplijnen. Onze flankspelers moeten gewoon van een ander kaliber zijn dan urby.. Met alle respect voor Urby natuurlijk. |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
`Mee eens, Urby is de ene wedstrijd oke,en de volgende weer echt slecht.We moeten stabiele spelers hebben in het team en op de vleugel posities spelers met een actie,snelheid en een goede pass.Ik verwacht va Mido meer dan urby |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 13:04 schreef BRW het volgende:Zoals vandaag een beetje doorsijpelt (op verschillende sites, bij monde van zaakwaarnemer van Leo) komt Leonardo niet naar Ajax. Ik denk dat Ridder het ook niet gaat worden.. Anders had Jol hem wel direct gecontracteerd? Want kan de Ridder zich overtuigen door alleen maar op de training goed te presteren.. Als je het mij vraagt niet! Je wil hem toch ook in een (echte) wedstrijd zien spelen.. Mag dat uberhaupt als je op proef bij een club bent? Maar als Leo het niet wordt en de Ridder ook niet, wie moet er dan voor die rechtsbuitenpositie komen? Beerens is wat mij betreft een goede kandidaat maar absoluut niet haalbaar (op dit moment).. Ik ben benieuwd naar jullie mening.. Dit is een topic over Mido..... |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote: Je hebt gelijk! Inmiddels verwijderd..
Start wel een nieuw topic! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nummer10.. 1 keer lezen en reageren..
Wie staat er achter urby? Wat als urby wegvalt? wie valt er dan in? Ja een jeugdspeler.. Niet bepaald concurrentie voor urby.. Maar wat is nou het probleem.. Hij speelt toch niet alles want als je de onbetwiste linksbuiten ben speel je alles.. Daarbij heeft hij niet altijd als linksbuiten gespeeld maar ook een hele tijd linksback..
Als urby wegvalt is ajax zwakker.. Waarom omdat urby zo lang bij ajax speelt en geen druk voelt zoals de jonge spelers op die positie dat voelen.. Maar zometeen moet hij gaan strijden om een plek met mido.. Dan ben ik benieuwt wie dat gaat winnen.. Want gisteren met nederland was het ook weer niks.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hij heeft ook bijna geen bal aangespeelt gekregen.. en TUURLIJK is het goed dat hij concurentie krijgt dat hoor je me ook niet zeggen.. Emanuelson is gewoon een linkshalf.. dat heeft iedereen volgens mij kunnen zien op EK van jong oranje en de OS.. en inderdaad wie moet je dan linksbuiten zetten ? misschien is het een idee om op links straks Anita Ema Mido te zetten ipv anita eriksen emanuelson ? (bedoel eriksen brengt helemaal niks) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
he gast,praat ff normaal over urby. Lijkt wel of iedereen hier ineens wat op urby aan te merken heeft? In mijn opinie doet hij het nog steeds naar behoren man....Goed,het is geen suarez,dat weet ik en weet iedereen,maar 11 suarezen in het veld was ook niet goed he? Daarbij,en dat is wat ik van niemand lees of zie?Het is de enige allrounder in het veld........zowel back,als hal als voor kan hij op ajax nivo uit de voeten....En dat zegt volgens mij wel iets over die jongen.Daarbij is het een ras amsterdammer!!! een ajacied van heb ik jou daar!!!!En dan zie ik dat sommigen hier over beerens praten ofweet ik veel?We hebben het gehad over clubgevoel en volgens mij schort dat hier aan bij een paar mensen...... Een fan van laten we zeggen VVV,die weet dat hun club op veel plekken tekort schiet met spelers,maar ze zijn trots op hun eigen jongens!!!!!! Neem daar een voorbeeld aan!!!! 11 spelers kopen,kan elke club die geld heeft.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Geen bal aangespeeld? Wel degelijk en zoals je al zou hij heeft wel meegedaan met het nederlands elftal hij is een van de weinige spelers die niet een debutant was.. Maar bracht ook niks.. Een linkshalf zeg je maar ajax kan daar niet mee spelen lijkt mij zo.. Eriksen heeft inderdaad niet veel gebracht(nog) Maar deze jongen is 4 jaar jonger.. Mag dat? Dat eriksen niks heeft gebracht klopt.. Maar toevallig was dat nou we de enige concurrent van emanuelson.. En hij heeft zelf een aantal keer zijn plek af moeten staan//
Joduh t kan wel een ras amsterdammer zijn maar je kan dan wel iedere speler die mislukt dan ook een ras amsterdammer dan wel inzetten.. Want t gaat toch niet om prestaties?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik las laatst hier ergens een mooi stukkie,weet niet meer wie het geschreven had,maar die dacht aan de tijd dat er nog 7 amsterdammers in het veld stonden met een paar goeie aankopen erbij.Finidi,litmanen,petterson..... Dat is helemaal weg freakie???? En is zonde toch?Want moet je nou trots zijn op jongens die het geen reet interesseren wat voor shirt ze aanhebben?Alleen maar aan de kontzak denken? |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
heeft ajax nou al officieel bekend gemaakt dat mido komt, lees hier namelijk dat iedereen hem al wil opstellen, maar komt hij nou echt of zijn ze nog steeds bezig de laatste details van het contract af te ronden. Wat rechtsbuiten betreft hebben we zo suljemani weer terug hij krijgt namelijk geen werkvergunning lees ik net. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
oooooh kut, sulejmani weer terug |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: Ik zou het heel mooi vinden... kan mickey mooi op de linkerflank en kan urby of op de bank of linksback. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Nou Sulejmani is dus terug. Dat zou dus kunnen betekenen dat Mido helemaal niet meer komt. Dat zou ik persoonlijk erg klote vinden. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 19:55 schreef Blaatkoe het volgende:[..] Ik zou het heel mooi vinden... kan mickey mooi op de linkerflank en kan urby of op de bank of linksback. Dat doet Jol niet. Hij ziet het overduidelijk niet zitten in Sulejmani. Geeft hem af en toe speeltijd op een positie waar hij niet hoort en wisselt hem elke keer weer. Dat zal dit hele seizoen weer gebeuren ben ik bang. Die jongen zal weer bankzitter worden. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
ik hoop dat mido wel komt en de ridder achterwege blijft. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
@Ajax_fan zou ik wel jammer vinden want ik heb echt het idee dat mickey weer in vorm raakt. en een mickey in vorm is toch wel beter dan een urby naar mijn mening |
|
|
|
|
balvers
|
|
|
West Ham United have been forced to abandon their bid for Ajax's Miralem Sulejmani after he failed to secure a work permit, skysports.com understands.
The Hammers had agreed a deal with the Dutch giants to sign Sulejmani, who is Ajax's record signing after they paid Heerenveen more than £13million for his services just two years ago.
However, Sulejmani - a Serbian international - has just eight caps to his name and they have been spread over two years, meaning he did not automatically qualify for a work permit under Premier League criteria.
West Ham appealed the decision, but an independent football panel ruled against Avram Grant's side, who had been hoping to include Sulejmani in their squad ahead of their opening game at Aston Villa this weekend.
Now Grant will turn elsewhere with deals in the pipeline for Manchester City's Felipe Caicedo and former Middlesbrough forward Jeremie Aliadiere. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 19:48 schreef martymcfly het volgende:heeft ajax nou al officieel bekend gemaakt dat mido komt, lees hier namelijk dat iedereen hem al wil opstellen, maar komt hij nou echt of zijn ze nog steeds bezig de laatste details van het contract af te ronden. Wat rechtsbuiten betreft hebben we zo suljemani weer terug hij krijgt namelijk geen werkvergunning lees ik net. Als het zeker is dat Sulejmani terugkomt van West Ham, betekent dat voor Ajax een financiele streep door de rekening. De komst van Ooijer en Mido financiert men o.a. van het salaris wat Sulejmani in één seizoen opstreek. Bij geen verhuur van Sulejmani drukt dat salaris flink op de begroting, want dat salaris nam West Ham volledig over. |
|
|
|
|
|
|
|
@nummer10 furby was een koosnaampje, sorry als ik je tere zieltje heb geraakt. furby is veel te wisselvallig, enige wat ik zei. begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd (want ik zei bovendien dat ik altijd fan ben geweest) |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 21:01 schreef The Dude :) het volgende:@nummer10 furby was een koosnaampje, sorry als ik je tere zieltje heb geraakt. furby is veel te wisselvallig, enige wat ik zei. begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd (want ik zei bovendien dat ik altijd fan ben geweest) Ik noem hem ook vaak Furby hoor. Of Flurby. En idd hij is veel te wisselvallig. 1 keer heel goed en dan meteen weer 5 wedstrijden 3 keer niks. |
|
|
|
|
|
|
|
ja precies, al zou ie een 70-30 of liever nog een 80-20 rendement halen, zou het al heel veel schelen in de resultaten. Kan me nog een top wedstrijd tegen AZ herinneren vorig jaar, zo zijn er wel meer! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:hij heeft ook bijna geen bal aangespeelt gekregen.. en TUURLIJK is het goed dat hij concurentie krijgt dat hoor je me ook niet zeggen.. Emanuelson is gewoon een linkshalf.. dat heeft iedereen volgens mij kunnen zien op EK van jong oranje en de OS.. en inderdaad wie moet je dan linksbuiten zetten ? misschien is het een idee om op links straks Anita Ema Mido te zetten ipv anita eriksen emanuelson ? (bedoel eriksen brengt helemaal niks) anita eriksen Urby heeeft er zoiezo nog nooit gestaan......
volgens mij snap je de opstelling zoiezo niet helemaal die AJAX speelt, we spelen namelijk niet met een rechts en linkshalf |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 23:44 schreef remco k het volgende:[..] anita eriksen Urby heeeft er zoiezo nog nooit gestaan...... volgens mij snap je de opstelling zoiezo niet helemaal die AJAX speelt, we spelen namelijk niet met een rechts en linkshalf mag ik wat vragen?zal wel weer domme vraag zijn,maar hoe noem je diegene dan die links staat tussen de back en de linksbuiten? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
denk dat remco zegt warmloper :D maar dat zou dus betekenen remco dat eriksen helemaal niet zoveel kwaliteit heeft als wij denken... aangezien hij dus dan altijd verkeerd loopt op de linkerkant.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 21:18 schreef joduh het volgende:[..] mag ik wat vragen?zal wel weer domme vraag zijn,maar hoe noem je diegene dan die links staat tussen de back en de linksbuiten? dat is inderdaad een linkermiddenvelder, en die staar er niet bij AJAX, wij spelen met 2 controlerende middenvelders en 1 nummer 10 dus zonder linkermiddenvelder |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:denk dat remco zegt warmloper :D maar dat zou dus betekenen remco dat eriksen helemaal niet zoveel kwaliteit heeft als wij denken... aangezien hij dus dan altijd verkeerd loopt op de linkerkant.. Eriksen en Urby hebben slecht 3 keer samen in 1 elftal gespeeld, in officiele wedstrijden, wat je zegt slaat dus helemaal nergens op, hij speelt vaak op de plek van Urby en dan is het logisch dat hij daar staat he. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Ik wil persoonlijk nu eens af van het gezzeur over emanuelson.... ik vind m keer op keer een fantastische drive hebben.....vind m keihard werken.....hij is geen linksbuiten,maar bij vervanging is ie toch gevaarlijk...bij gebrek aan beter(want dat is aan Martin en het bestuur)doet ie wat ie kan op die positie..... Ik ben blij dat ie erbij is,ook al omdat ie behoorlijk ervaren aan het raken is...... Maar dit is mijn mening die ik even kwijt wilde oke? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
van gezeur raak je niet af, aangezien het geen gezeur is maar een mening net zoals jij jou mening geeft, waar werkt hij hard da, bij de AH? |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 00:23 schreef bahbah het volgende:Ik wil persoonlijk nu eens af van het gezzeur over emanuelson.... ik vind m keer op keer een fantastische drive hebben.....vind m keihard werken.....hij is geen linksbuiten,maar bij vervanging is ie toch gevaarlijk...bij gebrek aan beter(want dat is aan Martin en het bestuur)doet ie wat ie kan op die positie..... Ik ben blij dat ie erbij is,ook al omdat ie behoorlijk ervaren aan het raken is...... Maar dit is mijn mening die ik even kwijt wilde oke? maar keihard werken maakt nog niet dat je goed speelt... en dat is waar wij een mening over hebben;) Ik ben met je eens hij speelt vaak met een goede drive, maar ik zie liever Mickey een kans krijgen op die plaats. |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
Emanuleson is gewoon niet een zekerheid voor het elftal, Mickey is ook een dubbeltje die 2 kanten op kan vallen, we hopen de goede kant waardoor we van links eindelijk eens weer gevaarlijk kunnen zijn. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 00:52 schreef remco k het volgende:van gezeur raak je niet af, aangezien het geen gezeur is maar een mening net zoals jij jou mening geeft, waar werkt hij hard da, bij de AH? Idd. Ik zie hem niet altijd met veel drive spelen. Je ziet hem vaak sjokken alsof hij er geen zin in heeft. |
|
|
|