|
|
FR-Henk
|
|
|
Plet Telstar? Loop je een paar maanden achter Quiroz? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahaha, had je ook een ban op eredivisie live? plet speelt bij heracles! |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
quote: en wat te denken van platje van volendam |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door erikkfr -- |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Platje is inderdaad een goedkoop alternatief, maar Feyenoord scout overal behalve in Nederland. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op monday 23 august 2010 - 19:02 schreef Quiroz het volgende:Platje is inderdaad een goedkoop alternatief, maar Feyenoord scout overal behalve in Nederland. rinus houdt van vodka |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
die is toch geen scout meer? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig niet meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat was ook mijn eerste gedachte |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
quote: denk met platje dat je een spits in huis haalt die eredivisie niveau waardig is heeft ie denk ik wel bewezen twee jaar daarna en hoppa dirkie twee |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
quote: en idd feyenoord scout overal maar naar spelers die we nu niet kunnen betalen |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
quote: vind die van n.e.c ook wel wat vlemmincks |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: als het maar klein en breed is? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 19:41 schreef erikkfr het volgende:[..] denk met platje dat je een spits in huis haalt die eredivisie niveau waardig is heeft ie denk ik wel bewezen twee jaar daarna en hoppa dirkie twee quote: hahahahahahahahahahahahahaha ik hoopte dat je het niet zou doen, bij de eerste post niet bij nagedacht, de tweede nee joh, niet doen joh, en toch wel weer hoor hahahahahahahahaaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
quote: hahahahahahahahahahahahahaha ik hoopte dat je het niet zou doen, bij de eerste post niet bij nagedacht, de tweede nee joh, niet doen joh, en toch wel weer hoor hahahahahahahahaaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door erikkfr -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Erik edit dan je post ook gewoon een keer.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 19:49 schreef erikkfr het volgende:[..] hahahahahahahahahahahahahaha ik hoopte dat je het niet zou doen, bij de eerste post niet bij nagedacht, de tweede nee joh, niet doen joh, en toch wel weer hoor hahahahahahahahaaha gewoon door gaan he hahahaaahah Oh |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Bamischijf is ook heerlijk met saté overigens |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
bestaan die spelers poules nog of?
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ik denk dat Beenhakker met niks gaat komen. Of Lange Jan. Daar hoop ik toch op, Lekker met premiesysteem. Die maakt er wel 15, geen probleem. Is een type wat we niet hebben. Staat er gelijk doordat het een nl is en door zn ervaring. Verder hoef ik geen onbekende buitenlander te zien. Want de goede zijn niet voor niets op te halen en het huren van grote clubs is nu volgens mij ook niet meer mogelijk anders had het al plaatsgevonden vermoed ik |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 18:24 schreef obiku010 het volgende:mischien mido huren van onze gesnavelde vrienden. kan ie bij ons fit worden, en later weer terug als we een vervanger hebben.. verkeerde pilletje gepakt vandaag? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
papadopoulos zit op de tribune bij heerenveen. Goede kopper, balvast en scoort makkelijk. Wel het soort spits waar leo naar op zoek is |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
ik denk dat dan alleen lange jan overblijft |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Het is prachtig dat Leo Beenhakker roept dat hij het allemaal doet voor zijn club Feyenoord, maar gelet op zijn volstrekt kansloze missie zou het misschien van meer clubliefde getuigen als Leo zijn salaris van een half miljoen in de club zou steken.
aldus Wilfred Genee in het Algemeen Dagblad d.d. 26 augustus 2010. Zo, Leo verdiend een half miljoen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gerucht op meerdere fora: Cruz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Blijven het geruchten? Ik kan er nergens iets over vinden trouwens ... |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Arnold bruggink Oke.Oke dan niet.Geen paniek
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 augustus 2010 door raket -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat zal Leo ons toch niet aandoen? |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
El jardinero.... Die komt niet ballen voor een gevulde koek hoor denk ik... |
|
|
|
|
FastEddy
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Luc is toch 3 x die de Leeuw....Kom op man... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Zal vast niet over spits zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee vast niet Els... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Toch vergist, ging over een spits, komt niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan moet iemand toch dat vast geplakte mobieltje bij Leo van z`n oor halen nu? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Schijnt iniddels ingebrand te zijn. Loswrikken, of sollicitatie als belchinees |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nog een paar uur ... zou er nog een verrassing inzitten ??? Zou Leo de critici mooi de mond snoeren, maar zelfs ik geloof er zo langzamerhand niet meer in ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We zullen het hiermee moeten doen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Toch zou ik het een hele mooie stunt vinden als Leo toch nog met een verrassing komt, maar het zal idd wel "keep on dreaming" worden, helaas! |
|
|
|