|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ach je weet toch,vallen opstaan en weer doorgaan... doei dip.... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 13:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] zekers,en te bedenken dat ik daarvoor nog ziek thuis zit met een scheurtje in me pees in me schoudert? Is het niet zo dat je iemand niet mag ontslaan alstie ziek is? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 12:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Weet je nog onze discusie van een paar weken terug? Je had toen al vooruitziende blikken,er komt zo via de post me ontslag brief.. Leon///werkeloos!!!! pffffffffffffffffffffffffff Wat?!? dat meen je niet. Loopt je contract af? Zolang je in de ziektewet zit kunnen ze je toch niet ontslaan?? Klote man! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het schijnt maar er zijn zins de crises zoveel dingen veranderd... Komt goed Pietje ;) !!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 13:42 schreef Vnny het volgende:[..] Wat?!? dat meen je niet. Loopt je contract af? Zolang je in de ziektewet zit kunnen ze je toch niet ontslaan?? Klote man! Ik zit in vaste dienst!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Ligt er aan wat ze voor oprotprenie willen geven, maar het beste is meestal gewoon niet accepteren, laat ze maar een rechter inschakelen, duurt altijd een maand of 3 extra. Blijf je je salaris ontvangen en als het dan goedgekeurd wordt krijg je alsnog de kantonrechtersformule uitgekeerd. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: op grond waarvan word je ontslagen dan Leon? Ik zou niks tekenen in ieder geval en ff en afspraak maken met het juridisch loket (1e consult is in ieder geval gratis) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bedankt voor de tips gasten!!!!hartverwarmend!!! Ik ga gelijk maar ff wat nuttigs doen,misschien heb ik pm nog vragen,ga ff dingen op een rijtje zetten!!!Laterssssss
PS vnny dat weet ik nog niet want een collega heeft stiekum mij geinformeerd.dus ik moet de post afwachten ;) |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 13:57 schreef Leon FR1908 het volgende:Bedankt voor de tips gasten!!!!hartverwarmend!!! Ik ga gelijk maar ff wat nuttigs doen,misschien heb ik pm nog vragen,ga ff dingen op een rijtje zetten!!!Laterssssss PS vnny dat weet ik nog niet want een collega heeft stiekum mij geinformeerd.dus ik moet de post afwachten ;) Geen dank, sterkte ermee! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 12:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Weet je nog onze discusie van een paar weken terug? Je had toen al vooruitziende blikken,er komt zo via de post me ontslag brief.. Leon///werkeloos!!!! pffffffffffffffffffffffffff Kut voor je, kunnen we samen naar de trainingen van Feyenoord gaan. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Gozert ze kunnen je nooit zomaar ontslaan als je in de ziektewet zit, geloof me!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door craven -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Tenzij hij zich ziek heeft gemeld omdat hij voelde aankomen dat ze hem gingen ontslaan.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of zich niet officieel ziek gemeld heeft.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: In Leon zijn geval i.i.g. niet want hij heeft een gescheurde pees/spier?, dus medisch aantoonbaar. I,i,g, niet zomaar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door craven -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 17:41 schreef craven het volgende:[..] In Leon zijn geval i.i.g. niet want hij heeft een gescheurde pees/spier?, dus medisch aantoonbaar. I,i,g, niet zomaar... Heeft tie misschien wel express gedaan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 12:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Weet je nog onze discusie van een paar weken terug? Je had toen al vooruitziende blikken,er komt zo via de post me ontslag brief.. Leon///werkeloos!!!! pffffffffffffffffffffffffff ff serieus ?? fuck man...zit het nu pas te lezen....echt kut voor je. en inderdaad, met een vaste aanstelling, ga langs voor juridische hulp sterkte man
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2011 door henkie1969 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 12:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Weet je nog onze discusie van een paar weken terug? Je had toen al vooruitziende blikken,er komt zo via de post me ontslag brief.. Leon///werkeloos!!!! pffffffffffffffffffffffffff Sterkte maat! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
@Leon. Onmogelijk idd om iemand te ontslaan in de ziektewet, hoewel ze je daarna wél weer weten te vinden. Al gecheckt waarom jij (en anderen) het haasje zijn? Sterkte! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
@Leon,
Helaas kan je wel ontslagen worden als je in de ziektewet zit en het bedrijf moet reorganiseren. In alle andere gevallen: nu direct de vakbond bellen als je lid bent, en anders even naar een rechtswinkel. Als er wel gereorganiseerd wordt, is het wel de moeite om even te checken hoe eea gegaan is. De afspraken staan ws in een sociaal plan, dat ff opvragen bij je werkgever, en met de inhoud van dat plan naar de bond cq wetswinkel. Als het sociaal plan 1 op 1 wordt afgesproken, of met de OR is geregeld, heb je bij de rechter een redelijke kans, met de bond wordt het moeilijker, dan gaat de rechter vaak met hen mee. Je kunt bij de rechter de hoogte van de vergoeding en de redelijkheid van het ontslag aanvechten. Sterkte in elk geval. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 27 januari 2011 - 18:31 schreef Els het volgende:@Leon, Helaas kan je wel ontslagen worden als je in de ziektewet zit en het bedrijf moet reorganiseren. In alle andere gevallen: nu direct de vakbond bellen als je lid bent, en anders even naar een rechtswinkel. Als er wel gereorganiseerd wordt, is het wel de moeite om even te checken hoe eea gegaan is. De afspraken staan ws in een sociaal plan, dat ff opvragen bij je werkgever, en met de inhoud van dat plan naar de bond cq wetswinkel. Als het sociaal plan 1 op 1 wordt afgesproken, of met de OR is geregeld, heb je bij de rechter een redelijke kans, met de bond wordt het moeilijker, dan gaat de rechter vaak met hen mee. Je kunt bij de rechter de hoogte van de vergoeding en de redelijkheid van het ontslag aanvechten. Sterkte in elk geval. kijk, daar hep leon wat aan |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zat er trouwens iets bij de post? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mulder///HELD! Bahia///HELD! Bruins///HELD! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: gelukkig daar ben je weer, MMM maakte zich al zorgen, heb 'm drie keer moeten troosten de afgelopen dagen! |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Voor Excelsior!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gio///jarige HELD! De Vrij///jarige HELD! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het enige topic voor èchte Feyenoord///HELDEN! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idem, . . maar dan anders (denk ik) |
|
|
|
|
L
|
|
|
Johan Boskamp//HELD BANG BANG BOATENG//HELD Korneev//HELD BUFFEL//HELD Van Gastel//HELD Brett Emerton//HELD Rzasa//HELD Ono//HELD Bombarda//HELD Van Wonderen//HELD
Driehoek van wonderen,bosvelt, v gastel met daarboven KONTERMAN//HELD |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 21:40 schreef L het volgende:Johan Boskamp//HELD BANG BANG BOATENG//HELD Korneev//HELD BUFFEL//HELD Van Gastel//HELD Brett Emerton//HELD Rzasa//HELD Ono//HELD Bombarda//HELD Van Wonderen//HELD Driehoek van wonderen,bosvelt, v gastel met daarboven KONTERMAN//HELD Bombarda zegt ie |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kijk, dàt zijn helden! Ono///HELD! |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hopen dat die Ryo in zijn voetsporen zal treden! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Even een reminder waarom ik dit topic ook al weer begonnen ben, speciaal voor mijn vriend MMM:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 23:01 schreef JanM het volgende:Omdat ik vind dat Babovic wel heel makkelijk de status van HELD krijgt hierbij een topic voor ECHTE Feyenoord-helden. Zelf wil ik graag aftrappen met: Kiprich///HELD! Kuyt///HELD! Obiku///HELD! Welke Feyenoorders verdienen deze felbegeerde titel nog meer volgens jullie? Babovic m.i. NIET! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vnny