|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:37 schreef KKL het volgende:waarom niet...tuurlijk wil ik hier op reageren...ik ben niet zo kinderachtig dus....................Ik ga ook hier pleitte!!!! Prettig weekend!!! Voor altijd? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
voor het weekend, net zoals vorig weekend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat zal wel weer inderdaad, beetje jammer... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
MMM wat is er aan de hand? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Babovic neemt geen afscheid he Milo,dat valt die jongen zwaar...MMM///HELD.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 09:20 schreef Milo het volgende:Die leon wat een grappenmaker, hoe zit het dan met het vis uitje leon? Leon ik wil 1 ding kwijt je bent een weglopert! en kakkerlakken lopen nooit weg! dat doen alleen maar joden! LUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wanneer gaan we nou eigenlijk vissen Milo en waar is Bram ??? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
bram is zijn asbest tent aan het verbouwen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nu nog??Moet weer goedkoop zeker ,en dus 5 Polen in dienst genomen??? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahaha..........vast niet. Nee, geen idee waar die uithangt. Vakantie? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik ga bram ff bellen jullie horen straks van mij |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja dat zit me ook nog niet lekker maar ik respecteer de keuze van de Baab! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: mmmmmmmm.....................vreemd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gooit als zijn energie in zijn nieuwe club joh... Met zijn inzet heb je alleen tijd voor de club waar hij op dat moment speelt... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die Polen hebben natuurlijk de telefoon kabel doorgeknipt bij het aansluiten van z`n tv? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 21:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gooit als zijn energie in zijn nieuwe club joh... Met zijn inzet heb je alleen tijd voor de club waar hij op dat moment speelt... Eens. We vergeven hem dit, maar zelf zullen we 'm nooit vergeten!
De Baab///HELD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jij niet in ieder geval..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: .................... slik ........................................................... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik vind het zielig voor MMM :( |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja Milo is idd rot voor die jongen!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jan je weet toch dat onze held de Baap er niet meer is? Dat valt MMM erg zwaar he.. is best zielig |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 11:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jan je weet toch dat onze held de Baap er niet meer is? Dat valt MMM erg zwaar he.. is best zielig Was al bang dat MMM een ban gehad had of zo. Wat Babovic betreft is MMM sterk genoeg. Hij blijft 'm - ondanks alles - verdedigen. Respect daarvoor! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pff.. das gewoon zieken joh. Niets respect. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 11:42 schreef JanM het volgende:[..] Was al bang dat MMM een ban gehad had of zo. Wat Babovic betreft is MMM sterk genoeg. Hij blijft 'm - ondanks alles - verdedigen. Respect daarvoor! Jij begrijpt het Jan ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gewoon zieken? Van MMM? Volgens mij had ik 'm bijna aan het huilen laatst, dus toen ben ik er maar over opgehouden (werd ook een beetje teveel welles nietes). |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat een onzin plaats je hier weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaahaha ophouden nou hoor haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Straks begint hij te blozen! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
MMM is een babovic groupie. Na de trainingen stond ie altijd langs de kant om babovic zn bezweette shirt te vragen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:37 schreef KKL het volgende:waarom niet...tuurlijk wil ik hier op reageren...ik ben niet zo kinderachtig dus....................Ik ga ook hier pleitte!!!! Prettig weekend!!! En weer ben je hier... Pfff... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: tot je er ziek van wordt en dat je terug keert naar je eigen forum opwww.vak410.nl |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar dat is mijn forum helemaal niet. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wel knap dat jij die site weet.. Jij komt er wel een aantal keer per dag volgens mij. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
klopt....keep your enemies close!
en daarom woon ik ook tussen 020-ers....zo gezellig!!! |
|
|