BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gele zijde niet gevuld tegen AA Gent!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:17   quote  deeplink  
het zal wel aan mij liggen maar ik snapte niet wat ze bedoelde met een lege noordzijde. Ik was er van overtuigd dat dat de kant van G was!! Leuk dat ze dit bij de seizoenskaart hebben inbegrepen maar als ik niet op mijn eigen vak zit vertik ik het om te komen. Dit puur vanwege de slechte en niet duidelijke communicatie!! Ze zullen vast wel weer de niet komende seizoenkaarthouders niet tegemoet komen. terwijl ze ondertussen wel de zakken vullen met de losse kaartverkoop. Dan moeten ze dit maar zien als mijn bijdrage om Feyenoord er boven op te helpen. ligt dit allemaal aan mij of zijn er meerdere mensen die dit zo zien? Die vinden dat er weer eens slecht gecommuniceerd is?
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar ik snapte niet wat ze bedoelde met een lege noordzijde. Ik was er van overtuigd dat dat de kant van G was!! Leuk dat ze dit bij de seizoenskaart hebben inbegrepen maar als ik niet op mijn eigen vak zit vertik ik het om te komen. Dit puur vanwege de slechte en niet duidelijke communicatie!! Ze zullen vast wel weer de niet komende seizoenkaarthouders niet tegemoet komen. terwijl ze ondertussen wel de zakken vullen met de losse kaartverkoop. Dan moeten ze dit maar zien als mijn bijdrage om Feyenoord er boven op te helpen. ligt dit allemaal aan mij of zijn er meerdere mensen die dit zo zien? Die vinden dat er weer eens slecht gecommuniceerd is?
Je hebt overal kunnen lezen welke vakken gesloten zouden worden. Dit kun je Feyenoord niet verwijten, meer jezelf. Je weet toch wel wat de noordzijde is?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:19   quote  deeplink  
wou net zeggen. Is toch al ruim een jaar bekend dat je daar niet kunt zitten.............
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Seizoenkaarthouders van de vakken Q/QQ, R/RR, S, T/TT, U/UU en de vakken X 1 t/m 4 en Z 1t/m 4 kunnen zich vanaf woensdagochtend (morgen) aanmelden, als zij 19 augustus de thuiswedstrijd tegen AA Gent willen bijwonen. Aanmelding is absoluut noodzakelijk, omdat voor deze supporters een alternatieve plek in het stadion moet worden gevonden. Dit aangezien Feyenoord voor deze wedstrijd van de UEFA opdracht heeft gekregen genoemde vakken geheel leeg te houden. Deze ingrijpende maatregel is een sanctie die aan de club is opgelegd naar aanleiding van ongeregeldheden tijdens de thuiswedstrijd tegen Lech Poznan in december 2008. Het gaat alles bij elkaar om ruim 12.500 plaatsen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:18 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Je hebt overal kunnen lezen welke vakken gesloten zouden worden. Dit kun je Feyenoord niet verwijten, meer jezelf. Je weet toch wel wat de noordzijde is?
Ik heb inderdaad alleen over de noordzijde gelezen!! Ik praat altijd over de gele zijde of de harde kern!! De fout zal dan wel bij mij liggen maar vind het dan alsnog belachelijk dat deze wedstrijd bij de seizoenskaart inbegrepen is zonder dat je op je eigen vak kan zitten!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:27   quote  deeplink  
tsja, gevolg van eigen gedrag (in het algemeen)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:27   quote  deeplink  
weer eens!

woehoe!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:27 schreef Jappie_FEY het volgende:
tsja, gevolg van eigen gedrag (in het algemeen)
Klopt maar lees net dat Feyenoord zo dom is om supporters mee te nemen naar Gent!! Dan moeten ze zelf ook eens wijs zijn en iedereen uitsluiten. Misschien gaan mensen dan eens die klootzakken erbij naaien.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:31   quote  deeplink  
lees reactie in andere topic
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:27 schreef Jappie_FEY het volgende:
tsja, gevolg van eigen gedrag (in het algemeen)
Klopt maar daarom vond ik het nog wel onduidelijke berichtgeving. Ik begrijp nu dat mensen tegen die inbegrepen EC wedstrijd waren. Ik betaal voor eigen vak en niet een of ander kut vak!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Klopt maar daarom vond ik het nog wel onduidelijke berichtgeving. Ik begrijp nu dat mensen tegen die inbegrepen EC wedstrijd waren. Ik betaal voor eigen vak en niet een of ander kut vak!!
serieus? ik dacht dat je voor de wedstrijd betaalde en om je club aan te moedigen..

ik zit er wel vaak naast he...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:40   quote  deeplink  
Klopt maar als je niet op de gele zijde zit word er maar vanuit weinig vakken echt aangemoedigd aan 1 blok! Zo komen we ook weer terug op het feit van de zogenaamde supporters die als dode vogeltjes in het stadion zitten. (oeps foutje want als er wat te zeiken valt hoor je ze wel.) wil hiermee zeggen dat ik kom om mijn club aan te moedigen en niet om te schreeuwen en dan door het hele vak aangekeken te worden alsof je een zwakzinnige bent!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:42   quote  deeplink  
Ik gil altijd op NN als ik er ben.. wel als 1 van de weinigen dan..

Maar ja die oudjes hebben weinig stem meer he :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:45   quote  deeplink  
ik kan daar dus niet zitten. Ik wil spanning, beleving, rumoer, geschreeuw, bezieling!
Kortom: Ik kom niet om te kijken! Ik kom om ze aan te moedigen! Als je wil kijken moet je eredivisielive nemen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door Feyenoord till i die --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:45   quote  deeplink  
gelul
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:47   quote  deeplink  
eredivisie live heb ik ook :)

Ik vermaak me prima op NN.. of op FF. of op Z

allemaal prima! Ik pas me wel aan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:48   quote  deeplink  
Dat vind jij!! Je komt naar het stadion om je club een hart onder de riem te steken! Om ze naar voren te schreeuwen! Om te laten horen wat de mooiste club van Nederland is!! niet om een schijndooie op de tribune te zitten want daar heb je club geen klote aan!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:45 schreef Feyenoord till i die het volgende:
ik kan daar dus niet zitten. Ik wil spanning, beleving, rumoer, geschreeuw, bezieling!
Kortom: Ik kom niet om te kijken! Ik kom om ze aan te moedigen! Als je wil kijken moet je eredivisielive nemen!!
Ik kom vooral voor alles en om te reageren moet je vooral kijken toch..
Ik kom ook van die blonde 3 rijtjes verder op ,maar das een ander verhaal..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik kom vooral voor alles en om te reageren moet je vooral kijken toch..
Ik kom ook van die blonde 3 rijtjes verder op ,maar das een ander verhaal..
de vraag is, hoe kom je dr op!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:52   quote  deeplink  
Kijken is een onderdeel van! Diegene die als een dood vogeltje zitten te kijken hebben als het slecht gaat de grootste bek maar daar heb je geen klote aan. Als het slecht gaat moet je juist als een echt Legioen je eigen laten horen. De meeste hoor je alleen als ze wat te zeiken hebben!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:53   quote  deeplink  
je generaliseert te veel FTID.
Sommige mensen genieten van t voetbal en de ambiance en zijn zelf niet zo uitbundig.
craven
 craven - dinsdag 10 augustus 2010 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik kom vooral voor alles en om te reageren moet je vooral kijken toch..
Ik kom ook van die blonde 3 rijtjes verder op ,maar das een ander verhaal..
Jij bent diegene die steeds schreeuwt: "we willen seks met die blonde"???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door craven --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 augustus 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:55 schreef craven het volgende:

[..]

Jij bent diegene die steeds schreeuwt: "we willen seks met die blonde"???
Nee alleen heel zachtjes in de rij als ik bier haal ;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 augustus 2010 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:53 schreef Stylzz het volgende:
je generaliseert te veel FTID.
Sommige mensen genieten van t voetbal en de ambiance en zijn zelf niet zo uitbundig.
Kan ik begrijpen Stylzz maar dan moet je ook je negativiteit voor je houden! Of beiden of juist alleen positiviteit! Wat vind jij bijvoorbeeld van het uit de Kuip lopen als we toch niet meer kunnen winnen? Ik ben Feyenoorder tot: aan het eind van de wedstrijd en mijn leven, in goede en slechte tijden, Feyenoord op houd te bestaan!! tegenwoordig zit er in de kuip steeds meer publiek dat ook bijna om een extra ster begint te roepen en anders zijn maar pannekoeken! Bah, bah, bah!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 20:03   quote  deeplink  
ik zit/sta tot t laatste fluitsignaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2010 door Stylzz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 augustus 2010 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 20:03 schreef Stylzz het volgende:
ik zit/sta tot t laatste fluitsignaal.
Ik zit alleen als ik moet poepen,en dat doe ik alleen thuis ;)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 20:06   quote  deeplink  
mwah op NN is t lastig staan...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 augustus 2010 - 21:08   quote  deeplink  
Feyenoord heeft die kaarten verkocht aan die polen, die gozer die die pool een paar klappen gaf is gepakt. Net als de andere gasten die zich toen misdragen hebben. Leg is uit waarom ik daarvoor gestraft wordt?
MMM
 MMM - dinsdag 10 augustus 2010 - 21:11   quote  deeplink  
Nou ik ga d'r niet om 9 uur voor opstaan in m'n vakantie, doe ik wel als ik wakker ben!
Els
 Els - dinsdag 10 augustus 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar ik snapte niet wat ze bedoelde met een lege noordzijde. Ik was er van overtuigd dat dat de kant van G was!! Leuk dat ze dit bij de seizoenskaart hebben inbegrepen maar als ik niet op mijn eigen vak zit vertik ik het om te komen. Dit puur vanwege de slechte en niet duidelijke communicatie!! Ze zullen vast wel weer de niet komende seizoenkaarthouders niet tegemoet komen. terwijl ze ondertussen wel de zakken vullen met de losse kaartverkoop. Dan moeten ze dit maar zien als mijn bijdrage om Feyenoord er boven op te helpen. ligt dit allemaal aan mij of zijn er meerdere mensen die dit zo zien? Die vinden dat er weer eens slecht gecommuniceerd is?
Je kunt ook te principieel zijn. Wel eens beseft dat je met die principes voornamelijk een dief bent van jezelf?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 augustus 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Ga me wel ff aanmelden, afhankelijk van waar ik terecht kom kijk ik wel of ik ga.
Els
 Els - dinsdag 10 augustus 2010 - 21:48   quote  deeplink  
Ik ga wel, bereid me alvast geestelijk voor dat ik als een van de weinigen op het vak sta te zingen en te schelden. Of ik zorg dat ik tegen Excelsior m'n stem kwijtraak, heb ik een excuus.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 augustus 2010 - 09:21   quote  deeplink  
Maat van me heeft mn kaart. Kijken oftie op tijd wakker is.
Milo
 Milo - woensdag 11 augustus 2010 - 09:26   quote  deeplink  
zonde van je geld, gent!
MMM
 MMM - woensdag 11 augustus 2010 - 09:50   quote  deeplink  
Van Q naar J, achja..
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - woensdag 11 augustus 2010 - 10:03   quote  deeplink  
Van RR naar HH waar zitten die belgen eigenlijk nu
[FR]ico
 [FR]ico - woensdag 11 augustus 2010 - 10:05   quote  deeplink  
PP en OO
KKL
 KKL - woensdag 11 augustus 2010 - 10:24   quote  deeplink  
Vak X wordt grotendeels verplaatst naar vak Y

Vak S wordt grotendeels verplaatst naar vak G

Dus zitten/staan de meeste toch weer bijelkaar die enigszins geluid maken
Els
 Els - woensdag 11 augustus 2010 - 13:31   quote  deeplink  
Heb een kaartje G gereserveerd. Waar zitten jullie?
MMM
 MMM - woensdag 11 augustus 2010 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 - 13:31 schreef Els het volgende:
Heb een kaartje G gereserveerd. Waar zitten jullie?
J
demy44
 demy44 - woensdag 11 augustus 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Klopt maar lees net dat Feyenoord zo dom is om supporters mee te nemen naar Gent!! Dan moeten ze zelf ook eens wijs zijn en iedereen uitsluiten. Misschien gaan mensen dan eens die klootzakken erbij naaien.
warom de goede suporters pakken omdat er een paar ze niet kunnen gedragen nu maar laten zien dat we het wel kunnen
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 augustus 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 - 19:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

....Misschien gaan mensen dan eens die klootzakken erbij naaien.
wil je nou dat we nsb'ers worden?
willian
 willian - woensdag 11 augustus 2010 - 16:36   quote  deeplink  
van rr van vv
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 augustus 2010 - 17:06   quote  deeplink  
Beter dan WW..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 augustus 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 - 17:06 schreef Stylzz het volgende:
Beter dan WW..
Daar zit ik vanaf 1 december.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 augustus 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 - 15:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wil je nou dat we nsb'ers worden?
Als het mijn plaats op mijn vak anders kost?? Jazeker!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 augustus 2010 - 23:14   quote  deeplink  
Als ik supporter iets zie doen wat me niet aanstaat spreek ik hem daar wel op aan. Daar ga ik echt de kit niet bijhalen.
Els
 Els - woensdag 11 augustus 2010 - 23:17   quote  deeplink  
Er zijn toch voldoende stillen in het stadion, zij zien toch ook wat ik zie. Los het ook liever zelf op, al is het risico voor mij op klappen na een bijdehante opmerking wel aanmerkelijk minder. Heb het niet zo op kliklijnen ed.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 augustus 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Ik zeg ook niet dat je naar kit de kit moet gan maar we moeten dan maar eens als brave supporters een blok vormen en ze gewoon een ongeloofelijk pak op hun donder geven. Ik ben ook geen lieverdje geweest maar wist wel waar, wanneer en tot hoever ik kon gaan!! Ik heb mijn club nooit zo te kijk gezet zoals ze tegenwoordig doen. Iedereen maakt weleens een fout maar die gasten doen het gewoon willens en wetens!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 augustus 2010 - 20:14   quote  deeplink  
ja en dan is je oplossing geef ze een pak rammel...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gele zijde niet gevuld tegen AA Gent!!









0.0058438