|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beste mensen ik heb het hier een beetje gehad... Ik weet niet waarom maar het is tijd om te gaan. Het was echt waar altijd heel leuk maar ik vind opeens niet meer hier?
Ik kom nog wel eens om de hoek kijken maar voorlopig zien jullie mij niet meer.
Ik zit een beetje in de krijg de tering vuile pleuris neus fase en daar word niemand wijzer van.
oprecht succes Feyenoorders!!
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 23:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Beste mensen ik heb het hier een beetje gehad... Ik weet niet waarom maar het is tijd om te gaan. Het was echt waar altijd heel leuk maar ik vind opeens niet meer hier? Ik kom nog wel eens om de hoek kijken maar voorlopig zien jullie mij niet meer. Ik zit een beetje in de krijg de tering vuile pleuris neus fase en daar word niemand wijzer van. oprecht succes Feyenoorders!! [ afbeelding ] WAT?? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wie moet me nu verdedigen tegen Stylzz en Bram? |
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oei, dit topic lees ik nu pas.
Heel erg jammer, je was één van de weinige met voetbalverstand en niveau.
Hoop je hier nog eens terug te zien! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Na de terugkomst van Koi....
WE ZULLEN JE NOOIT VERGETEN LEON |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien moet je er nog ff wat langer over nadenken, zou echt enorm jammer zijn als je zou vertrekken.
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 23:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Beste mensen ik heb het hier een beetje gehad... Ik weet niet waarom maar het is tijd om te gaan. Het was echt waar altijd heel leuk maar ik vind opeens niet meer hier? Ik kom nog wel eens om de hoek kijken maar voorlopig zien jullie mij niet meer. Ik zit een beetje in de krijg de tering vuile pleuris neus fase en daar word niemand wijzer van. oprecht succes Feyenoorders!! [ afbeelding ] huh.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
eerst Koi terug dan leo weg? vage boel hiero |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
mooi, die is weg, geen mensen onder de 1.20 op het forum.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij gaat zich vanzelf weer vervelen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Die leon wat een grappenmaker, hoe zit het dan met het vis uitje leon? Leon ik wil 1 ding kwijt je bent een weglopert! en kakkerlakken lopen nooit weg! dat doen alleen maar joden!
LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij mag niet meer van z'n vrouw. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
wat een begin van de dag.......heerlijk hahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 - 23:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Beste mensen ik heb het hier een beetje gehad... Ik weet niet waarom maar het is tijd om te gaan. Het was echt waar altijd heel leuk maar ik vind opeens niet meer hier? Ik kom nog wel eens om de hoek kijken maar voorlopig zien jullie mij niet meer. Ik zit een beetje in de krijg de tering vuile pleuris neus fase en daar word niemand wijzer van. oprecht succes Feyenoorders!! [ afbeelding ] als je dit al serieus meent Leon, . . . . . dan denk ik toch dat ik iets zal gaan missen op het forum, . . dus denk er nog eens over na! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Begrijp het wel. Hoop dat je over een paar maanden weer terugbent. En neem dan gelijk Rovert mee ;-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ach els jij bent weer terug, dat maakt een hoop goed, maar leon die krijg ik wel ik heb zijn nummer dus bel ik ff op als hij langer dan een week weg blijft! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 13:22 schreef Milo het volgende:ach els jij bent weer terug, dat maakt een hoop goed, maar leon die krijg ik wel ik heb zijn nummer dus bel ik ff op als hij langer dan een week weg blijft! Start telefoonterreur, moet werken! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
post gewoon alles o z'n hyves |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
komt wel terug iedereen kijkt hier altijd standaard wel even op headliner dus dat leert ie vast niet af
en hij is hier altijd een vaste poster dus iedereen gaat em toch wel missen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 augustus 2010 door Emile -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 09:20 schreef Milo het volgende:Die leon wat een grappenmaker, hoe zit het dan met het vis uitje leon? Leon ik wil 1 ding kwijt je bent een weglopert! en kakkerlakken lopen nooit weg! dat doen alleen maar joden! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jochie. Ga nu eerst je lagere school afmaken, dan weet je misschien waar je over praat. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ik nodig je een keer uit pauline mag jij beoordelen of ik een jochie ben ;)
leer mij eerst kennen voordat jij zulke uitspraken doet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
WAT FLIK JE NOU DAN LEON?????!!!!!!!!
TERUGKOMEN!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahahahaha...........die pauline |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hahahaha ..she looks...she scores!
Binnenkomertje |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zo zullen er steeds meer van de oude garde hier verdwijnen. Dit is wat ik bedoelde in mijn topic over het niveau hier. We zien mekaar nog wel eens in of om de Kuip Leon! We bellen wel. We hebben mekaars nummer toch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tijden veranderen, mensen en fora ook. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ja, ja!! Vroeger was alles beter toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
leon kom gewoon terug moet allemaal goedkomen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
pauline waar blijf je? en leon, lul! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hehe pauline = Leon? ;-) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het is allemaal randwijk z'n schuld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
zwaai zwaai .... (of mag ik dat nou weer niet zeggen) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja wel hoor.. die vuile weglopert! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Leon heeft ff tijd nodig om het e.e.a. te regelen maar komt zo snel mogelijk weer terug op het forum, dat heeft hij me laten weten. gun hem die tijd gewoon ff! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik gun m alle tijd. Tis een openbaar forum! |
|
|
|