|
|
The Dude :)
|
|
|
Mocht Stekel toch nog verkassen, zou Vorm dan een goede opvolger zijn? Ik las dat ie voor 2,5 milj weg mag, hij is pas 23 en 2e keeper achter stekel in oranje. Idee? |
|
|
|
|
jef24
|
|
|
ik vind het een prima keeper, maar blijft vermeer dan 2e keeper?? ik verwacht namelijk wel dat vermeer 1e keeper word als stekel weg gaat. |
|
|
|
|
Credo
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Vermeer wordt dan eerste keeper. Dat weten we allemaal. Waarom voor weer miljoenen een keeper halen als we Vermeer hebben. Kom op zeg. |
|
|
|
|
cp
|
|
|
vorm heeft bij mijn weten al eens geroepen dat hij niet voor ajax uit wil komen dus laat vermeer er maar mooi in staan |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
nee vorm....nee bedankt.....vind het geen topkeeper,sorry......dan liever eigen jeugd op doel..... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
Vermeer Is net zo goed als vorm vind ik dus ookal verkopen ze steek dan heben we met Vermeer en padt goede keepers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 augustus 2010 door luis_suarez 16 -- |
|
|
|
|
|
|
|
Ok helder :)
@ credo klopt, ik vergiste me! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Vermeer zou bij vertrek Stekelenburg absoluut mijn eerste doelman zijn. Ik heb het volledig vertrouwen in hem, want ik heb hem uitstekend zien keepen met Jong Oranje. |
|
|
|
|
Marco*AFCA
|
|
|
mocht maarten vertrekken dan is kenneth zijn opvolger daar lijkt me geen discussie over mogelijk mids steek weer zo'n top seizoen keept zie ik hem volgend jaar vertrekken maar vooralsnog staat maarten bij ons in het doel en daar ben ik blij mee hoe je het wend of keerd maarten in een held!(vind ik) |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Een hele dikke nee. Met Vermeer heb je een prima vervanger in huis. Vorm is ook zeker niet beter dan Vermeer. Die 2,5 miljoen kun je dus besparen. Van een deel van de opbrengst kun je wel een fatsoenlijke linksback kopen. Ondanks dat Anita het goed gegaan heeft, ben ik nooit echt een fan van hem geweest. Of Verhoeven een goede 2e keeper zal zijn, valt over te discussiëren |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Vorm... gaan we nu weer verder de concurrenten leegkopen...
We hebben Vermeer al... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Zowel als Vermeer en Vorm zijn in mijn ogen niet genoeg voor Ajax 1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vermeer leek mij altijd de beoogde opvolger van Stekelenburg, nu ben ik daar niet meer zo zeker van, er zal wel geen keeper gekocht gaan worden, maar als dat wel gebeurt, dan hoop ik dat AJAX TIM KRUL van Newcastle ophaald, die jongen is weergaloos goed, en zeker beter dan Vermeer of Vorm in potentie.
Toch is Vorm een goede keeper, het enige nadeel aan hem is dat je zijn vertrouwen nogal snel schaad en hierdoor verliest hij snel vorm... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik heb een tijd terug ook al zoiets gehoord op tv.. "Bert van marwijk neemt stekelenburg en de jonge keeper vorm mee.. Vorm en stekelenburg zijn even oud.. Vorm heeft nauwelijks nog protentie.. Ja hij zou misschien nog 2 jaar groeien.. Maar veel beter word hij niet.. Ik denk dat ajax geen keepers moet kopen maar opleiden.. Al ben ik niet echt tevreden met vermeer.. |
|
|
|
|
Dobro
|
|
|
Eens Remco k!Ik zat zelf ook te denken aan Krul, alleen lees ik net dat hij voor 4 jaar heeft verlengd bij Newcastle United. Wordt een duur geintje als je hem wil losweken. Zal ook wel een aardig salaris hebben. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
mocht Steek weg gaan zou ik Vermeer opstellen als 1e doelman, hij kan in ajax1 alleen maar beter worden. Daarnaast is het belangrijk dat ajax zelf blijft opleiden want waar zie je zulke goede meevoetballende keepers als bij ajax? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 12:45 schreef Dobro het volgende:Eens Remco k!Ik zat zelf ook te denken aan Krul, alleen lees ik net dat hij voor 4 jaar heeft verlengd bij Newcastle United. Wordt een duur geintje als je hem wil losweken. Zal ook wel een aardig salaris hebben. mmm... Newcastle United of Ajax... |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 10:01 schreef remco k het volgende:Vermeer leek mij altijd de beoogde opvolger van Stekelenburg, nu ben ik daar niet meer zo zeker van, er zal wel geen keeper gekocht gaan worden, maar als dat wel gebeurt, dan hoop ik dat AJAX TIM KRUL van Newcastle ophaald, die jongen is weergaloos goed, en zeker beter dan Vermeer of Vorm in potentie. Toch is Vorm een goede keeper, het enige nadeel aan hem is dat je zijn vertrouwen nogal snel schaad en hierdoor verliest hij snel vorm... Ja, Tim Krul, daar hebben wij het hier ook altijd over. Fantastisch zou dat zijn, maar indd zoals al eerder opgemerkt, niet haalbaar. Ook ben ik het er mee eens dat Vermeer niet goed genoeg is. Vorm vind ik wat meer uit stralen en wat meer ervaring hebben. Maar goed, ik dacht dat-ie jonger was en dat maakte het wat interessanter. Met bijna 27 is het inderdaad niet bepaald verstandig.
Maar goed, wie-o-wie.....Vermeer gaat geen wedstrijden voor je winnen, wel verliezen. Mijn mening :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Newcastle is pas net weer gepromoveerd en speelt met een kwart van de begroting tenopzichte van 3 jaar geleden, die club is helemaal uitgekleed doorde "grote" man achter de club mike Ashley, de club staat ook te koop en heeft dus wel aardig wat van zijn glorie verloren... Newcastle is nosg maar een kleine club tov vroeger, en komt voorlopig ook niet in aanmerking voor eu voetbal... |
|
|
|
|
|
|
|
Zelfde geldt helaas ook voor ajax :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 augustus 2010 door The Dude :) -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 00:01 schreef remco k het volgende:[..] Newcastle is pas net weer gepromoveerd en speelt met een kwart van de begroting tenopzichte van 3 jaar geleden, die club is helemaal uitgekleed doorde "grote" man achter de club mike Ashley, de club staat ook te koop en heeft dus wel aardig wat van zijn glorie verloren... Newcastle is nosg maar een kleine club tov vroeger, en komt voorlopig ook niet in aanmerking voor eu voetbal... Eredivisie of Premier League.. mmmmm |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 13:34 schreef The Dude :) het volgende:[..] Ja, Tim Krul, daar hebben wij het hier ook altijd over. Fantastisch zou dat zijn, maar indd zoals al eerder opgemerkt, niet haalbaar. Ook ben ik het er mee eens dat Vermeer niet goed genoeg is. Vorm vind ik wat meer uit stralen en wat meer ervaring hebben. Maar goed, ik dacht dat-ie jonger was en dat maakte het wat interessanter. Met bijna 27 is het inderdaad niet bepaald verstandig. Maar goed, wie-o-wie.....Vermeer gaat geen wedstrijden voor je winnen, wel verliezen. Mijn mening :) in dat jaar dat hij keepte heft hij wel degelijk veel wedstrijden voor osn gewonnen.. vorig seizoen tegen AZ ook.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
En piet velthuizen dan? Helemaal niet duur en laat vermeer en velthuizen maar de concurrentie aangaan. Kunnen ze elkaar scherp houden en kan verhoeven mooi 3e keeper blijven! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 09:37 schreef Hummel10 het volgende:En piet velthuizen dan? Helemaal niet duur en laat vermeer en velthuizen maar de concurrentie aangaan. Kunnen ze elkaar scherp houden en kan verhoeven mooi 3e keeper blijven! Steek is nog niet weg en nog niet verkocht...wordt lachen als we de CL halen. Eens kijken hoeveel van die NL-spelers die NOOOOIIITT voor Ajax willen spelen opeens wel interesse hebben.
Tiothe misschien weg trouwens...Twente ook naar de klote...hahahhahah |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 09:37 schreef Hummel10 het volgende:En piet velthuizen dan? Helemaal niet duur en laat vermeer en velthuizen maar de concurrentie aangaan. Kunnen ze elkaar scherp houden en kan verhoeven mooi 3e keeper blijven! Jij wil onnodig geld uitgeven aan een keeper terwijl we Vermeer hebben? En die wil je na al die jaren achter Stekelenburg te hebben gezeten nu weer de concurrentiestrijd aan laten gaan? Als Stekelenburg vertrekt dan is Vermeer aan de beurt.Als dat niet zo was hadden ze hem wel laten gaan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 10:00 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Jij wil onnodig geld uitgeven aan een keeper terwijl we Vermeer hebben? En die wil je na al die jaren achter Stekelenburg te hebben gezeten nu weer de concurrentiestrijd aan laten gaan? Als Stekelenburg vertrekt dan is Vermeer aan de beurt.Als dat niet zo was hadden ze hem wel laten gaan. Dus jij wil geen keeper aantrekken en verhoeven als 2de keeper? |
|
|
|
|
|
|
|
Sommigen hier zijn nogal fan van Vermeer. Maar als je reëel bent, dan is Vermeer wel een goede keeper, maar niet een die ons op een hoger niveau brengt/houdt, zoals Stekel dat is gaan doen. Tim Krul vind ik sowieso een betere keeper, Piet Velthuizen waarschijnlijk ook... |
|
|
|
|
|
|
|
Sommigen hier zijn nogal fan van Vermeer. Maar als je reëel bent, dan is Vermeer wel een goede keeper, maar niet een die ons op een hoger niveau brengt/houdt, zoals Stekel dat is gaan doen. Tim Krul vind ik sowieso een betere keeper, Piet Velthuizen waarschijnlijk ook... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Ik geloof dat Ajax nog een keeper in huis heeft genaamd Padt.... Eigen jeugd eerst toch wordt er zovaak gezegd........ |
|
|
|
|
|
|
|
Ja maar is Padt niet nog veel te ver weg? Ik ken hem eigenlijk niet...bovendien is hij verhuurd aan GAE. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Daarom the Dude.. Volgend jaar dan kan hij best 2e keeper zijn.. |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
AJax heeft ook Verhoeven gehaald,maar die gaat zeker geen 2e keeper zijn, maar ik denk dat Ajax vermeer eerste keeper maakt en dan geld alleen geld uitgeeft aan een rechterspits mocht die dan noet al gehaald zijn.
Als stekelenburg eeder verkocht is dan ze een rechterspits hebben aangeschaft, dan zullen ze nog wel iets kopen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Frank?? Vermeer eerste keeper dat kan helemaal niet.. Kan miss met krukken in het doel staan?? Nee.. Maar inderdaad verhoeven is gehaald ja.. Waarom is verhoeven gehaald? oo ja om bij eventuele blesure bij steek EN vermeer.. er een 3e keeper staat..
Dus houden zo, Verhoeven is nu 2e keeper en over een half jaar komt vermeer er rustig bij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: slaat nergens op, 2 seizoen achter elkaar overwinterd in Europa. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Spelen in Europa en om het kampioenschap in je vaderland, of degradatie voetbal spelen in Engeland??? |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Ik denk dat ze liever degradatie in engeland spelen en tegen clubs als chelsea en man united + 3 x zoveel verdienen |
|
|
|
|
bully
|
|
|
zowiezo is daar over het algemeen het niveau hoger plus dat ze zich daar eerder in de kijker spelen. maar laten we hopen dat steek gewoon nog blijft. want persoonlijk heb ik weinig vertrouwen in vermeer. |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
De keepers die we nou hebben, zijn allemaal afkomstig uit de jeugdopleiding. Ik zou dat blijven doen en bovendien is Stekelenburg nog helemaal niet weg. Maar als die weg gaat,hebben nog we gewoon 3 keepers (voor DIT seizoen). We hebben namelijk ook nog Marco Bizot (zie Wikipedia). Ik ben ook geen fan van Vermeer, maar kan (vindt ik) aardig keepen en hij is ook nog niet op zijn hoogtepunt. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|