|
|
MMM
|
|
|
quote: Heeft er 8 gemaakt vanavond hahaha 12-1, niet te geloven |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
herhaal;
sevillana - vrijdag 20 augustus 2010 - 21:43 edit quote deeplink
quote: Op vrijdag 20 augustus 2010 - 21:36 schreef Nibke het volgende: Voskamp van Sparta is dat niet wat?
te laat |
|
|
|
|
craven
|
|
|
fernandez scoort maar weer eens.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hoezo, Excelsior eerst aangewezen degradatiekandidaat? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja winnen van nec met 4-2 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
Bij feyenoord zijn ze toch niet helemaal blind geworden!!Die Fernandez moet gewoon naar de kuip komen en caistagnos een jaar naar excelsior.We hebben geen cent,dus een andere spits kunnen we niet halen,dus is dit de beste oplossing. |
|
|
|
|
biak
|
|
|
Hallo zijn we wakker in de kuip Nog niet goed gezien waar die spits van Feyenoord speelt. De naam is Fernandez halen die jongen anders gaat er weer een andere club met hem aan de wandel. Ik kan er nog een de naam is Voskamp Heeft vanavond 6x gescoort voor sparta. Wie heb er nou verstand van spitsen in iedergeval niemand bij Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 22:45 schreef biak het volgende:Hallo zijn we wakker in de kuip Nog niet goed gezien waar die spits van Feyenoord speelt. De naam is Fernandez halen die jongen anders gaat er weer een andere club met hem aan de wandel. Ik kan er nog een de naam is Voskamp Heeft vanavond 6x gescoort voor sparta. Wie heb er nou verstand van spitsen in iedergeval niemand bij Feyenoord. Zo, dat zijn uitspraken... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 22:45 schreef biak het volgende:Hallo zijn we wakker in de kuip Nog niet goed gezien waar die spits van Feyenoord speelt. De naam is Fernandez halen die jongen anders gaat er weer een andere club met hem aan de wandel. Ik kan er nog een de naam is Voskamp Heeft vanavond 6x gescoort voor sparta. Wie heb er nou verstand van spitsen in iedergeval niemand bij Feyenoord. dacht dat 't 8x was hoor |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
ik denk dat als je Fernandez binnen haalt en op de bank zet, hij alleen maar voor onrust zorgt. |
|
|
|
|
biak
|
|
|
hallo Roy 15. Klopt er waren er 8 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jullie kunnen het wel leuk vinden! |
|
|
|
|
har
|
|
|
Ik zie alleen maar ex feyenoord aanvallers langskomen in de belgbierleague! Is luis pedro slechter dan schaken of smolov? Andere clubs in de eredevisie proberen nog wel eens een speler uit de Jup league, wat vaak genoeg tot succes leidt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Leo, waar ben je mee bezig ??????????????????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voskamp hahaha die speelde gisteren tegen fc b op t dak 6 man. Schandalig was t. Elke spits met meer dan 1 been had ze gemaakt. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Hoe is de constructie met fernandez?Is die van excelsior zelf(volgens mij wel,maar weet het niet zeker.Of is die van Feyenoord en zouden ze hem eventueel gewoon kunnen ophalen als ze dat willen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 09:01 schreef raket het volgende:Hoe is de constructie met fernandez?Is die van excelsior zelf(volgens mij wel,maar weet het niet zeker.Of is die van Feyenoord en zouden ze hem eventueel gewoon kunnen ophalen als ze dat willen? Ja, nee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar als ze m willen lukt dat hoor. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik vraag het me af! Maar goed, Leo heeft al gezegd dat hij niet de gewenste spits voor Feyenoord is, dus Fernandez komt denk ik niet. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Ik zie liever ook een meer ervaren spits komen.Maar de kwestie geld speelt een rol.De tweede helft liep fernandez spelers voorbij of ze er niet stonden.Vind hem stukken beter als smolov of castaignos in de spits.En denk dat Feyenoord dit jaar vaak naar achteren wordt gedwongen door de tegenstander,ook al wil mario graag vooruit voetballen.Nou dan kan je die razendsnelle fernandez er goed bij hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2010 door raket -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 10:11 schreef raket het volgende:Ik zie liever ook een meer ervaren spits komen.Maar de kwestie geld speelt een rol.De tweede helft liep fernandez spelers voorbij of ze er niet stonden.Vind hem stukken beter als smolov of castaignos in de spits.En denk dat Feyenoord dit jaar vaak naar achteren wordt gedwongen door de tegenstander,ook al wil mario graag vooruit voetballen.Nou dan kan je die razendsnelle fernandez er goed bij hebben. Liever Fernandez dan geen spits natuurlijk! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat een dom geleuter. Hebben jullie niks geleerd van Makaay? Als een spits niet in het systeem past dan schiet je er geen fuck mee op. Verder denk ik dat Luc een veel betere spits is en die willen jullie dan stallen bij excelsior. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 10:40 schreef hotjumper het volgende:Wat een dom geleuter. Hebben jullie niks geleerd van Makaay? Als een spits niet in het systeem past dan schiet je er geen fuck mee op. Verder denk ik dat Luc een veel betere spits is en die willen jullie dan stallen bij excelsior. Maar als Been het blijkbaar niet ziet zitten in hem als basisspeler, hebben we meer aan een andere spits. En als de gewenste spits dan niet mogelijk blijkt is die Fernandez in ieder geval iets. 't is armoe, ik weet het, maar ja ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
We hebben Jon Dahl en Cissé nog. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Klopt! En daar moeten we het mee doen. Of dachten we met een Fernandez soms een gooi naar het kampioenschap te kunnen maken? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zodra ze een beetje geld hebben komt bij Feyenoord de koopdrang opzetten, ipv dat ze wachten tot ze wat meer geld hebben en daadwerkelijke versterkingen kunnen halen, vergooien ze de paar centen aan 2de garnituur spelers. Stel dan liever de jeugd op! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 11:51 schreef hotjumper het volgende:Zodra ze een beetje geld hebben komt bij Feyenoord de koopdrang opzetten, ipv dat ze wachten tot ze wat meer geld hebben en daadwerkelijke versterkingen kunnen halen, vergooien ze de paar centen aan 2de garnituur spelers. Stel dan liever de jeugd op! Eens x 2 |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
onze superspits hebben we allang lopen. ik ben groot voorstander om leroy fer in de spits te zetten. hij is kopsterk, kan schieten uit de draai, is vanuit de dekking aanspeelbaar. denk dat het heel verassend uit kan pakken. in positieve zin |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 14:52 schreef obiku010 het volgende:onze superspits hebben we allang lopen. ik ben groot voorstander om leroy fer in de spits te zetten. hij is kopsterk, kan schieten uit de draai, is vanuit de dekking aanspeelbaar. denk dat het heel verassend uit kan pakken. in positieve zin Mmm, zou het? Bel Been. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
beste fans,ik hoorde dat Denneboom geen werk heedt (dus gratis) is dit nou niks in de spits ,voor 1 seizoen of is hij echt zo slecht |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
en waarom missen wij zo een boskamp ,en in de jupiter leage loopt toch ook nog wel een spits die een clausule heeft dat hij gratis mag vertrekken |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 11:32 schreef FR-Henk het volgende:[..] Klopt! En daar moeten we het mee doen. Of dachten we met een Fernandez soms een gooi naar het kampioenschap te kunnen maken? Ja die zijn ook zo lekker vaak inzetbaar!! Kampioen worden we niet,maar met een goed spits erbij moet europees voetbal wel lukken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2010 door raket -- |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Alle bazen van feyenoord na 1970 hebben bussen vol met spitsen laten aanrukken ze hebben een godsvermogen aan geld van de club feyenoord over de balk gepleurd . Laten we maar weer met de eigen jeugd beginnen ,enne dan alleen diegene die alles voor feyenoord over hebben ,nou ja laat fernandez het maar proberen maar wel voor het zelfde salaris wat hij bij excelsior verdiend .Doet hij het goed beloon hem dan met een premie .Laat het eerst maar eens zien in een echt stadion of je zo goed bent . |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Als ze EL groepsfase halen komt er een spits anders niet. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 10:40 schreef hotjumper het volgende:Wat een dom geleuter. Hebben jullie niks geleerd van Makaay? Als een spits niet in het systeem past dan schiet je er geen fuck mee op. Eens.
quote: Krijgt ie wel meer speeltijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2010 door de flh -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Bij de concurent! Lekker dan. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Concurrent? B-elftal bedoel je? Dat gaan ze natuurlijk nooit volhouden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
neenee
|
|
|
misschien moet ome leo eens gaan kijken wat ze in heerenveen rond hebben wandelen. die papadopoulos of hoe die mag heten zat weer op de tribune en ze hebben spitsen zat! zal ook wel te huren zijn schat ik. |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 18:13 schreef neenee het volgende:misschien moet ome leo eens gaan kijken wat ze in heerenveen rond hebben wandelen. die papadopoulos of hoe die mag heten zat weer op de tribune en ze hebben spitsen zat! zal ook wel te huren zijn schat ik. die mag weg bedoel je |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
mischien mido huren van onze gesnavelde vrienden. kan ie bij ons fit worden, en later weer terug als we een vervanger hebben.. |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 18:24 schreef obiku010 het volgende:mischien mido huren van onze gesnavelde vrienden. kan ie bij ons fit worden, en later weer terug als we een vervanger hebben.. dan nog liever een amateur spits |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Waarom scouten we nu niet in de topklasse? Of Jupiler League???????? |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
quote: dat roep ik al de hele tijd ga kijken bij cambuur |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Mertens (AGOVV), Overtoom (Hollandia, Chadli (AGOVV), Plet (Telstar)
.. |
|
|
|