BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Afca.nl

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
henk K
 henk K - woensdag 11 augustus 2010 - 10:26   quote  deeplink  
die adviseerd om massaal naar aa gent te gaan voor de EL wedstrijd tegen juist ja die maar is dat niet het begin van het einde van ons nederlandse voetbal ik europa ?? elke club die punten kan halen prifiteren wij ook van dus rotzooi schoppen is ook slecht voor ons hebben we daar wel eens over nagedacht ??
koenniej123
 koenniej123 - woensdag 11 augustus 2010 - 10:38   quote  deeplink  
Als ze echt willen gaan lijkt mij het niet dat ze het openbaar maken op een website.ik denk dat dit is bedoeld om feyenoord supporters met een combi te laten reizen.
dapp're strijder
 dapp're strijder - woensdag 11 augustus 2010 - 10:48   quote  deeplink  
Los van het feit of dat 'rotzooi schoppen' verstandig is, of niet...
Vind ik dat gedoe over punten altijd een beetje onzin.

Wat kan mij het Nederlandse voetbal nou schelen?

Wij zijn Ajax, en als wij Champions League willen spelen, moeten we gewoon kampioen worden.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 11 augustus 2010 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 - 10:38 schreef koenniej123 het volgende:
Als ze echt willen gaan lijkt mij het niet dat ze het openbaar maken op een website.ik denk dat dit is bedoeld om feyenoord supporters met een combi te laten reizen.
Beetje provocerend... niks meer niks minder... de politie leest ook mee dus hou je ze weer even zoet...
Rogier
 Rogier - woensdag 11 augustus 2010 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 - 10:48 schreef dapp're strijder het volgende:

Wij zijn Ajax, en als wij Champions League willen spelen, moeten we gewoon kampioen worden.
Zal wel zijn ! Als wij zo blijven presteren moet dadelijk net als in Belgie ook de nr1 voorrondes gaan spelen. Punten voor NL zijn wel degelijk van zeer groot belang, aangezien Ajax echt super is in voorrondes van CL spelen. Ongelooflijk dat mensen dat niet inzien.
dapp're strijder
 dapp're strijder - woensdag 11 augustus 2010 - 11:48   quote  deeplink  
@ Rogier

Ten eerste zou dat niet snel gebeuren. Zo laag staat Nederland ook weer niet.

Ten tweede, als wij maar 1x kampioen worden, kunnen wij met een fatsoenlijk beleid makkelijk structureel Champions League gaan spelen.

Je moet je ook bedenken hoe dat is voor bijv. psv. Wanneer Ajax nu kampioen wordt, en als enige deelneemt aan de Champions League, gaat psv fors achteruit in de begroting.

Hun RvC heeft overigens ook aangegeven dat dit de laatste kans is, met de laatste investeringen. (Lens, etc.)

Misschien minder leuk voor de competitie, maar dit is niet natuurlijk niet onmogelijk.

Als Ajax het gewoon goed aanpakt, is er binnenkort nog maar 1 echte topclub in Nederland.

En dan zullen we ook vanzelf, met onze elk jaar groeiende begroting, weer gaan presteren in de Champions League.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 augustus 2010 door dapp're strijder --
freakie
 freakie - woensdag 11 augustus 2010 - 12:02   quote  deeplink  
Rogier gelijk heb je.. Voorrondes zijn voor goede clubs niet fijn.. Wat het is echt een moment opnamen.. Als ajax zo 6 wedstrijden moet gaan spelen dan is dat veel makkelijker spelen.. De eerste 3 moet je niet winnen of gelijk spelen.. het mag.. Je moet zorgen dat je in 6 wedstrijden 9 a 10 punten haalt.. Tegen 1 club moet dat kunnen want die krijgt de 4e plek.. Dan heb je waarschijnlijk 2 teams boven je staan.. Als je geluk heb dan moet je er 1 van kunnen winnen..
padvr
 padvr - woensdag 11 augustus 2010 - 12:14   quote  deeplink  
quote:

Oh oh oh, hebben mensen hier nog hersenen of is de gemiddelde leeftijd gewoon onder de 12? Dan kan ik ze deze reacties niet kwalijk nemen. Ongelooflijk!
Mastercoen
 Mastercoen - woensdag 11 augustus 2010 - 12:47   quote  deeplink  
Wat een dom geklets hier van Dappere strijder. Rotzooi trappen is alleen maar schadelijk voor AJAX en het hele NL Voetbal, en punten zijn belangrijk als je dat niet inziet dan sla je de plank volledig mis.Ook Ajax zal hiervan profiteren.
Als je denkt dat AJAX elk jaar kampioen word, dream on! We zullen voor altijd achter de feiten aanlopen en dan is een voorronde nog altijd een extra kans.
dapp're strijder
 dapp're strijder - woensdag 11 augustus 2010 - 12:47   quote  deeplink  
@ padvr

Als je het niet eens bent met mijn mening, kan je dat ook gewoon melden. Beetje provocerende reactie...

Bovendien ben ik wel benieuwd waarom jij mijn mening zo ongelooflijk vindt? Nadere uitleg aub...

Ik denk dat er velen met mij zijn, die wanneer Ajax via de 1e plaats de Champions League haalt, niet zitten te wachten op bijv. psv dat dan bijvoorbeeld ook door de voorrondes komt? Sterker nog, financieel is het alleen maar beter voor Ajax.

Daarom zeg ik: Wat kan mij het Nederlandse voetbal nou schelen? Hiermee bedoel ik uiteraard te zeggen dat ik alleen aan het belang van Ajax denk.
dapp're strijder
 dapp're strijder - woensdag 11 augustus 2010 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 - 12:47 schreef Mastercoen het volgende:
Wat een dom geklets hier van Dappere strijder. Rotzooi trappen is alleen maar schadelijk voor AJAX en het hele NL Voetbal, en punten zijn belangrijk als je dat niet inziet dan sla je de plank volledig mis.Ook Ajax zal hiervan profiteren.
Als je denkt dat AJAX elk jaar kampioen word, dream on! We zullen voor altijd achter de feiten aanlopen en dan is een voorronde nog altijd een extra kans.
Om ook hier nog maar even op te reageren, ten eerste meld ik nota bene bij mijn reactie 'LOS VAN HET FEIT OF ROTZOOI TRAPPEN VERSTANDIG IS'...

Ik weet niet of dat zo moeilijk te begrijpen is, maar hiermee bedoel ik te zeggen dat ik alleen reageer op het 'puntenverhaal'.

Dat hooliganisme schadelijk is voor, in dit geval Ajax, moge duidelijk wezen.

---

Het aantal punten zegt wat over de clubprestaties van een land. Waarom denk je dat wanneer Nederland te weinig punten scoort, er nog maar 1 club naar de Champions League mag, en er geen voorrondes meer zijn voor de 2e plaats? Juist, omdat degene die 2e wordt in een voetballand met weinig punten, oftewel slechte prestaties, meestal niet goed genoeg is voor het hoofdtoernooi van de Champions League.

Daarom zeg ik, Ajax moet gewoon kampioen worden om Champions League te spelen.
padvr
 padvr - woensdag 11 augustus 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Denk je dat goede spelers uit het buitenland graag naar de Nederlandse competitie komen als Ajax de enige topclub is die er nog over is? En denk je dat de topspelers nog bij Ajax willen blijven als alle tegenstanders van het niveau Willem II zijn, met alle respect?

Ik ben Ajax supporter, maar ik hoop toch echt op succes van de andere nederlandse clubs in Europa. De eredivisie is een ander verhaal. Daar zijn ze concurrenten. Dan mogen PSV, Feyenoord en Twente van mij alles wel verliezen.
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 11 augustus 2010 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Er is dan ook besloten dat de 26ste een grote groep Ajacieden zal afreizen om onze oude bondgenoot AA Gent te helpen tegen de havenslaven.
Lees er in wat je er in wilt lezen, maar we hebben het hier niet over Ajacieden maar volslagen idioten.
dapp're strijder
 dapp're strijder - woensdag 11 augustus 2010 - 13:35   quote  deeplink  
@ padvr

Ok, daar mag jij anders over denken dan ik.
Je moet wel inzien dat prestaties in Europa erg in verband staan met prestaties in de Eredivisie. Wanneer Ajax Champions League inkomsten krijgt, en bijv. psv niet, staat Ajax al weer een stap voor, snap je? Daarom zeg ik wel, met een goed beleid. Als je van die inkomsten, 3e-rangs spelers gaat kopen, schiet het ook niet op...

Maar om even stapgewijs te antwoorden:

- Denk je dat goede spelers uit het buitenland graag naar de Nederlandse competitie komen als Ajax de enige topclub is die er nog over is?

Nee, dat denk ik niet. Ik denk wel dat goede spelers naar Ajax willen komen, wanneer Ajax de enige topclub is. Maargoed, behalve dat hebben Nederlandse clubs geen interesse in het kopen van peperdure spelers die al op topniveau zijn. Je kan zeggen jammer, de KNVB kan clubs segmenteren, en de meeste clubs bestempelen met een financieel zorgwekkende situatie, maar uiteindelijke werpt dit zijn vruchten weldegelijk af, wanneer de FIFA besluit dat er niet meer uitgegeven mag worden, dan dat er inkomsten zijn.

En denk je dat de topspelers nog bij Ajax willen blijven als alle tegenstanders van het niveau Willem II zijn, met alle respect?

Topspelers van Ajax willen nu al nooit blijven. Maar de reden daarvan is niet dat ze in de competitie moeten spelen tegen een Willem II, maar omdat Ajax nu niet presteert in Europa. Laat staan dat Ajax niet meespeelt in de A-Top van Europa, waar spelers wel naar kunnen vertrekken. Sneijder, Huntelaar, etc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 augustus 2010 door dapp're strijder --
bully
 bully - woensdag 11 augustus 2010 - 13:54   quote  deeplink  
de reden dat spelers vertrekken is dat ze meer kunnen verdienen plus dat het voetbal niveau in het buitenland hoger is.
als je voetbalt op hoger niveau word je zelf ook beter.
dus ajax is er zeker bij gebaat dat het niveau in nederland niet daalt.
ik zal nooit juichen als psv scoort in europa maar hoop altijd wel dat ze het aardig doen.
en dat ajax niet meer presteerd in europa komt natuurlijk ook doordat ze niet meer gewend zijn op dat niveau te voetballen.
dus als een paar dwazen want zo noem ik ze,gaan rotzooi trappen benadelen ze ook ons aller ajax
dapp're strijder
 dapp're strijder - woensdag 11 augustus 2010 - 14:03   quote  deeplink  
Ik ben het met alles eens, behalve dat Ajax erbij gebaat is dat psv etc. het goed doen in Europa;)

Maargoed, meningen verschillen...
Sebco
 Sebco - woensdag 11 augustus 2010 - 14:27   quote  deeplink  
quote:

Man denk is na voordat je zoiets schrijft..

1. Indien we zakken op de ranking moeten ook wij 'Ajax' voorronde spelen sowieso. En zover zitte we niet meer van die plaats af, volgend seizoen verliezen we al een Europa League plaats, volgende stap is nr1 naar voorronde CL..
Check yourself: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/index.html

2. Als het niveau in NL daalt, zal automatisch ook onze begroting dalen, wie is er nu geintresseerd om elke week een ticket te kopen als we tegen jan piet snot met 5-0 winnen, laat staan welke tv zender gaat hiervoor geld neerleggen..

3. Als je Europees iets wilt betekenen heb je er belang bij dat je spelers wekelijks op een deftig niveau matchen spelen, en bij mijn weten is de CL niet wekelijks..

4. Bovendien is geen enkele speler geintresseerd om voor ons te komen spelen indien het niveau van onze competitie niet acceptabel is, het is nu al moeilijk genoeg om onze topspelers (en toptalenten in de jeugd) hier te houden, laat staan om ook maar een topspeler aan te kopen..

Kortom, geen Ajax zonder PSV, Twente, AZ, Feyenoord, Heerenveen, Utrecht, Groningen, etc..

Europees moet je gewoon eender welke ploeg uit Nederland steunen, net zoals we het NL elftal (wat idealiter zou moeten bestaan uit een mengeling van spelers van bovenstaande clubs) supporteren..

Mvg,
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 11 augustus 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 - 14:03 schreef dapp're strijder het volgende:
Ik ben het met alles eens, behalve dat Ajax erbij gebaat is dat psv etc. het goed doen in Europa;)

Maargoed, meningen verschillen...
Maar je motivering is puur gebaseerd op de tegenstander zwakker te maken ipv ons Ajax sterker te maken.
Liever een sterke en interessante competitie dan 1 sterke ploeg die door gebrek aan weerstand net aan de poulefase van CL overleeft met countervoetbal..
padvr
 padvr - woensdag 11 augustus 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 - 14:27 schreef Sebco het volgende:

[..]

Man denk is na voordat je zoiets schrijft..

1. Indien we zakken op de ranking moeten ook wij 'Ajax' voorronde spelen sowieso. En zover zitte we niet meer van die plaats af, volgend seizoen verliezen we al een Europa League plaats, volgende stap is nr1 naar voorronde CL..
Check yourself: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/index.html

2. Als het niveau in NL daalt, zal automatisch ook onze begroting dalen, wie is er nu geintresseerd om elke week een ticket te kopen als we tegen jan piet snot met 5-0 winnen, laat staan welke tv zender gaat hiervoor geld neerleggen..

3. Als je Europees iets wilt betekenen heb je er belang bij dat je spelers wekelijks op een deftig niveau matchen spelen, en bij mijn weten is de CL niet wekelijks..

4. Bovendien is geen enkele speler geintresseerd om voor ons te komen spelen indien het niveau van onze competitie niet acceptabel is, het is nu al moeilijk genoeg om onze topspelers (en toptalenten in de jeugd) hier te houden, laat staan om ook maar een topspeler aan te kopen..

Kortom, geen Ajax zonder PSV, Twente, AZ, Feyenoord, Heerenveen, Utrecht, Groningen, etc..

Europees moet je gewoon eender welke ploeg uit Nederland steunen, net zoals we het NL elftal (wat idealiter zou moeten bestaan uit een mengeling van spelers van bovenstaande clubs) supporteren..

Mvg,
Je slaat de spijker op zijn kop. Helemaal met je eens.
joduh
 joduh - woensdag 11 augustus 2010 - 17:27   quote  deeplink  
nou????elke week met 5-0 winnen...??????lekker hoor!!!
joduh
 joduh - woensdag 11 augustus 2010 - 18:01   quote  deeplink  
weet je? Mij interesseert alleen maar ajax!!!!Sorry voor velen van jullie?;);)
padvr
 padvr - woensdag 11 augustus 2010 - 18:22   quote  deeplink  
Goh, alweer zo'n slimmerik.
joduh
 joduh - woensdag 11 augustus 2010 - 18:23   quote  deeplink  
ja,zijn er veel he?
bully
 bully - woensdag 11 augustus 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 - 18:01 schreef joduh het volgende:
weet je? Mij interesseert alleen maar ajax!!!!Sorry voor velen van jullie?;);)
ook mij intereseert alleen maar ajax.
maar mij intereseren ook de dingen die in het voordeel werken voor ajax.
dus zeker niet het geen deze dwazen van plan zijn.
want dat is in het nadeel van ons aller ajax.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 12 augustus 2010 - 08:32   quote  deeplink  
God wat waren de jaren negentig toch heerlijk... jaren de competitie gedomineerd en jarenlang Europa onze wil opgelegd met 2 gewonnen finales.

gelukkig hebben we dat meegemaakt en ik geloof nog steeds dat we dat nog een keer gaan meemaken zoals ook de generatie in de jaren 70 dat hebben meegemaakt...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 12 augustus 2010 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 - 08:32 schreef FsideVak129 het volgende:
God wat waren de jaren negentig toch heerlijk... jaren de competitie gedomineerd en jarenlang Europa onze wil opgelegd met 2 gewonnen finales.

gelukkig hebben we dat meegemaakt en ik geloof nog steeds dat we dat nog een keer gaan meemaken zoals ook de generatie in de jaren 70 dat hebben meegemaakt...
Ook ik heb nog steeds de hoop dat er weer mooie jaren aan komen! Met het team wat er nu staat is wel iets mogelijk. Ook zijn we sterker dan vorig jaar el hamdaoui voor pantelic.
Ok in de breedte is het misschien iets minder omdat je rommedahl/gabri(speelde toch al weinig) kwijt ben maar de
juiste weg is ingeslagen: iets meer ervaring in de ploeg en geen langlopende cotracten meer. Het gaat komende jaren echt wel goedkomen!!

On. Snap niet dat hier een topic over geopend moet worden
a omdat je het er toch niet mee stopt
b ze zo toch weer de aandacht krijgen
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 12 augustus 2010 - 14:35   quote  deeplink  
AA Gent ontkent kaartverkoop aan Ajax-hooligans
AA Gent ontkent dat de club kaarten heeft verkocht aan Ajax-hooligans, meldt De Telegraaf. Volgens de website AFCA.nl hebben aanhangers van de Amsterdammers 230 kaarten gekocht voor de Europa League-ontmoeting van AA Gent met Feyenoord.

"AA Gent wenst nadrukkelijk het bericht te ontkennen", reageert de Belgische club. "Het huidige verkoopsysteem maakt dat trouwens onmogelijk. Per abonnement kan er slechts één ticket aangekocht worden."

"Personen die niet gekend zijn in ons verkoopprogramma kunnen enkel als inwoner van Oost-Vlaanderen een ticket per identiteitskaart aankopen. Ook hier is dus een duidelijke controle. We willen de supporters niet onnodig ongerust maken en het vreedzame verloop van de wedstrijd niet in gevaar brengen."

bron: http://www.ajaxclub.nl/nieuws/AA_Gent_ontkent_kaartverkoop_aan_Ajax-hooligans.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 augustus 2010 door FsideVak129 --
joduh
 joduh - donderdag 12 augustus 2010 - 16:55   quote  deeplink  
hahah mijn schoonmoeder woont in oost-vlaanderen ....;D

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Afca.nl

0.0075500