|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Feyenoord's nieuwe helden?
Simon///HELD!
Miyaichi///HELD! |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Leo////Held ??
Gudde///Held ??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Nibke -- |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Dat zo wie zo, maar eerst afwachten of alles doorgaat zoals bedacht. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gudde///HELD!
Leo///HEEFT HEEL WAT UIT TE LEGGEN! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lachwekkend weer.. Maargoed, we zijn het van je gewend. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ben blij dat je tenminste weer ergens om kunt lachen, maar misschien kun je mij even uitleggen wat volgens jou lachwekkend is? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Jeetje, jij slaat echt helemaal door. Is Gudde echt jouw held? Serieus? En denk je daar over 2 uur nog zo over? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:20 schreef JanM het volgende:[..] Ben blij dat je tenminste weer ergens om kunt lachen, maar misschien kun je mij even uitleggen wat volgens jou lachwekkend is? Gudde een held noemen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ging jij niet slapen trouwens?
En ja, net als bij de spelers zullen we het met Gudde moeten doen terwijl Leo (door menigeen al uitgekotst omdat hij ooit de stap naar 020 durfde te wagen) het bijltje er nu al bij neergooit terwijl hij desnoods met een rollator naar de Coolsingel zou gaan, zei 'ie. En zo slecht is Gudde niet bezig! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:27 schreef JanM het volgende:[..] Ging jij niet slapen trouwens? En ja, net als bij de spelers zullen we het met Gudde moeten doen terwijl Leo (door menigeen al uitgekotst omdat hij ooit de stap naar 020 durfde te wagen) het bijltje er nu al bij neergooit terwijl hij desnoods met een rollator naar de Coolsingel zou gaan, zei 'ie. En zo slecht is Gudde niet bezig! Blijkbaar is Gudde dus jouw held en ben je serieus. Dan spoor je dus echt niet. Desnoods vind je dat hij z'n taak goed uitvoert, maar Gudde een held noemen is echt te belachelijk voor woorden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:30 schreef Els het volgende:[..] Blijkbaar is Gudde dus jouw held en ben je serieus. Dan spoor je dus echt niet. Desnoods vind je dat hij z'n taak goed uitvoert, maar Gudde een held noemen is echt te belachelijk voor woorden. Zijn we het blijkbaar niet met elkaar eens Els, maar om dat dan te belachelijk voor woorden te noemen ...
Ik voorspel dat Gudde samen met Blokland de boeken ingaat als de man die Feyenoord van de ondergang gered heeft! That's why! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:35 schreef JanM het volgende:[..] Zijn we het blijkbaar niet met elkaar eens Els, maar om dat dan te belachelijk voor woorden te noemen ... Ik voorspel dat Gudde samen met Blokland de boeken ingaat als de man die Feyenoord van de ondergang gered heeft! That's why! Jij vind dat Gudde z'n taak goed uitvoert, en dan maak je hem gelijk een held? Ik vind dat er meer voor nodig is voor heldendom. Je zult zien, als je de topics nagaat, dat ik nog nooit iemand tot held heb gebombardeerd. Bij enkele personen kan ik het me nog voorstellen, maar in een zin het woor Gudde en held, brrrr, da's bijna net zoiets als vloeken. Ik vind het dus belachelijk. Ik voorspel dat Gudde niet de boeken ingaat, daarvoor zal hij te insignificant zijn. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
sinds die lul van een knudde aan t roer is ist alleen mr slechter gegaan, wie dat niet ziet, heeft een plaat voor zn hasses!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
dit voorspel ik; onno/jacobs/knudde binnen 2 weken vertrekken op het verzoek van RvC. er komen een paar helden op de stoelen te zitten. en die helpen ons uit het dal met als basis blokland en vrienden uiteraard |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 00:04 schreef Els het volgende:[..] Jij vind dat Gudde z'n taak goed uitvoert, en dan maak je hem gelijk een held? Ik vind dat er meer voor nodig is voor heldendom. Je zult zien, als je de topics nagaat, dat ik nog nooit iemand tot held heb gebombardeerd. Bij enkele personen kan ik het me nog voorstellen, maar in een zin het woor Gudde en held, brrrr, da's bijna net zoiets als vloeken. Ik vind het dus belachelijk. Ik voorspel dat Gudde niet de boeken ingaat, daarvoor zal hij te insignificant zijn. pearl jam heeft daar een mooi lied overt! komt ie dan!!!
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: niet mee eens...
de baab///GROOTSTE FEYENOORD-HELD ALLERTIJDEN!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: pfff, ga jij eens je mond spoelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 00:04 schreef Els het volgende:[..] Jij vind dat Gudde z'n taak goed uitvoert, en dan maak je hem gelijk een held? Ik vind dat er meer voor nodig is voor heldendom. Je zult zien, als je de topics nagaat, dat ik nog nooit iemand tot held heb gebombardeerd. Bij enkele personen kan ik het me nog voorstellen, maar in een zin het woor Gudde en held, brrrr, da's bijna net zoiets als vloeken. Ik vind het dus belachelijk. Ik voorspel dat Gudde niet de boeken ingaat, daarvoor zal hij te insignificant zijn. haha, een veilige voorspelling. maar goed, Gudde zal ook nooit mijn favoriet worden, maar ik heb nog wel vreemdere personen tot held uitgeroepen zien worden op dit forum... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig gaan we vandaag weer voetballen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
heb kut geslapen. maar heb een redelijk goed gevoel over vanavond |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jammer dat jouw voorgevoel niet helemaal niet klopte ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hij bedoelde misschien iets heeeeeeeeeeel anders... |
|
|
|
|
FlrRico
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2011 door FlrRico -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
t mooie is, voor zover zie ik nergens de volgende held staan;
van hooijdonk///HELD!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door el1986 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is al eerder genoemd maar idd een held! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: ow oke gehe.. ik vind dat DE held van de afgelopen 10 jaar |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
leonardo beenhakker lulling /////// HELDEN-VAN-LIK-ME-HET-VESTJE |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
hadden we tenminste duidelijkheid :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: een held kan zichzelf ook onthelden. vdh is daar een mooi voorbeeld van. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
zou hem toch graag terug zien, alleen met wat meer financiele controle. maar als boegbeeld was het wel een goeie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 12:52 schreef henkie1969 het volgende:zou hem toch graag terug zien, alleen met wat meer financiele controle. maar als boegbeeld was het wel een goeie ja maar de andere clubs hadden toen ook veel sterkere voorzitters. En wat die 3 bepaalden gebeurde.
Toen kwamen er nog spelers met restwaarde naar ons. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 12:52 schreef henkie1969 het volgende:zou hem toch graag terug zien, alleen met wat meer financiele controle. maar als boegbeeld was het wel een goeie Weet je nog onze discusie van een paar weken terug? Je had toen al vooruitziende blikken,er komt zo via de post me ontslag brief..
Leon///werkeloos!!!! pffffffffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
Dieren
|
|
|
Er is maar 1 held en dat is JOZEF. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 12:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Weet je nog onze discusie van een paar weken terug? Je had toen al vooruitziende blikken,er komt zo via de post me ontslag brief.. Leon///werkeloos!!!! pffffffffffffffffffffffffff meen je dat? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: da's klote, wat deed je voor werk? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: glaszetter en aluminium puien en gevels plaatsen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zekers,en te bedenken dat ik daarvoor nog ziek thuis zit met een scheurtje in me pees in me schoudert? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|