|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1
Babovic = topicvervuiling! |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
De huidige Feyenoord selectie///helden ..... op sokken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwah, er lopen nog een paar echte helden rond.
Tomasson///Held De Vrij///Held
De rest heeft of (te) weinig waarde (gehad) voor een heldendomstatus of heeft dollartekens in de ogen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Echte Feyenoord-helden waar de meeste huidige selectiespelers een voorbeeld aan zouden kunnen en moeten nemen zijn inderdaad mannen als JDT, Kuijt en van de huidige generatie natuurlijk De Vrij! |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:08 schreef JanM het volgende:Mulder///HELD! Swerts///HELD! De Vrij///HELD! Vlaar///HELD! Martins Indi///HELD! Leerdam///HELD! Meeuwis///HELD! Bruins///HELD! Simon///HELD! Luc///HELD! Ryo///HELD! Been///HELD! Zondag 3 punten tegen Groningen! Feyenoord Forever! was toch zo? Been///HUILT!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door Zw' 28 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je bedoelt Been///HUILT! ??? Volgens mij niet, want volgensm ij geniet hij van zijn welverdiende vakantie! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 12:25 schreef JanM het volgende:[..] Je bedoelt Been///HUILT! ??? Volgens mij niet, want volgensm ij geniet hij van zijn welverdiende vakantie! Kuch... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: jij bent gek!!!!!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wijnaldum///STRIK EROM ALS WE 'M VOOR 5 MLN AAN TWENTE KUNNEN VERKOPEN! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Sorry ff geen dierennaam meer maar wel 3 helden
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Radiofragment zegt genoeg : "Jozsef Kiprich... Gaat uithalen... Jozsef, Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... Jooozsef Kiiii-iii-iiprich... De hongaarse Anti-Held..."
*Ken je klassiekers.. ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 19:56 schreef FEY-Esm het volgende:Radiofragment zegt genoeg : "Jozsef Kiprich... Gaat uithalen... Jozsef, Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... Jooozsef Kiiii-iii-iiprich... De hongaarse Anti-Held..." *Ken je klassiekers.. ;) dit is wel leesbaar! goed bezig man of vrouw! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Hier scoor je geen punten mee |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik ben maar weer gaan snorkelen
Ono is persoonlijk mijn nummer 1 held alleen is jammer genoeg slecht afgelopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
Wijnaldum///GELD! Fer///GELD!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2011 door Jhon de Beuk -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Joe Walsh///Held!!
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gast die hier morgen het oud papier op komt halen///HELD |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 23:01 schreef JanM het volgende:Omdat ik vind dat Babovic wel heel makkelijk de status van HELD krijgt hierbij een topic voor ECHTE Feyenoord-helden. Zelf wil ik graag aftrappen met: Kiprich///HELD! Kuyt///HELD! Obiku///HELD! Welke Feyenoorders verdienen deze felbegeerde titel nog meer volgens jullie? Babovic m.i. NIET! Ernst happel, De kromme, Paul Bosveld, Bert van Marwijk, |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Die andere mannetjes dus echt niet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door cc-tje -- |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: zeker met t weer wat er vanochtend was, BIKKELS! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Was het allemaal zeikes nat geregent? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
behoorlijk en t lag overal zo'n beetje. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Agh idd diep respect voor die jongens met zoon tyfus klusje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
en ze doen t ook nog eens belangeloos voor de lokale voetbalvereniging. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja bij mij word oud papier ook opgehaald door sportverenigingen, Ene x Volleybal dan korfbal, Voetbal etc
dat betekent contributie betalen om die kutzooi op te mogen halen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
ALS Hadouir voor Feyenoord kiest terwijl hij ook veel geld kan verdienen in de woestijn is hij voor mij een held! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 23:41 schreef JanM het volgende:ALS Hadouir voor Feyenoord kiest terwijl hij ook veel geld kan verdienen in de woestijn is hij voor mij een held! Toon is wat ruggengraat Jo Status held is wel erg makkelijk te verdienen zo Is niet meer Dan logisch. Ik Voetbal ook liever voor een half miljoen bij Feyenoord dan voor 1 miljoen in qatar Dan ben ik toch nog geen held |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 23:41 schreef JanM het volgende:ALS Hadouir voor Feyenoord kiest terwijl hij ook veel geld kan verdienen in de woestijn is hij voor mij een held! Een BH topic? Babovic en Hadouir! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Een baab topic oké, dat is weer lang geleden Hadouir topic, nee danku |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 11:11 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Toon is wat ruggengraat Jo Status held is wel erg makkelijk te verdienen zo Is niet meer Dan logisch. Ik Voetbal ook liever voor een half miljoen bij Feyenoord dan voor 1 miljoen in qatar Dan ben ik toch nog geen held Heeft toch geen fuck met ruggengraat te maken. We weten allemaal toch al lang dat voetballers geen/nauwelijks clubliefde kennen en het hoofdzakelijk of geheel doen voor de poen, uitzonderingen daargelaten. Kiest dan iemand ondanks veel lagere verdiensten voor onze prachtige club, heb ik daar respect voor! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee dank je, daarvoor hebben we al een mooi topic, alhoewel dat eigenlijk meer een zonder BH-topic is ... |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door EdjeNL -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908