|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
Ariza Makukula heeft eindelijk getekend vrijdag, 06 augustus 2010 13:15 |
Ariza Makukula (29) heeft volgens de Griekse pers een voorprotocol getekend met Olympiakos. De voormalige topscorer van de Turkse competitie werd ook in verband gebracht met Trabzonspor, Ankaragücü en Kayserispor. Verwacht wordt dat Makukula binnen enkele dagen officieel gaat tekenen. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ik ben er blij van.!!! Eigen jeugd eerst.!!! |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dit zegt nog niet zo heel veel, maar de kans wordt er niet groter op ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Hebben we niet nodig, kost aleen maar geld. Gewoon met huidige selectie alles geven dit jaar. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
we hebben gewoon een spits nodig nog meer dan we er ooit 1 nodig hebben gehad.
makaay gaat toch trouwens de jeugd trainen? dus is bij ons in dienst? ik weet nog dat toen we dat keeperprobleem hadden dat Lodewijks zelfs nog op de bank ging zitten bij ons toen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: klopt!!!
De spits Ariza Makukula van Benfica is geen optie voor Feyenoord. De aanvaller, die door technisch directeur Leo Beenhakkker werd gevolgd in Portugal blijkt bij nader inzien te duur.
Leo Beenhakker was de afgelopen week in Portugal en werd door de technisch directeur van Benfica, Rui Costa, gewezen op de spits van Congolese afkomst.
Makukula speelde in juli mee op het toernooi in Portugal, waar Feyenoord en Benfica aan meededen. De spits maakte toen geen spetterende indruk, maar als huurling van het Turkse Kayserispor scoorde hij 21 keer in 29 wedstrijden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
krijg toch steeds meet het idee dat het een jongen uit de hoofdklasse amateurs of topklasse moet gaan worden. op zich niks mis mee, kan me herinneren dat een zekere Dirk uit de zaterdag hoofdklasse in Utrecht kwam ballen . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
275 wed 163 goals en idd heeft bij 020 gespeeld maar dat heeft half europa al gedaan |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is over z'n top, maar zou op zich kunnen wat mij betreft. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Precies ja, weet alleen niet zo snel hoeveel clubs hij inmiddels heeft gehad. Maar ik denk dus niet dat ie voor een portie bitterballen + drankje bij Feyenoord wil komen spelen. Al die gasten die al een beetje naam hebben gemaakt vragen allemaal zo'n beetje de hoofdprijs en die kan Feyenoord simpelweg niet betalen. Gaat dus waarschijnlijk creatief met goedkopere spelers (amateurs?) worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan zal 'ie nog wel niet getekend hebben ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zijn hele jonge jongens die niet of nauwelijks kans op spelen hebben. Daar wordt niemand beter van. Verhuur is DE oplossing voor dergelijke situaties. Probleem bij Makukula (b)lijken zijn salariseisen te zijn. Kan me niet voorstellen dat die 2 broekies al zo heel veel verdienen. |
|
|
|