|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat klopt wel weer eigenlijk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wij begrijpen elkaar! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Sorry dat ons niveau iets hoger ligt :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Mokotjo//held....hoe durf je.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Verder dan dit kan ik niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Attila ladinsky//HELD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 februari 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mulder(Tyton? Wie?)///HELD! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dit is het enige topic voor èchte Feyenoord///HELDEN! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mulder///HELD! Swerts///HELD! De Vrij///HELD! Vlaar///HELD! Martins Indi///HELD! Leerdam///HELD! Meeuwis///HELD! Bruins///HELD! Simon///HELD! Luc///HELD! Ryo///HELD! Been///HELD!
Zondag 3 punten tegen Groningen! Feyenoord Forever! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deze topic verdwijnt als....
de tegenstanders zo'n topic nu gaan afzeiken. Veel plezier! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Bernardo
|
|
|
Ff mijn tijd bekijken kom ik uit op.
Gio, Bosvelt, Fraser, de Wolf, Taument, Blinker, Heus, v Wonderen, Gobbel
Maar Gio blijft toch wel de topper van de laatste 2 decenia
;)
Babovic//HELD!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 februari 2011 door Bernardo -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
BABOVIC.//HELD!!
Overigens heb jij natuurlijk ook een punt Bernardo maar nu post je net op het verkeerde moment! |
|
|
|
|
Bernardo
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:BABOVIC.//HELD!! Overigens heb jij natuurlijk ook een punt Bernardo maar nu post je net op het verkeerde moment! Nu beter ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:35 schreef Bernardo het volgende:Ff mijn tijd bekijken kom ik uit op. Gio, Bosvelt, Fraser, de Wolf, Taument, Blinker, Heus, v Wonderen, Gobbel Maar Gio blijft toch wel de topper van de laatste 2 decenia Het enige topic voor èchte Feyenoord///HELDEN! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wijnaldum///HELD!, maar nu wel elke week zo spelen, want anders komt Bruins erin! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wie zou vandaag de held worden? Wijnaldum weer of dit keer Ryo, Biseswar of Luc? Prettige wedstrijd! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 14:14 schreef JanM het volgende:Wie zou vandaag de held worden? Wijnaldum weer of dit keer Ryo, Biseswar of Luc? Prettige wedstrijd! Luc, om het doelpunt en het vervolg! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De Vrij///HELD! en Luc///HELD! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Vandaag: De Vrij///HELD!, Ryo///HELD! en Luc///HELD! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En Baab///HELD, Mokotjo///HELD. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Allemaal held, behalve Swerts! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Deden die ook mee vandaag? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zolang hij in het Feyenoord shirt speelt is ook hij een held! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: er zijn enkele voorbeelden uit het verleden dat deze regel niet altijd opgaat(hint: speelde vandaag 1 helft mee bij nac) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 22:59 schreef craven het volgende:[..] er zijn enkele voorbeelden uit het verleden dat deze regel niet altijd opgaat(hint: speelde vandaag 1 helft mee bij nac) hoezo niet. Speelt nu toch niet meer in Feyenoord shirt? Dan klopt t toch? Tijdens t verblijf bij Feyenoord heb ik altijd gehoopt dat t wat zou worden met m. Maar hij haat ons nog meer dan wij hem volgens mij :) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 09:28 schreef Stylzz het volgende:[..] hoezo niet. Speelt nu toch niet meer in Feyenoord shirt? Dan klopt t toch? Tijdens t verblijf bij Feyenoord heb ik altijd gehoopt dat t wat zou worden met m. Maar hij haat ons nog meer dan wij hem volgens mij :) Eens. Toen hij bij Feyenoord speelde was iedereen lyrisch over hem. Niemand voorzag dat hij ooit in het lelijkste shirt ter wereld zou spelen. Dat maakt iedereen een judas. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 10:02 schreef Pietje1 het volgende:[..] Eens. Toen hij bij Feyenoord speelde was iedereen lyrisch over hem. Niemand voorzag dat hij ooit in het lelijkste shirt ter wereld zou spelen. Dat maakt iedereen een judas. oh ja die ook, ik bedoelde eigenlijk Lulring.
2 vliegen in 1 klap haha. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
oh hahaha, die had ik al uit mijn geheugen gebanned ;-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Lurling had ik het over, nou daar ben ik never nooit lyrisch over geweest, had al een hekel aan hem toen die kalou een rode kaart wilde aansmeren bij hoerenveen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 11:27 schreef craven het volgende:Lurling had ik het over, nou daar ben ik never nooit lyrisch over geweest, had al een hekel aan hem toen die kalou een rode kaart wilde aansmeren bij hoerenveen Tsja, dat kon ik m nog wel vergeven, daarna bleek t een wijf te zijn en uiteindelijk zelfs een jankwijf. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Dat is nou een speler die hart voor de zaak heeft een echte held .terug halen nu |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010