|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: maar t blijft een weglopert! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wat jij wilt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
volgens mij istie in de nabije toekomst gewoon nog regelmatig te bewonderen op varkenoord voor de wedstrijden |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
het was toch ..........WE SHALL NOT BE MOVED .............
LEON sterkte er komen weer goede tijden kijk naar mij ...... en kom terug |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
volgens mij is ie op vakantie dat die t daardoor zo lang uithoud niet te komen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 01:31 schreef **DeKoiHoek** het volgende:het was toch ..........WE SHALL NOT BE MOVED ............. LEON sterkte er komen weer goede tijden kijk naar mij ...... en kom terug respect, koi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 01:31 schreef **DeKoiHoek** het volgende:het was toch ..........WE SHALL NOT BE MOVED ............. LEON sterkte er komen weer goede tijden kijk naar mij ...... en kom terug |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Ik ga ook hier pleitte....heb het wel gehad |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Meld je dan wel ff af op aanmelden//afmelden, dank je!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig ben ik er nog!
Maar vind het wel jammer dat Leon er niet meer is op 't forum.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Wie is Leon??
prettig weekend |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
treurig, vraagt om een liedje
gnagnagna.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2010 door craven -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou met doemdenken kom ik ook niet verder Sevi,ik dacht laat ik maar weer ff posten..
PS Ik mis me forum vrienden tijdens het doemdenken :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou met doemdenken kom ik ook niet verder Sevi,ik dacht laat ik maar weer ff posten.. PS Ik mis me forum vrienden tijdens het doemdenken :) Ahwwwwwww.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha pleister nodig ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zakdoekjes..
Wat een tranentrekkert :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat jij wilt ;)
Thomas!!!Nu Boudewijn ergens in een hoteletje zijn huwlijksnacht aan het vieren is moet jij dit topic maar ff snel verwijderen!!!AUB en SVP |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gezellig dat je dr. Weer bent man :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nou,je bent niet echt een volhouder Leon,enfin welkom back!!! BAAB/////////////////////////////////////////////////HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2010 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dank je,je had het al voorspeld had ik net gelezen hahaha Ach beter naar de klote gaan met de lol hier dan zonder hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 22:59 schreef hoogvliet010 het volgende:Nou,je bent niet echt een volhouder Leon,enfin welkom back!!! BAAB/////////////////////////////////////////////////HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha het is maar net hoe je het bekijkt!! Want ik ben er weer enfin bedankt pik;) de Baap,held. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 23:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahaha het is maar net hoe je het bekijkt!! Want ik ben er weer enfin bedankt pik;) de Baap,held. ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat is een ander topic,Jumper! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hey lul je bent er weer ;) ik dacht werd het net weer ouderwets gezellig hier, smeer jij hem. ik heb je de huid volgescholden, uit gemaakt voor jood! sorry leon :( Kunnen we toch nog samen in het bootje ;) zeg ff tegen je vrouw pauline dat ze niet zo moet bitchen tegen me. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
dat doe je sneller als ik leon ............... welkom terug |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't is een soort verslaving, het alom geroemde Feyenoord forum! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je houd je niet aan je woord. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hier reageer je maar niet op he KKL... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
waarom niet...tuurlijk wil ik hier op reageren...ik ben niet zo kinderachtig dus....................Ik ga ook hier pleitte!!!!
Prettig weekend!!! |
|
|
|